Aan een privéstrand, strandhuisjes (toeslag), ligstoelen, parasols

Beoordelingen van Kamelya Aishen Club

5 out of 5
Kamelya Aishen Club
Kamelya Caddesi Colakli, Manavgat, Antalya

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 137 van 286 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 101 van 286 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 25 van 286 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 9 van 286 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 286 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Warda

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen
Het was een prima verblijf. Het eten is goed. Veel variatie. Enige echte minpunt zijn de badkamers. Deze zijn wat verouderd en toe aan vervanging. Geen enkel zwembad was verwarmd. Dus in de meivakantie nog een beetje aan de koude kant.
8 nachten verbleven in april 2024
Reactie van CRM Responsible op 5 mei 2024
Drogi Gościu Wardo,Dziękujemy za podzielenie się z nami swoją opinią po pobycie.Będzie nam miło gościć Państwa ponownie,Życzymy szczęśliwych dni.Pozdrowienia,Alime DEVECİ

4/10 – Matig

Vanmechelen

Negatief: Netheid, personeel en service
Almost no cleanig of the room When we arrived the soapdispencer was broken , we mensionded it to the staf three days later stil broken .nimibar not filled up Used papers of sugar still next to koffiepot Reception staf pulled a face after asking someting about the wifi Amost impossible to fi d atable for dinner At the pool towels layd everwher but no guests using them
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van CRM Responsible op 13 okt 2023
Dear Vanmechelen,First of all, thank you very much for taking time to write your comment.We are very sorry that we could not fully meet your expectations, your review has been translated and forwarded to the hotel management.We are very disappointed that you were not satisfied with your stay in our hotel, as our main goal is the complete satisfaction of our guests during their stay in our hotel.We hope to welcome you again at Kamelya Collection Exclusive Hotels.Kind regards,Leyla SAYARCRM Responsible

10/10 – Uitstekend

Leonie

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super accomodatie. Eten enorm uitgebreid en goed. Kamers prima.
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van CRM Responsible op 8 sep 2023
Dear Leonie,Thank you for taking the time to share your review. Its nice to read your satisfaction. We are looking forward to see you again at Kamelya Collection Exclusive Hotels.Kind regarsd,Leyla SAYAR

6/10 – Redelijk

Ahmet

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Pool and swimming facilities are good. Food quality is bad.
5 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van CRM Responsible op 16 aug 2023
Dear Ahmet,Thnak you for stayed with us and shared your comment. We are happy to read you have enjoyed with pools. We wish to welcome you again at Kamelya Collection Exclusive Hotels.Kind regards,Leyla SAYAR

4/10 – Matig

YALTSJIEN

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Personeel en service
8 nachten verbleven in april 2023
Reactie van CRM Responsible op 2 mei 2023
Dear Yaltsjıen,Thank you for your feedback. We feel sorry that you were not satisfied. We hope we have a chance to host you again.Kind regards,Leyla SAYAR

10/10 – Uitstekend

Altan

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Service, aardige personeel, housekeeping, minibar Schone omgeving, goede eten, Ik vond het hotel in het algemeen goed geen min punten
4 nachten verbleven in april 2023
Reactie van CRM Manager Elena Tunç op 29 apr 2023
Dear Guest,Thank you very much for your review.We hope to see you again in Kamelya Collection Exclusive Hotels.Kind regards,

4/10 – Matig

Fulya

8 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Funda

4 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Robert

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De locatie was perfect. Mooi complex en mooie zwembaden en glijbanen. Vegetarisch eten was beroerd. Voor vleeseters was het prima. Eten over het algemeen gemiddeld.
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Refide İşbilir Kara op 3 mei 2022
Dear Robert, thank you very much for your feedback. We hope to welcome you again in our Aishen K Club as soon as possible. Kind regards

10/10 – Uitstekend

Fatma

8 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Refide İşbilir Kara op 21 apr 2022
Teşekkür ederiz Fatma Hanım

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Na het lezen ban bepaalde revieuws twijfelde ik. Maar eerlijk? In werkelijkheid ziet dit hotel er veel mooier uit als op de foto's. Dit hotel is ideaal voor gezinnen met kinderen. Er is zoveel te doen voor de kids. Zwembad is schoon. Er zijn meerdere Zwembaden. Ruime kamers. Uitgebreide keuze aan eten. Ik vond het zeld fijn dat er voor je opgeschept werd. Zo blijft het buffet netjes. Winkels op loopafstand. Vriendelijk personeel. Leuke animatie team. Ik was mijn horloge van €1500 in de kamer vergeten na het uitchecken en kwam er in de avond pas achter. In 30 minuten was het geregeld voor me en kwam de manager met mijn horloge aanlopen. Mega bedankt voor de top service. Enige minpunt was dat de ligbedden altijd bezet waren en soms een hele dag met een handdoek erop zonder iemand te zien die er gebruik van maakt. Voordeel is ook dat de naaste hotels, Selin en Fulya ook van dezelfde eigenaar zijn en je gebruik mag maken van hun faciliteiten. Mooie strand op loopafstand en geen stenen. Wij komen absoluut terug naar dit hotel. Voor de mensen die twijfelen, gewoon boeken!!!
6 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Refide İŞBİLİR KARA op 23 aug 2021
Dear guest, Thank you very much for sharing your nice and detailed feedback.We are so happy to read that you have enjoyed with us. It will be honor to host you and your family again at our hotels. Best regards, Refide İŞBİLİR KARA CRM

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
İnchecken was een drama te lang geduurd. Kamers waren vies
5 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Refide İşbilir Kara op 9 jul 2021
Bedankt voor je reactie. Aangezien we je naam niet weten, kunnen we de negativiteit die je hebt ervaren niet onderzoeken. We willen u graag laten weten dat we u graag weer in ons hotel zullen zien.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

9 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Ramona ŞENOL op 14 jul 2019
Dear guest, First of all, thank you for your feedback. We are looking forward to see you again at Kamelya Collection Exclusive hotels! We wish you a nice summer! Kind regards, Ramona ŞENOL Guest Relations Responsible

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alle faciliteiten waren subliem. Sommige staff (receptie in het bijzonder) spraken slecht Engels en luisterde niet.
5 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

dania, antwerpen

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Verygood hotel
Everything was super at the hotel except the room cleaning , according to my 17 days staying in kamelya K club I noticed that the rooms where super clean ,but after being there for few days the way of cleaning wasn’t good enough . The perfect cleaning takes place only by checking in but during our stay wasn’t .
17 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Uğur Cezan op 18 sep 2018
Dear Dania, First of all, let me thank you for choosing our hotel and for your feedback. We are very sorry that we were not able to fully meet your expectations, your feedback was translated and communicated to the management of the hotel. We are very disappointed that you were dissatisfied with your rest in our hotel, since our primary task is full satisfaction of our guests with rest in our hotel. We thank you for your feedback again, and hope to receive you at our hotel in the future. Best regards,

6/10 – Redelijk

Nihal

Positief: Netheid, personeel en service
Te groot en druk hotel voor ons
Nette ruime kamers. Alle personeel die wij hebben gesproken was erg vriendelijk, zelden zoveel vriendelijkheid gezien in all-in resorts. Wij vonden het te druk in het hotel. Bij zwembad was na 11 uur geen plek meer om te liggen. Chaos bij het avondeten. Erg druk! Twee dagen zelfs lange tijd moeten zoeken voor een tafel om te kunnen eten, belachelijk voor een 4 Sterren hotel. Voor ons niet meer omdat het te groot en druk was. Zonde want personeel was erg vriendelijk en eten was redelijk goed.
3 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Uğur Cezan op 26 aug 2018
Geachte Nihal, Hartelijk bedankt voor uw feedback en de complimentjes over het personeel en het eten. In het hoogseizoen is het inderdaad erg druk bij de zwembaden en het restaurant. De zwembaden van onze andere twee hotels zijn over het algemeen iets rustiger en deze zijn vrij voor gebruik voor alle gasten in het gehele resort. We hopen dat u ondanks de drukte toch een leuke tijd heeft gehad, en misschien zien we u nog eens terug buiten het hoogseizoen! Met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hotel
1 van de meest luxe hotels en service die we hebben gehad. Alleen jammer dat we iets te lang van onze familiekamer moesten lopen (luxeprobleem :) )
4 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Uğur Cezan op 1 aug 2018
Beste gast, Bedankt dat je voor Kamelya Collection Hotels hebt gekozen. Het is ons een genoegen om zulke positieve opmerkingen over ons hotel te lezen. We hopen je weer te ontmoeten in ons hotel tijdens je toekomstige reizen naar Turkije. Beste wensen,

8/10 – Goed

mevlut, utrecht

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk hotel
leuk hotel we hebben ons zeker vermaakt. Hotelpersoneel was niet echt aanwezig Eten was lekker Dicht bij het stand Kort en krachtig prachtig tachting allemachtig Nice Nice Nice Nice

8/10 – Goed

Tayfun

Reisde met een groep, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel for families.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van CRM Responsible op 21 mei 2024
Dear Tayfun,Thank you very much for stayed with us and shared your nice feedback.We will be happy to welcome you again at Kamelya Collection Exclusive Hotels.Kind regards,Leyla SAYARCRM Responsible

10/10 – Uitstekend

Kemal

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good and big facility, too much entertainment
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van CRM Responsible op 21 mei 2024
Dear Kemal,Thank you very much for stayed with us and shared your nice feedback.We will be happy to welcome you again at Kamelya Collection Exclusive Hotels.Kind regards,Leyla SAYARCRM Responsible

10/10 – Uitstekend

Adiljan

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nous avons visité cet hotel en famille,nous avons beaucoup aimés les activité proposé tous les jours pour enfants et pour les adultes,super
6 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van CRM Responsible op 13 mei 2024
Cher Adilijan,Nous vous remercions d'avoir choisi Kamelya Collection Exclusive Hotels et pour votre commentaire concernant votre séjour.Nous sommes très heureux que vous ayez été satisfait de votre sejour etnos services en général. Nous exprimons que nous serons heureux de vous revoir parmi nous.Meilleures salutations,Leyla SAYAR

10/10 – Uitstekend

Bruna

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in april 2024
Reactie van CRM Manager Elena Tunç op 19 mei 2024
Dear Guest,Thank you for the rating.We wish you all the best and hope to see you again as soon as possible!

8/10 – Goed

Sandra

Positief: Voorzieningen
8 nachten verbleven in april 2024
Reactie van CRM Responsible op 15 mei 2024
Dear Sandra,Thank you very much for your feedback. We will be happy to host you again at Kamelya Collection Exclusive Hotels.Kind regards,Leyla SAYAR

10/10 – Uitstekend

Carolin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in april 2024
Reactie van CRM Responsible op 26 apr 2024
Dear Carolin,Thank you very much for stayed with us and shared your feedback.We will be happy to welcome you again at Kamelya Collection Exclusive Hotels.Kind regards,Leyla SAYARCRM Responsible

10/10 – Uitstekend

Erol

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr zu empfehlen bi zufrieden einfach Klasse
7 nachten verbleven in april 2024
Reactie van CRM Responsible op 25 apr 2024
Sehr geehrter Erol,vielen Dank für Ihren Aufenthalt bei uns und Ihr nettes Feedback.Wir würden uns freuen, Sie wieder in den Kamelya Collection Exclusive Hotels begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Leyla SAYAR

10/10 – Uitstekend

Maurice

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Riesen Anlage mit allem was man sich vorstellen kann komme gerne wieder. Essen und Getränke auch bestens
8 nachten verbleven in april 2024
Reactie van CRM Responsible op 23 apr 2024
Sehr geehrte/r Maurice,wir bedanken uns ganz herzlichst bei Ihnen für Ihre positive Bewertung. Es freut uns sehr, dass wir Sie glücklich und zufrieden nachhause schicken konnten.Wir würden uns freuen, Sie wieder in den Kamelya Collection Exclusive Hotels begrüßen zu dürfen,Mit freundlichen Grüßen,Leyla SAYARCRM Responsible

2/10 – Ontzettend slecht

TUYA

Reisde met familie en kleine kinderen
Beds especially mattresses too old, caused back pain. Bathroom always soaked, cleaning not enough. Service very slow. Foods always the same.
6 nachten verbleven in april 2024
Reactie van CRM Responsible op 21 apr 2024
Dear guest,Thank you very much for stayed with us and shared your feedback.We are sorry about your comment. We talked with you several times about different issues during your vacation, but you never told us about your dissatisfaction. If you had shared these issues with us while you were at the hotel, we might have had a chance to send you home satisfied. We find it sad that guests only write their problems on internet sites instead of asking to solve the issues at the hotel.Your comment has been shared with the relevant people.We wish the best for you.Best regards,Leyla SAYAR

10/10 – Uitstekend

Yazid, saint saulve

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ras
7 nachten verbleven in april 2024
Reactie van CRM Responsible op 19 apr 2024
Dear Yazid,Thank you for your feedback.Best regards,Alime DEVECİGuest Relation Responsible

6/10 – Redelijk

VEDAT

Reisde met familie en kleine kinderen
crowded and waiting so much for foods and drinks
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van CRM Responsible op 17 apr 2024
Dear Mr. Vedat,Thank you very much for stayed at our hotel and shared your comment. We wish to welcome you again at our hotels.Kind regards,Leyla SAYAR

10/10 – Uitstekend

Natalia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
grest facilities overall, good value for money.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van CRM Responsible op 16 apr 2024
Dear Natalia,Thank you very much for stayed with us and shared your valuable comment. We appreciate your compliment. We will be glad to welcome you again at Kamelya Collection Exclusive Hotels.Kind regards,Leyla SAYAR

10/10 – Uitstekend

Simon

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Insgesamt zu Empfehlen👍
7 nachten verbleven in april 2024
Reactie van CRM Responsible op 14 apr 2024
Sehr geehrter Simon,Wir danken Ihnen für Ihren Besuch und Ihren Kommentar.Wir freuen uns darauf, Sie wieder in unseren Hotels begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Leyla SAYAR

10/10 – Uitstekend

Ian

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reactie van CRM Responsible op 8 feb 2024
Dear Ian,Thank you very much for stayed with us and shared your feedback. We will be glad to welcome you again at Kamelya Collection Exclusive Hotels.Kind regards,Leyla SAYAR

2/10 – Ontzettend slecht

Sinan

5 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

fouad

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Definitely it's a very good hotel,
5 nachten verbleven in november 2023
Reactie van CRM Responsible op 28 nov 2023
Dear Mr. Fouad,Thank you very much for stayed with us at Aishen K Club Kamelya Collection Hotel and shared your feedback. Its nice to read your pleasure. We are looking forward to see you again at our hotels.Kind regards,Leyla SAYARCRM Responsible

8/10 – Goed

Silvia

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Die Zimmer sind alle aber ok, die Anlagen sehr schön. Das esse für alle was dabei
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van CRM Responsible op 17 nov 2023
Sehr geehrte Silvia,vielen Dank für Ihre Bewertung.Wir freuen uns sehr, dass Sie mit unserem Hotel zufrieden sind.Wir würden uns freuen, Sie wieder in den Kamelya Collection Exclusive Hotels begrüßen zu dürfen,Mit freundlichen Grüßen,Leyla SAYARCRM Responsible

8/10 – Goed

Adam

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Everything was great but room was stinks and mold
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van ALİME op 17 nov 2023
Dear Adam,Thank you for sharing your comments after your stay.We would like you to know that your valuable opinions are shared with our colleagues and hotel management.We will be happy to host you again on your next stay.Best regards,Alime DEVECİGuest Relation Responsible

10/10 – Uitstekend

Bogdan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
8 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van CRM Responsible op 12 nov 2023
Dear Bogdan,Thank you very much for stayed with us and shared your feedback. We are looking forward to welcome you again at Kamelya Collection Exclusive Hotels.Kind regards,Leyla SAYAR

10/10 – Uitstekend

Adam

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Room services wasn't good enough 😕 all other was great
5 nachten verbleven in november 2023
Reactie van CRM Responsible op 10 nov 2023
Dear Adam,Thank you very much for stayed with us and shared your feedback. We will be happy to welcome you again at Kamelya Collection Exclusive Hotels.Kind regards,Leyla SAYAR

10/10 – Uitstekend

Mirsad

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A very nice facility. We are very satisfied with the cleanliness and the offer. The staff is always courteous. This is the fifth time we have been here and that says it all. Simply great.
10 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van CRM Responsible op 10 nov 2023
Dear Mirsad,Thank you very much for stayed with us and shared your nice feedback. Its nice to hear that you have satisfied with our cleaning and staff.We will be happy to welcome you again at Kamelya Collection Exclusive Hotels.Kind regards,Leyla SAYAR

8/10 – Goed

Edina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bra prisvärt hotell med mycket utbud. Bra mat men saknar mer utbud för vegetarianer och laktosfritt. Synd att man inte kan äta på alla restauranger, borde finnas möjlighet att boka in sig någon kväll. Men överlag ett av bättre hotellen vi varit på, mycket aktiviteter, inte så kallt i poolerna. Vi kommer nog tillbaka!
7 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van CRM Responsible op 10 nov 2023
Dear Edina,Thank you very much for stayed with us at Aishen K Club Hotel and shared your feedback. Your compliments and suggestions has forwarded to relavant department heads. We will be happy to host you again at our hotels.Kind regards,Leyla SAYAR

10/10 – Uitstekend

Mateusz

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van CRM Responsible op 5 nov 2023
Dear Mateusz,Thank you very much for stayed at Aishen K Club Hotels and shared your feedback. We will be glad to host you again at our hotels.Kind regards,Leyla SAYAR

8/10 – Goed

Michael Eduard

Positief: Personeel en service
👌
6 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Alime op 16 okt 2023
Dear Michael Eduard,Thank you four your feedback.Kind regards,Alime DEVECİGuest Relation Responsible

8/10 – Goed

Lara, Nicole, andrea

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wunderschönes grosses Hotel Super geeignet für Familienferien Die meisten vom Personal sind sehr freundlich , jedoch gibt es 3/4 MA die sehr arrogant und frech sind .
6 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Alime op 16 okt 2023
Sehr geehrte Lara,Vielen Dank, dass Sie sich für Ihren Urlaub in den Kamelya Collection Exclusive Hotels entschieden haben.Es freut uns sehr, dass Sie mit unseren Leistungen zufrieden waren.Wir hoffen, Sie so bald wie möglich wieder bei uns zu sehen.Mit freundlichen Grüße,Alime DEVECİ

8/10 – Goed

Martin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Große Anlage mit sehr vielen Bars, Snackbars und Restaurants Abendshow ist gut, das Programm ist aber nicht sehr einfallsreich (hauptsächlich Tanz-Shows) Sehr große Auswahl an Speisen und Getränken, leider aber wenig Abwechslung Strand und Pools sind sauber und gepflegt Für Kinder gibt es viele Aktivitäten und Möglichkeiten, die Poollandschaft ist für Kinder nicht optimal
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van ALİME op 2 okt 2023
Sehr geehrte Martin,Zunächst möchten wir uns bei Ihnen dafür bedanken, dass Sie sich für unser Hotel entschieden und Ihre Meinung mit uns geteilt haben.Wir möchten, dass Sie wissen, dass Ihre Kommentare für uns wichtig sind, um uns zu verbessern, und dass das gesamte Feedback, das Sie diesbezüglich geben, an unser Managementteam weitergegeben wird.Mit freundlichen grüße,Alime DEVECİGuest Relation Responsible

8/10 – Goed

Mustafa

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van ALİME op 2 okt 2023
Dear Mustafa,Thank you for your feedback.Best regards,Alime DEVECİGuest Relation Responsible

2/10 – Ontzettend slecht

Iyad

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very bad hotel not 5 stars , staff treatment especially the costumer care manager has attitude when she treat with customers , the hotel is very poor from all aspects I don’t recommend it
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van CRM Responsible op 25 sep 2023
Dear Lyad,First of all, thank you for stayed with us and shared your comment on here.We are very sorry that we could not meet your expectations, your review has been translated and forwarded to the hotel management.We hope to welcome you again in our other one hotels.Kind regardsLeyla SAYAR

10/10 – Uitstekend

Akbar, REDMOND

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
Everything was perfect
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Alime op 28 okt 2023
Dear Akbar,Thank you for your feedback.We hope to see you again with us.Stay healthy and happy until we see you on your next holiday.Kind regards,Alime DEVECİGuest Relation Responsible

2/10 – Ontzettend slecht

Maxim

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service
Not 5 star hotel((
1. Terrible cleaning service. We left $20 for the room cleaners every day from the first day of our stay (because we have a young child and wanted it to be very clean), but the cleaning got worse and worse. Not to mention, we checked into a room with sand on the floor. The broken drain in the bathroom wasn't fixed even after several calls and visits to the reception. 2. The rooms are either very old or poorly constructed. Everything is shaky and falling apart. The mattress is simply "alive"; if two people sleep in the bed, you'll bounce every time the other person turns over. 3. There are no elevators in the buildings, so if you have a small child, don't accept the 3rd floor. It'll be tough for you. 4. The service is a whole other story... In the restaurant, they don't care about you. Nobody will ask if you want something to drink with your dinner. We also went to the paid Italian à la carte restaurant, after which we all got food poisoning. We were severely sick with high temperatures and all the symptoms. Did anyone from the hotel apologize? No one! I repeat, they don't care about you at all. 5. The food in the restaurant is not tasty! I've been to various hotels, from 3-star to 5-star, but I've never had such tasteless food. The selection is very limited. Breakfasts are terrible. Nobody will make an omelet to your liking. In summary, the hotel doesn't live up to its claimed 5 stars at all. Paying 4,000 euros for 9 days, we expected some basic respect.
9 nachten verbleven in september 2023
Reactie van CRM Responsible op 22 sep 2023
Dear Maxim,Thank you very much for stayed with us and shared your feedback.We are very sorry that we could not fully meet your expectations, your review has been translated and forwarded to the hotel management.We are very disappointed that you were not satisfied with your stay in our hotel, as our main goal is the complete satisfaction of our guests during their stay in our hotel. We wish you had read our hotel catalogue before coming to our hotel. You would have been less disappointed as it already stated that there is no lift in the buildings and the main restaurant is self-service.Regarding your food poisoning claim, we would like to inform you that all food and beverages served in our hotel are checked daily by the Quality and Food Safety departments in accordance with ISO standards. All foods are analysed in the laboratory by the independent company we have contracted. There is no non-conformity in our controls. We can also share the results with you upon your request. Thank you again for your review and we hope to welcome you again in our hotel.Sincerely,Leyla SAYAR

8/10 – Goed

Lozan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It was fantastic, I love the staff specially reception, Mr (Esen) was great to contact with all new reservation. I love Kamelya collection
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van CRM Responsible op 13 sep 2023
Dear Lozan,First of all, thank you very much for stayed with us at Aishen K Club Hotel. We are happy to read your compliments about staff. It will be big honor for us to welcome you again at our hotels.Best regards,Leyla SAYAR

10/10 – Uitstekend

Rosen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent
7 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van CRM Responsible op 13 sep 2023
Dear Rosen,Thank you very much for stayed with us and shared your feedback.We will be glad to welcome you again at Kamelya Collection Exclusive Hotels.Kind regards,Leyla SAYAR