Serveert ontbijt, lunch, diner, uitzicht op de tuin

Beoordelingen van Van Der Valk Hotel Melle - Osnabrück

4 out of 5
Van Der Valk Hotel Melle - Osnabrück
Wellingholzhausener Strasse 7, Melle, NI

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 125 van 267 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 106 van 267 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 21 van 267 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 11 van 267 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 267 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Tihomir

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super verblijf
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Julia Hofmann Van der Valk Hotel op 6 feb 2024
Geachte Tihomir, Hartelijk dank voor uw beoordeling en voor het kiezen van ons hotel. We zijn blij om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf en we kijken ernaar uit om u weer als gast te mogen begroeten in ons hotel. Met vriendelijke groeten

10/10 – Uitstekend

Rob

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Julia Hofmann Van der Valk Hotel op 22 jan 2024
Vielen Dank für die super Bewertung!

8/10 – Goed

Henk van

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Karin

1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Edwin

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Julia Hofmann op 31 jul 2023
Hallo Edwin,Vielen Dank für die gute Bewertung und die Buchung bei uns!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel nabij Melle
Goed hotel in de buurt van Melle. Maar vlak langs de snelweg, dus als je aan die kant een kamer hebt, heb je de op je slaapkamer aanwezige oordopjes wel nodig. Buffetrestaurant, sauna en kleine fitness. Ruime parkeerplaatsen
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Annemarie

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Julia Hofmann op 16 jun 2023
Vielen Dank, Annemarie!

8/10 – Goed

Andre

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Value for Money
Top
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Julia Hofmann op 11 okt 2022
Lieber Andre,klasse, dass es Dir gefallen hat. Hoffentlich bis zum nächsten Mal in Melle.Grüße Julia HofmannVan der Valk Hotel

8/10 – Goed

Harold

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prima
Prima hotel, super ontbijt, nette staff, kamers netjes maar zijn wel aan modernisering toe.
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Van der Valk Melle op 23 nov 2021
Geachte Harold, We waarderen uw positieve feedback over ons hotel. We zijn er trots op dat we de wensen van onze gasten zo goed mogelijk kunnen vervullen. Mocht u weer een keer in debuurt zijn, begroeten we u graag weer als gast bij ons.

4/10 – Matig

Roland

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Prijs kwaliteit zeer matig en verouderde kamers
Kamers gehorig en wat verouderd. Geen nespresso apparaat wat je voor de prijs van 113 euro per nacht excl ontbijt wel zou mogen verwachten. Puur voor de omgeving geboekt maar prijs kwaliteit is zeer matig
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Van der Valk Hotel op 6 okt 2021
Geachte heer/mevrouw von Roland, Hartelijk dank voor uw feedback. Opmerkingen van onze gasten zijn ons erg waardevol zodat we kunnen blijven verbeteren en vernieuwen. Ons hotel bestaat dit jaar 20 jaar en ten behoeve van dit 20-jarig jubileum zouden we dit jaar beginnen met de renovatie van onze hotelkamers. Helaas hebben we dit door de huidige situatie omtrent covid-19 nog uit moeten stellen. Uw opmerking omtrent het nespresso apparaat nemen we graag mee in de voorbereidingen van de verbouwing. Graag tot een volgende keer in Melle! Hartelijke groet,

8/10 – Goed

Hens

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Van der Valk Hotel op 15 jun 2021
Vielen Dank für Ihre Bewertung.

10/10 – Uitstekend

Pascal

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2020
Reactie van Julia Hofmann op 2 jun 2020
Hallo Pascal, vielen Dank für die gute Bewertung. Wir werden es gern mit dem gesamten Team teilen! Noch eine sonnige Woche!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Arjan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top hotel
Top hotel! Voor mij op een ideale locatie tijdens mijn reizen naar Scandinavië
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Julia Hofmann op 15 feb 2020
Goed om te horen dat ons hotel aan uw verwachtingen voldoet. Wij zien u graag weer langskomen.

8/10 – Goed

John

Positief: Netheid, personeel en service
Handig tussenstop
Hotel ligt direct aan de afslag Melle van de snelweg Hengelo-Hannover-Berlijn. Met ramen dicht merk je daar niets van. Prettig restaurant en goed ontbijt, zoals we bij Van der Valk gewend zijn. Verbeterpuntjes zijn er ook: op sommige punten is wat slijtage zichtbaar, de douche heeft een vaste douchekop (dus geen handdouche) en de lift heeft weinig of geen detectie of er iets of iemand tussenstaat. Al met al wel een goede tussenstop als je met de auto naar het oosten van Duitsland of verder reist.
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Ruby van Zwol op 6 dec 2019
Bedankt voor uw feedback. We hoppen u binnenkort weer te mogen begroeten. Prettige feestdagen uit Melle.

8/10 – Goed

Wim

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Het verblijf was een cadeau voor onze moeder. Het viel erg tegen. De verbouwing in het hotel was niet gemeld bij aankomst. Het ontbijt was op de 2de verdieping in een veel te kleine zaal. Wij werden naar een ander zaaltje verderop gebracht. Onze moeder is slecht ter been en zij moest veel verder lopen. Tenslotte was het ontbijt niet van de kwaliteit die wij gewend zijn bij van der Valk. Een matig ontbijt in een sfeerloze omgeving.
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Jacob

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ideaal voor zakelijke reiziger
Ideaal hotel voor de zakelijke reiziger. Zeer ruime kamers met fijn balkon waar je even kan zitten. WiFi en alle faciliteiten zeer goed voor elkaar. Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel! Ontbijt zeer uitgebreid en veel keus.
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Asma

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

H

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend
Zeer aangenaam verblijf. Mooi en net hotel met vriendelijke service
3 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Arthur

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel mooi hotel heerlijk gegeten gezellige bar en heel goed ontbijt mooie kamer met balkon en heerlijk bed alle met al super hotel
1 nacht verbleven in mei 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van das Van der Valk Team op 3 jun 2019
Lieber Gast, schade, dass es Ihnen bei uns nicht so gut gefallen hat. Gern können Sie uns weitere Details hierzu nennen, damit wir unser Haus und uns verbessern können. Grüße aus dem Van der Valk Hotel Julia Hofmann Sales

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed
prima hotel, ruime kamer, goed ontbijt, vriendelijk personeel
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Roxanne L op 21 mei 2019
Beste gast, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat zowel de kamer, als het ontbijt en de vriendelijkheid van onze collega's u goed bevallen zijn. Van der Valk Hotel Melle-Osnabrück

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
................................................................................
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van das Van der Valk Team op 17 dec 2018
Lieber Gast, vielen Dank für Ihre gute Bewertung. Wir freuen uns sehr, dass Sie zufrieden bei uns waren. Schöne Feiertag! Das Van der Valk Team

6/10 – Redelijk

I.R, Den Helder

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Je voelt je niet echt “gast” in het hotel. Roken in de bar toegestaan, schoonmakers lopen om 8.30 uur je kamer in terwijl check uit 12.00 uur is ?!? Geen Koffie / thee op de kamer. Bar personeel helpt ook in het naastgelegen restaurant, duurt soms lang voor je drankje. Niet heel centraal gelegen, maar langs drukke weg. Oordoppen krijg je bijgeleverd.
2 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van RL op 7 nov 2018
Beste gast, Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat u zich niet echt 'gast' heeft gevoeld in ons hotel. Wij nemen uw feedback serieus en zullen dit verder intern bespreken. Voor wat betreft het rook beleid, kan ik u alvast mededelen dat er volgend jaar een verbouwing plaats zal vinden in de bar en het restaurant. Hierna zal roken in de bar niet meer toegestaan zijn. U geeft aan dat er geen koffie/thee station op uw kamer aanwezig was, echter staat deze in de kast onder het bureau. Wellicht heeft u dit over het hoofd gezien. We hopen u desondanks weer graag terug te zien in Melle, zodat wij u een volgende keer weer van onze service en kwaliteit kunnen overtuigen. Van der Valk Hotel Melle-Osnabrück

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend hotel voor een tussenstop
Uitstekend hotel voor een tussenstop op weg naar huis of vakantiebestemming. Vlak langs de autobahn, goed bereikbaar en prima parkeergelegenheid. Zoals altijd bij VdV een ruime kamer van alle gemakken voorzien. Prima restaurant voor een heerlijk diner of het befaamde VdV ontbijt.
1 nacht verbleven in juni 2018
Reactie van sbn op 13 jul 2018
Beste gast, hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Fijn dat uw verblijf in ons hotel u goed bevallen is. We zien u graag weer terug in ons hotel! Van der Valk Hotel Melle-Osnabrück

4/10 – Matig

Renzo

Negatief: Personeel en service
Rij een stukje door
Sla in ieder geval het avondeten over, te duur voor het gebodene. Hou je creditcard weg bij de balie, het is dat ik na gelezen ervaringen op de afschrijving van mijn credicard lette, ze hadden even snel 79,11 van mijn card geschreven voor de betaling terwijl alles al via hotels.nl was betaald. Bij het inchecken vroegen ze naar mijn card voor gebruik minibar ofzo, niet dus. Bij mijn vraag hoe of wat als antwoord, oh sorry, verkeerde card. Tenslotte een kamer met de nodige beschadigingen, vlekken en toilet die door bleef spoelen. Voormij geen van der valk meer.
1 nacht verbleven in december 2017
Reactie van Roxanne op 12 jan 2018
Beste Renzo, Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te lezen dat u geen prettige ervaring heeft gehad bij ons. Onze excuses hiervoor. Heeft u het geld inmiddels weer van ons ontvangen? Mocht dit niet het geval zijn, neemt u alstublieft contact met ons op. Dan zorgen wij ervoor dat u het uiteraard weer van ons terug krijgt.

8/10 – Goed

Herman, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Praktisch hotel als tussenstop langs autosnelweg
Prima hotel , netjes met goede verbinding met de autosnelweg, zonder dat er sprake is van geluidsoverlast

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Goed hotel voor doorreis
We waren op doorreis waarvoor dit hotel uitstekend geschikt is qua ligging. Helaas niet voldoende tijd om overige faciliteiten te gebruiken.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
makkelijk hotel voor op doorreis
altijd net en hond is altijd welkom als wij op doorreis zijn naar ons huis in polen of holland

8/10 – Goed

antonie, Hoogvliet

Comfortable hotel, goede locatie
Comfortabel hotel, direct langs de snelweg gelegen. Ruime kamer met uitstekend bed. Ontbijt viel tegen, volop keus maar kwaliteit van eieren, vleeswaren en kazen was teleurstellend. Vriendelijke bediening.

6/10 – Redelijk

Eva, Den Haag

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Handig voor op doorreis, het ligt langs de snelweg
Het hotel zelf is prima, de kamer en badkamer waren schoon en bijzonder ruim. Makkelijk te vinden langs de snelweg, OK voor op doorreis. Onze kamer lag aan de kant van de snelweg, ondanks de goed sluitende ramen kon je het verkeer goed horen helaas. Het ontbijt vonden wij geen aanrader. We kwamen een half uur voor einde binnen, er was bijna niets meer over en er werd ook niet aangevuld. Conclusie: goed genoeg voor een nachtje, ontbijt overslaan. Volgende keer gaan wij het ergens anders proberen.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

harry, rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goede service
een prima hotel waar je nu eens echte jus d orange bij het ontbijt kan krijgen super

8/10 – Goed

mortier rolznd

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Bernd

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
alles prima abgelaufen,alles sauber.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Van der Valk Hotel op 23 apr 2024
Vielen Dank für das gute Feedback, lieber Bernd!

10/10 – Uitstekend

Markus

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tolles Hotel mit Stil. Cooles Restaurant. Liegt an der Autobahn, ist aber nicht laut. 20min zu Fuß nach Innenstadt Melle, Taxi kostet 15€. Deshalb nur 3 Sterne bei Lage
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Van der Valk Hotel op 15 apr 2024
Lieber Markus,schön, dass es Dir bei uns so gut gefallen hat & ein kleiner Spaziergang tut doch mal gut ;-)Grüße aus Melle

10/10 – Uitstekend

Daniela

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super Service und freundliches Personal. Zimmer sehr geräumig. Wir waren zur Autobahn gelegen und ich habe keine Ohrstöpsel benötigt. Die Klimaanlage ist lauter.Top.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Van der Valk Hotel op 23 apr 2024
Liebe Daniela,vielen Dank für die gute Bewertung. Es freut uns sehr, dass es Dir so gut gefallen hat!Grüße aus Melle

10/10 – Uitstekend

Andreas

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel liegt zwar direkt an der Autobahn und wer unbedingt mit offenen Fenster schlafen muss/will, sollte auf jeden Fall ein Zimmer zum Garten buchen. Sonst ist es ein Hotel das außergewöhnlich ist, sowohl von der Ausstattung, als auch von der Freundlichkeit des Personals. Ich war im Rahmen eines Workshops da und fand den Aufenthalt sehr gut und würde jederzeit wieder kommen.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Julia Hofmann op 23 apr 2024
Lieber Andreas,Wir freuen uns, dass Ihnen unsere Ausstattung und die Freundlichkeit unseres Personals gefallen haben. Es ist uns wichtig, dass sich unsere Gäste wohl fühlen und einen angenehmen Aufenthalt bei uns haben. Wir würden uns freuen, Sie bei Ihrem nächsten Besuch wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Grüße aus Melle

8/10 – Goed

Heidi

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Nachts war sehr laut, und unruhig.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Van der Valk Hotel op 23 apr 2024
Vielen Dank!

10/10 – Uitstekend

Hannelore

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Van der Valk Hotel op 23 apr 2024
Vielen Dank!

8/10 – Goed

Alfred

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Veganes Essen fehlt. Keine Bierauswahl vorhanden an Flaschenbier.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Julia Hofmann Van der Valk Hotel op 22 jan 2024
Lieber Alfred,herzlichen Dank für Ihre Bewertung. Unser Küchenteam arbeitet daran immer mehr vegane Optionen mit auf die Karte zu nehmen. Gern leiten wir Ihr Feedback auch nochmal an unseren Küchenchef weiter. Hoffentlich bis zum nächsten Mal!Grüße aus Melle

6/10 – Redelijk

Gerhard J.

Ich erwähne auszugsweise nur die negativen Aspekte, nicht jene als positiv, die für ein 4-Sterne Hotel selbstverständlich sind. Die Angaben beziehen sich konkret auf Zi 214 comfort plus. Die Heizung war m.E. defekt, da der Heizkörper unabhängig von der Reglereinstellung kalt blieb und die Zimmertemperatur max. 19 Grad C betrug. Die Rezeptionistin versuchte vergeblich sie in Gang zu bringen,um dann zu erklären, die Zimmertemperatur wäre zentral auf diese niedrige Temperatur festgelegt, weil die Gäste lieber im Kühlen schlafen würden. Die maximal erzielbare Beleuchtungshelligkeit war schummrig, abgesehen davon, das eine Lampe nur noch aus den 2 Stromkabel bestand. Das zweiteilige Bett ist nicht für Menschen geeignet, die sich nachts öfters drehen. die finden sich dann nämlich irgendwann auf dem Fussboden wieder. Wirklich ekelig aber waren 2 Dinge: Im Wasserkocher befand sich Wasser, das einem Feuchtbiotop zur Ehre gereicht hätte. Die beiden Wassergläser müssen vom Aspekt und Geruch her mit dem feuchten Reinigungslampen gereinigt worden sein, mit dem auch der Rest des Mobilars gereinigt worden ist. Der Rest sind dagegen Peanuts: nix Roomservice, nix a la carte, Restaurant, nix... Möglicherweise Personalausfall. Die Rezeptionistin hat jedenfalls ihr Bestes gegeben. Wenn man Besseres gewöhnt ist, kann man den Aufenthalt als kleines Abenteuer verbuchen.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Julia Hofmann Van der Valk Hotel op 22 jan 2024
Lieber Gerhard,vielen Dank für Ihre Buchung und Ihr ausführliches Feedback. Es tut uns sehr leid, dass es Ihnen bei uns nicht gefallen hat. All Ihre Punkte wurden mit den zuständigen Abteilungen besprochen und nachgebessert. Es würde uns freuen, wenn Sie uns dennoch nochmals besuchen. Vielleicht nach der Renovierung der Zimmer. Grüße aus Melle

8/10 – Goed

Torben

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Van der Valk Hotel op 15 mei 2024
Danke für das gute Feedback

2/10 – Ontzettend slecht

Jakob

Negatief: Personeel en service
Nicht zu empfehlen.
Selten so ein unflexibles und Kundenunfreundliches Hotelmanagement erlebt. Trotz Covid-Erkrankung keinerlei Entgegenkommen eine Reservierung von einer Nacht (!) zu verschieben.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Julia Hofmann Van der Valk Hotel op 14 dec 2023
Sehr geehrter Herr Crasemann,vielen Dank für Ihre Bewertung. Wie bereits erklärt, bieten wir verschiedene Buchungsmöglichkeiten an. Unsere Angebote bieten verschiedene Preis und verschiedene Stornierungsfristen. Wenn man sich für ein günstigeres Angebot mit einer längeren Stornierungsfrist entscheidet, werden die Stornierungsgebühren berechnet. Für mehr Flexibilität kann man andere Angebot buchen, welche bis ein paar teurer sind, aber bis zum Anreisetag storniert werden können. Wir wünschen gute Besserung.

10/10 – Uitstekend

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top alles super freundlich . Zimmer sehr groß und sauber . Bad konnte Mal renoviert werden , war aber alles in Ordnung und sauber . Frühstück top
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

cheng fang

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super location for Business visit! unique hotel with Dutch culture and elements
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Julia Hofmann op 27 nov 2023
Dear cheng fang,thanks for your good rating. We are happy, that youve enjoyed our hotel!See you next time!

8/10 – Goed

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Walter

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tornerei senz’altro
Hotel molto spazioso e bello. Personale cordiale. Collazione e cena variegata e di qualità’.
2 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2023