Dagelijks ontbijtbuffet (EUR 12 per persoon)

Beoordelingen van ibis budget Oostende Airport

2 out of 5
ibis budget Oostende Airport
Kalkaertweg 4b, Oostende, Ostend, BE

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 79 van 243 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 104 van 243 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 53 van 243 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 243 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 243 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Elizabeth

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Het hotel ligt op zeer korte afstand van de Luchthaven, wat heel handig is. De kamers zijn zeer klein en schoon. Verder zeer basic, staat alleen een bed en een klapstoel met een tafeltje. In dit geval een zolderkamer met schuin dak. Eventueel mogelijkheid om een kopje thee of koffie te zetten zou wenselijk zijn.
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Rudi

2 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Helsen

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Alysha

Reisde met een groep
Positief: Voorzieningen
Nette kamer met alle nodige faciliteiten. Vriendelijk personeel en prima ontbijt! :)
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Jan

1 nacht verbleven in juni 2023

4/10 – Matig

Geert, Brugge

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer onprofessioneel
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Werner

1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Marc

2 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Marc

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ontbijt is basic maar voldoende. Hotel en kamers zijn proper. Personeel is vriendelijk. De kamer werd na de eerste overnachting wel niet gepoetst !
2 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Elisabeth Langbeen, General Manager op 4 mrt 2022
Beste gast, Fijn dat u de tijd nam voor uw review. Wat fijn dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat u tevreden was over de netheid van de kamer. We vinden het wel jammer dat het ontbijt niet helemaal naar wens was. Wij noteren uw feedback en zullen zien hoe we dit kunnen verbeteren. Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer. Elisabeth Langbeen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Marc

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Loorke

Reisde met huisdieren
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik vond het een enorm aangenaam verblijf. De ligging is ideaal aangezien je op vijf minuten stappen van de zee zit, en ook een paar minuutjes stappen van essentiële winkels. Daarnaast is het personeel enorm behulpzaam en vriendelijk. Enig minpuntje was dat de kamer niet heel proper was. Het was in orde, maar hier en daar waren plekjes overgeslagen. Verder echt super!
3 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Elisabeth Langbeen, General Manager op 25 sep 2021
Beste gast, Hartelijk bedankt voor uw feedback. Bedankt voor uw opmerking over de vriendelijkheid van ons personeel. We zullen uw positieve feedback delen met onze collega´s. Onze excuses dat de netheid in uw kamer niet geheel naar wens was. We maken aanpassingen om dit in de toekomst te voorkomen. Wij waarderen uw feedback en hopen u een volgende keer opnieuw van dienst te kunnen zijn. Elisabeth Langbeen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Louis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel
Nieuw hotel met eerder kleine slaapkamer. Als je in het bed ligt, hangt er een te grote TV tegen de zijkant... Propere badkamer en airco zijn comfortabel. Industriële look in het hotel. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ik ben aangekomen met de fiets en het hotel is niet zo duidelijk zichtbaar in het straatbeeld, GPS stuurt me naar de verkeerde kant vanaf de rotonde.. Overdekte fietsstalling is aanwezig aan de ingang van het hotel. Aangenaam verblijf.
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Kris

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2021

8/10 – Goed

Tatiana, Antwerpen

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alleen een stoel in dubbel kamer is weinig. Is mogelijk tweede stoel? AUB. En 4 kapstokken. Was heel proper. Bedank.
3 nachten verbleven in september 2020
Reactie van Elisabeth Langbeen, General Manager op 31 dec 2020
Beste Tatiana, Vriendelijk bedankt voor deze recensie. Wat fijn dat u genoten heeft van de netheid in ons hotel. We noteren uw opmerking omtrent een tweede stoel en zullen de mogelijkheden hiervan zeker bespreken. Normaal gezien zijn er 6 kapstokken aanwezig op de kamer. Met warme groeten en graag tot een volgende keer. Elisabeth Langbeen, General Manager

8/10 – Goed

LiRu, Achel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel is goed bereikbaar, goede ontvangst. Het heeft net genoeg voor een frisse start voor de volgende dag. Goed ontbijt en lekkere koffie.
1 nacht verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Con<, Oosten,

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk onthaalreceptie, vriendelijk personeel, propere maar iet wat kleinere kamers en net iet te compact voor mensen die meer of 1 n8 wensen te blijven. Eventuel/m
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Reception op 2 sep 2020
Beste klant, Hartelijk dank voor uw positieve review. Met vriendelijke groeten, Receptie

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
ligging vlakbij diverse winkels - restauratiemogelijkheden heel beperkt - kamer kan nieuwe verfbeurt gebruiken
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Reception op 2 sep 2020
Beste, Bedankt voor uw feedback. We nemen de suggestie van de verfbeurt mee met het management. Met vriendelijke groeten, Receptie

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid
Prijs verhouding kwaliteit dik in orde, bij het ontbijt ontbrak voorbereiding, onbegrijpelijk
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Reception op 2 sep 2020
Beste klant, Hartelijk dank voor uw positieve review. Onze excuses alvast indien er iets misgelopen was aan het ontbijt, dit is uiteraard niet de bedoeling. We nemen dit verder op met de verantwoordelijken hiervoor. Met vriendelijke groeten, Receptie

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is schoon en dichtbij het strand. Ideaal voor een paar nachtjes. Kamer is niet de grootste maar dat moet je ook niet verwachten met de prijs.
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Reception op 2 sep 2020
Beste, Hartelijk dank voor u positieve feedback over het hotel. Met vriendelijke groeten, Receptie

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer goed voor dit budget. Alles proper, kleine kamer maar het is uiteindelijk om te slapen...
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Peter

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Hadden kamer leek wel op zolder Volgende keer vragen naar 1e verdieping
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Elisabeth Langbeen, General Manager op 15 dec 2019
Beste gast, bedankt voor uw review. Wat jammer dat uw kamer niet naar wens was, onze excuses voor het ongemak. Graag hadden we dit tijdens uw verblijf van u gehoord, dan hadden we wellicht een andere kamer aan kunnen bieden. Geef een volgende keer inderdaad gerust uw voorkeuren door tijdens het boeken. We kijken ernaar uit u opnieuw te verwelkomen! Met vriendelijke groet, Elisabeth Langbeen, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Schone kamer en badkamer, receptiepersoneel ook zeer vriendelijk. Ontbijtruimte viel tegen. Eieren moet je zelf koken. Te weinig keuze met brood. (Geen bruinbrood gezien of crackers) Een van de jongedames in de ontbijtruimte loopt met lang gezicht rond en een ander (jongedame met vlecht) loopt in joggingbroek en ziet eruit alsof ze net uit bed komt. Mijn partner gaf aan dat de jus d' orange op was en werd afgesnauwd dat ze bezig was.
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Elisabeth Langbeen, General Manager op 15 dec 2019
Beste gast, Hartelijk dank voor uw feedback. Het doet ons plezier dat de kamer en de badkamer aan uw verwachtingen voldeden. We vinden het echter jammer dat u niet tevreden was over het ontbijt. Wij willen U er graag aan herinneren dat wij een Ibis Budget zijn. In tegenstelling tot de meeste Ibis Budgets hebben wij wél eitjes ter uwer beschikking. Bruin brood is ook aanwezig op ons ontbijtbuffet. Onze excuses voor het ongemak. We zullen dit zeker met ons team bespreken om dergelijke situatie in de toekomst te vermijden. Met vriendelijke groet en hopelijk tot een volgende keer, Elisabeth Langbeen, General Manager

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het weggetje van de parking naar hotel eventueel dat te kunnen verbeteren naar effen grond zodat de mensen die toekomen met valies op wieltjes geen lawaai kunnen maken anders was alles zeer goed en in orde
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Elisabeth Langbeen, General Manager op 13 dec 2019
Beste gast, Vriendelijk bedankt voor uw reactie. We hopen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel! We hebben uw opmerking genoteerd. We zullen dit dan ook bespreken met ons team. Hartelijk bedankt voor het meedenken om ons hotel te verbeteren. We hopen u nogmaals te kunnen welkom heten. Hartelijke groeten, Elisabeth Langbeen, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer goede locatie, ontbijt was simpel maar lekker, wat nog perfect zou zijn is een bakplaat voor zelf je ei op te bakken, de eierkoker die er stond is altijd druk bezet, voor de rest prima inorde
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Elisabeth Langbeen, General Manager op 15 dec 2019
Beste gast, Hartelijk bedankt voor uw review. Wat fijn dat u zo tevreden was over uw verblijf! Uw tip i.v.m. het ontbijt nemen we zeker mee. We hopen u dan ook nog eens te mogen ontvangen! Vriendelijke groeten, Elisabeth Langbeen, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

rien

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed
gewoon goed
1 nacht verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Bart

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Dit verblijf is geen 100 euro per nacht waard.
Kamer is echt te klein. We konden nergens zitten. Kleding kan niet in een kast opgehangen worden. Geen bergruimte. Douche achterstallig onderhoud. Kind of ouderen kunnen niet douchen, de thermostaat werkt niet. Echt gevaarlijk. Behoorlijk wat nadelen voor 100 euro per nacht. Voor dit bedrag mag je meer verwachten, het was behelpen.
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Elisabeth Langbeen, General Manager op 17 dec 2019
Beste Bart, Vriendelijk bedankt voor het delen van uw mening. We vinden het oprecht spijtig dit te horen. Jammer dat de prijs-kwaliteitsverhouding niet helemaal aan uw verwachtingen voldeed. Wat onze bescheiden mening betreft, zijn de kamerprijzen ook volstrekt in lijn met deze van andere vergelijkbare budget hotels. In verband met de thermostaat willen we u verzoeken dit zeker volgende keer aan ons personeel te melden. Op die manier kunnen we u eventueel een andere kamer geven of de thermostaat nakijken. In elk geval hebben we deze nu allemaal gaan nakijken en herstellen waar ze niet werkte. Hopelijk kon de rest van uw verblijf de tekortkomingen die opmerkte toch enigzins goedmaken. Met vriendelijke groeten, Elisabeth Langbeen, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Goed: vriendelijkheid en behulpzaamheid personeel. Minder goed: opbergruimte in kamer, douche (temperatuur water niet constant)
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Bert Degryse, General Manager op 31 mei 2019
Beste gast, Vriendelijk bedankt om uw mening met ons te delen. We vinden het fijn dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat u tevreden was met de vriendelijkheid van ons personeel. We begrijpen dat u graag meer opbergruimte had gehad: er hangen 6 kapstokken en de valiezen passen onder het bed. Graag willen we er ook aan toevoegen dat we een budget hotel zijn die vooral gericht is op gasten die op doorreis zijn. We zullen douche nakijken. Ons team dankt u voor het compliment en ontvangt u graag opnieuw bij een volgend bezoek aan Oostende. Vriendelijke groet, Bert Degryse, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel, wij zijn er al vaker geweest, alle voorzieningen die je nodig hebt voor enkel nachtjes oostende...ook het onbijt is lekker.
1 nacht verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Tine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Wim

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in november 2018