Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 67 van 260 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
67
Gastenscore: 8 - Goed. 128 van 260 beoordelingen" "
8 - Goed
128
Gastenscore: 6 - Redelijk. 47 van 260 beoordelingen" "
6 - Redelijk
47
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 260 beoordelingen" "
4 - Matig
12
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 260 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
6
8,4/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
4/10 – Matig
georges
Reisde met partner
11 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Slechtste slaapcomfort ooit meegemaakt; de matras heeft een bovenlaag in ordinaire mousse en is veel te zacht.
De straat is s avonds niet aangenaam; veel zwervers en bedelaars die je aanspreken.
Ontbijt is uitgebreid en ruim voldoende.
georges
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Steve Chef de réception op 11 mei 2022
Beste George,
Bedankt voor u reactie op de website van Expedia.
Het spijt me te lezen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen voldeed.
Al onze kamers zijn gerestaureerd en beschikken over airconditioning, een welkomstpakket met thee en koffie, een kluis, een bovenmatras op elk bed om maximaal comfort tijdens uw nacht te garanderen,...
De stad Namen plant renovatie- en herontwikkelingswerken in de stationsbuurt om de aanwezigheid van daklozen op straat te verminderen en de doorstroming naar het stadscentrum te verbeteren.
Ons ontbijt wordt aangeboden als een continentaal buffet. Het bestaat o.a. uit een keur aan gebakjes, gegrilde bacon, roerei of gekookte eieren, een assortiment jams en spreads, warme dranken, sap, vers fruit, enz.
We hopen u nog eens te mogen begroeten in het Grand Hôtel de Flandre.
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
16 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
3 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel net hotel, vriendelijk personeel in twee talen, voldoende keuze in ontbijt
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
Sarah
26 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend voor een kort verblijf
Zeer vriendelijk onthaald (in het Nederlands), kleine kamer, maar alles wat we nodig hadden voor ons verblijf van 1 nacht (frigootje,airco,waterkoker), proper, duidelijk ook goed ontsmet, wat gerust stelt in deze pandemie. Lekker ontbijtbuffetje. Gelegen aan het station (centraal, maar ´s nachts wel niet de meest aangename buurt), stil op de kamer.
Sarah
1 nacht verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
GERDA
12 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goede ligging
Aan het onthaal een vriendelijke man die perfect Nederlands kon. Zeer vriendelijk en goede uitleg gaf.
GERDA
1 nacht verbleven in april 2021
Reactie van Steve Malin Chef de réception op 13 apr 2021
Beste Gerda,
Bedankt voor U review op de Hotels.com-website.
Ik ben blij te lezen dat uw verblijf goed is verlopen en aan Uw verwachtingen heeft voldaan.
Ik zal Uw mening doorgeven aan de staf.
We zien U graag nog een keer in het Grand Hôtel de Flandre, tijdens een toekomstig verblijf in Namen.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
14 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede ligging. Vriendelijk personeel
Goed sanitair
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Steve Malin Front office manager op 16 mrt 2020
Beste Mevrouw, Meneer,
Bedankt voor U reactie op de Expedia-website.
We zien U graag terug in het Grand Hôtel de Flandre tijdens een toekomstig verblijf in Namen.
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
28 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel vriendelijk personeel, de kamer correct maar geen roomservice, geen parking en niets in de frigo. Ik ben laat toegekomen en had helemaal niets in de kamer.
Mijn kamer was persoonlijk heel klei en de kussens van mijn bed veel te hard.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Steve Malin Front office manager op 30 jan 2020
Beste Mevrouw, Meneer,
Bedankt voor U reactie op de Expedia-website.
Ik betreur het dat Uw verblijf niet volledig aan Uw verwachtingen voldeed.
Ik zal Uw gevoelens doorgeven aan het personeel.
Al onze kamers zijn gerestaureerd en hebben een kleine koelkast (leeg), een kluis, een welkomstpakket met thee-koffiezetapparaat, gratis wifi, ... Helaas is roomservice geen service aangeboden in 3 sterren hotels in België.
We hebben een prijsafspraak met een openbare parkeerplaats op 250 meter afstand. van het hotel, het wordt aangeboden tegen een prijs van € 9 / 24h (of door een ticket te valideren bij de receptie). Voor meer informatie is onze receptie 24 uur per dag geopend en een receptionist beantwoordt graag uw vragen.
We hebben een koelkast met koude dranken 24 uur per dag beschikbaar in de receptie.
Wij zijn gevestigd op 100 meter afstand. van het stadscentrum, dat gemakkelijke toegang tot winkels, restaurants van Namen biedt. Sommige restaurants zijn later open. Voor meer informatie beantwoordt een receptionist 24 uur per dag uw vragen.
Ik begrijp het niet "mijn kamer was erg kleiig", ik zal Uw bericht doorsturen naar de schoonmaakdienst.
Extra kussens of bestek zijn verkrijgbaar bij de receptie. Aarzel niet om terug te keren naar de receptie voor een toekomstig verblijf in ons etablissement.
We kijken ernaar uit U daar te zien.
4/10 – Matig
Dani
Reisde met een groep, Zakenreiziger
30 jul 2019
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Goed dat er airco was, zeer slecht dat men geen woord Engels kan en bij uitchecken de medewerker niet wist hoe hij een factuur moest uitdraaien.
Factuur zou na een halfuur prutsen ..toegezegd dat een collega dat per email zou versturen, tot op heden nog niks gezien
Dani
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Steve Malin Front office manager op 2 aug 2019
Beste Meneer Dani,
Bedankt voor U reactie op de site van Expedia.
Het spijt me te moeten lezen dat Uw verblijf niet aan Uw verwachtingen heeft voldaan.
Excuseer ons alstublieft.
Al onze kamers zijn gerestaureerd en voorzien van airconditioning, gratis wifi, een kleine koelkast (leeg), ...
Al onze medewerkers spreken tenminste Frans en Engels, sommigen spreken een aantal extra talen zoals Spaans, Nederlands, Duits, ...
Helaas is het voor ons onmogelijk om U Uw factuur te sturen omdat het de site Expédia is die U dit laatste na Uw verblijf heeft verstrekt, omdat U de betaling met hen heeft gedaan. Van onze kant ontvingen we een virtuele kaart van de website.
We hopen U weer te zien in het Garnd Hotel de Flandre tijdens een toekomstig verblijf in Namen.
8/10 – Goed
Liesbeth
24 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed en makkelijk bereikbaar
De kamer was zeker in orde: haardroger, koelkastje, kluis, airco, goede matras, stil (hoewel tegen station), makkelijk bereikbaar, zeer proper, ruim voldoende handdoeken, koffiezet op kamer.
Het zou leuk zijn mocht men aan de receptie ook wat kleine snacks (fruit of chips of snoep) aanbieden naast de (fris)dranken.
Het ontbijt was gevarieerd en in mooie zaal maar er zijn werkpunten. Viennoiseries (koffiekoeken) zijn echt niet lekker en spek en eieren waren koud.
Zeer vriendelijk personeel!
Liesbeth
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Steve Malin Front office manager op 29 jun 2019
Beste Mevrouw Liesbeth,
Bedankt voor U reactie op de website van Hotel.com.
Al onze kamers zijn gerestaureerd en hebben een dubbel raam om de overlast tot een minimum te beperken, airconditioning, een kleine koelkast (leeg), een kluis, een welkomstpakket met thee-koffie-waterkoker ...
Ik zal U gevoelens doorgeven aan het personeel.
Ons ontbijt wordt geserveerd in de vorm van een continentaal buffet, het bestaat onder andere uit een ruime keuze aan jam - spreads - ontbijtgranen - in het hotel gebakken gebak, vruchtensap, vers fruit of in macedonië, gegrild spek, roerei - gekookt - hard gekookt, ...
Ik neem goede nota van Uw opmerkingen en zal mijn directeur aanspreken om de genoemde elementen te wijzigen of aan te passen.
Ik zal ook de persoon die verantwoordelijk is voor het ontbijt op de hoogte brengen van eieren en koude spek. Excuseer ons alsjeblieft!
We hopen de kans te hebben om U weer te zien in het Grand Hotel van Vlaanderen, tijdens een toekomstig verblijf in Namen.
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
29 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Aardige mensen, maar een totaal sfeerloos hotel met uitzicht op ranzige binnenplaatsjes. Alles is
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Steve Malin Front office manager op 1 apr 2019
Mevrouw, Meneer,
Bedankt voor U reactie op de website van Expedia.
Ik zal U gevoelens aan het personeel doorgeven.
Ons hotel is in 1910 geopend en er is een vrijwillige keuze om de stijl van de "Art Nouveau" te behouden in bepaalde kamers van het hotel, zoals de lobby en de receptie. Al onze kamers zijn echter gerestaureerd en een dubbel raam om externe overlast te verminderen, een welkomstpakket met thee en koffie, een kleine koelkast (leeg), ... hebben.
We stellen verschillende kamercategorieën voor om een maximum aan verzoeken te kunnen beantwoorden. Neem gerust contact op met de 24-uursreceptie voor een toekomstig verblijf, zodat U samen kunt zien welk kamertype het beste bij u past.
We hopen de kans om U weer te zien in het Grand Hotel de Flandre te hebben, tijdens een toekomstig verblijf in Namen.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 dec 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
schoon. bad uitstekende ligging schoongebouw geen geluidsoverlast.
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Steve Malin Front office manager op 20 dec 2018
Beste Mevrouw, Meneer,
Dank U voor Uw reactie op de Expedia-website, na Uw recente verblijf in ons hotel.
Ik zal U gevoelens doorgeven aan het personeel.
Wij zijn gelegen tegenover het treinstation en op 100m. van het stadscentrum, dat gemakkelijke toegang tot het hotel, winkels en restaurants van Namen mogelijk maakt.
Al onze kamers zijn gerestaureerd en hebben een dubbel raam om externe geluiden te verminderen, een kleine koelkast (leeg), een welkomstpakket met thee en koffie, ...
We hopen U weer te zien in het Grand Hotel de Flandre, tijdens een toekomstig verblijf in Namen.
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
27 nov 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I cancelled 2 times my reservation
I reserved 2 times a hotel for 11/11
when arriving at the hotel, it seemed that I had reservation 2 x for 25/11, which date i never asked
when I phoned on 12/11 to tell I should not come on 25/11 but that I needed a room for 11/11 they told me that it was impossibel to annulate
this is a real scandal
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2017
Reactie van Steve Malin Front office manager op 1 dec 2017
Sir,
Thank you for your message on the site of Expedia.
Indeed, we were unable to cancel your bookings because they were linked to general conditions of sale that you have to accept during the validation of these.
We hope that this incident will not prevent you from making new reservations in our establishment during your next stay in Namur.
We hope to have the opportunity to meet you during a future stay at the Grand Hotel de Flandre.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
22 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2017
Madame, Monsieur,
Je vous remercie pour votre cotation sur le site de Expédia.
Nous espérons vous revoir lors d'un futur séjour au Grand hôtel de Flandre.
Steve Malin
Chef de réception
8/10 – Goed
Harry, Vlaams-Brabant
24 aug 2017
Positief: Personeel en service
Prijs/kwaliteit OK
Nogal kleine kamer, maar voor één persoon groot genoeg
Harry
1 nacht verbleven in augustus 2017
Reactie van Steve Malin op 28 aug 2017
Beste Harry,
Bedankt voor uw reactie na uw verblijf in ons hotel.
Uw comfort is een belangrijk punt voor ons, daarom houden we aandacht voor de opmerkingen op de websites.
Hierdoor kunnen wij onze klanten kwalitatief goede service en comfort garanderen.
Wij hopen u snel te zien in het Grand Hotel de Flandre, voor een toekomstig verblijf.
6/10 – Redelijk
Farukh
27 jul 2017
Positief: Netheid, personeel en service
Farukh
1 nacht verbleven in juli 2017
Monsieur Farukh,
Je vous remercie pour votre cotation suite à votre séjour dans notre hôtel.
Celle-ci est importante pour nous car elle nous permet de garantir un service et un confort de qualité à tous nos clients.
Nous espérons vous revoir bientôt au Grand hôtel de Flandre à Namur.
Steve Malin
Chef de réception
6/10 – Redelijk
erna, broechem
22 jul 2017
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Leuk
Twee maal in lift blijven hangen. Dringend herstel nodig.
erna
2 nachten verbleven in juli 2017
Reactie van Steve Malin op 25 jul 2017
Beste Leuk,
Dank u voor uw commentaar op de site van Expedia.
Een kader forma A4 geeft aan dat het vraagt onze klanten niet te krijgen in de buurt van de deur in de lift, anders zal stoppen.
Ik begrijp niet je reactie: "Dringend herstel nodig", nodig ik u uit om contact met mij in het hotel om te zien wat het samen komt.
Wij hopen u snel te zien in het Grand Hotel de Flandre in Namen.
6/10 – Redelijk
Peter
9 jun 2017
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
De vlag is mooi, maar de schuit waarop deze staat
De kamers zijn echt netjes gerenoveerd, maar de buurt is echt niet goed. De externe parkeergarage is eigenlijk ronduit griezelig: een oud, vervallen gebouw van vier verdiepingen waar 's nachts maximaal 10 auto's staan en waar je buiten allerlei ongure types ziet. Daar kan het hotel niets aan doen, maar het telt wel mee.
Dus: als je zonder auto reist en kort in Namen moet zijn, dan heb je hier echt nette kamers. Maar anders is de omgeving te slecht.
Peter
1 nacht verbleven in juni 2017
Beste Mevrouw, Meneer,
Ik dank voor de tijd neemt om te reageren na uw recente verblijf in ons hotel.
Uw feedback is belangrijk voor ons, omdat het ons toelaat om alles in het werk om de kwaliteit van service en comfort te garanderen aan al onze klanten te maken.
Wij zijn gevestigd in de voorkant van de belangrijkste haltes van het openbaar vervoer en 100m. het stadscentrum van Namen.
Wij werken met een parkeerplaats 100m. onze oprichting wordt voorgesteld om € 8/24 uur.
We hopen je te zien in het Grand Hotel de Flandre in een toekomstig verblijf in Namen.
Steve Malin
Front office manager
8/10 – Goed
Wout
3 apr 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed hotel & centraal gelegen.
Goed. Gebrek aan parkeerruimte (recht tegenover het station) werd soepel opgelost door een parkeergarage 100 meter verderop. Waarvoor het hotel met Q-Park een deal had: ik heb voor 8 euro extra mijn auto een hele nacht daar geparkeerd.
Wout
Mevrouw, Meneer,
Ik remerice dank voor uw commentaar op de site van Expedia.
We werken met de Q-park gelegen op 100 meter. het hotel, wordt voorgesteld om € 8/24 uur.
We hopen je te zien in een toekomstige verblijf in het Grand Hotel de Flandre Namur.
Steve MALIN
Front office manager
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
20 nov 2016
Correcte kamer dicht bij het centrum
Zeer rustige omgeving niettegenstaande de stationsomgeving.
Correcte prijs/kwaliteit.
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
22 okt 2016
Positief: Personeel en service
Nette redelijk moderne kamers. Klein bed. Prijs kwaliteit voldoende. Simpel ontbijt.
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Tine, Knokke
3 sep 2016
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Leuke buurt maar let op voor de gauwdieven.
Goede ontvangst en zeer vriendelijk personeel. Alsook goed ontbijt.
Tine
8/10 – Goed
ellen, rotterdam
22 aug 2016
Positief: Netheid
Prima hotel voor stadsbezoek
prima kamers netjes gerenoveerd goede ligging tegenover het sttion
ellen
6/10 – Redelijk
Wout, Westervoort
22 aug 2016
Positief: Netheid, personeel en service
Locatie van het hotel is goed , in het centrum.
Locatie hotel t.o. het station en parkeer garage is op 100 m afstand.€ 8,00 p/d bij het hotel afhandelen, anders € 22,00.
Kamer 403 op de 4-de verdieping is niet ruim ,maar wel voorzien van koelkastje , kluis, airco en goed 2 persoonsbed ,een bureau en stoel en koffie en thee faciliteiten.Badkamer voldoet.
Wat moeilijk bereikbaar is de receptie op 1-verdieping. Wel een lift aanwezig voor max 4 personen.
Ontbijt apart bij bestellen € 12,50.p/p.
Personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam.
Wifi is weliswaar gratis voor 3 apparaten( 3 verschillende gebruikersnamen en wachtwoorden.) , maar signaal is zwak en valt regelmatig uit.
Wout
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 mei 2016
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Over dichtbij
Ontbijt is uitstekend. Kamers zijn keurig...voor de rest geen bijzonderheden
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Karolien
2 dec 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Karolien
6/10 – Redelijk
Familie, Amsterdam
4 aug 2015
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ok voor een dag
Leuk voor een dagje op doorreis voor die prijs. Midden in het centrum.
Familie
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
31 mei 2015
Goed verblijf voor een dagje Namen
Het hotel ligt zeer gunstig voor treinreizigers en alles in het centrum incl. de citadel is op loopafstand. De kamer is voorzien van goede geluidsisolatie. Hij is vrij klein en niet bijzonder comfortabel om te zitten, maar voor een nachtje heb je alles wat je nodig hebt. Handig zijn de waterkoker en het koelkastje. De kamerprijs is redelijk voor wat je krijgt. Het ontbijt hebben we niet genomen want dat is vrij prijzig en in de buurt zijn genoeg broodjeszaken.
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
marina
29 aug 2012
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
heerlijk hotel met perfecte parkeer gelegenheid.
Een fijn verblijf. Lekker ontbijtje 's morgens. vriendelijke sfeer. een hotel om steeds terug te komen
marina
10/10 – Uitstekend
Fabiola
Reisde met partner
13 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Had a very nice stay at this hotel and the staff is very professional and friendly. Location was perfect right next to the central station and a short walk from main attractions in town. The room is nice with coffee and tea facilities, very spacious bathroom and excellently soundproofing.
Fabiola
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Steve Front office manager op 14 feb 2024
Dear Fabiola,Thank you for your comment.I am happy to read that your stay went well and that it met your expectations.We look forward to seeing you again during a future stay in Namur.
6/10 – Redelijk
Phil
22 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service
A little old-fashioned, but very convenient
Very convenient location right opposite the station.
A little old-fashioned, could do with some modernisation and improvements, but certainly not a terrible place to stay.
Friendly staff.
Phil
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Steve Front office manager op 24 jan 2024
Dear Phil,Thank you for your comment.We hope to see you again during a future stay in Namur.
8/10 – Goed
Elisabeth
8 jan 2024
Elisabeth
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Steve Front office manager op 10 jan 2024
Bonjour Elisabeth,Merci pour votre commentaire.Je suis heureux de lire que votre séjour a répondu à vos attentes.Au plaisir de vous revoir au Grand Hôtel de Flandre.
10/10 – Uitstekend
Maillet
8 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Le fait que ce soit un dimanche, la rue en travaux = nous nous sommes garés face l'hotel = très pratique donc. Ambiance cocooning, matelas confortable.
Maillet
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Steve Front office manager op 10 jan 2024
Bonjour Madame Maillet,Merci pour votre commentaire.Je suis heureux de lire que votre séjour a répondu à vos attentes.Au plaisir de vous revoir au Grand Hôtel de Flandre.
6/10 – Redelijk
Elena
Reisde met partner
7 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Elena
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Steve Front office manager op 10 jan 2024
Bonjour Elena,Merci pour votre commentaire.Nous espérons vous revoir lors d'un futur séjour à Namur.
2/10 – Ontzettend slecht
steinthor
4 jan 2024
steinthor
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Steve Front office manager op 10 jan 2024
Bonjour Steinthor,Merci pour votre commentaire.Bien à vous,
6/10 – Redelijk
Joseph
14 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Joseph
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Steve Front office manager op 17 dec 2023
Merci Joseph pour votre commentaire sur le site de Hotels.com
8/10 – Goed
sabrina
13 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Un personnel génial, hôtel très calme, pour le confort c'est convenable.
sabrina
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Steve Chef de réception op 19 okt 2023
Bonjour Sabrina, Merci pour votre commentaire sur le site de Expédia.Au plaisir de vous revoir au Grand Hôtel de Flandre.
10/10 – Uitstekend
Guillaume
7 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Guillaume
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Steve Chef de réception op 9 mei 2023
Bonjour Guillaume, Merci pour votre commentaire sur le site de Hotels.comAu plaisir de vous revoir.
10/10 – Uitstekend
Ana
27 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Je vous le recommande !
Séjour d’une nuit en couple. Chambre de luxe très spacieuse, très jolie, moderne, lumineuse, agréable. Le petit + un frigo dans la chambre, bouilloire, café, thé. Le personnel est hyper agréable et à l’inécouté, du personnel de réception aux personnels de propreté. Cet hôtel est très bien placé face à la gare et proche de toutes commodités. Hôtel très bien isolé, même côté rue on entend rien dans les chambres. Je le recommande!
Ana
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Steve Chef de réception op 7 apr 2023
Bonjour Ana,Merci pour votre commentaire sur le site de Hotels.com.Au plaisir de vous revoir au grand Hôtel de Flandre.
10/10 – Uitstekend
Kengo
27 mrt 2023
Kengo
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Steve Chef de réception op 19 apr 2023
Bonjour, Merci pour votre commentaire sur Expédia.Au plaisir de vous revoir.
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
10 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon séjour
Accueil agréable et très serviable, personnel sympathique
Chambre confortable et calme
Salle de bain propre
Petit déjeuner bon et généreux
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Steve Chef de réception op 11 mrt 2023
Merci pour votre commentaire sur le site internet de Hotels.com.Nous espérons vous revoir au Grand Hôtel de Flandre lors d'un futur séjour à Namur.
6/10 – Redelijk
Miriam
11 feb 2023
Positief: Personeel en service
Cualquiera puede entrar al hotel ya que la recepción está en el primer piso. Los alrededores del hotel no me parecen muy seguros. Pese a eso, la calidad-precio no está mal
Miriam
5 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Steve Front office manager op 17 feb 2023
Dear Miriam, Thank you for your comment on the Expedia site.We hope to see you again at the Grand Hôtel de Flandre during a future stay in Namur.
10/10 – Uitstekend
Virginie
7 feb 2023
Virginie
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Steve Chef de réception op 8 feb 2023
Bonjour Virginie,Merci pour votre commentaire sur le site de Hotels.com.Je suis heureux de lire que votre séjour s'est bien passé et que celui-ci a répondu à vos attentes.Nous espérons vous revoir au Grand Hôtel de Flandre lors d'un futur séjour à Namur.
10/10 – Uitstekend
Gary
29 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gary
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Steve Chef de réception op 29 dec 2022
Bonjour Gary,Merci pour votre commentaire sur le site de Hotels.com.Je suis heureux de lire que votre séjour s'est bien passé et que celui-ci a répondu à vos attentes.Nous espérons vous revoir au Grand Hôtel de Flandre lors d'un futur séjour à Namur.
10/10 – Uitstekend
Denis
Zakenreiziger
23 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tout était bien, c’est un chouette hôtel
Denis
Reactie van Steve Chef de réception op 23 dec 2022
Bonjour Denis,Merci pour votre commentaire sur le site de Expédia.Je suis heureux de lire que votre séjour s'est bien passé et que celui-ci a répondu à vos attentes.Nous espérons vous revoir au Grand Hôtel de Flandre lors d'un futur séjour à Namur.
10/10 – Uitstekend
Olivier
12 dec 2022
Olivier
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Steve Chef de réception op 18 dec 2022
Bonjour Olivier,Merci pour votre commentaire sur le site de Hotels.com.Je suis heureux de lire que votre séjour s'est bien passé et que celui-ci a répondu à vos attentes.Nous espérons vous revoir au Grand Hôtel de Flandre lors d'un futur séjour à Namur.
10/10 – Uitstekend
Dirk
11 dec 2022
Dirk
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Steve Chef de réception op 18 dec 2022
Bonjour Dirk,Merci pour votre commentaire sur le site de Hotels.com.Je suis heureux de lire que votre séjour s'est bien passé et que celui-ci a répondu à vos attentes.Nous espérons vous revoir au Grand Hôtel de Flandre lors d'un futur séjour à Namur.
10/10 – Uitstekend
bernard
19 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
bernard
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Steve Chef de réception op 21 nov 2022
Bonjour Bernard,Merci pour votre commentaire sur le site de Hotels.com.Je suis heureux de lire que votre séjour s'est bien passé et que celui-ci a répondu à vos attentes.Nous espérons vous revoir au Grand Hôtel de Flandre lors d'un futur séjour à Namur.
10/10 – Uitstekend
Nadine
15 nov 2022
Nadine
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Steve Chef de réception op 16 nov 2022
Bonjour Nadine,Merci pour votre commentaire sur le site de Hotels.com.Je suis heureux de lire que votre séjour s'est bien passé et que celui-ci a répondu à vos attentes.Au plaisir de vous revoir au Grand Hôtel de Flandre lors d'un futur séjour à Namur.
10/10 – Uitstekend
Isabel, Cambridge
12 okt 2022
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My only quibble were m the cleaning ladies at 8am talking loudly for 1 hour outside my room. Surprised they didn’t actually have any work to do - woke me up. Other than that 5 stars for a budget hotel in Belgium.
Isabel
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Steve Front office manager op 14 okt 2022
Dear Isabel,Thank you for your comment on the Expedia website.I am happy to read that your stay went well and that it met your expectations.I will pass on your feelings to the maid service.Looking forward to seeing you again at the Grand Hôtel de Flandre during a future stay in Namur.
8/10 – Goed
EMMANUEL
2 okt 2022
EMMANUEL
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Steve Chef de réception op 4 okt 2022
Merci pour votre commentaire sur le site de Hotels.com.Nous espérons vous revoir au Grand Hôtel de Flandre lors d'un futur séjour à Namur.