Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1 van 3 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
1
Gastenscore: 8 - Goed. 1 van 3 beoordelingen" "
8 - Goed
1
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 3 beoordelingen" "
6 - Redelijk
0
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 3 beoordelingen" "
4 - Matig
0
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 3 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
1
6,0/10
Netheid
7,4/10
Personeel en service
6,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Rahul
16 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfort stay.
Nice hotel but not in down town so night time feel so different in current Covid-19 situation.... Overall nice stay.
Rahul
2 nachten verbleven in augustus 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Steven
27 feb 2018
Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Booked and paid for 3 nights, left after 1 night.
Not at all like the photographs. Looking very tired and dirty, ants in the room, shower tap fell off and injured my wife. Water from the sink tap was brown. Booked and paid for 3 nights and left after 1. Would not return.
Steven
Reactie van Diqi op 1 mrt 2018
Dear Steven,
Thank you so much for giving us a review that will be very valuable for us. On behalf of Fizz Hotel we do deeply apologize for every single unhappy experience you've felt here in. Although not the property, Hope you'll come again to enjoy the pleasure of Lombok.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 jul 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice Hotel
I feel grateful for the good services, creative Thanks.