Bar (ter plaatse)

Beoordelingen van ibis Styles Nieuwpoort

3 out of 5
ibis Styles Nieuwpoort
Brugse Steenweg 41, Nieuwpoort, West Flanders

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 86 van 218 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 101 van 218 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 25 van 218 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 218 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 218 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Leen

Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
prima verblijf met en voor onze hond i.v.m. vuurwerkangst.
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Geypen

Reisde met huisdieren, Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi en goed hotel, het ligt wel 5 km van de zee.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Muriel D. op 24 aug 2023
Beste heer Geypen, Dankuwel voor deze mooie review, Onze locatie is iets verder van de kust verwijderd, maar nog steeds op wandelafstand van de kust, Hierdoor hebben wij ook een rustiger omgeving die kan geapprecieerd worden bij het wandelen.Nogmaals dank om de tijd te nemen om een review achter te laten, en wij hopen u binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen in ons fijn hotel.Met vriendelijke groet, Muriel D., General manager

8/10 – Goed

Sietse

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Muriel D. op 24 aug 2023
Dear Sietse, Thank you for this wonderful review, we try to make each guest feel as welcome as they are at home, we hope we achieved this with your stay and hopefully, all future stays.With kind regards, Muriel D., General manager

10/10 – Uitstekend

Delfien

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We hebben een leuk verblijf gehad in dit hotel. Mooie en propere kamers die elke dag gepoetst werden. Hotel zelf ook heel proper. En lekker ontbeten met een heel uitgebreid buffet. Een echte aanrader!
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Muriel D. op 24 aug 2023
Beste Delfien, Dankuwel voor deze review & mooie woorden, wij zijn blij dat uw ervaring bij ons naar wens was.we proberen bij elke gast hun verwachtingen te overtreffen, wij hopen hierbij dit ook bij u behaald te hebben.Nogmaals bedankt, en hopelijk tot binnenkort nog eens voor eenzelfde of nog betere ervaring.Met zonnige groeten en hopend op een fijn weerzien binnenkort , Muriel D., General manager

10/10 – Uitstekend

Jos

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Rishi

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Net hotel met zwembad, sauna en stoombad. Zeer vriendelijk personeel. Ligging buiten Nieuwpoort stad is iets minder ideaal
3 nachten verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Lina

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Marqius

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelent place
Reactie van Muriel D., General Manager op 2 jan 2023
Dear Guest,Thank you for this kind review following your stay.We are delighted that everything met your expectations during your stay with us and that you appreciated our high standards.We would be delighted to welcome you back on another occasion.Kind regards,Muriel D., General Manager

8/10 – Goed

Jannick

1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Muriel D., General Manager op 17 okt 2022
Beste Jannick,Hartelijk dank voor uw positieve feedback.Het verheugt ons zeer dat alles naar wens was.We zouden heel graag willen weten wat u ertoe zou hebben aangezet ons de maximale score te geven.Met vriendelijke groet,Muriel D., General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een aanrader
Verzorgd, ruim en zeer vriendelijk. Mooi ontbijt buffet.
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Muriel D., General Manager op 19 sep 2022
Beste gast,Vriendelijk bedankt voor uw positieve beoordeling.Bedankt voor het fijne compliment voor ons team! Het doet ons veel plezier te lezen dat u uw kamer top vond en dat u genoten heeft van het ontbijt.Hartelijke groeten en graag tot een volgende keer,Muriel D., General Manager

8/10 – Goed

Harry en Monique

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel. Het heeft onze voorkeur dat er geen honden worden toegelaten in het hotel en vooral bij het ontbijt. Verder niets op aan te merken.
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Muriel D., General Manager op 19 sep 2022
Beste Harry,We danken u voor uw feedback.Fijn dat u ons uw feedback meegeeft, we bekijken wat mogelijk is. We hopen dat u verder van uw verblijf genoten heeft!Met warme groeten en graag tot een volgende keer.Muriel D., General Manager

10/10 – Uitstekend

Hubert

1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Muriel D., General Manager op 18 aug 2022
Beste Hubert, Zeer vriendelijk bedankt voor uw positieve beoordeling! Dergelijke positieve score van onze tevreden klanten doet ons steeds heel veel plezier. Nog eens hartelijk bedankt ! Hartelijke groet, Muriel D., General Manager

10/10 – Uitstekend

Stefaan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top basic en goed
Top Hotel , wel beetje ver te voet van NP bad maar wel dicht bij NP stad
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Muriel D., General Manager op 25 jul 2022
Beste Stefaan, Hartelijk dank voor dit zeer positieve oordeel. Het doet ons plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat de kamer naar wens was. Ook fijn dat u de goede service als pluspunt aanhaalt. Daar doen we het voor! Met vriendelijke groeten en graag tot snel! Muriel D., General Manager

10/10 – Uitstekend

Andrew

1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Muriel D., General Manager op 21 jun 2022
Beste Andrew, Wat een leuke beoordeling ! Hartelijk dank hiervoor. Het doet ons enorm veel deugd dat u zo genoten heeft van uw verblijf. Met vriendelijke groeten, Muriel D., General Manager

6/10 – Redelijk

Bernard

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Muriel D., General Manager op 14 jun 2022
Beste Bernard, Bedankt voor uw recensie. Aarzel niet ons mee te delen wat u graag had gewenst. Met hartelijke groet, Muriel D., General Manager

8/10 – Goed

Frits

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Els

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Steve

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Boons

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
het ontbijt was super. de accommodatie ligt ver van stad dit is een klein minpuntje
3 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Muriel D., General Manager op 3 sep 2021
Beste gast, Hartelijk bedankt voor uw feedback. Wat fijn dat u onze locatie als een pluspunt opgeeft en dat u heeft genoten van uw verblijf. Het verheugt ons dat het ontbijt u heeft gesmaakt en dat u tevreden was over de netheid van de kamer. Met warme groeten en graag tot een volgende keer. Muriel D., General Manager

10/10 – Uitstekend

Els

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer mooi, proper en aangenaam hotel aan schappelijke prijzen.
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Roashan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect
Super good
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Geert

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vriendelijke ontvangst. Nette kamers. Verzorgd ontbijt.
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Muriel D., General Manager op 15 aug 2021
Beste Geert, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Hartelijk dank voor uw fijne compliment voor ons team! We lezen met veel plezier dat uw kamer naar wens was en dat het ontbijt gesmaakt heeft. Vriendelijke groet en graag tot een volgende keer, Muriel D., General Manager

8/10 – Goed

Michel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

ronny

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2021

8/10 – Goed

Christophe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2020

8/10 – Goed

WATERMAN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2020

6/10 – Redelijk

Caroline

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Marleen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

Wouter

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Mohamad, Leuven

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ideale locatie met parkeermogelijkheden. Hotel met zwembad. Leuk! Familiekamer was net en voldoende groot. Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk. Ontbijt assortiment was basis, had meer van verwacht zeker voor die prijs.
2 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Muriel D., General Manager op 30 jul 2020
Beste Mohamad, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wat leuk om te lezen dat u heeft genoten van de mooie locatie, de familiekamer en het zwembad! De verbeterpunten met betrekking tot het ontbijt nemen we mee, graag hadden we geweten wat u gemist had. We vinden het fijn om te lezen dat u ondanks dit minpuntje een prettig verblijf hebt gehad en uw complement over het personeel zullen we met het team delen! Met warme groeten en graag tot een volgende keer. Muriel D., General Manager

10/10 – Uitstekend

Frank, Aartselaar

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jammer ,geen koelkast op kamer , wanneer het zeer warm is .
4 nachten verbleven in juni 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in juni 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We logeerden hier in het begin van de coronacrisis. We moesten in Nieuwpoort zijn door werkzaamheden daar en hadden nog getwijfeld te komen... Ontbijt en snacks waren mogelijk maar dan op de kamer. Dit werd snel en vlot geregeld. Tijdens ons verblijf waren Celeste en Isabelle van dienst. Beiden heel vriendelijk, correct en vlot. Er waren ook ontsmettingsmiddelen voor handen. Enfin, een voorbeeld hoe snel mensen kunnen anticiperen op een crisis waarbij gasten zich veilig en gied voelen. Een dikke pluim !
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
zeer licht en net hotel bediening in de bar/resto was heel vriendelijk, wel lang wachten omdat medewerkers de bar en de receptie moesten bemannen
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Muriel D., General Manager op 5 mrt 2020
Beste gast, Vriendelijk dank voor deze beoordeling. Wat fijn dat u genoten heeft van de netheid en de lichtinval van ons hotel. Leuk ook dat u de professionaliteit van ons personeel benadrukt, we delen de complimentjes zeker met ons team. We danken u voor uw begrip tijdens dit tekort aan personeel. Met warme groeten en graag tot een volgende keer. Muriel D., General Manager

10/10 – Uitstekend

Brigitte

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Mayke, Kerkrade

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijne familiekamer, een zwembad, speelhoek voor de kinderen.
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van ibis styles reception op 11 dec 2019
Beste, bedankt voor uw fijn review! met vriendelijke groeten, Ibis Styles Nieuwpoort Team

10/10 – Uitstekend

Christiane

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Crissy
Super vriendelijk en heel net hotel ...
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Simita op 11 okt 2019
Thank you for the great score!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Joris

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van simita op 11 okt 2019
Thank you for the excellent score. Kind regards

8/10 – Goed

Kathleen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aangenaam verblijf
Gezellige kamer en voordeel: geen tapijt! Kleine badkamer maar wel ruime douche. Alles heel proper. Een koffiezet op de kamer zou aangenaam geweest zijn. Er is een zwembad en sauna maar we hebben er geen gebruik van gemaakt. Het ontbijt is uitgebreid en wordt regelmatig aangevuld maar de fruitsla zou iets fijner kunnen. Er is wel soms plaats te kort om te zitten als het heel druk is. Vriendelijk receptiepersoneel.
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Muriel D., General Manager op 15 dec 2019
Beste Kathleen, Bedankt voor uw feedback. Wat fijn dat u een aangenaam verblijf heeft gehad in ons hotel! Ook fijn te horen dat u de kamer gezellig vond en dat de netheid in orde was en dat u het zwembad en de sauna als pluspunten ervaren heeft. Het doet ons veel plezier dat u de dag goed hebt kunnen beginnen met ons lekker uitgebreid ontbijt. We hebben uw opmerking omtrent de fruitsla genoteerd. Verder bieden wij op onze Deluxe kamers wel een minibar aan, net als de mogelijkheid om koffie en thee te zetten. Daarnaast bieden we gratis water, thee en koffie aan in de lobby voor al onze gasten. Graag tot een volgende keer. Hartelijke groeten, Muriel D., General Manager

10/10 – Uitstekend

Vroman

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid
Vuil toilet bij aankomst op de kamer . Ondanks reclamein hun folders dat de bar 24 geopend is en dat ook zo vorig jaar het geval was bleek deze nu vanaf 23 u te sluiten.
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Muriel D., General Manager op 13 dec 2019
Beste gast, Bedankt voor uw reactie. Het spijt ons enorm dat de hygiëne in de badkamer niet aan uw verwachtingen voldeed, dit is nochtans absoluut niet onze standaard. Aarzel dan ook niet om dit nog tijdens uw verblijf te melden aan onze receptie, zij hadden u graag een oplossing geboden. Verder hebben wij ook ons schoonmaakteam hierover aangesproken. Het klopt dat het diner nu tussen 18 en 21 uur geserveerd wordt en dat de bar sluit om 22 uur. Daarnaast is de foodwall in de lobby wel 24/24 ter beschikking. We hopen dat u voor de rest een aangenaam verblijf heeft gehad bij ons in Nieuwpoort. Met vriendelijke groet, Muriel D., General Manager

8/10 – Goed

Frank

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede prijs/kwaliteit
Nieuw hotel op leuke locatie
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Muriel D., General Manager op 17 dec 2019
Beste Frank, Hartelijk dank voor uw feedback. Het verheugt ons dat we u konden bekoren met onze goede prijs-kwaliteitsverhouding en onze fijne locatie. We verwelkomen u in de toekomst graag opnieuw! Met vriendelijke groet. Muriel D., General Manager

8/10 – Goed

Sarah

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
+ mooie kamers + vriendelijk personeel + perkeergelegenheid + balkon
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Muriel D., General Manager op 17 dec 2019
Beste gast, Hartelijk bedankt voor uw perfecte score! Het doet ons veel plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat u onze kamers met balkon en parking als pluspunt aanhaalt. Ons team dankt u voor het compliment en ontvangt u graag opnieuw bij een volgend bezoek aan Nieuwpoort. Met warme groeten, Muriel D., General Manager