Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 131 van 339 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
131
Gastenscore: 8 - Goed. 144 van 339 beoordelingen" "
8 - Goed
144
Gastenscore: 6 - Redelijk. 49 van 339 beoordelingen" "
6 - Redelijk
49
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 339 beoordelingen" "
4 - Matig
12
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 339 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
3
8,4/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Ferdinand
31 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer uitgebreid ontbijt en locatie was prima
Ferdinand
2 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Jacob
3 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Modern hotel
Het Alpico Hotel is een modern hotel vlakbij het station van Matsumoto. Ook handig: in de kamer is een smartphone beschikbaar waarvan je tijdens je verblijf gebruik van kunt maken.
Jacob
1 nacht verbleven in juni 2018
8/10 – Goed
SHOICHI
3 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
SHOICHI
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
かずひこ
Reisde met familie
29 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
良かったです。
かずひこ
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Takanobu
Zakenreiziger
16 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
朝食ビュッフェのメニューが豊富で、価格も手頃
Takanobu
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
??
Zakenreiziger
8 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
静かで、駅近くとは思えない程
次回も、利用したいと感じました
??
1 nacht verbleven in april 2024
6/10 – Redelijk
Ayaka
Zakenreiziger
20 mrt 2024
設備は古めだが立地は良い
Ayaka
1 nacht verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Taro
Zakenreiziger
22 feb 2024
立地も良く、フロントの方の対応も良かったです。一点、自動受付機の使い勝手が悪いです。
Taro
1 nacht verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
aiichiro
17 feb 2024
Positief: Personeel en service
aiichiro
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Yuichi
4 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
過ごしやすい
Yuichi
2 nachten verbleven in februari 2024
2/10 – Ontzettend slecht
DAISUKE
28 jan 2024
DAISUKE
1 nacht verbleven in januari 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
23 jan 2024
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
KOICHI
10 dec 2023
KOICHI
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Shuichi
9 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
駅前なのでアクセスに便利
??
1 nacht verbleven in juni 2023
6/10 – Redelijk
TSZ TAI
9 jun 2023
TSZ TAI
2 nachten verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
??
27 mei 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in mei 2023
6/10 – Redelijk
Midori
24 mei 2023
Midori
1 nacht verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Regina Teng Soo
23 mei 2023
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Maybe is language issue, but had front desk staff to book restaurant & to call me once done, but staff didn’t do it, when I return to front desk the staff gone off duty without passing message to next shift staff. Fortunately popular restaurant had a table when I had next shift staff to book.