2 bars/lounges

Beoordelingen van Hotel Beaumont

4 out of 5
Hotel Beaumont
Lage barakken 10, Maastricht, Zuid-Limburg

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 271 van 544 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 209 van 544 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 49 van 544 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 13 van 544 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 544 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Ronald, BEMMEL

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect hotel, zoals het hoort om te verblijven. Goede locatie. Vriendelijk personeel. Heerlijke ruime kamer met alle faciliteiten en ruime badkamer met aparte douche. Goed kingsize bed. Fantastisch lekker ontbijt met keuze uit breakfast buffet of a la carte. Dank aan o.a. Anja.
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

jurgen

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
lovely good hotel, in a very nice part of Maastricht. small point of attention, wifi not really strong. the general airflow in the room was very dry.
2 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Sonja

1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Antoine

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Farideh

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a memorable nights in this hotel. The quality of rooms and services are high and staffs are all kind and helpful. We will be back for sure
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Nicole

Positief: Voorzieningen
Mijn hele verblijf was geweldig. Het hotel is superschoon, mooie faciliteiten het personeel is oprecht behulpzaam. Ik had een probleem met de kamer en kreeg een heel mooi alternatief aangeboden wat fantastisch was. Ontbijt bij Harry was lekker maar vrij prijzig. Echte aanrader is fiets huren wat ik heb gedaan voor een middag wat heerlijk was. Hotel is een echte aanrader.
2 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Mike

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Een perfecte locatie voor een city trip naar Maastricht. Wanneer je de brug over loopt zit je midden in het centrum. De sjieke entree maakt indruk, het personeel is super vriendelijk en het uitchecken om 12:00uur is heerlijk. Helaas vies de kamer (314) wat tegen. Afgeraffeld tapijt, douchecabine in bad was kapot, zachte straal water & wat muffig allemaal. Het hotel gaf aan dat parkeren bij het hotel mogelijk is. Super fijn natuurlijk. Wat ze niet aangeven is dat deze €30,- per nacht kost. Dit was even schrikken bij het uitchecken.
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Timo

1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

frank

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Centraal gelegen hotel Badkamer met alleen een bad; niet veilig douchen Restaurant té beperkt Vegan eten En MEGA slecht de bar @night; much ADO about nothing; schenk gewoon drank in ipv jezelf belangrijker vinden als ‘bar’man!
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Remie

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
De kamer die wij hadden was een verassend ruime en modern ingericht met een kingsize bed. Anders dan het plaatje vooraf
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Marijke

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Nicole

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Jochem

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn en net hotel. Vriendelijk en behulpzaam personeel.
3 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Ingrid

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Guy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zoals steeds hadden wij een uitstekend verblijf in Hotel Beaumont en diner in Harry's. Alleen was de airco erg luidruchtig waardoor we 's nachts en dank aan het goede weer het raam moesten open zetten. Getrouw aan de studentenstad hadden we dan wel wat last van het uitgaansleven en nachtelijk lawaai.
1 nacht verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Danny

2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Jens

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was goed geregeld, mooie kamer ook
2 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Irma

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Supervriendelijk personeel, hygiëne top, ligging prachtig
2 nachten verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Cor

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Betalen Parkeren geen service 2 personens kamer klein een stoel Aanwezig . Bij aankomst konden we niet eten in restaurant.

10/10 – Uitstekend

Simon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Erwin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Alice

1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

L.

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer nette kamer, ongemakkelijk trapje
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Mike

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Locatie is uitstekend,hotel op zich zelf is goed, restaurant en bar is uitstekend en parkeer gelegenheid is zeer goed alleen de kamer en badkamer mogen een opknapbeurt krijgen en vooral de badkamer viel tegen en mag allemaal wat moderner
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

melanie

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi en sfeervol hotel. Lekker ontbijt en heel vriendelijk personeel. Prullenbakje had een kapot pedaal (kamer 116) dat zou ik direct vervangen. Heel goed bed, de kussens waren alleen heel vervelend (de ene zo dik dat je pijn kreeg in je nek en de andere te klein). Gordijnen vingen niet dicht in de erker, daardoor was het erg licht in de kamer. Verder alles top.
1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Glenn

2 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

martin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Wilhelmus R.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel voor weekendje weg
Zeer mooie kamer met erg fijne bedden. Vanwege corona maatregelen hebben we geen gebruik gemaakt van het restaurant.
2 nachten verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Osman

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top hotel, top locatie
1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

ton, Randstad

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed gelegen, verzorgt, mooie kamers fijne atmosfeer
1 nacht verbleven in november 2020

8/10 – Goed

Evert, Haarlem

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Prima locatie,parking,fraaie inrichting hotel,goed restaurant
1 nacht verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

N, Nijmegen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfecte locatie, schone kamers en vriendelijk personeel!
2 nachten verbleven in september 2020
Reactie van Team Beaumont op 17 sep 2020
Bedankt voor de liever woorden! tot gauw weer in Beaumont! vriendelijke groet, Team Beaumont

10/10 – Uitstekend

Marinus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel met allure.
We hadden een grotere kamer geboekt die aan alle verwachtingen voldeed. Het restaurant en de bar zijn zeer recent gerenoveerd. Zeer vriendelijke en behulpzame staf. Beaumont heeft weer allure!!! In verband met covid-19 hadden besloten het ontbijt op de kamer te gebruiken dan is een extra stoel wel handig.
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Team Beaumont op 17 sep 2020
Beste Marinus, Hartelijk dank voor uw mooie feedback! Wij zullen uw tip meenemen. Wij kijken er naar uit u gauw weer te mogen verwelkomen in Beaumont! vriendelijke groet, Team Beaumont

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Good location near the city centre
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Sharon, Drenthe

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heerlijk bijna in t centrum, 5 minuutjes lopen en je bent echt in hartje Maastricht. Luxe gevoel in een superior kamer. Vriendelijk personeel!
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van YM op 31 aug 2020
Beste Sharon, Yes, 5 van de 5 punten! Uw beoordeling maakt ons zeer trots. Wat fijn dat we konden bijdragen aan een geslaagd verblijf. We hopen dat u terugkijkt op een heerlijke tijd in Maastricht. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Team Beaumont

8/10 – Goed

Familie, Barendrecht

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De locatie was perfect. Vriendelijke ontvangst. Mooie modern ingerichte kamer, alleen wij hadden de zolderkamer en met een schuin dak is dat niet prettig. We hebben een paar keer ons hoofd gestoten. De regendouche ging alle kanten op, moest ontkalkt worden. En er lag erg veel stof op de vloer en in de vensterbanken.
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van YM op 31 aug 2020
Beste gast, Bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Fijn dat we met onze moderne kamers en vriendelijke medewerkers aan een geslaagd verblijf mochten bijdragen. Wij hebben uw opmerking betreft het schuine dak in uw profiel genoteerd, zodat we hier rekening mee kunnen houden bij een eventueel volgend verblijf. Verder wordt uw feedback ter harte genomen en gaan we dit direct checken met de desbetreffende afdelingen. Wij hopen u graag een volgende keer te mogen ontvangen! Met vriendelijke groet, Team Beaumont

8/10 – Goed

Bart

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Klassehotel in rustigere buurt.
Hotel met ideale ligging voor wie Maastricht wil verkennen. Het hotel ligt in het mooie stadsgedeelte Wyck waar je de lokale winkels vindt, niet de grote modeketens. Wil je toch naar de winkelstraat is het de straat aflopen, de brug over en je bent er. Het hotel zelf is gevestigd in een oud klassevol gebouw maar de inrichting is strak en modern. Er is een lift maar eens op de etage moet je toch nog enkele trappen doen om je kamer te bereiken. Dus misschien minder aan te raden voor mensen die iets moeilijker te been zijn. De mensen aan de receptie zijn zeer vriendelijk. Hoewel het de eerste keer was dat we in dit hotel logeerden hadden we wel al in het restaurant gegeten, zeker een aanrader. Maar tijdens ons verblijf werd het restaurant verbouwd. Op zich geen probleem, er zijn voldoende restaurants in de directe omgeving. We zijn benieuwd naar het eindresultaat van de verbouwing en gaan dan zeker nog eens langs.
2 nachten verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

GW, Zutpen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keurig en netjes! Vriendelijk personeel en een mooie ligging.
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Team Beaumont op 13 aug 2020
Hartelijk dank voor uw review. Kijken er naar uit u gauw weer te mogen verwelkomen in Beaumont!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel op goede locatie. Ruime kamers. Fijn verblijf
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Team Beaumont op 13 aug 2020
Thank you for review! Looking forward to welcome back in the Beaumont!

10/10 – Uitstekend

Caroline, België

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uitstekend hotel, vriendelijke ontvangst, ruime mooie kamers met heel goed functionerende airconditioning , alles was aanwezig in de kamer en de badkamer.
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Team Beaumont op 13 aug 2020
Hartelijk dank voor uw review!

10/10 – Uitstekend

Dennis, De Rijp

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schone en mooie kamer met veel ruimte. Personeel was ook erg vriendelijk en ligging is perfect.
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Team Beaumont op 13 aug 2020
Hartelijk dank voor uw mooie woorden! Graag tot ziens.

8/10 – Goed

J.W.M.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk Hotel perfecte locatie.
Leuk Hotel. We hadden een luxe ruime kamer met alle voorzieningen. Restaurant van het Hotel "Harrys" werd helaas verbouwd. Goede reden om weer terug te komen. Locatie was perfect. In stadsdeel Wyck 7 minuten lopen van centrum. Auto parkeren bij het station wat op 6 minuten lopen ligt. Dus als je met de trein naar Maastricht komt ideaal.
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Team Beaumont op 13 aug 2020
Hartelijk dank voor uw review! Eind augustus gaan we weer open met Harry's, kijken er naar uit u dan weer te mogen verwelkomen!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede ligging, nette kamers en vriendelijke mensen.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Team Beaumont op 24 feb 2020
Wauw, hartelijk dank voor uw mooie score en uw mooie woorden. Heel graag tot snel weer!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rumoerig door de straat jammer Ontbijt fantastisch verzorgd.
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Harold

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
fijn hotel
Het enige min puntje is dat er geen bar in het hotel zelf is. Dus zodra Harry’s sluit, is er geen mogelijkheid om nog een drankje te doen.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Front Office Manager op 9 jan 2020
Beste Harold, Allereerst hartelijk dank voor het delen van uw ervaring bij Hotel Beaumont. Wij hopen dat u heeft genoten van uw verblijf. Uiteraard doen wij graag suggesties voor een leuke bar in de buurt om een drankje te doen nadat onze Lounge gesloten is. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Beaumont