Een binnenzwembad, 2 buitenzwembaden en parasols bij het zwembad

Beoordelingen van Kenzi Club Agdal Medina All Inclusive

5 out of 5
Kenzi Club Agdal Medina All Inclusive
Avenue Mohamed VI Zone de l Agdal, Marrakech

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 461 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 364 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 102 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 44 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 32 van 1003 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Sunshine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice staff, good food, perfect service.
4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Kenzi Club Agdal Medina op 10 jul 2023
Good Morning,We’re glad that you enjoyed your holidays at our hotel.We will be delighted to welcome you again with pleasure.

10/10 – Uitstekend

Hayat

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top verblijf gehad!
Reactie van Kenzi Club Agdal Medina op 18 jan 2023
Dank u voor uw positieve beoordeling. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

10/10 – Uitstekend

Roelanda

4 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Kenzi Club Agdal Médina op 27 jun 2022
Nous sommes ravis que nos services ont été à la hauteur de vos espérances. Ce fut un plaisir de vous recevoir. À très bientôt !

10/10 – Uitstekend

Jamilla

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wij hebben heerlijk genoten! Wat een rust en gezelligheid
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Kenzi Club Agdal Médina op 13 jun 2022
130 / 5 000 Résultats de traduction We zijn verheugd dat onze dienstverlening op peil was van uw verwachtingen. Het was een het genoegen u te verwelkomen. Tot ziens !

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geweldige service, vriendelijk personeel en vooral de hele dag door activiteiten voor de gasten
10 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super mooi hotel . Prima service .
6 nachten verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
5 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

SDW, AALST

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het eten mag wat gevarieerder en beter uitgebakken, was heel erg druk voor Juni te zijn, als het zo druk is heb je soms geen plaats meer om te zitten buiten 's avonds (is maar 1 bar)
9 nachten verbleven in juni 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vele gasten hebben voedselvergiftiging opgelopen waarschijnlijk besmet water!
6 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

5 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Stanny

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We were positively surprised about this excellent resort! Fantastic food, very friendly and good staff!
5 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Erika, Vilvoorde

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel niet ver van de Medina, gratis shuttle is een pluspunt
7 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Kenzi Club Agdal Medina op 5 dec 2018
Dear Erika, We really appreciate that you have taken the time to leave us a lovely review, its great to hear you enjoyed the facilities at kenzi club . We hope to welcome you back to kenzi club agdal medina in the future Kind regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Tarik, antwerpen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Familie hotel
Leuk familie hotel met alle faciliteiten dat je nodig hebt om een goede vakantie te beleven, vriendelijk personeel, lekker eten, mooi zwembaden en zeker 5 sterren waard niet twijfelen.
5 nachten verbleven in augustus 2018

2/10 – Ontzettend slecht

sara, rotterdam

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Slecht
Was het niet waard voor die prijs dat zij vragen niet schoon het eten was slecht houskiping doet waar zij zin in hebben
10 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Jamila, Nieuwegein

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
leuk hotel veel animatie vriendelijke mensen
Groots opgezet mooie kamers en schoon, buffetvorm zeer gevarieerd. Vriendelijk personeel service gericht. Ook in de avonden voldoende variëteit, zeer een aanrader voor alle doelgroepen.
4 nachten verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

brigitte, oudenbosch

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel met alle faciliteiten
Super hotel met enthousiast geweldig personeel , obers onthouden goed gezichten zodat alles gelijk klaar staat. Animatie is ook top. Alleen de pasjes van de kamer werkten regelmatig niet waardoor je eerst weer langs de receptie moest
5 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Wilma, Doetinchem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel net buiten de drukke stad
Goed hotel.Schoon.Er zijn wel kakkerlakken,maar ja dat hoort er zo bij! Mooie kamers.Diverse faciliteiten.Rustig gelegen.Eten,veel variatie en lekker.Er is te weinig personeel voor de bediening van zowel het eten als aan de bar s,avonds.Leuke animatie.Er wordt veel Frans gesproken.Er zijn ook veel Fransen.Elke dag rijdt er gratis een grote bus vanuit het hotel naar het drukke centrum .Wel van te voren boeken.Ook terug gaan en er op bepaalde tijden weer de gratis bus weer terug naar het hotel.Omdat het zo buitenaf ligt valt er verder weinig te beleven.
7 nachten verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

L, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel met veel faciliteiten
Erg mooi hotel met veel faciliteiten. De gratis shuttle bus naar marrakech is erg prettig.
4 nachten verbleven in januari 2018

6/10 – Redelijk

rene, Gelderland

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
All inclusive, verwarming
Wij vonden de All Inclusive formule daar niet volledig tot zijn recht komen. Vooral s avonds vonden wij tegenvallen aangezien er maar één locatie was om een drankje te doen, terwijl het daar en meestal vrij druk was met het animatieteam en dat s avonds de buitendeur open bleef (volgens ons geen verwarming binnen) zodat je dus dan met de jas aan binnen zat. Even rustig een drankje doen kon dus niet. Tevens werd de verwarming op de hotelkamer pas zo rond 19.00 ingeschakeld. Dus we zaten nog wel eens op de kamer in de kou. Ook vonden wij dat het eten over het algemeen te koud werd geserveerd.
8 nachten verbleven in december 2017

8/10 – Goed

karel, belgie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rustig en relax hotel
Super hotel, relax en vriendelijk personeel Echte aanrader in combi met excursies
5 nachten verbleven in november 2017
Reactie van khaoula op 12 dec 2017
chère Karel, Nous tenons à vous remercier de votre commentaire et d’avoir pris le temps de partager votre expérience au kenzi club,nous vous remercions ausi pour les superbes photos. Nous serons très heureux de vous retrouver à l'occasion d'un future séjour dans le Kenzi Club Agdal Medina . Très Cordialement, Kenzi Club Agdal Medina

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Uitstekend hotel. Kwaliteit van het eten is goed, maar wel weinig afwisselend Mensen aan de receptie en bediening zijn correct maar niet heel vriendelijk De tuin is schitterend en wordt zeer goed onderhouden. Er zijn delen op het park die wel een likje verf kunnen gebruiken
7 nachten verbleven in oktober 2017

6/10 – Redelijk

jacques, Soest nederland

middel class hotel
alles in dit hotel is middel class het eten de kamers etc.etc. De obers bij het buffet zijn erg vriendelijk bij de receptie zou het wat vriendelijker kunnen

10/10 – Uitstekend

Gast

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi groen ruim dichtbij Medina
Schitterend hotel met prachtig verzorgde kamers, lekker ruim en mooi gedecoreerd (heel wat anders dan de Nederlandse hotelkamers met hun saaie inrichting :-). Het buffet was erg goed met voor ieder wat wils en het terras voor het restaurant was top verzorgd met oude overgeplantte olijfbomen. Het zwembad is heerlijk verkoelend na een dagje Marrakesh en kinderen hoeven niet stil te zijn. Voor volwassenen is er een smal zwembad, zou voor iedere hotelgast zijn helaas werd ik er nogal onvriendelijk (denigrerend met handoekje ophouden) verwijderd...ik genoot enorm van dit stille zwemtochtje sochtends vroeg en vond dit een rotervaring. Verder is dit hotel een kleinn paradijs.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel, vriendelijk personeel.
Mooi hotel, vriendelijk personeel, vlakbij het strand.

8/10 – Goed

Bregje

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
All inclusive genieten!
Heerlijke korte break in Kenzi Agdal gehad. Mooi weer, fijn hotel met prima kamer, mooi zicht op (besneeuwde) Atlas en uitgebreide all inclusive buffetten voor ontbijt, ochtendsnack, lunch, middagsnack en diner. Vriendelijk personeel en (tegen betaling; kan allemaal op de rekening van je kamer) fijne hammam/spa. Aanrader! Tip: boek bij je vlucht en hotel meteen een transfer. Heel gemakkelijk en (als je de stad/omgeving verder wel gelooft) dan ben je ook helemaal klaar.

6/10 – Redelijk

mercedes, amsterdam

Positief: Personeel en service
familie resort
Het personeel over het algemeen was heel aardig. Buffet was prima. We hadden recht op een gratis hamman die hebben aan het einde toch moeten afrekenen omdat je bij de receptie afrekent en niet bij de hamman, ik was nog voor die tijd naar de receptie gegaan om te vragen hoe het werkt, ik hoefde alleen mijn kamernummer geven dan zou het goed komen, dus niet. Het water van het mooiste zwembad met glijbaan was ijskoud niet te doen. Voor het binnen zwembad moet je per datapart betalen en mogen geen kinderen in. Ook de hamman is absoluut niet wat ik gewend ben en heel vies niet aan te bevelen ook als je het wel gratis krijgt, je mag alleen in de turkse sauna zitten meer niet. We hebben via het hotel een kamelen tocht gedaan, dat was vreselijk, de kamelen waren zwaar verwaarloosd, heel mager en zitten met een heel kort veel te strak touwtje aan elkaar vast als ze niet lopen stikken ze. Een vrouw was ca 120 kg de kameel gilde het uit van de pijn en kon niet omhoog komen, toen werd een andere kameel de dupe. Niet boeken!!!

10/10 – Uitstekend

Florian

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tres agréable.
5 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Kenzi club Agdal Medina op 10 mei 2024
Cher Mr Nous sommes ravis que vous ayez passé un séjour très agréable chez nous ! Si vous avez des suggestions pour rendre votre prochaine visite encore meilleure, n'hésitez pas à nous en faire part. Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau bientôt !

10/10 – Uitstekend

agostina

3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

catherine

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Propreté des lieux Activités proposées avec une mention particuliere pour MOUNIR coach Golf par son professionnalisme et sa gentillesse Service personnel parfait Taille du complexe permettant de tout faire à pied sans contrainte Nourriture plutôt variée pour une formule tout inclus avec toujours autant de plaisir pour le PDJ Equipe animation tres sympathique Beaute des lieux Piscines et activites pour les enfants.
7 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Kenzi club Agdal Medina op 12 apr 2024
Chère Mme,Nous sommes ravis de lire votre commentaire positif et de savoir que votre séjour parmi nous a été des plus agréables. Nous sommes particulièrement enchantés de voir que vous avez apprécié la propreté des lieux, ainsi que notre large éventail d'activités.Nous sommes fiers de compter Mounir parmi notre équipe, et nous ne manquerons pas de lui transmettre vos compliments pour son professionnalisme et sa gentillesse en tant que coach de golf.C'est également une immense satisfaction pour nous de constater que vous avez trouvé notre service personnel à la hauteur de vos attentes et que la taille de notre complexe a contribué à rendre votre séjour sans contraintes.Nous mettons un point d'honneur à offrir une variété culinaire dans le cadre de notre formule tout inclus, et nous sommes ravis que vous ayez apprécié chaque repas avec autant de plaisir, en particulier notre petit-déjeuner.Votre mention spéciale à notre équipe d'animation et à la beauté de nos lieux ainsi qu'aux piscines et activités pour enfants nous touche profondément. Nous nous efforçons continuellement de rendre chaque séjour mémorable et agréable pour nos clients, et vos mots sont une source de motivation pour nous.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau très bientôt pour une expérience aussi plaisante, voire meilleure, que celle que vous avez connue.Cordialement,

10/10 – Uitstekend

YANNICK MICHEL MARIE

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tout le personnel est très accueillant, l'hôtel est vraiment très agréable et très propre. Bravo à toute l'équipe de cuisine car tout est vraiment très bon et très bien présenté.
7 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Kenzi club Agdal Medina op 26 mrt 2024
Chers clients,Nous vous remercions sincèrement pour vos aimables mots ! Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour parmi nous et que notre personnel a contribué à rendre votre expérience mémorable. Votre satisfaction est notre priorité absolue, et nous transmettrons vos éloges à toute notre équipe, en particulier à notre équipe de cuisine, qui travaille sans relâche pour offrir des plats délicieux et magnifiquement présentés.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau très bientôt pour une autre expérience agréable à notre hôtel.Cordialement,

10/10 – Uitstekend

Patrick

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
mmm
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Kenzi club Agdal Medina op 29 mrt 2024
Cher Mr FournierNous sommes ravis de savoir que vous avez passé des vacances satisfaisantes parmi nous !Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau pour une expérience tout aussi merveilleuse voire meilleurs lors de votre prochaine visite.

10/10 – Uitstekend

Jean

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Un séjour magnifique. Tout est parfait : le personnel, la restauration, les équipements, l'animation. Le cadre est superbe. Une expérience à renouveler !
7 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Kenzi club Agdal Medina op 15 mrt 2024
Cher MrNous sommes ravis de lire votre commentaire positif et de savoir que vous avez passé un séjour magnifique au Kenzi club Adgal Médina .Votre satisfaction est notre plus grande récompense et nous sommes enchantés que vous ayez apprécié tous les aspects de votre expérience parmi nous.Nous serions ravis de vous accueillir à nouveau à pour une expérience tout aussi agréable, voire meilleure, lors de votre prochain séjour.N'hésitez pas à nous contacter si vous avez des demandes spéciales ou si nous pouvons vous aider de quelque manière que ce soit.Encore une fois, merci pour vos aimables paroles et nous espérons vous revoir très bientôt parmi nous !Cordialement,

10/10 – Uitstekend

norbert

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Kenzi club Agdal Medina op 26 mrt 2024
Cher Mr Nous vous remercions infiniment d'avoir pris le temps de partager votre expérience avec nous. Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez passé un excellent séjour parmi nousNous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau à l'avenir, et nous ferons de notre mieux pour rendre votre prochain séjour encore plus agréable.

10/10 – Uitstekend

Tanya

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel, would recommend. Felt looked after by the staff. Great choice of food, plenty of sports and entertainment to keep you occupied if you need it. Pools are great. Really enjoyable vacation :)
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Kenzi club Agdal Medina op 8 feb 2024
Dear Mme Thank you for your kind words! We're thrilled to hear that you had a great time at our hotel and that you felt well taken care of by our staff. It's wonderful to know that you enjoyed the variety of food options, sports activities, and entertainment available to you. We're glad you found our pools to be great as well. We hope to welcome you back for another enjoyable vacation in the future!

10/10 – Uitstekend

pascal

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nous venons plusieurs fois par an et toujours avec le même bonheur.
5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Kenzi club Agdal Medina op 8 feb 2024
Cher client Nous sommes ravis de vous accueillir à plusieurs reprises chaque année et de savoir que votre expérience est toujours empreinte de bonheur. Votre fidélité est très appréciée et nous sommes impatients de vous recevoir à nouveau lors de vos prochaines visites. Merci pour votre confiance continue

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour à la hauteur des informations données
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Kenzi club Agdal Medina op 8 feb 2024
Cher clientNous sommes ravis d'apprendre que votre séjour a été à la hauteur des informations données ! Nous mettons un point d'honneur à offrir à nos clients une expérience conforme à leurs attentes, et nous sommes heureux que vous ayez trouvé cela être le cas. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau lors de votre prochaine visite !

10/10 – Uitstekend

David

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Voorzieningen
7 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Sonny

Reisde met familie
Excellent service from all the teams in this hotel
We've been to 6 continents of the world and we've pretty much stayed in some of the best of the best hotels or accommodations in the world Kenzi is on par in this stage. Kenzi is one of the best places to stay when in Marrakesh so much so that the people working in this hotel are kind, friendly, helpful and always there to accommodate even the little things. The company should give back to all the staff working in Kenzi because their attention to detail is exquisite. We love to come back again and we may not have the names of all the employees we've met but from the housekeeping, animation team, and restaurant teams thank you so much and happy new year. We will definitely come back again.
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Kenzi club Agdal Medina op 1 jan 2024
Thank you immensely for your kind words and for taking the time to share your experience at Kenzi. We are delighted to learn that you enjoyed your stay with us and that our team was able to meet all your expectations with dedication and professionalism.We are also touched by your praise for our staff. We are confident that each member of our team brings a valuable contribution to our guests' experience, and we are proud to have them by our side.We sincerely hope to have the pleasure of welcoming you back to Kenzi very soon to offer you another memorable experience.Wishing you a wonderful year ahead, and we look forward to the pleasure of seeing you again soon.With all our gratitude,The Kenzi Team

10/10 – Uitstekend

Mahmoud

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Stéphane

3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Kenzi club Agdal Medina op 15 mrt 2024
Cher Mr Nous sommes ravis de lire que vous avez passé des vacances satisfaisantes parmi nous !Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau pour une expérience tout aussi merveilleuse lors de votre prochaine visite.

10/10 – Uitstekend

Ibrahima

4 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

John

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Andy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Au top
Très bon séjour, très bien reçus
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Kenzi club Agdal Medina op 21 dec 2023
Cher client , Nous nous réjouissons de savoir que vous avez apprécié nos services. Nous espérons vous revoir très bientôt.

8/10 – Goed

Fozia

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Ok opphold i kenzi
Oppholdet var greit og ok. Det de må bli bedre på er følgende : nattklubben er for barn .det bør ikke være barn etter kl 21 der. Maten bør også varriere mye mer. Blir lei samme mat i en uke .
7 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Kenzi club Agdal Medina op 21 dec 2023
Cher Mme Merci pour votre retour . ça nous aide énormément a améliorer la qualité de nos services . Sachez que vos remarques serons prises en compte .Nous espérons vous revoir très bientôt

10/10 – Uitstekend

Chaïma

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Kenzi Club Agdal Medina op 13 dec 2023
Bonjour Mme Chaima,Nous vous remercions pour ce très bon retour que vous avez pris soin de partager.Au plaisir de vous recevoir parmi nous une autre fois pour un nouveau agréable séjour.

10/10 – Uitstekend

Allison

3 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Olabisi

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
What can I say? We didn’t really need to leave the hotel as everything we needed was present. From the warm welcome on arrival (after missing our initial flight) and being served delicious Morocco’s tea, to being taken to our room on a caddy with our luggage, to having our room upgraded, every member of staff we came in contact with greeted us with a smile, the list is endless! Our 9 month old baby got most of the love of I’m honest from everyone stopping to play and talk to her at every opportunity. The restaurant where all meals were served felt like we had gone to a fancy dinner each time, food selection was awesome too, even as a picky eater that I am. Staff in the restaurant were polite, pleasant and always on hand for any assistance- you never needed to wait at all to be waited on! Ayman my guy ready supplying the drinks with smiles! Then there’s the O-Spa…. Amazing! Did the Hamman and Massage with Vushe (hope I spelt it right) and I slept like a baby afterwards, with the best glowing skin! The Animation crew at the bar by the swimming pools were very fun and entertaining, got us involved in a Masterchef competition on best Tangine lol Make use of the hotel shuttle service to the market square which is also a bonus. I will not hesitate to rebook here on my return to Marrakech- Thank You to the entire team!
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Kenzi Club Agdal Medina op 8 dec 2023
Dear Client,We are delighted to hear that you enjoyed your visit and that our animation team met your expectations. Your positive comments are truly appreciated and serve as motivation for our team to continue delivering exceptional service.We appreciate your feedback and hope that you will give us another opportunity to provide you with a more enjoyable stay in the future.

10/10 – Uitstekend

SANDRINE

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Comme toujours rien à redire, je connais cet hôtel depuis son ouverture.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Kenzi Club Agdal Medina op 4 dec 2023
Chère Mme Sandrine,Votre retour nous va droit au cœur, nous sommes heureux que les prestations et le personnel du Kenzi Club Agdal Medina étaient à la hauteur de vos attentes. Au plaisir de vous recevoir parmi nous. Bien à vous.