Sportfaciliteiten

Beoordelingen van Novotel Dijon Sud

4 out of 5
Novotel Dijon Sud
11 Route De Beaune, Marsannay-la-Cote, Cote-d'Or

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 78 van 274 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 120 van 274 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 43 van 274 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 22 van 274 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 274 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Daryl

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het engels van het personeel kan beter maar ze proberen je goed te helpen
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Julie op 22 feb 2024
Beste Daryl,Wij danken u voor deze prachtige beoordeling.We zijn blij dat het verblijf aan uw verwachtingen heeft voldaan en hopen u snel weer te zien.Ernaar uitkijken!

6/10 – Redelijk

Nathalie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Housse en plastic sur le matelas Désagréable comme tout : cela fait du bruit quand on se retourne et cela tient chaud.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Julie op 1 nov 2023
Chère Nathalie,Nous vous remercions d’avoir pris le temps de nous écrire à la suite de votre séjour à Novotel Dijon Sud.Nous sommes désolés que le service et la prestation n’aient pas été à la hauteur de vos attentes, et nous vous prions d’accepter nos plus sincères excuses.De nouveau, nous vous remercions pour vos commentaires et espérons regagner votre confiance lors d’un prochain séjour.Julie Rimet, Responsable Hébergement - Novotel Dijon Sud

6/10 – Redelijk

Anna

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Julie op 1 nov 2023
Chère Anna,Nous vous remercions d'avoir laissé un avis après votre séjour.Nous sommes ravis que votre séjour ce soit bien déroulé.A très vite !Julie Rimet, Responsable Hébergement - Novotel Dijon Sud

8/10 – Goed

Kris

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Jan

1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Paul

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good customer service team at arrival. Also we liked breakfast and in general the child friendly setting.
1 nacht verbleven in juli 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Rachida

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Romane D. Directrice op 3 nov 2022
Bonjour Rachida,Nous vous remercions d’avoir pris le temps de nous écrire pour partager votre expérience. Nous sommes désolés de voir votre note suite à votre expérience.Je reste à votre disposition pour partager et connaitre les raisons de votre commentaire.Bien cordialement,

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
Teleurgesteld, is geen 4* waard Geen lift, trap vuil , kamer klein en muf. Positief: Badkamer klein maar modern met inloop douche en 1 lavabo. Wc afzonderlijk. Het ontbijt was goed
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Romane D. Directrice op 26 okt 2022
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te schrijven na uw verblijf in ons hotel.Het spijt me te lezen dat de service en levering niet aan uw verwachtingen voldeden, ik begrijp uw ontevredenheid over deze situatie.Ik hoop dat we u desondanks bij een volgend verblijf mogen verwelkomen.

6/10 – Redelijk

Tina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Geen airco, enkel ventilatie. Propere kamers!
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Romane D. Directrice op 26 okt 2022
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen na uw recente verblijf in het Novotel Dijon Sud.Ik kijk ernaar uit u binnenkort weer te mogen verwelkomen!

10/10 – Uitstekend

Laura

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heerlijk luchtje als je het hotel binnenloopt. Drankjes duur (€4,60 voor een waterige Sprite) Avondeten wilden we in t hotel, totdat we alle vliegen zagen of het buffet, toen zijn we op 10min loopafstand bij een Grill gaan eten.
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Claudia

1 nacht verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Barend, ENSCHEDE

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Hotel mag wel wat upgrades krijgen zag er zeer gedateerd uit, onlogische indeling van het ontbijt buffet. Het personeel is vriendelijk en de WiFi is goed. Kamer voelde wat bedompt aan Airco is goed.
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Clémence Beaufrère, Chef de réception - Novotel Di op 18 jun 2022
Dear Barenf, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Dijon Sud. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Novotel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, A bientôt,

10/10 – Uitstekend

Frank

1 nacht verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Prima voor een avond, vriendelijk personeel. Beetje stoffig
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Clémence B., Reception manager. op 24 aug 2021
Hello Thank you for taking the time to write us a review following your stay at our Novotel Dijon Route des Grands Crus. We are sorry to see that some services did not meet your expectations, and we would like to offer our sincere apologies. Your detailed and relevant comments will allow us to improve, and for that we thank you. We will do everything possible to improve the services mentioned, and we hope to see you again in order to better convince you. Goodbye,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Het hotel zelf was prima, helaas waren de kamers en vooral de badkamer wat gedateerd. Ook lagen er nog onderbroeken achter de badkamer deur, van de vorige overnachters....
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Clémence B., Reception manager. op 24 aug 2021
Hello Thank you for taking the time to write us a review following your stay at our Novotel Dijon Route des Grands Crus. We are sorry to see that some services did not meet your expectations, and we would like to offer our sincere apologies. Your detailed and relevant comments will allow us to improve, and for that we thank you. We will do everything possible to improve the services mentioned, and we hope to see you again in order to better convince you. Goodbye,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zwembad was goed beveiligd voor kleine kinderen er niet in te laten vallen. Maar er was veel lawaai te horen in de gangen s'avonds van de hotelgasten met kinderen die heen en weer door de gangen liepen.
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Clémence B., Chef de réception. op 28 jul 2021
Bonjour, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous écrire un commentaire à la suite de votre séjour au Novotel Dijon Marsannay La Côte. Nous sommes navrés de constater que votre séjour n'ait pas été à la hauteur de vos attentes, et nous souhaitons pour cela vous présenter nos plus sincères excuses, car la forte affluence de vacanciers ne nous a pas permis de vous offrir un service de la qualité habituelle, nous le reconnaissons. Nous vous remercions cependant de nous avoir fait part de vos déceptions, car cela va nous permettre de prendre les mesures qu'il faut pour nous améliorer. Nous espérons avoir le plaisir de vous revoir, afin de mieux vous convaincre. En l'attente, nous vous exprimons nos salutations distinguées.

8/10 – Goed

Jorik

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Clémence B., Chef de réception. op 14 jul 2021
Bonjour, Nous vous remercions pour la note laissée à la suite de votre séjour. A bientôt,

8/10 – Goed

a.c.p.d

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima
Goed behandeld
1 nacht verbleven in april 2021
Reactie van Clémence B., Chef de réception. op 28 jul 2021
Bonjour, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous écrire un commentaire à la suite de votre séjour au Novotel Dijon Marsannay La Côte. Nous serons ravis de vous accueillir de nouveau à l'occasion de votre prochain passage en Bourgogne. En l'attente, nous vous exprimons nos salutations dinstinguées.

8/10 – Goed

Dheeradj, Rotterdam

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A nice transit hotel, good check-in and check-out service. Extensive breakfast and concise but good menu. Rooms are neat and clean.
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Julie op 3 sep 2020
Thank you for the nice feedback, we hope to see you soon. Best regards

6/10 – Redelijk

Vanessa, Gent

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Ontvangst en kamer was uitstekend. Brasserie was aan de dure kant (4,5 voor een Fanta:-() en de bediening was niet top (tot 3x toe moeten vragen naar een karaf water), maar het eten was wel lekker Na afrekening is er 13 euro extra op de factuur gekomen (bovenop de verblijfstax) waarvoor de receptioniste geen uitleg kon geven. Ze ging een mail met extra uitleg sturen, maar deze hebben we nog steeds niet ontvangen.
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Julie op 3 sep 2020
Dear Vanessa, thank you for commenting your stay at Novotel Dijon. Do not hesitate to send us an email in case you haven't received an answer yet. We stay at your disposal. Best regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Julie op 4 aug 2020
Bonjour, merci pour votre notation à bientôt. Bien à vous

8/10 – Goed

Hen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent stop for journey to the south
This was a very nice and comfortable hotel to stay one night extra on our journey to the south. Good service, English speaking staff, hygenic and a nice swimmingpool to cool down and relax.
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van julie op 2 aug 2020
Dear Hen, it's always a pleasure to read positive reviews. We are glad to read that you enjoyed your stay and we hope to see you soon. Best regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel en vriendelijk personeel.Ontbijt verliep wat chaotisch aangezien er te weinig personeel was.
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Julie op 31 jul 2020
Thank you for the review of the hotel. We hope to welcome you back soon. Best regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi doorreis hotel, nette kamer, lekker zwembad. Wel krap tijdens het ontbijtbuffet( moeilijk om hier afstand van elkaar te houden ivm Corona), zouden ze wel wat ruimer op kunnen stellen
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Julie op 23 jul 2020
Thank you for your feedback, we hope to see you soon. Best regards

8/10 – Goed

Hafid

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima doorreis hotel
Restaurant was druk en moesten iets langer wachten
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Julie op 18 jul 2020
Thank you for your feedback, we hope to welcome you back soon !

10/10 – Uitstekend

Filip

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Corentin op 25 sep 2019
Bonjour, Merci pour votre retour. Nous espérons vous revoir très vite. Corentin - CM

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top ligging: dichtbij route de soleil - autoweg. 5 minuten van autoweg richting Lyon. Bewaakte parking. Uitstekend ontbijt!
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Julie op 21 aug 2019
Thank you for the great reveiw. We are glad to read that you enjoyed the breakfast and we hope your next visit will be as pleasant as this one !

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met huisdieren, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Ligging op doorreis en vriendelijkheid personeel perfect. Verouderde locatie en kleine bedden minder prettig.
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Julie op 21 aug 2019
Thank you for your review, we hope to see you soon !

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamer en het zwembad zijn prima, helaas is het ontbijt wat karig; het word niet snel genoeg aangevuld. Ook miste ik een breder assortiment wat bij Novotel Lyon wel was. Toch is het een prima hotel voor een overnachting, als je ontbijt zelf ergens koopt is het een aanrader!
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Julie op 13 aug 2019
Thank you for sharing your experience. We will advise the restaurant to be carefull in the morning with the buffet quantity. We hope to welcome you back soon. Best regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel voor een doorreis schoon en netjes goed ontbijt
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Julie op 13 aug 2019
Thank you ! Looking forward your next visit! Best regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtig zwembad. Lekker ontbijt. Prima bedden. Wat krappe kamer met 4.
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Julie op 6 aug 2019
Thank you for your feedback. Best regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uniek is dat er niet een echte receptiebalie aanwezig is. Nadeel ze hadden 's avonds niet gerekend op zo veel eters. Bijna een uur moeten wachten op eten.
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Julie op 6 aug 2019
Thank you for your feedback. We hope to see you soon. Best regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Aan te raden als doorreishotel met kindjes. Er is heel wat om te kleintjes te amuseren.
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Alain op 31 jul 2019
Hallo, bedankt voor het delen van je ervaringen. We zijn erg blij dat je een goed verblijf hebt gehad.

10/10 – Uitstekend

Sisophanie

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Julie op 30 dec 2023
Bonjour,Merci pour votre retour positif sur notre établissement.Au plaisir de vous revoir rapidement au cœur des vignes de Bourgogne !Bien à vousA bientôt,Julie Rimet, Responsable Hébergement - Novotel Dijon Sud.

2/10 – Ontzettend slecht

Nicola

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Definitely not 4 star. Sub standard, cramped rooms.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Julie op 15 jan 2024
Dear Nicola,Thank you for taking the time to tell us about your experience. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.Your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Julie Rimet, Responsable Hébergement - Novotel Dijon Sud.

8/10 – Goed

Emeric

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Julie op 30 dec 2023
Cher Emeric,Merci pour votre retour positif sur notre établissement.Au plaisir de vous revoir rapidement au cœur des vignes de Bourgogne !Bien à vousA bientôt,Julie Rimet, Responsable Hébergement - Novotel Dijon Sud.

2/10 – Ontzettend slecht

jeremie

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
L'hôtel a du vécu, la chambre sentait l'ancien, plus de savon dans la douche, de la poussière sur le sèche cheveux et une literie un peu trop molle. Le restaurant n'était pas fou. Ne vaut pas le prix même avec la réduction hôtels.com
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Julie op 18 dec 2023
Cher Jeremie,Merci d'avoir pris le temps de nous raconter votre expérience au Novotel Dijon Sud. Je suis désolé que votre expérience n'ait pas répondu à vos attentes ; permettez moi de vous exprimer mes plus sincères excuses.Vos commentaires sont très important pour nous. Soyez assuré que nous prenons les mesures appropriées pour résoudre le problème et éviter que cela ne se reproduise.Nous apprécions que vous partagiez vos préoccupations et nous espérons que vous nous donnerez l'occasion de mieux vous servir dans un avenir proche.Sincèrement,Julie Rimet, Responsable Hébergement - Novotel Dijon Sud.

10/10 – Uitstekend

Rafal

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Julie op 23 nov 2023
Monsieur Rafal,Merci pour votre retour positif sur notre établissement.Au plaisir de vous revoir rapidement au cœur des vignes de Bourgogne !A bientôt,Julie Rimet, Responsable Hébergement - Novotel Dijon Sud.

8/10 – Goed

Fabrice

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Julie op 1 nov 2023
Merci pour votre retour positif sur notre établissement. Nous sommes ravis que votre séjour ce soit bien déroulé.Au plaisir de vous revoir rapidement au cœur des vignes de Bourgogne !A bientôt,Julie Rimet, Responsable Hébergement - Novotel Dijon Sud.

10/10 – Uitstekend

byungjoon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Julie op 1 nov 2023
Nous vous remercions pour votre commentaire suite à votre séjour à Novotel Dijon Sud.C’est avec grand plaisir que nous recevons votre très belle note.Dans l’attente de vous accueillir de nouveau,A bientôt,Julie Rimet, Responsable Hébergement - Novotel Dijon Sud

6/10 – Redelijk

Alexander

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Julie op 1 nov 2023
Cher Alexander,Merci de nous avoir laissé un commentaire après votre séjour.Au plaisir de vous revoir,Julie Rimet, Responsable Hébergement - Novotel Dijon Sud

8/10 – Goed

Nicholas

1 nacht verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

Boris

Negatief: Netheid, personeel en service
De passage pour une nuit sur notre trajet des vacances. Acceuil très bien. Nous avons décidé de dîner à l’hôtel après notre trajet, que dire …. Un buffet à 27€ pour les adultes et 15€ pour les enfants . Un buffet très standard pour les entrées, les plats ainsi que les desserts. Pour ce qui est de la chambre plutôt correcte, malgré plusieurs marques de moisissures noir autour des fenêtres et le plafond . Effectivement la décoration est très sympa mais elle ne fait pas tous. Nous sommes plus sur un 3 étoiles qu’un 4 étoiles .
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Michelle Marie

2 nachten verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

Erlend

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Louise

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Dorthe

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Anders

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Ross

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Sylvie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Agréable séjour
Excellent accueil. Service rapide, efficace et de qualité. Il manquait juste un peu de gel douche, sinon parfait avec chambre agréable et propre comme l'hôtel, parking intérieur et piscine, top! Il est dommage que les allemands soient si peu respectueux et bruyants...
1 nacht verbleven in juli 2023