Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 72 van 267 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
72
Gastenscore: 8 - Goed. 125 van 267 beoordelingen" "
8 - Goed
125
Gastenscore: 6 - Redelijk. 47 van 267 beoordelingen" "
6 - Redelijk
47
Gastenscore: 4 - Matig. 19 van 267 beoordelingen" "
4 - Matig
19
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 267 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
4
8,6/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
31 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beste gast,Hartelijk dank voor uw bezoek en uw geweldige recensie!Tot ziens!We zouden erg blij zijn!Vriendelijke groeten uit PaderbornMargarethe Urban, General Manager
6/10 – Redelijk
sandra
Reisde met een groep
21 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Veel lawaai
Normaal hotel, niets bijzonders maar heel gehorig, zowel door lawaai van buiten als over de gangen
sandra
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Margarethe Urban op 26 mei 2023
Beste Veel,Bedankt voor uw bezoek en uw beoordeling!Groeten uit PaderbornMargarethe Urban, General Manager
8/10 – Goed
Stef
Reisde met partner
27 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
- No coffee tea facilities in room
Really close to the city center
Good breakfast
- Parking cost 10 Euro per day not mentioned on web site.
Stef
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Kristin Ludwig, Assistant to Manager op 27 mrt 2023
Dear Stef,thank you very much for your review. ibis does not provide coffee and tea stations in the room. However, you can always ask for a kettle at our reception. The parking fees are communicated on the website as well as at the entrance to the parking lot.
4/10 – Matig
Iede
9 sep 2022
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Geen ventilatie
De kamer die wij hadden .. had geen ventilatie, het raam kon wel open maar tegen de rondweg aan, te veel lawaai. De kamer was een enorm klein, benauwd hok. Het ontbijt daarentegen was super en de locatie ook.
Iede
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Margarethe Urban op 21 sep 2022
Beste lede,hartelijk dank voor uw bezoek en uw evaluatie.Ik geef uw lof graag door aan mijn personeel.Airconditioning is gepland; we hopen dat we u volledig kunnen overtuigen.Vriendelijke groeten uit PaderbornMargarethe Urban, General Manager
8/10 – Goed
Paula
26 aug 2022
Paula
4 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Margarethe Urban op 30 aug 2022
Liebe Paula,vielen Dank für Ihren Besuch und so tolle Bewertung!Bis bald wieder bei uns!Herzliche Grüße aus PaderbornMargarethe Urban und das gesamte TeamGeneral Manager
8/10 – Goed
peter, Tiel
22 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schoon en prettig
Hotel van binnen opnieuw in de verf gezet. Schone kamers, alles werkte. Ontbijt eenvoudig en prima.
peter
3 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van Margarethe Urban op 25 mei 2018
Beste Peter,
bedankt voor uw bezoek en uw beoordeling!
Tot snel!
Met vriendelijke groet van Paderborn
Margarethe Urban, General Manager
8/10 – Goed
A & M, Paderborn
4 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice
Nice
A & M
2 nachten verbleven in januari 2018
Reactie van Margarethe Urban op 15 jan 2018
Dear A & M
thank you for your visit and your so great review!
Many greetings from Paderborn
Margarethe Urban
General Manager
ibis Paderborn City
8/10 – Goed
Theo
27 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotelkamer in Paderborn onder 100 euro.
Het hotel ligt iets bezijden het centrum. Prima en compleet ontbijt. TV op de kamer. Ruimte is niet groot. Douche en toilet ook wat krap, wel schoon. Parkeren achter het hotel kost 6 euro extra per nacht.Bar open tot na 00.00 uur. Gratis vervoer naar en van Benteler Arena (SC Paderborn 07)
Theo
1 nacht verbleven in oktober 2017
Reactie van CC op 3 nov 2017
Beste Theo,
Bedankt voor zo'n geweldige recensie!
Wij zijn erg blij met uw lof!
We hopen u snel weer te zien!
Groeten van Paderborn!
Margarethe Urban
General Manager
ibis Paderborn City
8/10 – Goed
Tony
15 jul 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dichtbij het centrum
Op wandelafstand van het centrum, correcte service in een net en verzorgd hotel. De kamers waren wel heel klein. Ontbijt is ruim voldoende en heerlijk. Wifi is overal aanwezig.
Tony
2 nachten verbleven in juli 2017
Reactie van CC op 15 aug 2017
Dear Tony,
thank you for your visit and for so great review!
See you soon in Paderborn!
Best regards
Margarethe Urban
General Manager
ibis Paderborn City
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 apr 2016
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
Reactie van CC op 2 jul 2016
Thanks
8/10 – Goed
Johannes
12 nov 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Johannes
Reactie van CC op 6 feb 2016
Danke
4/10 – Matig
Hans, Meppel
19 dec 2014
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Prijs kwaliteit verhouding, oké
De vloerbedekking was gedateerd. De doucheruimte te klein. De bedden waren te hard.
De verwarming is niet te regelen, we kregen het koeler door het raam open te zetten maar dan krijg je wel alle geluiden van buiten, en dat slaapt niet erg rustig.
Hans
Reactie van CC op 11 mei 2016
Thanks
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 aug 2011
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alleen het bed was minder,geen ontbijt gehad in het hotel !
De rest was prima !
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Santo
Reisde met partner
4 mei 2024
Positief: Personeel en service
Flurbereich mit sichtbar großen Flecken.
Macht keinen guten Eindruck
Santo
3 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Marlies
21 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfekter Empfang, freundlich gut vorbeteitet schnell
Marlies
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Margarethe Urban op 23 apr 2024
Liebe Marlies,vielen Dank für Ihren Besuch und so tolle Bewertung!Wir freuen uns sehr darüber!Bis bald!Herzliche Grüße aus PaderbornMargarethe Urban und das gesamte TeamGeneral Manager
8/10 – Goed
Sibylle
20 apr 2024
Ok
Sibylle
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Margarethe Urban op 23 apr 2024
Liebe Sibylle,vielen Dank für Ihren Besuch und so tolle Bewertung!Wir freuen uns sehr darüber!Bis bald!Herzliche Grüße aus PaderbornMargarethe Urban und das gesamte TeamGeneral Manager
4/10 – Matig
Simon
14 feb 2024
Simon
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Margarethe Urban op 25 mrt 2024
Lieber Simon,vielen Dank für Ihren Besuch und Ihre Bewertung.Beste Grüße aus PaderbornIhr ibis Paderborn City Team
8/10 – Goed
Julia
3 feb 2024
Positief: Personeel en service
Julia
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Margarethe Urban op 6 feb 2024
Liebe Julia,vielen Dank für Ihren Besuch und Ihre so tolle Bewertung.Bis bald!Herzliche Grüße aus PaderbornMargarethe Urban, General Manager
8/10 – Goed
John
13 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Nice stay
Nice stay hotel is a little dated but was clean and tidy
John
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Margarethe Urban op 17 nov 2023
Dear John,thank you for your visit and so great review!See you soon!Many greetings from PaderbornMargarethe Urban, General Manager
8/10 – Goed
Tetiana
30 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tetiana
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Margarethe Urban op 9 nov 2023
Liebe Tetiana,vielen Dank für Ihren Besuch und so tolle Bewertung.Bis bald!Herzliche Grüße aus PaderbornMargarethe Urban, General Manager
10/10 – Uitstekend
Volker
Zakenreiziger
26 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Volker
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Kristin Ludwig, Direktionsassistentin op 29 okt 2023
Lieber Volker,wir danken Ihnen vielmals für Ihre Bewertung und freuen uns sehr, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt bei uns hatten!Herzliche Grüsse aus Paderborn!
8/10 – Goed
Ingo
4 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles Ok, sehr zufrieden
Ingo
5 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Margarethe Urban op 13 okt 2023
Lieber Ingo,vielen Dank für Ihren Besuch und so tolle Bewertung!Wir freuen uns sehr darüber!Bis bald!Herzliche Grüße aus PaderbornMargarethe Urban und das gesamte TeamGeneral Manager
10/10 – Uitstekend
Markus
8 sep 2023
Positief: Voorzieningen
Nettes Personal, sehr gutes Frühstück
Markus
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Margarethe Urban op 11 sep 2023
Lieber Markus,vielen Dank für Ihren Besuch und Ihre so tolle Bewertung!Ich leite Ihr Lob sehr gerne an meine Mitarbeiter weiter!Bis bald!Herzliche Grüße aus PaderbornMargarethe Urban, General Manager
10/10 – Uitstekend
Dorothea
19 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very friendly staff, nice breakfast, surprisingly quiet and spacious room.
Dorothea
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Margarethe Urban op 1 sep 2023
Dear Dorothea,thank you very much for your visit and such a great review!We are very happy about it!See you soon!Best regards from PaderbornMargarethe Urban, General Manger
8/10 – Goed
Annegret
Reisde met partner
18 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ALLES WAR IM wESENTLICHEN okAY
Annegret
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Kristin Ludwig, Direktionsassistentin op 18 aug 2023
Liebe Annegret,vielen Dank für Ihre Bewertung!Herzliche Grüsse
2/10 – Ontzettend slecht
john
Reisde met een groep
30 jul 2023
Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
john
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van ibis Paderborn City op 5 aug 2023
Dear John,thanks for your review.We are sorry that your stay did not meet your expectations.
10/10 – Uitstekend
Gabriele
Reisde met partner
23 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
Gabriele
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Margarethe Urban op 26 jul 2023
Liebe Gebriele,vielen Dank für Ihren Besuch und so tolle Bewertung!Wir freuen uns sehr darüber!Bis bald!Herzliche Grüße aus PaderbornMargarethe Urban, General Manger
6/10 – Redelijk
Simon
26 jun 2023
Positief: Netheid
I was in a rush I was a bit disappointed however was good to be free back in Germany after so long !
Simon
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Margarethe Urban op 27 jun 2023
Dear Simon,Thank you for your visit and your review.See you soon!Many greetings from PaderbornMargarethe Urban, General Manager
8/10 – Goed
Karl-Heinz, Oberasbach
Reisde met partner
21 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leider kein Klima in den Zimmern.
Sehr zuvorkommender Service.
Karl-Heinz
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Margarethe Urban op 27 jun 2023
Lieber Karl-Heinz,vielen Dank für Ihren Besuch und Ihre Bewertung.Ich leite Ihr Lob sehr gerne an meine Mitarbeiter weiter.Herzliche Grüße aus PaderbornMargarethe Urban, General Manager
8/10 – Goed
Thomas
29 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service
1. FC Nürnberg :-)
Thomas
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Kristin Ludwig, Direktionsassistentin op 30 mei 2023
Lieber Thomas,vielen Dank für Ihre Bewertung.Beste Grüsse aus Paderborn,
10/10 – Uitstekend
Wolfgang
16 mei 2023
Wolfgang
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Margarethe Urban op 26 mei 2023
Lieber Wolfgang,vielen Dank für Ihren Besuch und so tolle Bewertung!Wir freuen uns sehr darüber!Bis bald!Herzliche Grüße aus PaderbornMargarethe Urban, General Manager
6/10 – Redelijk
Robin
Reisde met een groep
15 mei 2023
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Robin
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Margarethe Urban op 17 mei 2023
Lieber Robinvielen Dank für Ihren Besuch und Ihre Bewertung!Bis bald!Herzliche Grüße aus PaderbornMargarethe Urban, General Manager
10/10 – Uitstekend
Lisa
23 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles perfekt außer die Parkmöglichkeiten! Der Parkplatz ist viel zu klein und zu eng.Die Tiefgarage ist auch zu klein
Lisa
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Margarethe op 26 apr 2023
Liebe Lisa,vielen Dank für Ihren Besuch und Ihre Bewertung.Herzliche Grüße aus Paderborn und bis bald!Margarethe Urban und das gesamte TeamGeneral Manager
6/10 – Redelijk
Marc
15 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Close to the city, but ....
Marc
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Margarethe op 16 apr 2023
Dear Marc,thank you very much for taking the time to write to us after your stay at the ibis Paderborn City. We deeply regret that the services provided did not meet your expectations. We sincerely apologise for any inconvenience caused.Ibis hotels make every effort to provide you with the best quality of service during each of your stays. Your opinion is therefore of the utmost interest to us. Furthermore, we can assure you that the necessary measures will be taken to sustainably improve the quality of the services mentioned.Thank you again for your comments. We hope to regain your trust during one of your next overnight stays and would be pleased to welcome you again soon.With kind regardsibis Paderborn City Team
6/10 – Redelijk
Tony
Reisde met een groep, Zakenreiziger
12 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Also das Personal ist wirklich nett aber die Zimmer einfach eine Reliquie aus den 70 oder 80.
Man hört einfach alles alles durch Tür und Wende.
Zimmer auch recht klein.
Das Licht in den Zimmer einfach zu krass Weiss nichts mit gemütlichem warmen weiss.
Matrazen sind ok .
Und eine kleine Flasche Wasser 3€ grrrr .
Tony
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Margarethe op 16 apr 2023
Lieber Tony,wir danken Ihnen vielmals, dass Sie sich nach Ihrem Aufenthalt im ibis Paderborn City die Zeit genommen haben, uns zu schreiben, und bedauern zutiefst, dass die erbrachten Serviceleistungen Ihren Erwartungen nicht entsprochen haben. Für die entstandenen Unannehmlichkeiten bitten wir Sie vielmals um Entschuldigung.Die Hotels der Marke Ibis setzen alles daran, um Ihnen bei jedem Ihrer Aufenthalte eine optimale Servicequalität anzubieten. Ihre Meinung ist für uns daher von größtem Interesse. Darüber hinaus dürfen wir Ihnen versichern, dass die notwendigen Maßnahmen ergriffen werden, um die Qualität der benannten Serviceleistungen nachhaltig zu verbessern.Haben Sie nochmals vielen Dank für Ihre Anmerkungen. Wir hoffen, Ihr Vertrauen bei einer Ihrer nächsten Übernachtungen wiederzugewinnen, und würden uns freuen, Sie schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit herzlichen Grüßenibis Paderborn City Team
6/10 – Redelijk
Martin
Reisde met partner
14 mrt 2023
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hatten ein Zimmer über BürgerMe (Geräusche).
Geräusche von anderen Gästen. Betten könnten besser sein.
Martin
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van ibis Paderborn City op 21 mrt 2023
Lieber Martin,wir danken Ihnen vielmals, dass Sie sich nach Ihrem Aufenthalt im ibis Paderborn City die Zeit genommen haben, uns zu schreiben, und bedauern zutiefst, dass die erbrachten Serviceleistungen Ihren Erwartungen nicht entsprochen haben. Für die entstandenen Unannehmlichkeiten bitten wir Sie vielmals um Entschuldigung.Die Hotels der Marke Ibis setzen alles daran, um Ihnen bei jedem Ihrer Aufenthalte eine optimale Servicequalität anzubieten. Ihre Meinung ist für uns daher von größtem Interesse. Darüber hinaus dürfen wir Ihnen versichern, dass die notwendigen Maßnahmen ergriffen werden, um die Qualität der benannten Serviceleistungen nachhaltig zu verbessern.Haben Sie nochmals vielen Dank für Ihre Anmerkungen. Wir hoffen, Ihr Vertrauen bei einer Ihrer nächsten Übernachtungen wiederzugewinnen, und würden uns freuen, Sie schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit herzlichen GrüßenMargarethe Urban, General Manager
8/10 – Goed
Stefan
9 jan 2023
Stefan
8/10 – Goed
Dene
8 nov 2022
Dene
8/10 – Goed
Matthias
Reisde met partner
24 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gut durchdachtes Konzept zeitgemäßer Hotellerie!
Matthias
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Margarethe Urban, General Manager op 24 okt 2022
Lieber Matthias,wir freuen uns sehr über Ihre positive Bewertung; vielen Dank!Herzliche Grüsse
8/10 – Goed
Florence
Reisde met huisdieren, Reisde met partner
29 aug 2022
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir waren mit unseren 2kleinen Hunden dort, leider war das Zimmer für 2 Personen klein um aneinander vorbei zu gehen muste einer immer warten, das Badezimmer war auch sehr eng der Abzug war so la la , ansonsten sauber die Betten gut
Florence
3 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Margarethe Urban op 9 sep 2022
Liebe Florence,vielen Dank für Ihren Besuch und Ihre Bewertung.Bis bald!Herzliche Grüße aus PaderbornMargarethe Urban und das gesamte TeamGeneral Manager
8/10 – Goed
Joachim
24 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Joachim
1 nacht verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
JEAN JACQUES
18 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JEAN JACQUES
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Margarethe Urban, General Manager op 19 jul 2022
Dear Jean Jaques,
thank your very much for your review!
best regards from Paderborn,
8/10 – Goed
Mel
5 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mel
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Margarethe Urban op 9 jun 2022
Liebe Mel,
vielen Dank für Ihren Besuch und so tolle Bewertung!
Wir freuen uns sehr darüber!
Bis bald!
Herzliche Grüße aus Paderborn
Margarethe Urban, General Manager
10/10 – Uitstekend
Bernd
28 mei 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles super
Bernd
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Margarethe Urban op 14 jun 2022
Lieber Bernd,
vielen Dank für Ihren Besuch und so tolle Bewertung!
Wir freuen uns sehr darüber!
Bis bald!
Herzliche Grüße aus Paderborn
Margarethe Urban und das gesamte Team
General Manager
10/10 – Uitstekend
Mark
23 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel a few minutes walk from Paderborn centre. Lots of restaurants close by. Would recommend.
Mark
3 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Margarethe Urban op 6 mei 2022
Dear Mark,
thank you for your stay and so great review!
See you!
Many greetings from Paderborn
Margarethe Urban, General Manager
8/10 – Goed
Axel
18 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Axel
2 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Margarethe Urban op 25 apr 2022
Lieber Axel
vielen Dank für Ihren Besuch und so tolle Bewertung
Bis bald!
Herzliche Grüße aus Paderborn
Margarethe Urban, General Manager
8/10 – Goed
Christine
Reisde met partner
15 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Liegt in unmittelbarer Nähe der Innenstadt, freundlicher Empfang. Gutes Preis-Leistungsverhältnis
Christine
1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van Margarethe Urban op 17 mrt 2022
Liebe Christine,
vielen Dank für Ihren Besuch und so tolle Bewertung!
Wir freuen uns sehr über Ihr Lob!
Bis bald!
Herzliche Grüße aus Paderborn
Margarethe Urban und das gesamte Team
General Manager
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
17 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Für eine Nacht Ok
Unterkunft für eine Nacht OK insbesondere in Relation zum Preis. Direkt an einer 4 spurigen Straße gelegen und der Straßenlärm ist im Zimmer deutlich wahrnehmbar.
Zimmer an sich ist sauber, jedoch ist die letzte Modernisierung schon etwas länger her.
Einen längeren Aufenthalt kann ich mir hier nicht vorstellen.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van ibis Paderborn City op 3 feb 2022
Sehr geehrter Gast,
vielen Dank für Ihren Besuch und Ihre Bewertung.
Wir würden uns sehr freuen, wenn Sie uns noch mal besuchen kommen.
Beste Grüße aus Paderborn
ibis Paderborn City Team
10/10 – Uitstekend
Sarah
9 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent Front Desk Customer Service
Customer service agent at the front desk was an absolute credit to the hotel. Professional, friendly and very helpful. Excellent member of staff!
Sarah
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van ibis Paderborn City op 11 jan 2022
Dear Sarah,
many thanks for your great review!
We are very happy about the praise of our employees!
Hope to see you again & stay healthy!
best regards from Paderborn, Kristin Ludwig, Assitant to Manager
10/10 – Uitstekend
Robin
13 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Location
Good location for shopping and train station
Robin
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Margarethe Urban op 15 dec 2021
Dear Robin,
thank you very much for your visit and so great review!
See you soon!
Many greetings from Paderborn
Margarethe Urban, General Manager