Exterieur

Beoordelingen van Pullman Cannes Mandelieu Royal Casino Hotel

4 out of 5
Pullman Cannes Mandelieu Royal Casino Hotel
605 Avenue Du General De Gaulle, Mandelieu-La-Napoule, Alpes-Maritimes

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 210 van 461 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 155 van 461 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 52 van 461 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 23 van 461 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 21 van 461 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

johannes martinus

Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Na een aantal keren een bezoek te hebben gebracht aan dit hotel bleken de kamers nog identiek. Schoon heel en veilig, maar een update zou wel mogen worden verwacht. Ligging aan strand is top. Goed zwembad (meer voor volwassenen) en net personeel, zeker in de restaurants/op het terras. Goede bedden, goed ontbijt. Niks mis mee, hoewel de inflatie hier wel erg hard lijkt te hebben toegeslagen.
7 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Marie VOYER Guest Experience Manager op 25 sep 2023
Dear Johannes,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Pullman Cannes Mandelieu. It is always a pleasure to receive positive feedback. Please note that we maintain the hotel throughout the year according to the activity and our retro planning. We have recently renovated all the outdoor furniture of the pool, restaurant and bar, and opened a new "rooftop" area, which you could enjoy this summer, with a new bar, restaurant, lounge area and canopy.Thank you for your loyalty and your trust.We are looking forward to welcome you bac k at the Pullman Cannes Mandelieu.Best regards.

10/10 – Uitstekend

Anita

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig!
Echt een prachtig hotel. Goede service. Elke dag slapen in een schoon opgemaakt bed. Heerlijk! Alles bij de hand. Alleen jammer dat je zoveel moet betalen elke dag voor een bedje aan het zwembad/strand. Alles wordt voor je geregeld. Echt vakantie.
3 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel met ruime kamers, goed balkon en mooi uitzicht. Badkamers keurig. Het zwembad is goed maar biedt geen gelegenheid om ernaast te zitten of zonnebaden. De ligging aan een baai is ideaal. Net als het kleine zandstrand, dat in het naseizoen voldoende ruimte biedt. Een hotel dat we zeker opnieuw zullen bezoeken.
7 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Marie VOYER op 9 sep 2019
Dear Guest, Thank you for your “wonderful” review and thank you to your friend recommendation. We are delighted that you enjoyed your stay with us thanks to our location on the edge of the sea with pool and beach and the comfort of our room. Our goal is to offer you the best service for an unforgettable stay. Looking forward to welcoming you again very soon at the Pullman Cannes Mandelieu. Best regards. Marie VOYER Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Heel verzorgde kamers. Prima airco. Uitgebreid ontbijtbuffet.
6 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Marie Voyer op 3 aug 2019
Thank you so much for your kind review. Your satisfaction is our best reward and we hope having the leausure to welcome you back soon. Best regards. Marie VOYER Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Marie VOYER op 25 jul 2019
Dear Guest, Thank you for your note and hope to welcome you back soon. Best regards. Marie VOYER Guest Experience Manager

8/10 – Goed

paul, Maasmechelen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel maar een beetje gedateerd.
Dit hotel voldoet aan aan alle eisen van modern comfort maar het geeft toch het gevoel een beetje "passé" te zijn. Twintig jaar geleden zal dit ongetwijfeld "de top" geweest zijn. Storend was de vrij forse vergoeding die men vraagt voor een ligbedje aan het privé-strand!! Dit was nergens in de publiciteit of of websites te vinden en was dus voor ons een verrassing. Een dergelijk hotel onwaardig, net zoels de 15,-/dag om je auto te mogen parkeren.
5 nachten verbleven in september 2018

6/10 – Redelijk

Daan

2 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastische locatie, bij het strand
Heerlijk genoten van de omgeving. 's Morgens een heerlijk, uitgebreid ontbijt met uitzicht over zee. In de zomer een mooi zwembed en strand voor de deur. Locatie is in een geweldig dorp Mandelieu met veel leuke restaurants op loopafstand. Voor herhaling vatbaar.
4 nachten verbleven in november 2017

8/10 – Goed

Azar, Wassenaar, The Netherlands

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice beach hotel close to the city center.
Very nice hotel close to the city center with lots of facilities, fantastic bed, and shower. But they charge a high amount for the beach beds and towels.
3 nachten verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

Nikki

Negatief: Netheid, comfort kamer
Huwelijksreis
Locatie was erg goed. Personeel was erg behulpzaam de roomservice was minder, de kamer werd niet elke dag goed schoongemaakt en de hamddoeken werden niet vervangen.

8/10 – Goed

J, omgeving Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortabel aan Zee
Heerlijk hotel aan het strand. Goed ontbijt, behoorlijk restaurant voor lunch en diner. Niet overdreven duur, maar wel "zuid frans" geprijsd. Belachelijk dat voor sommige kamers een bedje aan het strand niet in ingebrepen is in de prijs. Dit kost per bedje € 30,- per dag.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zakelijk maar comfortabel
Het hotel is wat zakelijk maar zeer comfortabel. Klein openbaar strand en zwembad met (te) weinig lig bedden

4/10 – Matig

George, Rotterdam, Holland

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Service
De service van het hotel met name in het restaurant en het zwembad is erg slecht. De kamers zijn ruim en het uitzicht prachtig.

10/10 – Uitstekend

Martin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
terrific
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Alessandro CRESTA - General Manager op 15 mei 2024
Dear Martin, Thank you for your superb rating of 5/5.We are delighted to see that your stay has fulfilled you on all levels. My entire team and I are committed to providing you with the best experience with us. We look forward to welcoming you back to the Pullman Cannes Mandelieu.Kind regards.

10/10 – Uitstekend

franck

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très sympa
7 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Alessandro CRESTA - Directeur Général op 2 mei 2024
Cher Franck,Merci pour ce message "très sympa" ! Nous sommes enchantés que vous gardiez un très bon souvenir de votre séjour. Votre satisfaction est notre plus belle réussite.Au plaisir de vous recevoir de nouveau au Pullman Cannes Mandelieu.Cordialement.

6/10 – Redelijk

Astrid

3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Alessandro CRESTA - Directeur Général op 2 mei 2024
Chère Astrid,Merci pour votre retour à la suite de votre séjour.Le sens de l’accueil et la satisfaction client sont pour nous essentiels et sont notre priorité. Nous vous serions par conséquent reconnaissants, si vous pouviez nous donner un peu plus de détails sur votre expérience. Notre Responsable Relation Client, Marie VOYER, se tient à votre disposition par mail h1168-qm@accor.comNous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau au Pullman Cannes Mandelieu.Cordialement.

10/10 – Uitstekend

Maurizio

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
@@@@@z@
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Alessandro CRESTA - General Manager op 27 mrt 2024
Caro Maurizio,Grazie per l'eccellente valutazione di 5/5. Siamo lieti di vedere che il vostro soggiorno vi ha soddisfatto a tutti i livelli. Io e tutto il mio team ci impegniamo a fornirti la migliore esperienza con noi. Non vediamo l'ora di darvi il benvenuto al Pullman Cannes Mandelieu.Cordiali saluti.

10/10 – Uitstekend

Martina

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Alessandro CRESTA - General Manager op 27 mrt 2024
Cara Martina, Grazie per l'ottima valutazione!Siamo lieti che avrete ricordi molto belli del vostro soggiorno. La vostra soddisfazione è il nostro più grande successo.Non vediamo l'ora di darvi il benvenuto al Pullman Cannes Mandelieu.Cordiali saluti.

10/10 – Uitstekend

AGNES

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Alessandro CRESTA - Directeur Général op 19 feb 2024
Chère Agnès, Merci pour ce chaleureux commentaire ! Nous sommes enchantés de constater que votre séjour vous a comblé sur tous les plans. Toute mon équipe et moi-même avons à cœur de vous faire vivre la meilleure expérience chez nous. Au plaisir de vous recevoir de nouveau au Pullman Cannes Mandelieu.Cordialement.Alessandro CRESTADirecteur Général

8/10 – Goed

Vegard

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Alessandro CRESTA - General Manager op 19 feb 2024
Dear Vegard, Thank you for the review you left about our hotel. We are delighted that you enjoyed your stay and hope to welcome you back very soon. Kind regards.Alessandro CRESTAGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

jonathan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour court mais très agréable. Personnel très attentionné. Une vue exceptionnelle au petit déjeuner. Je reviendrai sûrement cet été ! Merci
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Marie VOYER - Responsable Expérience Client op 5 feb 2024
Cher Jonathan,Merci pour ce message qui nous touche sincèrement.Nous sommes très heureux de lire vos compliments sur l'ensemble de notre équipe qui travaille au quotidien pour vous offrir le meilleur service. Votre satisfaction est notre plus belle réussite.Par ailleurs, nous avons la chance d'avoir un hôtel construit sur la mer offrant un panorama unique et « exceptionnel » avec de très belles terrasses pour en profiter même en janvier !Nous attendons votre prochain séjour au Pullman avec impatience !Cordialement.

6/10 – Redelijk

Philippe

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Séjour pas très agréable car ma chambre donnait du côté rue donc voiture et train faisait beaucoup de bruit de très bonheur. Le matin je n’y retournerai pas.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Marie VOYER, Responsable Relation Client op 25 jan 2024
Cher Philippe,Merci de votre message.Vous aviez choisi une chambre classique sans balcon qui est notre première catégorie de chambre. Si vous êtes sensible au bruit alors je vous recommande plutôt de réserver une chambre supérieure côté golf qui aura une meilleure orientation au sein de l'hôtel.En espérant avoir l'opportunité de vous recevoir de nouveau.Cordialement.

10/10 – Uitstekend

Isna

4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Marie VOYER, Responsable Relation Client op 15 jan 2024
Merci Isna pour votre note 5/5.A très bientôt au Pullman Cannes Mandelieu.Cordialement.

10/10 – Uitstekend

Nabil

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Marie VOYER - Responsable Expérience Client op 19 dec 2023
Cher Nabil, Merci pour cette superbe note ! Nous sommes enchantés de constater que votre séjour vous a comblé sur tous les plans. Toute mon équipe et moi-même avons à cœur de vous faire vivre la meilleure expérience chez nous. Au plaisir de vous recevoir de nouveau au Pullman Cannes MandelieuCordialement.

10/10 – Uitstekend

Andrew

4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Marie VOYER - Responsable Expérience Client op 19 dec 2023
Cher Andrew, Merci pour ce 10/10 ! Au plaisir de vous recevoir de nouveau au Pullman Cannes Mandelieu.Cordialement.

6/10 – Redelijk

David

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not worth the price
Hotel is in need of renovation. The service staff were not friendly and some were rude. Changed rooms twice to get one that was updated. The breakfast was adequate but lots of room for improvment.
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Marie VOYER Guest Experience Manager op 17 nov 2023
Dear David,Thank you for taking the time to share your thoughts with us.Although we would have preferred your experience to have been more enjoyable, your feedback and impressions are very important to us, as they help us improve our services on a daily basis. The satisfaction of our guests is our priority, but apparently, we did not succeed this time.Please know that we maintain the hotel throughout the year according to the activity and our retro-planning. If you give us the opportunity to win back your trust, we will be happy to offer you the best that our guests enjoy every day.Best regards.

8/10 – Goed

Sysilia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Marie VOYER, Responsable Relation Client op 17 nov 2023
Chère Sysillia,Merci et au plaisir de vous accueillir de nouveau au Pullman Cannes Mandelieu.Cordialement.

6/10 – Redelijk

Jaclyn

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel & Room was beautiful, Check-in staff was awesome, however the service staff (Bar, breakfast, restaurant etc.) were very rude!
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Marie VOYER Guest Experience Manager op 17 nov 2023
Dear Jaclyn,Thank you for your message.We are sorry for your feeling on our service staff. Be sure that it is not usual at all and if you can give us more details, we could improve it.Moreover, we are delighted that you appreciated our reception staff and the hotel in general.Looking forward to welcome you back soon.Best regards.

6/10 – Redelijk

Vincent

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Marie VOYER, Responsable Relation Client op 17 nov 2023
Cher Client,Merci de votre visite.N'hésitez pas à revenir vers nous si vous souhaitez nous donner un peu plus de détails sur votre expérience.En espérant vous recevoir de nouveau très prochainement.Cordialement.

10/10 – Uitstekend

Heinrich

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luxus am Strand
Ein angenehmes Hotel direkt am Meer. Das einzige Manko ist, dass es nach Mitternacht keinen Service auf der Terasse oder im Hotel gibt, ausschliesslich im Casino.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Marie VOYER Guest Experience Manager op 25 sep 2023
Dear Heinrich,Thank you for your wonderful review and hope to welcome you back soon at the Pullman Cannes Mandelieu.Best regards.

10/10 – Uitstekend

patrick

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Marie VOYER, Responsable Relation Client op 25 sep 2023
Merci et à bientôt au pullman Cannes Mandelieu !

10/10 – Uitstekend

Roland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Marie VOYER, Responsable Relation Client op 25 sep 2023
Merci et à bientôt au pullman Cannes Mandelieu !

4/10 – Matig

Joseph

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nous n’y retournerons pas
Impossible de changer de chambre car envahis par les séminaires car bruyant : trafic, avions, trains, paillote voisine. Repas pas à la hauteur du prix demandé Cornet glacé commandé à la piscine était plus une mousse au chocolat ! Serveur qui répond qu’il est désolé mais ne peut rien faire. Heureusement une charmante demoiselle me l’a échangé contre une vraie glace cette fois-ci Entrecôte commandée saignante arrive trop cuite Le serveur l’a ramené en cuisine mais revient en disant que le chef la considère comme saignante !!! Vu le prix des chambres, les transats devraient être inclus mais on préfère les louer à des personnes de l’extérieur La salle des petits déjeuner ressemble plus à une cantine et les chaises sont dans un état pitoyable pour un Pullman Nous ne reviendrons pas alors que nous avons déjà séjourné dans cet hôtel
6 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Marie VOYER, Responsable Relation Client op 25 sep 2023
Cher Client, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Même si nous aurions préféré que votre expérience ait été plus agréable, vos retours et impressions sont très importants pour nous, car ils nous aident à améliorer quotidiennement nos services. La satisfaction de nos clients est notre priorité, mais apparemment nous n'avons pas réussi complètement cette fois-ci. J'espère que nous aurons la chance de regagner pleinement votre confiance lors d'un prochain séjour dans notre hôtel. Cordialement.

4/10 – Matig

M

Zakenreiziger
Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Overpriced and grubby
Grubby overpriced tourist hotel. Desperately in need of a good clean and general refurbishment. Stayed here many times over the years. Staff are apathetic, one server for 15 tables for lunch, waited over half an hour for a menu so gave up. Not overly busy, just woefully mismanaged. Good beach access but if you want a sun bed be prepared for a many Euro fleecing. Can and should do a whole lot better.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Marie VOYER Guest Experience Manager op 25 sep 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to win back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Best regards.

6/10 – Redelijk

Joseph

Positief: Comfort kamer
On a refusé de nous changer de chambre car trop bruyante (route) Transats payants à la piscine
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Marie VOYER, Responsable Relation Client op 25 sep 2023
Cher Client,Merci de votre message.Vous aviez réservé une chambre classique avec balcon et vous ne souhaitiez pas payer de supplément pour être en chambre côté mer.Aussi, le service de transats est payant comme dans tous les hôtels 4* de la Côte d’Azur. Bien entendu, en tant que client de l’hôtel vous bénéficiez d’un tarif préférentiel en haute et basse saison. Néanmoins, nous avons la chance de bénéficier d’une situation exceptionnelle « les pieds dans l’eau » qui vous permet, si vous préférez, de vous installer sur le côté de la plage publique puis profiter de la piscine et de la plage en accès libre. Nous vous avions d'ailleurs envoyé un email lors de votre réservation.En espérant avoir la chance de vous accueillir de nouveau.Cordialement.

10/10 – Uitstekend

Douglas

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful hotel, ideal location, weather fantastic, food very good and staff extremely helpful and courteous.
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Marie VOYER Guest Experience Manager op 25 sep 2023
Dear Douglas,Thank you for your wonderful review.All those compliments are very much appreciated by our staff who works everyday to offer you the best service and satisfy you fully. Looking forward to welcoming you again very soon at the Pullman Cannes Mandelieu. Best regards.

6/10 – Redelijk

Abdullah

7 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Marie VOYER, Responsable Relation Client op 25 aug 2023
Merci et à bientôt au Pullman Cannes Mandelieu.

2/10 – Ontzettend slecht

Kerwin

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I paid $1000.00 to upgrade my room and everything in the room was broken. Door broke, balcony door broke, TV broken, telephone old and broken . Staff rude. Room service slow to non existent, staff is not trained. The WORSE hotel experience. Ever. I want a refund
5 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Marie VOYER Guest Experience Manager op 25 aug 2023
Dear Kerwin,Thank you for taking the time to share your thoughts with us.Although we would have preferred your experience to have been more enjoyable, your feedback and impressions are very important to us, as they help us improve our services on a daily basis. The satisfaction of our guests is our priority, but apparently, we did not succeed this time.Also, it is a pity that you did not ask us during your stay, we could have intervened and provide you immediate solutions.If you give us the opportunity to regain your trust, I can assure you that we will do our best to provide you with the great experience our guests look forward to every day.Best regards.

8/10 – Goed

Michel

3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Marie VOYER, Responsable Relation Client op 25 sep 2023
Merci de votre message 4/5.A très bientôt au Pullman Cannes Mandelieu.Cordialement.

6/10 – Redelijk

CYRIL

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Attente interminable pour obtenir la chambre
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Marie VOYER, Responsable Relation Client op 23 aug 2023
Cher Cyril,Merci de votre message.Nous faisons toujours notre maximum pour vous donner votre chambre dès votre arrivée, même si le check-in est "à partir de" 15h. Il est vrai que le week-end du 15/08, l'affluence touristique est à son apogée et nous avons été en mesure de vous donner votre chambre à 16h.Nous espérons que vous avez apprécié la vue mer depuis votre chambre.Au plaisir de vous accueillir de nouveau au Pullman Cannes Mandelieu.Cordialement.

10/10 – Uitstekend

Paul-Henri

4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Marie VOYER, Responsable Relation Client op 23 aug 2023
Au plaisir de vous accueillir de nouveau au Pullman Cannes Mandelieu.Cordialement.

2/10 – Ontzettend slecht

Ian

3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Marie VOYER, Responsable Relation Client op 23 aug 2023
Merci IanA très bientôt au Pullman Cannes Mandelieu

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
SERVICE FAR AWAY FROM A 4 STAR HOTEL LIKE PULLMANN BREAKFAST CROWDED WITH PEOPLE, TABLES NOT DRESSED UP PROPERLY DUE TO A LACK IN STAFF ROOM WAS FINE AND COMFOTABLE WITH A GOOD SIZE
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Marie VOYER Guest Experience Manager op 25 aug 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feelings with us.I am sorry to read your comment about the restaurant service, which does not reflect our habits.Also, in this period of high activity, there are busy hours at breakfast, which can affect the smooth running and speed of the service. We are sorry and are doing everything we can to fix it.Nevertheless, we are happy to read that you enjoyed the "comfort" of our “good” rooms.If you give us the opportunity to regain your trust, I can assure you that we will do our best to provide you with the great experience our guests look forward to every day.Best regards.

10/10 – Uitstekend

Roberta

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
I was 10 days There with my Kids and everything was very good.
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Marie VOYER Guest Experience Manager op 4 aug 2023
Dear Roberta,Thank you for your nice review further your recent stay.All your compliments go straight to our hearts.I will not fail to share them with all my team who will be delighted to know that you have been sensitive to their sense of service.Also, it is with great pleasure that we welcome families, especially thanks to our brand new Kids Club which makes the happiness of the little ones.We look forward to welcoming you again very soon at the Pullman Cannes Mandelieu.Best regards.

4/10 – Matig

Björn

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Old and dirty, need renovation (or tear down) badly. Food was good, but that's it.
7 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Marie VOYER Guest Experience Manager op 4 aug 2023
Dear Bjorn, Thank you for taking the time to write to us following your stay. Please know that we maintain the hotel throughout the year according to the activity and our retro planning. Also, we have recently renewed all the outdoor furniture of the pool, restaurant, and bar, and, set up a new "rooftop" area, which you can enjoy this summer, with a new bar, restaurant, lounge area, and canopies. However, we are delighted to read that you liked our Chef’s cuisine. I hope that we will have the chance to fully win back your trust during a future stay at our hotel. Best regards.

2/10 – Ontzettend slecht

Oumessad

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Je suis très déçu de la propreté des chambres de plus le personnel est desagrable
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Marie VOYER Responsable Relation Client op 2 aug 2023
Cher Oumessad,Merci de nous avoir fait part de votre ressenti, bien que j'en sois très surprise.Nous sommes très vigilants avec la propreté et faisons des contrôles quotidiens à différentes reprises. Comme vous pourrez le lire sur différentes plateforme, nous recevons toujours d'excellents commentaires sur la gentillesse et le professionnalisme de notre équipe.N'hésitez pas à m'en dire un peu plus pour que je puisse en assurer un suivi.Cordialement.

10/10 – Uitstekend

CAROLINE

8 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Marie VOYER Guest Experience Manager op 2 aug 2023
Merci Caroline pour votre note 10/10.Au plaisir de vous accueillir de nouveau au Pullman Cannes Mandelieu.Cordialement.

6/10 – Redelijk

Vegard

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Dårlig betjening
Helt kaos på frokost. Sløv betjening. Utrolig grisete og rotete. Siste natt ble vårt rom rengjort kl 17. Hadde ikke forhåndsbestilt frokost hadde vi visst hvordan det var. Ellers bra beliggenhet og hotel.
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Marie VOYER Guest Experience Manager op 4 aug 2023
Dear Vegard, Thank you for taking the time to give us your feedback. In this period of high activity, there are hours when breakfast is very busy, which can affect the smooth running of the service. Also, we are sorry that the room service did not live up to your expectations. We always do our best to ensure that the service is as fast as possible. Nevertheless, please note that arrival rooms are given priority over overnight stays. However, we are delighted to read that you enjoyed our hotel and our unique location “on the edge of the sea”, on the French Riviera, with direct access to the beach and the entire seaside. If you give us the opportunity to win back your trust, I can assure you that we will do our best to provide you with the great experience our guests look forward to every day. Best regards.

10/10 – Uitstekend

Jennie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Marie VOYER Guest Experience Manager op 2 aug 2023
Thank you for your kind review.We are looking forward to welcome you back soon.Best regards.

10/10 – Uitstekend

Nicholas

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a fantastic vacation here; the staff are excellent. Very attentive, very classy and from the moment you arrive you know that these guys run a tight ship. Very reasonable price for valet parking too (15 Euro)... The massage at the spa was one of the best I've ever had. Can't say enough good things about the spa staff. Minor disappointments; the "fitness room" is essentially a bug empty room with a couple of home gym cardio machines, some mats and a very haphazard Dumbbell rack. I wish they had better gym equipment. Finally, the food at the restaurant is ok, but could be better. We ended up only eating at the hotel restaurant twice during our stay because it was unremarkable but convenient. However there are several great restaurants within walking distance which is one of the reasons we chose here anyway. Overall would definitely come back.
4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Marie VOYER Guest Experience Manager op 4 aug 2023
Dear Nicholas, Thank you very much for this warm comment. Please note that in our fitness we provide some equipment for those who want to keep fit, although we do not have all the equipment present in other gyms. However, if you want more personalized training, you can book a session with our coach. For your information, we planned to change completely our fitness equipment at the end of the year with new and more products. Nevertheless, we are delighted to have been able to make you live a "fantastic" stay thanks to all our services and benefits. And I will not fail to share your compliments with all my team and especially the masseuses of the Royal The Institute who will be delighted to know that you have been sensitive to their care. We look forward to your next stay at the Pullman Cannes Mandelieu! Best regards.