Een binnenzwembad, een buitenzwembad en parasols bij het zwembad

Beoordelingen van Hôtel & Ryads Barrière Le Naoura

5 out of 5
Hôtel & Ryads Barrière Le Naoura
Rue Djebel Alakhdar, Bab Doukkala, Medina, Marrakech

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 363 van 535 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 128 van 535 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 31 van 535 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 535 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 535 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

9,2/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn voor gezinnen met kinderen. Groot zwembad, dicht bij medina
8 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van imane op 7 jan 2022
Beste klant Bedankt voor het achterlaten van een reactie. we zijn blij je te hebben mogen verwelkomen en we hopen je snel weer te zien. oprechte groeten

8/10 – Goed

Marijn, NLD

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
7 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Laurent Garrido op 20 nov 2018
Dear Marjin, following your stay at our hotel, you were kind enough to leave us a comment for which we would first like to thank you. Your comments are extremely important as they provide a motivation for continuous improvement. We are looking forward to having the pleasure of welcoming you again in the near future. Deserving your trust is essential. Yours sincerely

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig hotel, super service!
Mooie plek om marrakech te ontdekken. Oase van rust midden in de medina. Zeer kindvriendelijk mee prachtig zwembad voor kids ( en ouders!).
Reactie van Laurent GARRIDO CEO Hotel & Ryads Naoura Barrière op 10 mei 2017
Na uw verblijf in ons hotel, bent u zo vriendelijk om ons reactie geplaatst geweest. Een grote dank in de eerste plaats, omdat je reactie is kostbaar: het helpt ons bij het verbeteren van onze dienstverlening. Het ontvangen van je vertrouwen is van essentieel belang. Wachten om je weer te verwelkomen in Naoura, Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Jaqueline, Kortenberg

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Relax hotel in drukke stad
Mijn man en ik zijn een week in dit hotel gebleven. We hebben dit hotel gekozen omdat er een zwembad en spa in het hotel aanwezig is. En de locatie ligt op loopafstand van de Souk en het Jamaa El Fna Square.( ongeveer een 20 min stappen) Het was super, we hebben genoten van het heerlijke eten ,het aangename personeel zowel in hotel/spa/ als aan het zwembad. Hier komen we zeker terug.
Reactie van abamvens op 2 dec 2015
Dear Guest, Thank you for your comments regarding your recent stay at Le Naoura. I would transmit your returns to our teams. Hope to see you again soon in Marrakech. Regards, BAMVENS Arnaud, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super! Top!
Bijzonder vriendelijk personeel, super hygienisch, prachtige schone fijne kamer, ruim balkon, fijn zwembad, spa, alle voorzieningen aanwezig! Uitstekend!
Reactie van abamvens op 2 dec 2015
Dear Guest, Thank you for your comments regarding your recent stay at Le Naoura. I would transmit your returns to our teams. Hope to see you again soon in Marrakech. Regards, BAMVENS Arnaud, General Manager

10/10 – Uitstekend

Ahmed

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect. Just wow
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Nicolas

4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

jean-alexandre

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super hôtel avec un personnel au petit soin ! Mention spéciale à Hicham pour sa prévenance
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Khalil Ajnaou Responsable de relation client Custo op 2 mei 2024
Nous vous remercions sincèrement pour votre aimable commentaire sur notre hôtel. Votre satisfaction est notre priorité, et nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour parmi nous. Nous espérons vous accueillir à nouveau très bientôt pour une expérience tout aussi agréable

10/10 – Uitstekend

Olivier

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2ème séjour au NOURA Barrière. Excellent hôtel très bien placé à 5mn à pieds des souks, très belle piscine à 29°, très belle suite, personnel au top avec un pour le service de conciergerie (résa des greenfees et des restos, organisation excursion à Essaouira...), super SPA. On y retournera.
7 nachten verbleven in april 2024
Reactie van khalil op 23 apr 2024
Nous sommes ravis que votre séjour au NOURA Barrière ait été aussi agréable ! Merci pour vos aimables mots. Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau pour une autre expérience mémorable.Cordialement,

10/10 – Uitstekend

julie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tres bon sejour
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Khalil Ajnaou Responsable de relation client Custo op 15 apr 2024
Nous vous remercions sincèrement pour votre aimable commentaire sur notre hôtel. Votre satisfaction est notre priorité, et nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour parmi nous. Nous espérons vous accueillir à nouveau très bientôt pour une expérience tout aussi agréable

10/10 – Uitstekend

Didier

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good location. Walking distance to all the major attractions. Staff very professional and helpful.
7 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Khalil Ajnaou Responsable de relation client Custo op 8 apr 2024
Thank you so much for your kind review of our hotel. We're delighted to hear that you enjoyed your stay with us. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back for another wonderful experience.

10/10 – Uitstekend

Anthony

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hotel, Staff, food, and cleanliness Will definitely go back
9 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Khalil Ajnaou Responsable de relation client Custo op 6 apr 2024
Thank you so much for your kind review of our hotel. We're delighted to hear that you enjoyed your stay with us. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back for another wonderful experience.

10/10 – Uitstekend

pascal

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personnel courtois. Emplacement central.
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Khalil Ajnaou Responsable de relation client Custo op 15 mrt 2024
Nous vous remercions sincèrement pour votre aimable commentaire sur notre hôtel. Votre satisfaction est notre priorité, et nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour parmi nous. Nous espérons vous accueillir à nouveau très bientôt pour une expérience tout aussi agréable.

10/10 – Uitstekend

Louise

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were very helpful especially the waiting staff at breakfast. The room was spotless and the cleaners do such a good job Felt very safe and was nice a quiet but close enough to medina to explore the city. Lovely pool area
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Khalil Ajnaou Responsable de relation client Custo op 15 mrt 2024
Thank you so much for your kind review of our hotel. We're delighted to hear that you enjoyed your stay with us. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back for another wonderful experience

10/10 – Uitstekend

SATOUF

6 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Khalil Ajnaou Responsable de relation client Custo op 15 apr 2024
Nous vous remercions sincèrement pour votre aimable commentaire sur notre hôtel. Votre satisfaction est notre priorité, et nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour parmi nous. Nous espérons vous accueillir à nouveau très bientôt pour une expérience tout aussi agréable

8/10 – Goed

Alaa

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great staff.. very friendly and hospitable
5 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Khalil Ajnaou Responsable de relation client Custo op 15 mrt 2024
Thank you so much for your kind review of our hotel. We're delighted to hear that you enjoyed your stay with us. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back for another wonderful experience

6/10 – Redelijk

Philippe

Negatief: Comfort kamer
N es pas a la hauteur d un 5 étoiles
Pas à la hauteur des hôtels barrière Chambre rdc à la vue de tout le monde Rien avoir avec la réservation La seule réponse était fallait réserver directement On rien faire
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Khalil Ajnaou Responsable de relation client Custo op 15 mrt 2024
Nous sommes désolés d'apprendre que votre expérience dans notre hôtel n'a pas été à la hauteur de vos attentes. Votre feedback est très précieux pour nous, et nous prendrons toutes les mesures nécessaires pour améliorer nos services. Nous espérons avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau dans le futur pour vous offrir une expérience plus satisfaisante

10/10 – Uitstekend

Zeynab

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic and clean hotel. We traveled as a family. Had a great time during our stay. Hotel had a Great swimming pool, hamam, beauty bar. There is a small kids club but my kids were not interested and would prefer the swimming pool. Staff were super friendly and present. The hotel is great it the city is ok. Maybe it’s somewhere you want to visit once!
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Khalil Ajnaou Responsable de relation client Custo op 15 mrt 2024
Thank you so much for your kind review of our hotel. We're delighted to hear that you enjoyed your stay with us. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back for another wonderful experience

10/10 – Uitstekend

David-Alexandre

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Service impeccable, personnel très Sympathique, absolument parfait en tout points! Vraiment à recommander :)
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Khalil Ajnaou Responsable de relation client Custo op 15 mrt 2024
Nous vous remercions sincèrement pour votre aimable commentaire sur notre hôtel. Votre satisfaction est notre priorité, et nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour parmi nous. Nous espérons vous accueillir à nouveau très bientôt pour une expérience tout aussi agréable.

10/10 – Uitstekend

Kazuhiro

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
年末から年始にホテルに11泊しました。旧市街、新市街の間にあり静かで観光、食事に便利です。スタッフ等も丁寧でとてもラグジュアリー感があります。 年数が経った感はありますが清潔です。 テラスに関しては季節により日差しの入り方が違うので冬場はテラスが南側を希望を出した方が良いでしょう。
11 nachten verbleven in december 2023
Reactie van ハリル・アジナウ カスタマーリレーションマネージャー 顧客関係マネージャー ホテル バリエール ル op 15 mrt 2024
当ホテルへの温かいコメントをいただき、誠にありがとうございます。 お客様にご満足いただくことが私たちの最優先事項であり、私たちとのご滞在を楽しんでいただけたことを嬉しく思います。 同様に楽しい経験をするために、また近いうちにまたお迎えできることを楽しみにしています。

10/10 – Uitstekend

Christian

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
RARISSIME
Exceptionnel..Superbe...Merveilleux Je tiens a remercier Mr le Directeur de l etablissement une personne a l ecoute de la clientele..j associe l ensemble du personnels....avec une mention au niveau du SPA
2 nachten verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Jean philippe

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Politique de réservation scandaleuse, j’ai réservé 90 jours avant, je me suis trompé sur l’arrivée, j’ai cliqué sur le 29 /12 /23 , au lieu de 30/12/23 . Je me suis aperçu de mon erreur, j’ai appelé 5 mn après ( 90 jours avant) et on m’a dit : on ne vous remboursera pas la nuit du 29/12 !!!!!!
7 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Khalil Ajnaou Responsable de relation client Custo op 15 mrt 2024
Nous sommes désolés d'apprendre que votre expérience dans notre hôtel n'a pas été à la hauteur de vos attentes. Votre feedback est très précieux pour nous, et nous prendrons toutes les mesures nécessaires pour améliorer nos services. Nous espérons avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau dans le futur pour vous offrir une expérience plus satisfaisante.

2/10 – Ontzettend slecht

Zeynah

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
I’m beyond disappointed in my stay with this hotel. First of all the rooms were boiling at night, we asked if we could have assistance with the AC( I assumed it wasn’t working) as it was so hot at night, we were told there is no AC in this hotel. We then asked how about a fan? The reception staff laughed and said no madam no fans and hung up. We booked treatments at the spa and were told we have to pay in cash only or no treatments. So we booked one treatment for the same day as we had the cash for that. This should have been a simple wash and blow dry. My sister attended the appointment after swimming expecting a wash and blowdry. The hairdresser proceeded to blowdry her chlorine filled dirty hair. She asked can I have my hair washed please it’s full of chlorine. To which she was told I don’t do washing and tried to carry on blow drying her hair! When at breakfast, we would sit and wait to be addressed, noticed or have our orders taken. We would see tables with 3 staff to them but ours was empty? No idea what the prejudice was here but I’ve never experienced it so. Was very disgusted by it. One night we ordered room service, the online menu in the welcome pack wasn’t working. So we went to reception to ask for a menu. They said they don’t have any. So we went back to the room called the room service option, told them and they said we only have the following. Which were limited options very limited, it wasn’t even late at night but no apologies for any inconvenience.
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Khalil Ajnaou Responsable de relation client Custo op 15 mrt 2024
We are sorry to hear that your experience at our hotel did not meet your expectations. Your feedback is very valuable to us, and we will take all necessary steps to improve our services. We hope to have the opportunity to welcome you again in the future to provide you with a more satisfying experience.

10/10 – Uitstekend

HUSSAIN

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very beautiful hotel and excellent staff
2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

LAURENT

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TRÈS BEL HÔTEL
Un très bel hôtel, extrêmement bien placé proche de la Medina. De TRÈS belles chambres. Un service globalement très bon malgré des erreurs. Par contre arrêtez les bouteilles en plastique pour l'eau svp....
6 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

PIERRE TRAN BA

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Confort correct pour un 5 étoiles Situation centrale Restauration moyen
Reactie van Khalil Ajnaou Responsable de relation client Custo op 15 mrt 2024
Nous vous remercions sincèrement pour votre aimable commentaire sur notre hôtel. Votre satisfaction est notre priorité, et nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour parmi nous. Nous espérons vous accueillir à nouveau très bientôt pour une expérience tout aussi agréable.

8/10 – Goed

Said

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon séjour haut de game , mais un peu bruyant au vue de la situation de notre chambre près de l entrée
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

patricia

3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Maite, Monaco

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bien
4 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Clément

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Henry

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beatuful proprty and great staff. We wished we had time to stay a little longer.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Khalil Ajnaou Responsable de relation client Custo op 15 mrt 2024
Thank you so much for your kind review of our hotel. We're delighted to hear that you enjoyed your stay with us. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back for another wonderful experience

10/10 – Uitstekend

Hadassah

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean, friendly staff
4 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Gilles

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 jours agréables et dépaysants 3 nuits confortables.
3 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

zagnouni

3 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

zagnouni

3 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Veronique

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Luisa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location is fabulous, everyone from the front desk to housekeeping and dinning room servers were friendly and helpful Our rooms were spacious, bright and well appointed Overall our favourite hotel on our trip
4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Khalil Ajnaou Responsable de relation client Custo op 15 mrt 2024
Thank you so much for your kind review of our hotel. We're delighted to hear that you enjoyed your stay with us. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back for another wonderful experience

10/10 – Uitstekend

Juan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I stayed at a Ryad and it was a very spacious clean and elegant
5 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Khalil Ajnaou Responsable de relation client Custo op 15 mrt 2024
Thank you so much for your kind review of our hotel. We're delighted to hear that you enjoyed your stay with us. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back for another wonderful experience

10/10 – Uitstekend

BENJAMIN

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Magnifique
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Morris

3 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sympa
4 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Jonathan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Family trip
Great hotel in a good location. Staff were friendly and helpful and the amenities were very nice.
2 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Jonathan

1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Wendy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff extremely professional intent on excellent service welcoming in everyway.
6 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Khalil Ajnaou Responsable de relation client Custo op 15 mrt 2024
Thank you so much for your kind review of our hotel. We're delighted to hear that you enjoyed your stay with us. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back for another wonderful experience

8/10 – Goed

Halldor

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Not worth the high cost
We rented a ryad in a 5-star hotel which was expensive. We naturally expected luxury level accommodations. I'm sorry to say that this wasn't the case. Our ryad was due for a renovation. In terms of service the staff was friendly but sometimes things would take a long time. For example, both the light bulbs in one of the bathrooms were out and we had to ask for them to be replaced two days in a row, for it to finally get handled.
4 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Aaron

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location
2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Imane TRACHLI- Responsable Marketing op 13 mrt 2023
Dear Mr Aaron, Following your stay at our hotel, you were kind enough to leave us a comment for which we would first like to thank you. Your comments are extremely important as they provide a motivation for continuous improvement. We are looking forward to having the pleasure of welcoming you again in the near future. Deserving your trust is essential. Yours sincerely,

8/10 – Goed

Jonathan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Superb hotel except for...
This is an excellent 5 star hotel in a great location very close to the centre of Marrakech. The rooms are very large and beautifully presented. The central swimming pool is great and it was a delight to stay there. However there were 2 significant issues: 1) The air conditioning was turned off for winter. The rooms were warm 23deg at night and this was too hot for comfortable sleeping. When I pay €400 a night I expect to be able to control the room temperature. 2) The noise transfer from the room above was completely unacceptable. Every foot step on the hard floor above, was heard directly below. The occupants of the room above returned each night at 1am and walked around their room for 30-60 minutes before finally going to sleep. This woke both of us up each night and in not acceptable for a hotel of this quality and price. Overall an excellent hotel that is let down by 2 serious issues. If these issues are resolved we would be delighted to return.
2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Imane TRACHLI- Responsable Marketing op 13 mrt 2023
Dear Jonathan, Thank you for having stayed at Hotel & Ryads Barrière Le Naoura Marrakech and sharing your comments with us. Your comments are extremely important as they provide a motivation for continuous improvement. Still, we are very sorry you faced these problems during your stay. We have been made aware of them and are doing our best to solve them.We look forward to welcoming you for your next stay at Marrakech so you can have a better experience among us. Best regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Hotel complètement européanisé et standardisé, manque de charme
2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Imane TRACHLI- Responsable Marketing op 23 feb 2023
Cher client, Nous vous remercions pour votre commentaire. Nous sommes ravis de constater votre satisfaction générale. Toutefois, nous sommes navrés de voir que notre établissement ne correspond pas à vos attentes.En espérant avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau.Meilleures salutations.

8/10 – Goed

Eva

2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Imane TRACHLI- Responsable Marketing op 13 mrt 2023
Dear Eva,Thank you very much for your generous rating following your recent experience in our establishment.We hope to have the pleasure of welcoming you again.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Pekka J

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
The ryads are a very good deal. The staff is really friendly and helpful and they really take care of their customers. Only the bar staff is very s-l-o-w. There is some visible wear-and-tear in the public spaces and rooms. Plumbing needs improvement. Nonetheless, definetely worth a recommendation.
3 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Imane TRACHLI- Responsable Marketing op 19 jan 2023
Dear Pekka,Thank you very much for your generous comment following your recent experience in our establishment.Making our guests feel comfortable is one of our priorities and we are more than happy to read that our teams provided you with a wonderful stay.Still, we are very sorry you faced these problems during your stay. We have been made aware of them and are doing our best to solve themWe hope to have the pleasure of welcoming you again.Kind regards,