Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van ACHAT Hotel Monschau

4 out of 5
ACHAT Hotel Monschau
Laufenstraße 82, Monschau, NW

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 54 van 219 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 107 van 219 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 43 van 219 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 14 van 219 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 219 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Karin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Mylène, Mijdrecht

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel dichtbij centrum.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Team Monschau op 15 apr 2024
Dear Mylene,Thank you for choosing our ACHAT Hotel Monschau and the time to rate us online.We appreciate your positive feedback. The well-being of our guests is very important and your feedback is very valuable for us. Thank you very much.We would be happy to welcome you again at our property. Kind regards, your ACHAT Hotel Monschau Team

8/10 – Goed

Ramon

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The service is great and the people are helpfull at the hotel. The rooms are basic, but ok. Nice that they have a swinming pool. The only thing is that the breakfast is way to expensive comparing to the quality and quantity. Paying 21,00 euro's each person for a very basic breakfast is to expensive . You can eat better breakfast in the town Monschau. The staff is great in service and very friendly.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van ACHAT Hotel Monschau Team op 27 mrt 2024
Dear Ramon,Thank you for choosing our ACHAT Hotel Monschau and the time to rate us online.We appreciate your positive feedback. The well-being of our guests is very important and your feedback is very valuable for us. Thank you very much.We would be happy to welcome you again at our property. Kind regards, your ACHAT Hotel Monschau Team

10/10 – Uitstekend

Rita

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer vriendelijk personeel 👍
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van ACHAT Hotel Monschau Team op 1 dec 2023
Dear Rita,Thank you for choosing our ACHAT Hotel Monschau and the time to rate us online.We appreciate your positive feedback. The well-being of our guests is very important and your feedback is very valuable for us. Thank you very much.We would be happy to welcome you again at our property. Kind regards, your ACHAT Hotel Monschau Team

8/10 – Goed

Arnold

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Prima hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel. Enige waar ik van schrok en me niet helemaal tof bij voelde was dat de kamerdeur (134) schade had van inbraak. Durfde dus geen waardevolle / persoonlijke spullen achter te laten. Verder alles top, ook het ontbijt, een enorme keuze.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Achat Hotel Monschau op 23 okt 2023
Dear Arnold,Thank you for choosing our ACHAT Hotel Monschau and the time to rate us online.We appreciate your positive feedback. The well-being of our guests is very important and your feedback is very valuable for us. Thank you very much.We would be happy to welcome you again at our property. Kind regards, your ACHAT Hotel Monschau Team

6/10 – Redelijk

Alexander

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van ACHAT Hotel Monschau op 1 dec 2023
Lieber Alexander,herzlichen Dank für Ihren Aufenthalt in unserem Haus. Wie freuen uns sehr, dass Sie sich die Zeit genommen haben, diesen online zu bewerten. Über Ihre positive Rückmeldung freut sich unser ganzes Team! Die Gästezufriedenheit ist unser wichtigstes Ziel. Wir hoffen, dass Sie eine angenehme Heimreise hatten und freuen uns, wenn wir Sie wieder einmal in bei uns begrüßen dürfen. Freundliche Grüße, Ihr Team vom ACHAT Hotel Monschau

6/10 – Redelijk

Filip

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen
Room without air-conditioning, way too warm in summer.
1 nacht verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

John

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Monique

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel in mooie omgeving
Was een mooi hotel. Maar de wifi op de kamer was echt vreselijk. Je kon niks. Zwembad was mooi maar wel koud. Ontbijt waa veel te duur. 19 euro per persoon is veel vind ik. Jammer dat er geen koffiegelegenheid op de kamer was.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Team Monschau op 27 sep 2023
Dear Wendy,Thank you for choosing our ACHAT Hotel Monschau and the time to rate us online.We appreciate your positive feedback. The well-being of our guests is very important and your feedback is very valuable for us. Thank you very much.We would be happy to welcome you again at our property. Kind regards, your ACHAT Hotel Monschau Team

6/10 – Redelijk

Gustaaf

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Geen WiFi op de kamer Prijs is overdreven duur tov de kwaliteit Lege minibar 😞
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Team Achat Monschau op 12 aug 2023
Dear Gustaaf,thank you for your feedback. We are very happy that you enjoyed your stay at ACHAT Hotel Monschau. The guest satisfaction is very important to us and your feedback supports us. Thank you very much for your effort!We would be happy to see you soon again at our ACHAT Hotel Monschau.Kind regards, your ACHAT Hotel Monschau Team

8/10 – Goed

Edward

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel. Goed hotel met een heerlijk zwembad. Ontbijt is echter matig.
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van ACHAT Hotel Monschau op 20 jul 2023
Dear Edward,thank you very much for your response.We are contented you have had a pleasant stay.Our major goal is having satisfied guests and your feedback helps us to improve our services.We would be pleased to welcome you again.Kind regardsYour team of ACHAT Hotel

8/10 – Goed

Lis

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van ACHAT Hotel Monschau op 20 jul 2023
Dear Lys,we are very happy weöcoming you in our ACHAT Hotel Monschau.Thank you very much having made time for positive feedback.Our major goal is satisfying our guests.So we are constantlyimproving our services.We look forwards welcoming you again in Monschau.Your team of ACHAT Hotel Monschau

10/10 – Uitstekend

Paul

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel ligt op loopafstand van Monschau en is voor mensen slecht ter been geen goede keuze. Hotel zelf heeft mooie ruime kamers maar douchen in bad is niet voor iedereen even makkelijk. Ontbijt service is meer dan prima met genoeg keuze. Wij verbleven hier eind Februari 2023 en dan is het dorp uitgestorven en zijn er geen of bijna geen winkels open. Restaurants was helemaal een drama. Meeste restaurants en winkels gaan pas open eind april
Reactie van Your Team ACHAT Hotel Monschau op 19 apr 2023
Dear Paul,thank you for your feedback. We are very happy that you enjoyed your stay at ACHAT Hotel Monschau. The guest satisfaction is very important to us and your feedback supports us.We regret that your experience of Monschau was not satifying. Thank you very much for your effort!We would be happy to see you again in summer time at our ACHAT Hotel Monschau.Kind regards, your ACHAT Hotel Monschau Team

10/10 – Uitstekend

Danny

1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Loes

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in december 2022

8/10 – Goed

jan, Grou

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Misja

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Eenvoudig, maar goed hotel, met behulpzame medewerkers. Als geheel is de accommodatie goed, maar onze kamer was wel wat gedateerd.
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Ton en wilma

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk en gastvrij.mooi hotel.
1 nacht verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Bob de

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wij hebben ons verblijf als heel goed ervaren,alleen het eten in het restaurant en ontbijt was minder.Een drankje bestellen was een hele kunst,er was niemand of duurde heel erg lang.
2 nachten verbleven in mei 2022

6/10 – Redelijk

Freddy van

Reisde met een groep
Negatief: Voorzieningen
Voor een 4 sterren hotel is de kamer vrij eenvoudig en het ontbijt niet veel keuze. Geen water koker in de kamer om koffie of thee te zetten
2 nachten verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Mariska van

2 nachten verbleven in oktober 2021

6/10 – Redelijk

Petra

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Geen 2e keer naar dit hotel voor ons.
Het personeel is niks op aan te merken. Wij hadden een invalide kamer besteld. Deze lag tot onze grote verbazing op de 5e verdiepingen. Bij brand voor ons een groot probleem. Vervolgens ging de lift. Stuk. Bij toeval stond op dat moment de elektrische rolstoel nog in de auto anders was het einde vakantie voor ons geweest. Met veel echt veel moeite is mijn man de trap af gekomen., en zijn we zelf bij de receptie om een nieuwe kamer op de begane grond gaan vragen. Wat niet echt soepel en goed verliep. Het restaurant lag op de 2e verdieping. Dus moest ik voor ons 2 het ontbijt op gaan halen. Daar was de service wel super. Ik kreeg alle hulp en medewerking bij van het restaurant personeel.
4 nachten verbleven in oktober 2020

8/10 – Goed

Ivan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
oed hotel
Goed gelegen; goede kamers en goed ontbijt
1 nacht verbleven in september 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

Nora, Haarlem

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service
Hadden email ontvangen dat checkin vanaf 14.00 uur was. Op de site stond echter 15.00 uur. Waren er even voor 14 00 uur en werden door een wat norse receptionist weer weggestuurd.
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

E.M.A.

Positief: Netheid
Prima verblijf
De kamers zijn schoon maar wel oud. Ontbijtzaal was wel gemoderniseerd. Ontbijt was prima; wel vreemd dat er toch gedeeltelijk een buffet ivm Corona. Broodjes en koffie werden dan wel weer aan tafel geserveerd. Receptie werd afwisseld bemand met aardige en minder aardige mensen. Afstand tot centrum is prima te lopen: 10 minuten. Parkeren is gratis als er plek is.
1 nacht verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zijn heel tevreden over accommodatie, alleen jammer dat wij bij jullie geen halfpension konden boeken, waarbij we op de eerste avond geen diner hadden.
3 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
De badkamer was aan renovatie toe. De douche werkte slecht en het water in het bad liep weg. Het zwembad was in orde. Het ontbijtbuffet was uitgebreid en lekker.
1 nacht verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Ik kom al jaren bij dit hotel en het was eigenlijk altijd goed. Ze zijn nu bezig met reorganisaties en dat kon je wel merken. Normaal gesproken als ik begin de middag aankom kon ik bij de bar altijd consumpties krijgen. Nu kon dat helemaal niet meer en dat is na een lange reis jammer. Het personeel dat er was waren goed en vriendelijk. Het was alleen wel te merken dat er weinig bedienend personeel was. Verder was mijn verblijf als van ouds goed.
4 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mogelijk om de auto te parkeren,beetje jammer dat de bar (zondag) op avond gesloten was. We kwamen net aan en wilden graag wat drinken....
2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het eten ansich was goed echter was er een doodse sfeer. Geen muziekje of dergelijke. Ook had het eten wat uitgebreuder mogen zijn, met wat meer keuze.
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De incheck vond ik minder goed, er was niemand aanwezig om kwart vooor drie omdat er overleg was, dan kan als de check in om 15.00 begint maar pas om 15.15 kwam er iemand
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

4Fier, Lemmer

Positief: Netheid, comfort kamer
Goede locatie, op loopafstand van de stad en de wandelroutes.
3 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Ellen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was aanwezig, prima eten. Alleen erg gehorig, van lopen in de gangen tot het doorspoelen van het toilet.
2 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Annelien, Gent

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kamers zijn vernieuwd! Nog steeds lekker ontbijt en proper hotel. Wel jammer dat de kegelbaan er niet meer is.
2 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

B.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima
Het was een uitstekend hotel met nette kamers en een voortreffelijk ontbijt

8/10 – Goed

rikkie, Amstelveen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
leuk hotel vlakbij centrum
lekker zwembad , dichtbij centrum , en veel wandel routes , goed ontbijt
2 nachten verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

Maarten

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
Uitvalsbasis
Niet duur en voldoet zeker als uitvalsbasis om mooie wandelingen in de omgeving te maken. De algemene staat van de kamer was veroudert en de badkamer had zijn beste tijd gehad. De service en het ontbijt waren fantastisch. We komen zeker terug.
1 nacht verbleven in maart 2018

10/10 – Uitstekend

Roger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel alleen spijtig geen Belgische tv alleen Duitse posten en heel moeilijk bedienbaar
1 nacht verbleven in november 2017

8/10 – Goed

B.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ontbijt was uitstekend
Het hotel was prima en verblijf uitstekend

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dicht bij het centrum van Monschau
Ze geven aan een 4-sterren hotel te zijn, dit vonden wij zeker niet het geval. Ze geven aan een zeer uitgebreid ontbijtbuffet te hebben, dit was echter een gewoon ontbijtbuffet. Kamer was stoffig, en een meegenomen drankje stond na de schoonmaak (vuil glas) nog op de kamer. Een avond in het hotel het dinerbuffet gedaan, dit was minimaal qua hoeveelheid en kwalitatief. Parkeerplaatsen minimaal t.o.v. de aantal hotelkamers

6/10 – Redelijk

Andrea

Positief: Netheid, personeel en service
Leuk hotel maar geen 4 sterren waard
Niets mis met hotel maar geen 4 sterren waard. Ze hebben grote eetzaal waar ze helft v afsloten waardoor je met andere mensen aan een tafel zit of de tafels zo dicht op elkaar dat je nauwelijks achter mensen langskunt om eten vt buffet te halen. Ontbijt was perfect buffet niet slecht maar niet uitmuntend en ook niet altijd warm. parkeerplaats was vol toen we kwamen. Wel mogelijk tegen betaling elders te parkeren. Voor een nachtje prima maar niet voor een week.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
altijd een fijne uitvalsbasis voor een nachtje Monschau en omgeving

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Kamer wat verouderd maar wel net. Tip: Neem je eigen hoofdkussen mee! Lift maakte veel lawaai (kamer zesde verdiep). Jammer dat het enige verzorgingsprodukt dat aangeboden werd de douchegel (pompsysteem) was. Ontbijt genereus!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Fijn verblijf.
Aangenaam verblijf, dicht tegen het centrum van Monschau. Verzorgd ontbijt. Rustige kamer. Interieur van kamer en hotel is wel wat ouder, doch het nodige comfort is aanwezig. Gratis gebruik van zwembad, sauna en kegelbaan.

10/10 – Uitstekend

Els, Veghel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijke locatie
Nette kamers, heerlijke sauna en zwembad. We hebben niet gegeten in het restaurant omdat de tafels te dicht bij elkaar stonden. Ontbijt was erg goed. En gratis parkeren

8/10 – Goed

Edwin, Rijswijk

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net hotel op mooie locatie
Wij hebben in april 2014 twee nachten verbleven in dit hotel. Het hotel is schoon, de kamers netjes (al zijn ze niet groot). Het zwembad in het hotel was oké, maar ook niet groot. Het ontbijtbuffet was uitgebreid en zeer goed verzorgd. Ook bij het diner was er genoeg keuze, al was het allemaal wel echt de Duitse keuken.

4/10 – Matig

Marleen de Nijs

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtige omgeving
Heerlijk ontbijt. Restaurant te vroeg dicht.Geen schoonheidsspecialiste aanwezig. Niet goed voor een vital-hotel.Geen excuses hiervoor aangeboden. Kamer werd erg laat schoongemaakt.

8/10 – Goed

Tony

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Juist buiten het centrum ca 200 m
Er is maar één lift, dit zou ik beschouwen als minpunt. Maar als je komt om te wandelen zullen die paar trappen er ook nog wel bij kunnen.