Interieur

Beoordelingen van Fletcher Hotel-Restaurant Veldenbos

3 out of 5

Beoordelingen

6,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 5 van 95 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 48 van 95 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 24 van 95 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 14 van 95 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 95 beoordelingen" "

6,8/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

6,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

T.C.A.

1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Paul

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Hai Ninh

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cozy place near train station, 15min walk to downtown, friendly staff. Breakfast is gorgeous. Cross the street is community park with some animals like goats, sheep and deers. Love this place.
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Robert

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We hebben het heel goed gehad. Het ontbijt was heel goed. We gaan waarschijnlijk nogmaals in Fletcher Veldenbos booken

8/10 – Goed

Hans

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rumoerig
Schotten tussen kamers zijn onvoldoende geïsoleerd. Lawaai van tv van de buren was erg vervelend. Na klacht bij de buren was dit minder. Toch aangenaam verblijf en goed sfeer. Het lawaai van de herten was goed hoorbaar.
1 nacht verbleven in oktober 2022

4/10 – Matig

Rc

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Het personeelstekort was talk of the day bij personeel. Er werd gezeurd op directie, op het uitoefenen van taken die niet bij hen horen. De kamer was vies, de cv in de badkamer werd niet warm, schimmel in de badkamer en we ontbeten naast een kapotgevallen lamp op de vloer, dus met de voeten in het glas. De ligging is fantastisch maar ik weet niet of ik weer naar dit hotel terugkom.
2 nachten verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

andre

1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Corrie

1 nacht verbleven in augustus 2022

4/10 – Matig

jan

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Konden s"avonds niet eten het was te druk? Kamer rook muf ook andere ochtend nog ondanks hele nacht raam open ontbijt was prima!
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Ger

1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Dirk

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
voor ontbijtbuffet 10/10 de kamers zijn wat vintage en hier en daar wat vernieuwen of herstellen
2 nachten verbleven in juni 2022

6/10 – Redelijk

Nils

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
vervallen hotel,(fahlty towers) aardig personeel
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Marion

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Naglowen na een fantastische huwelijksdag
We werden heel vriendelijk ontvangen, inchecken ging snel en soepel. De kamer was klein naar fijn. Wel gelachen om een kast waar een nachtkastje voor staat zodat je totaal niet in de kast kunt. Er lagen handdoeken op een voor ons onlogische plek, in t nachtkastje maar we hebben ze gevonden. Ontbijt was prima verzorgd, personeel erg vriendelijk kortom een aanrader
1 nacht verbleven in maart 2022

6/10 – Redelijk

Corné

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamer die ik had stonk erg . Ik heb gelijk een andere kamer gekregen,dus keurig opgelost
1 nacht verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Sandra

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Luuk

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Personeel super prettig
2 nachten verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Maria

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Netjes en zeervriendelijke ontvangst
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
personeel vriendelijk kamer beetje krap
2 nachten verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

DenDen

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Helenus

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2020

4/10 – Matig

Romy, Haaksbergen

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen
De kamer was erg warm. Ontbijt was erg lekker, alleen jammer dat er geen rekening gehouden wordt met onze dochter van 15 maanden. Gevraagd of er ook ontbijt voor haar bij in zit, nee dat was niet zo. Ze kon met ons ontbijt mee eten, maar er wordt nog geen extra bordje bii neergezet.
2 nachten verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

Chris

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Airco noodzaak!
Prima hotel, maar door ontbreken airco was slapen niet mogelijk. Helaas. Zonder de tropische hitte, komen we zeker terug.
3 nachten verbleven in augustus 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erg verouderd hotel. Dringend aan renovatie toe. Kamers zijn in zeer slechte staat.
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel om te overnachten gedurende een meerdaagse cursus in Nunspeet. Incheck op zondag zou, wat mij betreft, tot 23 uur mogen.
2 nachten verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamer is nodig toe aan opknapbeurt. Niet goed genoeg om te verhuren.
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Michiel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede keuze
Aangenaam verblijf, goede prijs/ kwaliteit verhouding en een vriendelijke staff.
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Janny

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wat gedateerd, maar vriendelijk.
We hadden een ruime kamer. Het ontbijt willen wij graag in de serre nuttigen, dus de eerste ochtend zijn wij er zelf gaan zitten. En de tweede ochtend kon men kiezen , want toen waren er ook tafels gedekt in de serre. De gasten willen naar buiten kijken.
2 nachten verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Locatie is goed. Hotel een beetje outdated. Ontbijt was magertjes.
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

YouLeung

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer netjes en ruim, maar gedateerd. Nauwelijks stopcontacten op de kamer, niet meer van deze tijd. Ontbijt op zich OK, maar vaak was er wel iets op en duurde het lang voor het aangevuld werd. Tafels in de ontbijtruimte werden niet afgeruimd. We moesten zelf een tafel van 4 dekken.
1 nacht verbleven in april 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Er zouden vier eenpersoonsbedden op onze kamer staan maar er waren er maar twee verder bestond de overige slaapgelegenheid uit een zeer matige piepende bedbank die bijna opklapte als je op het voeteneinde zat😡 Badkamer was heeeeeel erg klein tussen douche en wasbak zat nauwelijks een meter ruimte. Als je bukte dan botste je aaneen kant tegen de douche deur en aan de andere kant botste je met je hoofd tegen de wasbak. In de deur van de badkamer zat een gat en bovendien was hij niet schoon. Per persoon maar een handdoek . Balie personeel was deels totaal onverschillig en op zijn best matig vriendelijk. Ontbijt was prima.
1 nacht verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Nico

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel om 1 dag in de week vanwege mijn werk te overnachten
1 nacht verbleven in november 2018

4/10 – Matig

Inge, Mook

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Kamer was heel klein en het bed stond nog geen meter van de deur. Een heel gedoe bij het binnenkomen al. In ons geval moest eerst één persoon naar binnen, dan de deur weer bijna dicht, en dan de andere persoon, Inrichting was schaars, niet gezellig. Badkamer was wel groot, maar leek ook gedateerd.
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Mooie omgeving en ligging van het hotel. Hotel Kamers zijn in een wat oude staat. Echter goede prijs kwaliteit verhouding
1 nacht verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Oud hotel, kamers zijn gedateerd.
Het hotel is veel te duur voor wat het te bieden heeft. De kamers zijn oud en gedateerd en de badkamer zit vol schimmel.
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Schoon, gedateerd
Netjes en gastvrij geholpen. Schoon en hygienisch. Is gedateerd en wel aan renovatie toe, maar het is niet hinderlijk. Heerlijk vers ontbijt.
1 nacht verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Patries

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Kim

Fijne service
Kan prima terecht met gluten dieet, fijne service
3 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Ideale ligging, goeie prijs/kwaliteit,
Leuk verblijf, super vriendelijk personeel, propere kamer, lekker ontbijt, afgesloten ruimte voor e-bike.. het slaapgedeelte van het hotel is best verouderd, oneffen vloeren in de gang, vasttapijt... maar rest was wel ok
4 nachten verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Eten was qua hoeveelheid ver onder de maat.....beetje vreemde kelner ook. Personeel vriendeljk.
2 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

peter

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
midweek voor uitstapjes
Eerste indruk was goed, snel geholpen met inchecken. :) er is een verdieping zonder lift, kamers zijn ruim en net evenals de douche ruim genoeg. Het hotel is ietsje verouderd, zou mooi zijn als ze achter de mooie gevel een nieuwbouw creëren. ;) Ontbijt en service is prima, vriendelijk personeel. ( 1x bijna 15min. gewacht voor ze ons opmerkten??) Menukaart gelukkig niet groot en de maaltijd was heerlijk. De omgeving is mooi en centraal gelegen, dit was de reden voor ons om hier te verblijven, uitstapje naar Giethoorn en Enkhuizen en ook Schiphol goed te bereiken.

10/10 – Uitstekend

Jos

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We hebben het fijn gehad 👍toppie
Mooi locatie Hotel , personeel vriendelijk , behulpzaam , kamers schoon ,Bedden ,goed . -puntjes stopcontakt nachtkastjes(tijd+telefoon). Lift : zou kunnen aan buitenzijde Hotel , bij brandtrap , een kooiladder als vluchtweg . De lift zou een waardestijging zijn voor het Hotel . Vriendelijke Groet Jos en Truus Stammen ;email jpmstammen@home. Nl Zie foto lift mogelijkheden.

6/10 – Redelijk

"bejaard duo, Noord Holland

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
prettig hotel in een aangenaam dorp
aangename sfeer, goed ontbijt, prettige bediening.
2 nachten verbleven in april 2018

8/10 – Goed

Wineke, Kampen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk ontspannen hotel.
Zou zo weer heengaan als ik beter ter been was, heb ook verschrikkelijk genoten van de maaltijden, was perfect.
2 nachten verbleven in februari 2018

6/10 – Redelijk

Rien, Friesland

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Leuk hotel aan de rand van het dorp
Prima gegeten, leuk personeel. Hotel is toe aan een opknapbeurt.
1 nacht verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel, bar en goed restaurant.
Prima hotel met erg behulpzaam en vriendelijk personeel. Goed restaurant. Kamer schoon en voldoet aan prijs/ kwaliteit.
1 nacht verbleven in december 2017

6/10 – Redelijk

rené

Positief: Netheid, personeel en service
Simpel en goedkoop
Geboekt was de comfort-kamer, geen luxe kamer maar volstond prima gelet op de goedkope prijs.Alles functioneerde naar behoren en de bad(douche)kamer was zeer schoon. Het ontbijt in buffetvorm was echt prima het ontbrak er aan niets. Kortom verwacht geen super luxe kamer maar een degelijk nette kamer met een heel goed uitgebreid ontbijt.
1 nacht verbleven in december 2017