Exterieur

Beoordelingen van El Andalous Lounge & Spa Hotel

4 out of 5
El Andalous Lounge & Spa Hotel
Av du President Kennedy, Hivernage, Marrakech

Beoordelingen

6,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 83 van 461 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 158 van 461 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 120 van 461 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 47 van 461 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 53 van 461 beoordelingen" "

7,2/10

Netheid

7,0/10

Personeel en service

6,6/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Latifa

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Omar

3 nachten verbleven in november 2023

4/10 – Matig

El Houcine

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer was nog niet gereed toen ik wilde inchecken. Kamer onderdelen hingen los. Toiletpot was los. Badkamer artikelen ontbraken. Kamer oogde heel oud en is aan onderhoud toe.
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De receptioniste die me had verwelkomd, super lief en attent! Alle medewerkers zijn erg servicegericht. Ondanks dat het hotel ietwat gedateerd is, de service is top!
1 nacht verbleven in februari 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed: Alles was netjes en goed geregeld. Ontbijt was heerlijk en dit is echt een aanrader. Fijne kamer, schone douche en bad. Service was top en personeel was echt super. Minder: Bad was veelte klein dus voor kindjes was het prima. Verder zou het handig zijn als er een waterkoker op kamer staat.
5 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Anoniem, Den Haag

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Goede ontvangst bij in- en uitchecken bij receptie door Anis. Tijdens ons hele verblijf (6 dagen) zijn wij goed geholpen door Kamal. Het personeel in het restaurant is erg vriendelijk en gastvrij. Grote complimenten voor lella Malika die de lamsamans naar behoefte voor je klaarmaakt en de heren Hassan en Abdelwahhab die ons als gezin altijd verwelkomden en begeleidde bij het ontbijt en diner. Ik heb me zelden zo thuis gevoeld als in dit hotel. Ook de kinderen hebben het erg naar hun zin gehad. Kamers werden dagelijks schoongemaakt en had dagelijks schone handdoeken. Zwembad had iets beter verwarmd mogen worden, maar voor ons heeft dat de pret niet gedrukt. Ontbijt was lekker, divers en voor ieder wat wils. Op dinsdag en vrijdag is er een Marokkaans diner, dit had wat mij betreft elke dag gemogen, dit was gewoonweg PERFECT en deed recht aan mijn verwachtingen van een Andalousisch hotel. Het hotel heeft een Andalousische inrichting, maar moet wel echt een make over hebben. Een tip voor het kids club gedeelte: organiseer gezamenlijke kinderactiviteiten zodat je ouders ontlast. Hotel bevindt zich in een goede wijk, dichtbij menara en menara mall.
5 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Hayati, Netherlands

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good service, Samir was very kind & gave us very good service
4 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik vond het ontbijt niet lekker en weinig keus ook qua gezond eten.
6 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De spa was geweldig heel schoon en ontspannend en ook was de service en kwaliteit uitstekend
3 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Voorzieningen
Vreemd dat de prijzen in de bar 's avonds al vanaf 21.00 uur met bijna 40% omhoog gaan. Een tijdstip van 23.00 uur is meer gebruikelijk.
1 nacht verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
tapijten waren vies. stofzuiger kennen ze niet voor de rest. zoals de grote bedden , het zwembad. ontbijt personeel vond ik goed
7 nachten verbleven in april 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Anoniem, Amsterdam

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamers op de 3e etage zijn verouderd en zien er slecht uit. De kamer die wij hadden en nog een ander gezin bleek niets het te doen. Douche wisselt automatisch van koud naar warm of visa versa. Tv kanalen waren er maar 3. Koelkast maakt een herrie en lekte water. Uitzicht op de stad is bizar ongezellig en lelijk. (Je kijkt tegen muren aan) Bij melding bij de receptie, deden er niets aan. Er kwam er een zelfs mee naar boven maar lachte het probleem weg. Omdat ook de kamers slecht schoongemaakt waren hebben ze voor mijn ogen een hele hoop stof en haren en vuil uit de kamer gehaald. Deze schoonmaker zou de rest ook repareren. Niets gebeurt! Volgende dag om kamer wissel gevraagd en anders geld terug en boek een ander hotel. Uiteindelijk kamer op de 5de etage gekregen. WiFi doet het niet!! De informatie dat het gratis is klopt, maar WiFi bereik is er niet. Zelfs stiekem de router op de gang herstart, zelfs doen deed WiFi het niet.
5 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk pesoneel. Goede prijs/kwaliteit verhouding
3 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Marlene, Rotterdam

Mooi hotel in een rustige omgeving op loopafstand van veel bezienswaardigheden.
6 nachten verbleven in oktober 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

4/10 – Matig

Erik, Uden

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Hotel El Andalous, onprettig, onveilig en ongeiteresseerd personeel
Ik reis voor mijn werk en zoek hotels uit met oa goed internet. El Andalous zegt gratis WIFI te bieden, maar als het al werkt, werkt het maar af en toe, voor mij een ramp. Het personeel is ernstig ongeinteresseerd in haar klanten. Onderuitgezakt achter de receptie proberen ze zo weinig mogelijk vragen te beantwoorden en hangend tegen de voordeur vergeten ze die te openen als je binnen wil komen of naar buiten wil gaan. Het restaurant is alleen te bezoeken als je een gehoorprobleem hebt, want de knallende muziek met bonkende bas zorgt ervoor dat een gesprek onmogelijk is. Een collega had iets in zijn kamer laten liggen wat ik voor hem wilde pakken en vroeg bij de receptie een keycard. Zonder wedervraag kreeg ik die. Verbaasd en om de proef op de som te nemen heb ik in het uur daarna nog een aantal keren diverse keycards gevraagd voor willekeurige kamers, waarvan ik niet wist wie er verbleven. Een keer gaf ik een kamernummer dat niet bleek te bestaan en men vroeg naar mijn naam. Ik gaf een ander nummer en toen die wel bleek te bestaan kreeg ik daarvan geirriteerd omdat ik ze met extra werk opzadelde, maar toch, gewoon de sleutel. Ongelofelijk. Het ontbijt was ver beneden maats, maar het ergste was toen ik bij het uitchecken een te hoge rekening voorgeschoteld kreeg, maar toen ik om een geprintte rekening vroeg keek de receptionist even teleurgesteld, maar zei toen lachend zich verrekend te hebben. Het bedrag bleek opeens een stuk lager te zijn. Jammer.

10/10 – Uitstekend

Geogy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Angélique Joséphine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tres bon hotel, personnel au top, propreté impeccable, le seul bémol est l'alcool qui coute cher.
7 nachten verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Nadia Skov

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Billigt, beskidt og ulækkert
Hotellet er gammelt og meget beskidt + det lugter af petrolium eller maling. Der løber 2 hunde rundt ved poolen, rundt i restauranten og ud i køkkenet - de er møgbeskidte og tisser bare op ad hækken ud i græsset - også får de madresten at spise, lige foran pool-wc’et. En dreng fik næseblod ved poolen og der blev ikke gjort rent efter ham, vi fandt også et glasskår på jorden ved poolen/ baren. Så skal man være hurtig for at få en solseng i solen, da folk optager dem fra morgenstunden, men ikke bruger dem. Poolen er til gengæld stor og dejlig i temperatur, det eneste positive ved dette hotel. Morgenmaden er helt elendig og alt var hele tiden tomt, så det tog 50 min at få 3 x omelet, 3 x pandekager, juice og the. Vores pengeskab virkede ikke og vi fik kun 2 håndklæder, selvom værelset var booket og betalt til 3 personer. Vi spurgte 2 gange efter 1 ekstra håndklæde, men det kom aldrig. Er lykkelig over at jeg først kiggede under sengen da vi skulle tjekke ud. Vil absolut IKKE anbefale det og booker ikke et værelse her igen.
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

FERNANDO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Oeyvind

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Godt alternativ i Marrakech
Jeg var med familien på en ferie her i 2024. Hotellet er pent og velholdt. Stort basseng. Stille om natten. Vennlig personale. Godt renhold. Flere restauranter. Det er sentralt plassert for Menera-shoppingsenteret og for å spasere til medinaen. Det ligger ca. 8 minutter unna flyplassen i taxi. Dette er klart et hotell hvor en får mye igjen for pengene og som tilfredsstiller krav til europeisk standard. Internettforbindelsen var bra, men kan klart forbedres!
8 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

suryaveer

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
On average
1 nacht verbleven in februari 2024

4/10 – Matig

Faris

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Loud music from the restaurant/club next door not good for when you’re trying to sleep
4 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Benisse

1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Kenza

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Amjed, Baiersbronn

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Raed

6 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Zouhir

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Abdelhakim

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Connection wifi nulle
Connection très mauvaise dans les chambres bien qu'excellente mais dans les couloirs. Moins d'un Mega en upload J'ai pourtant changé de chambre et d’étage. Vivement déconseillé si une connection est un outil de travail
2 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

CHRISTIAN

Positief: Netheid, personeel en service
Rapport qualité prix convenable mais bruyant
Bon accueil et enregistrement rapide. Emplacement idéal pour tout faire à pieds. L isolation phonique des baies vitrées est inexistante. Notre chambre donnait sur la rue et était donc très bruillante. Qualité du petit déjeuner médiocre, je vous conseille de le prendre ailleurs. Sinon l ensemble est correct.
2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Shahab

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very comfortable stay.
2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Arvid

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Sylvie

1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Masoom

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Ibtissam

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bien calme c’est un très bon accueil Très bonne Qualité du prix Toutes les personnes qui travail sont très gentils tout près de tout Magnifique Pessine Merci à toutes les personnes qui travail
6 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

David

2 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Aicha

Reisde met familie en kleine kinderen
A 9h45 lumière éteinte pour faire sortir de la salle du petit déjeuner hors nous sommes descendu à 9h30, pour un petit déjeuner compris de 7h30 à 10h30.
2 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

hafid

1 nacht verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Sam

Reisde met familie
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Mustak

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good
A wonderful stay , perfect location . Rooms bit dated but worked.
2 nachten verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Yassine

2 nachten verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Jabhar

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I recently stayed here and had the worst service in my whole entire life! the guys at the front of house in reception were just terrible. I paid upon arrival for my booking and then paid separate in cash for the city taxes. Whilst my stay the staff in reception called my room constantly asking me to confirm my reservation, the staff even opened my room door to ask me the same question at 08:30am the next morning whilst I was sleeping. I was not happy also the night before hand a women randomly at night tried to enter my room claiming it was her room given to her by the reception. Again I was not happy that a random women tried to enter my room. Each time I passed the reception they asked me to pay the city taxes which I already paid in addition to my room booking on arrival in cash 33dhs.The constant errors by the reception team was unforgivable, not professional! When I asked for a manager they made me wait 2 hours in the lobby, however nobody ever came to me to listen to my issues so I just left to hotel. The reception staff are liars and will cover for each other lies beware! Don’t bother staying here there was too many issues with service and staff. I waited 1 hour for an iron one day and also room service never answered my calls, i had to go downstairs to the bar to pay for the water. Honestly do not waste your money to stay here! The way the staff constantly called me and entered my room really made me feel uncomfortable it felt like harassment! Very unprofessional

4/10 – Matig

Elmehdi, Tempe

2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Meriem

Reisde met een groep
Monsif at the front desk is very helpful and professional.
1 nacht verbleven in september 2023