Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 922 van 1864 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
922
Gastenscore: 8 - Goed. 668 van 1864 beoordelingen" "
8 - Goed
668
Gastenscore: 6 - Redelijk. 181 van 1864 beoordelingen" "
6 - Redelijk
181
Gastenscore: 4 - Matig. 48 van 1864 beoordelingen" "
4 - Matig
48
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 45 van 1864 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
45
8,6/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Nicolaas
Reisde met partner
6 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel was in alle opzichten goed afgezet tegen de prijs.
Nicolaas
5 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Maxime op 8 dec 2023
Hi, Thank you for taking the time and commitment to give us feedback. Your visits to us are very important to us and we appreciate your views. By telling us what you thought of your stay, and how we can improve, you help us provide you and other guests with first-class experiences in the future.We hope you come back to us soon! SincerelyMalmö Arena Hotel
8/10 – Goed
Joost, Zeist
Zakenreiziger
24 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pleasant stay in convenient location near railway station.
Joost
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Maxime op 26 sep 2023
Hi, Thank you for taking the time and commitment to give us feedback. Your visits to us are very important to us and we appreciate your views. By telling us what you thought of your stay, and how we can improve, you help us provide you and other guests with first-class experiences in the future.We hope you come back to us soon! SincerelyMalmö Arena Hotel
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
14 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We verbleven als gezin met 4 volwassen in een familiekamer. De stapelbedden zijn meer geschikt voor kinderen, maar de rolstoel van onze zoon daarentegen paste prima in de kamer en badkamer.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Maxime op 14 sep 2023
Hi, Thank you for taking the time and commitment to give us feedback. Your visits to us are very important to us and we appreciate your views. By telling us what you thought of your stay, and how we can improve, you help us provide you and other guests with first-class experiences in the future.We hope you come back to us soon! SincerelyMalmö Arena Hotel
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
13 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel.
Prima hotel. Goede lokatie. Goede bedden. Uitgebreid ontbijt.
Wifi tv op de kamer.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Maxime op 14 aug 2023
Hi, Thank you for taking the time and commitment to give us feedback. Your visits to us are very important to us and we appreciate your views. By telling us what you thought of your stay, and how we can improve, you help us provide you and other guests with first-class experiences in the future.We hope you come back to us soon! SincerelyMalmö Arena Hotel
8/10 – Goed
Dyana
Reisde met partner
6 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een goed hotel in een levendige omgeving
Dyana
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Maxime op 7 aug 2023
Hi Dyana, Thank you for taking the time and commitment to give us feedback. Your visits to us are very important to us and we appreciate your views. By telling us what you thought of your stay, and how we can improve, you help us provide you and other guests with first-class experiences in the future.We hope you come back to us soon! SincerelyMalmö Arena Hotel
6/10 – Redelijk
Anthonius
Zakenreiziger
27 jun 2023
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Netjes, maar ver van centrum
Anthonius
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Maxi op 3 jul 2023
Hi Anthonius, Thank you for taking the time to share your views with us. Your feedback is important to us and helps us to give you a better experience in the future. On behalf of the whole team I would like to apologies for not meeting your expectations.We hope that we will have a chance to welcome you in the future and give you a first-class experience. If we can help you in any other way, please do not hesitate to contact the hotel directly. Kind regards Malmö Arena Hotel
10/10 – Uitstekend
MHC
4 jun 2023
MHC
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Maxime op 5 jun 2023
Hi!Thank you for taking the time and commitment to give us feedback. Your visits to us are very important to us and we appreciate your views. By telling us what you thought of your stay, and how we can improve, you help us provide you and other guests with first-class experiences in the future.We hope you come back to us soon! SincerelyMalmö Arena Hotel
10/10 – Uitstekend
Roel
Reisde met een groep
23 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel was erg netjes en schoon.
Roel
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Maxime op 28 mei 2023
Hi Roel, Thank you for taking the time and commitment to give us feedback. Your visits to us are very important to us and we appreciate your views. By telling us what you thought of your stay, and how we can improve, you help us provide you and other guests with first-class experiences in the future.We hope you come back to us soon. SincerelyMalmö Arena Hotel
10/10 – Uitstekend
Ineke
1 mei 2023
Ineke
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Maxime op 5 mei 2023
Hej Ineke, Tack för att du tog dig tid och engagemang att dela med dig av dina synpunkter. Dina besök hos oss är mycket viktiga för oss och vi uppskattar din feedback. Genom att berätta vad du tyckte om din vistelse, och hur vi kan förbättra oss, hjälper du oss att förse dig och andra gäster med förstklassiga upplevelser i framtiden. Vi hoppas att du snart kommer tillbaka till oss igen.Med vänliga hälsningarMalmö Arena Hotel
4/10 – Matig
judith
30 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Watch out that you dont have a room at 250 till 259. This is a very noisy area because of breakfast area in the morning. It sounds that they knock at the wall
judith
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Maxime op 31 mrt 2023
Hi Judith, Thank you for taking the time and commitment to give us feedback.On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations.Your views are important to us and we will use them to make improvements to ensure that we offer you and other guests a better experience in the future.We hope you will consider a stay with us again so that we have a chance to give you a first-class experience.SincerelyMalmö Arena Hotel
10/10 – Uitstekend
Anita
Reisde met familie en kleine kinderen
14 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super mooi hotel. Uitgebreid ontbijt in de skybox van de Malmö arena! Erg leuk!
Direct naast een stopping mall. Heerlijke dagen gehad.
Anita
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Jenny op 4 sep 2022
Dear Anita, We appreciate your feedback and it is great to see that you enjoyed your stay!We hope to see you here soon again.Have a great day!Kind regards,
8/10 – Goed
Frank
Reisde met familie
5 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Prima doorreis hotel.
Een beetje gedateerd, maar schoon.
Prima geslapen en goed aanbod voor het ontbijt
Frank
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Jenny op 10 aug 2022
Dear Frank,
Thank you for taking the time and commitment to complete the guest survey for our hotel.
On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations.
Your views are important to us and we will use them to make improvements to ensure that we offer you and other guests a better experience in the future.
We hope you will consider a stay with us again so that we have a chance to give you a first-class experience.
Sincerely
Malmö Arena Hotel
8/10 – Goed
Magda
3 aug 2022
Magda
1 nacht verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Frank
10 jul 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Frank
1 nacht verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Roy
Zakenreiziger
12 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Roy
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Edwin
13 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed
Nette en schone kamer
Vriendelijk personeel en een goed ontbijt
Voor herhaling vatbaar
Edwin
3 nachten verbleven in september 2021
8/10 – Goed
Ton
12 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ton
2 nachten verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
2 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Op zich een prima locatie voor een nacht. Winkelcentrum vlak in de buurt. Ontbijt viel voor Zweedse begrippen tegen.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Samir, Los Angeles
30 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great property. Short walk and straight walk from Hyllie Station. Great Skybar with views of Malmo and to Copenhagen.
Samir
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Malmö Arena Hotel op 30 apr 2024
Dear Guest,Thank you so much for the positive rating. We are thrilled to know that you had an amazing experience with us. We always strive to provide quality service and satisfaction to the guests. We look forward to having you back with us.
6/10 – Redelijk
Stella
20 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stella
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Malmö Arena Hotel op 22 apr 2024
Hej, Stort tack för den fina recensionen och för återkoppling om vistelsen!Vi hoppas att vi ses snart igen,Varma hälsningar
8/10 – Goed
Thomas, Kalmar
8 apr 2024
I
Thomas
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Malmö Arena Hotel op 8 apr 2024
Hej, Stort tack för den fina recensionen och för återkoppling om vistelsen!Vi hoppas att vi ses snart igen,Varma hälsningar
10/10 – Uitstekend
Tina
Reisde met familie
30 mrt 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Det perfekte hotel ligger dog ikke i centrum af Malmø men der er masser af transport mulighederne for at komme ind til centrum. Hotellet ligger ved siden af et kæmpe shopping centet
Tina
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Malmö Arena Hotel op 1 apr 2024
Dear Guest,Thank you so much for your exceptional rating. We are glad we could win your trust and provide you with the best. We hope to enhance this experience even further in the future.We are indeed looking forward to your next visit.
8/10 – Goed
Lars
29 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Lars
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Malmö Arena Hotel op 1 apr 2024
Hej!Tack för att du delar med dig av dina synpunkter. Detta hjälper oss att utvecklas. Vi hoppas att vi ses igen
6/10 – Redelijk
Ben, Gentofte
29 mrt 2024
Dårlig parkeringsmulighrder og hotelet benytter det i deres fordel og tvsngsælge parkerng i høj pris.
Ben
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Malmö Arena Hotel op 1 apr 2024
Dear Guest,Thank you for your review, we greatly appreciate the time you have taken to provide us with this valuable feedback. We are very sorry to hear that you did not have a great experience with our parking services. Our mission is to provide excellent guest experiences, so we are sorry to have let you down.We have taken your feedback into consideration and will strive to make improvements accordingly!
6/10 – Redelijk
Steffen
Zakenreiziger
6 mrt 2024
Positief: Personeel en service
Eher Durchschnitt.
Steffen
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Malmö Arena Hotel op 12 mrt 2024
Dear Guest,Thank you for your feedback, we hope to see you again and make your stay even more pleasant.
10/10 – Uitstekend
Kirstine
25 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kirstine
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Suzan op 20 mrt 2024
Hej!Tack för att du delar med dig av dina synpunkter. Detta hjälper oss att utvecklas. Med vänliga hälsningar Malmö Arena Hotel
4/10 – Matig
Malin
Zakenreiziger
13 feb 2024
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Jag förväntade mig mer av smet 4-stjärnigt hotell. Dusch var sliten och hotellet kändes gammalt.
Malin
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Malmö Arena Hotel op 12 mrt 2024
Hej, Tack för att du tog dig tid att lämna feedback till oss. Vi vill be om ursäkt för att vi inte överträffade dina förväntningar.Dina synpunkter är viktiga för oss och vi kommer att med hjälp av dem genomföra förbättringar för att säkerställa att vi framöver erbjuder dig och andra gäster en bättre upplevelse. Vi hoppas att du kommer att överväga en vistelse hos oss igen så att vi får en chans till att ge dig den bästa upplevelse.Om vi kan hjälpa till med något ska du inte tveka att kontakta hotellet direkt.
10/10 – Uitstekend
Kim
12 feb 2024
Kim
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Suzan op 20 mrt 2024
Hej!Tack för att du delar med dig av dina synpunkter. Detta hjälper oss att utvecklas. Med vänliga hälsningar Malmö Arena Hotel
6/10 – Redelijk
Madeleine
12 feb 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Madeleine
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Suzan op 20 mrt 2024
Hej!Tack för att du delar med dig av dina synpunkter. Detta hjälper oss att utvecklas. Med vänliga hälsningar Malmö Arena Hotel
6/10 – Redelijk
Westley
Zakenreiziger
12 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice room average breakfast
The hotel is clean and up to standard but the breakfast was disappointing. first its location feels like an after thought and then it’s spread out and a limited selection, for this price I expect more.
Westley
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Malmö Arena Hotel op 12 mrt 2024
Dear Guest,We apologize that our service did not satisfy your expectations. Your feedback helps us do better, we are looking into this issue and hope to resolve it promptly and accurately!
10/10 – Uitstekend
Ida
11 feb 2024
Ida
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Suzan op 20 mrt 2024
Hej!Tack för att du delar med dig av dina synpunkter. Detta hjälper oss att utvecklas. Med vänliga hälsningar Malmö Arena Hotel
8/10 – Goed
Henrik
11 feb 2024
Henrik
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Suzan op 20 mrt 2024
Hej!Tack för att du delar med dig av dina synpunkter. Detta hjälper oss att utvecklas. Med vänliga hälsningar Malmö Arena Hotel
10/10 – Uitstekend
Claes
10 feb 2024
Claes
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Suzan op 20 mrt 2024
Hej!Tack för att du delar med dig av dina synpunkter. Detta hjälper oss att utvecklas. Med vänliga hälsningar Malmö Arena Hotel
8/10 – Goed
Nina
Reisde met een groep
9 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mellohelg
Jättenöjda, fantastiskt frukostbuffé!! Enda som vi tycker är negativt var alla barn i Skybaren. Barn hör inte hemma i barer bland berusade.
Nina
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Malmö Arena Hotel op 12 mrt 2024
Hej!Tack för att du delar med dig av dina synpunkter. Detta hjälper oss att utvecklas. Vi hoppas att vi ses igen
10/10 – Uitstekend
Joakim
Zakenreiziger
8 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Joakim
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Suzan op 20 mrt 2024
Hej!Tack för att du delar med dig av dina synpunkter. Detta hjälper oss att utvecklas. Med vänliga hälsningar Malmö Arena Hotel
6/10 – Redelijk
Mattias
Reisde met familie
8 feb 2024
Negatief: Netheid
Mattias
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Joakim
Reisde met een groep
7 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Joakim
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Annika
Zakenreiziger
7 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Annika
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Per
6 feb 2024
Per
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Lars
5 feb 2024
Lars
1 nacht verbleven in februari 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Claes
Zakenreiziger
5 feb 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Claes
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Sofia
Reisde met familie
4 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sofia
1 nacht verbleven in februari 2024
6/10 – Redelijk
Helena
Reisde met familie
4 feb 2024
Positief: Personeel en service
Helena
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Maria
4 feb 2024
Maria
1 nacht verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Johanna
Reisde met familie
4 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Johanna
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
4 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Roland
4 feb 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Roland
2 nachten verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Thomas
4 feb 2024
Thomas
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Jennifer
4 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jennifer
1 nacht verbleven in februari 2024
6/10 – Redelijk
Britta
Reisde met familie
4 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten