Een buitenzwembad

Beoordelingen van Iberotel Luxor

4 out of 5
Iberotel Luxor
Khaled Ibn El Waleed Street, Luxor

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 328 van 769 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 294 van 769 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 97 van 769 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 34 van 769 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 16 van 769 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is really nice and well located. Family friendly with a delicious breakfast with a lot of options. Also good reataurants in the hotel! Good service !
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Atef op 29 feb 2024
Dear Mr. DavidThank you for spending your holiday in our Iberotel Luxor and taking the time to review our hotel. We are glad to know that you had a pleasant stay with us, and we succeeded to meet your expectations. Once again, thank you for the lovely comments encourages us to move forward and better serve our dear guests. Looking forward to welcoming you back again at our hotel Iberotel Luxor. Thank you, once again, for your visit to our hotel, and your valued feedback. Kind Regards Atef Hussein General Manager

10/10 – Uitstekend

Alexander

Positief: Netheid, personeel en service
Tophotel, heel veel waar voor je geld
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Atef op 5 mei 2023
Dear Mr. AlexanderThank you for spending your holiday in our Iberotel Luxor and taking the time to review our hotel. We are glad to know that you had a pleasant stay with us, and we succeeded to meet your expectations. Once again, thank you for the lovely comments encourages us to move forward and better serve our dear guests. Looking forward to welcoming you back again at our hotel Iberotel Luxor. Thank you, once again, for your visit to our hotel, and your valued feedback. Kind Regards Atef Hussein General Manager

6/10 – Redelijk

A.R.

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Atef op 14 dec 2022
Dear GuestThank you for spending your holiday in our Iberotel Luxor and taking the time to review our hotel. We are glad to know that you had a pleasant stay with us and we succeeded to meet your expectations. Please rest assured that we are acting appropriately to address the comments mentioned and prevent future occurrence. Once again, we appreciate sharing your concerns and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future, looking forward to welcoming you back again at our hotel Iberotel Luxor.Thank you, once again, for your visit to our hotel, and your valued feedback. Kind Regards Atef Hussein General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
4 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Anne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super vakantie in Luxor in Iberotel
Reeds een paar jaar bezoek ik Luxor, Iberotel is aan te raden, vooral de kamers met Nijlzicht zijn super! Personeel correct en aangenaam. Zeer verzorgd ontbijt met alles erop en eraan! Een must!
7 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Wael Fathy (Front Office Manager). op 17 feb 2020
Dear Anne, Thank you for spending your holiday in our Iberotel Luxor and taking the time to review our hotel. We are glad to know that you had a pleasant stay with us and we succeeded to meet your expectations. Once again, thank you for the lovely comments encourages us to move forward and better serve our dear guests. Looking forward to welcoming you back again at our hotel Iberotel Luxor. Sincerely: Wael Fathy (Front Office Manager).

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
5 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Mohamed op 5 jun 2022
Dear Guest Thank you for spending your holiday in our Iberotel Luxor and taking the time to review our hotel. We are glad to know that you had a pleasant stay with us and we succeeded to meet your expectations. Once again, thank you for the lovely comments encourages us to move forward and better serve our dear guests. Looking forward to welcoming you back again at our hotel Iberotel Luxor. Thank you, once again, for your visit to our hotel, and your valued feedback. Kind regards Mohamed Hassan General Manager

10/10 – Uitstekend

annemie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel met veel mogelijkheden, vlak bij de Nijl
Iberotel luxor is ok qua prijs-kwaliteit. Zeker de moeite om extra te betalen voor Nijlzicht. Kamers net, iedere dag onderhoud; Ontbijt zeer in orde, Keuze uit zeer veel, een stand met brood, yoghurt, brood, warme en koude groenten, ook Egyptische specialiteiten en altijd vers fruit. Hotel ligt ideaal als je veel wil bezoeken, vlak aan de Corniche en dicht bij de lokale overzet boot naar de west kant, en ook super dicht bij het centrum. en behulpzaam personeel.
14 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
leuk hotel met goed ontbijt en mooie ligging bij kamer met uitzicht op de nijl. heerlijk zwembad
14 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

annemie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtige cultuurreis!
Een geslaagde vakantie!! Het hotel is super... goed ontbijt, met alles erop en eraan. Op loopafstand van de ferryboot, museum, Luxor tempel en zelfs Karnactempel. Je kan steeds buiten eten, tof! Zwembad ok, altijd handdoeken ter beschikking en vriendelijke ontvangst.

10/10 – Uitstekend

Cornelia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ik kom hier al jaren en ben nog steeds heel erg ethousiast

10/10 – Uitstekend

Cornelia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Via internet boeking bleek het een andere kamer te zijn dan ik verwachte. Maar het is met bijbetaling meteen opgelost. Ik kom al jaren bij Ibertel en ben altijd heel erg tevreden geweest. Het enigste wat tegen valt is dat ik nu niet meer familie of vrienden binnen het hotel,of aan het zwembad mag uitnodigen( wat voorheen wel kon)

8/10 – Goed

Gert & Diana, Zeewolde

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Iberotel 15 dagen maart 2017
Prima hotel naar Egyptische maatstaven lekker centraal op de Eastbank. Het heeft continu politie bewaking 24 uur p.d. met detectie poorten om binnen te komen. Het is een oase van rust binnen de heksenketel van Luxor. Hulpvaardig personeel. Uitgebreid ontbijtbuffet veel keuze uit zowel warm als koud. Ze bakken een omelet als je het vraagt. Ober Khaled is de absolute service topper hij is continu bezig het naar je zin te maken met veel humor en loopt de benen uit zijn lijf. Kamers zijn prima maar neem er wel een met 'Nile view' want aan de straatkant is het een klerenherrie.

10/10 – Uitstekend

Cornelia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel, als gast krijg je alle aandacht .
Ik kom hier steeds weer. Goed hotel, fijne mensen, goed eten. Problemen worden meteen opgelost. Dicht bij het centrum en tempels.Fijn zwembad aan de rivier met mogelijkheid om te lunchen.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel direct aan de Nijl.
Ik had een mooie kamer met uitzicht op de Nijl, heb ik erg van genoten. Het hotel verkeert niet meer helemaal in topstaat, maar dat kan ook niet voor die prijs. Het personeel is zakelijk en vriendelijk. Bij de receptie stonden ze niet altijd meteen klaar. Ik had een probleem met de sleutel van mijn kamer, dat hebben ze meteen verholpen. Op mijn vraag over iets over internetgebruik, stuurde de receptionist een it-specialist naar me toe, die gaf me goede instructie. Kortom: ik ben heel tevreden, en zou hier zo weer naar toe gaan.

8/10 – Goed

Gert & Diana, Zeewolde

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk centraal hotel met aardig personeel
Wij hebben vanaf 19 november t/m 4 december in dit hotel gebivakkeerd in een kamer met Nile view op 4e verdieping. Het hotel is een oase van rust in een drukke chaotische omgeving veel getoeter en klereherrie op straat. Vriendelijk en servicegericht personeel die niet uit is op baksis (fooi). Het ontbijtbuffet is uitstekend met uitgebreide keuze zoals warm eten (Egyptisch), musli, broodjes, jam, honing, fruit, gekookt ei, ter plekke gebakken ei, gebakjes, etc... en koffie/ thee gratis. Het hotel heeft 3 restaurants Chinees, Italaans en een Egyptisch buffet. Wij hebben in het buffet restaurant gegeten voor 100EGP pp dat was prima en kon je onbeperkt eten alleen de drank was apart biertje/wijn circa 40 EGP maar Cola/thee/koffie 20 EGP. Kamer wordt elke dag netjes gedaan. Helaas is gratis wifi beperkt tot 150mb maar wel in het hele hotel beschikbaar echter wel telkens opnieuw inloggen met code die je bij de receptie krijgt. Zwembad is heerlijk verwarmd en het hotel stelt handdoeken en ligbedden beschikbaar. Voor de veiligheid zit bij de ingang van het hotel dag en nacht politie met een detectiepoort waar je doorheen moet. Wij namen vaak een bootje van de westbank die ons voor 15 ~ 20 GP bij hotel bracht. Al met al een prima hotel dus aanrader.

10/10 – Uitstekend

LINDA, Menen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice hotel
This hotel is not the newest in Luxor but it has everything to offer. The rooms are not new but they are certainly clean. Also the staff of the hotel is very friendly. I dont have any negative experiences. In the restaurant they are very kind and also very friendly and always helpfull. Many choices to eat. It is close to the center and at the nile so u have a very nice view from the terrass. Even possible to jump into a motorboat at the nile, this is very comfortable. In the shops at the front of the hotel they dont push the people to buy, that gives a very good feeling to feel free.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Iberotel Luxor
Het personeel was heel behulpzaam. Het ontbijt was goed en uitgebreid. Er waren verschillende goede eetgelegenheden in het hotel. Het water in het zwembad was wel erg fris.

8/10 – Goed

P v G, Z Holland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goede prijs-kwaliteit
Een week in het Iberotel Luxor verbleven.Kamer op 5e verdieping met Nijlzicht, erg mooi uitzicht. Bed met dekbed, geen geworstel met lakens! Kamer netjes. Vriendelijk personeel.Ontbijt prima, eetmogelijkheden in het hotel beperkt, Italiaan is prima, maar Egyptische gerechten zijn in dit hotel niet verkrijgbaar. Wel eetgelegenheden op wandelafstand. Dichtbij het centrum van Luxor, binnen paar minuten sta je bij de Luxor tempel.Goede prijs-kwaliteit verhouding.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

D, Leeuwarden

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel om weer te boeken
Goed hotel met lekker zwembad en airco op de kamer, goed verzorgd ontbijt en goede bediening. Wat wil je nog meer.

10/10 – Uitstekend

Johnathan, Orlando

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I left with a bad taste in my mouth because the tour company recommended by the hotel was horrible and when I went to leave my complaint in front desk the response was (super rude) that next time I would look for my tour online …. I left the property sad and disappointed, wanting to return to Luxor but not to stay with you guys. NEVER 👎
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Atef op 15 mei 2024
Dear Mr. JonathanThank you for spending your holiday in our Iberotel Luxor and taking the time to share with us your experience. We do apology that your experience did not meet your expectations., Please rest assured that we are acting appropriately to address the problem of Staff Behavior Toward Your complain Mentioned and we are taking necessary action toward that tour company. , we appreciate sharing your concerns and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Kind Regards Atef Hussein General Manager

10/10 – Uitstekend

Joel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful view in the patio garden.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Atef op 12 mei 2024
Dear Ms. JoelThank you for choosing Iberotel Luxor to spend your holiday. Our team and I would also like to thank you for rating our Hotel with an excellent rate. We are delighted to know you enjoyed your time with us here at Iberotel and the hotel meets your expectations. On behalf of the Iberotel team we look forward to warmly welcoming you again in your second home Iberotel Luxor. Atef Hussein General Manager

10/10 – Uitstekend

Eleonore

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Personal war sehr freundlich, gehen auch auf Sonderwünsche ein und sind immer hilfsbereit. Das Hotel ist kein Luxus-Hotel, aber sauber und ordentlich. Ich fühle mich dort immer sehr wohl. Es liegt direkt am Nil mit Blick auf die Westberge und 5 Minuten zu Fuß zum Luxortempel. Auf der Speisekarte in der Bar, im italienischen - und arabischen Restauran vermiste ich kleine lecker Snacks. Eine Box an der Rezeption für Trinkgelder für die alle Angestellten fände ich sehr gut. Damit ich nicht jedem einzelnen etwas geben muss, sondern dass auch, die die im Hintergrund tätig sind etwas davon erhalten.
9 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Atef op 4 mei 2024
Sehr geehrte Frau EleonoreVielen Dank, dass Sie Ihren Urlaub in unserem Iberotel Luxor verbracht haben und sich die Zeit genommen haben, unser Hotel zu bewerten. Wir freuen uns, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt bei uns hatten und es uns gelungen ist, Ihre Erwartungen zu erfüllen. Nochmals vielen Dank für die netten Kommentare, die uns ermutigen, weiterzumachen und unsere lieben Gäste besser zu bedienen. Wir freuen uns, Sie wieder in unserem Hotel Iberotel Luxor begrüßen zu dürfen. Nochmals vielen Dank für Ihren Besuch in unserem Hotel und Ihr geschätztes Feedback.Mit freundlichen GrüßeAtef HusseinHauptgeschäftsführer

10/10 – Uitstekend

Adrian

Reisde met een groep
Friendly staff, clean rooms, comfortable bed, good breakfast
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Atef op 26 apr 2024
Dear M. AdrianThank you for Being in Iberotel Luxor and taking the time to review our hotel. We are glad to know that you had a pleasant Time with us, and we succeeded to meet your expectations. Once again, thank you for the lovely comments encourages us to move forward and better serve our dear guests. Kind Regards Atef Hussein General Manager

10/10 – Uitstekend

Hongwei

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel staying is good, but the cheating behavior of the taxi drivers around the city is really annoying though it’s this city’s problem!
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van atef op 26 mrt 2024
Dear M. Hongwei, Thank you for spending your holiday in our Iberotel Luxor and taking the time to review our hotel. We are glad to know that you had a pleasant stay with us, and we succeeded to meet your expectations. Once again, thank you for the lovely comments encourages us to move forward and better serve our dear guests. Looking forward to welcoming you back again at our hotel Iberotel Luxor. Thank you, once again, for your visit to our hotel, and your valued feedback. Kind Regards Atef Hussein General Manager

6/10 – Redelijk

Paul, Alexandria

Positief: Voorzieningen
Negatief: Personeel en service
The manager at reception exchanged money for me ,telling me that because of Ramadan he could only get a lower rate (a lot lower),later i was to find their was actually a machine in the hotel!....with a better rate than i got in cairo!!,also when i asked for a move to a room with a balcony overlooking the nile,the girl told me it would be an extra £32,i agreed to this and when i came back to change keys the manager suddenly changed it to £32 a night to the amusement of the female behind the reception who had initially told me £32,i felt the manager was showing off go the girls that he could do/charge what he wanted!......the room manager was very helpful and the food was good!
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Atef op 9 apr 2024
Dear Mr. PaulThank you for spending your holiday in our Iberotel Luxor and taking the time to share with us your experience. We do apology that your experience did not meet your expectations. We strive to provide a superior service experience for every customer; therefore, your feedback is very important to us. Please rest assured that we are acting appropriately to address the problem Mentioned and prevent future occurrence. Once again, we appreciate sharing your concerns and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Thank you, once again, for your visit to our hotel, and your valued feedback. Kind Regards Atef Hussein General Manager

8/10 – Goed

Andres

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very well located hotel, friendly staff, we booked dinner as well and the food was sufficient, well rounded options and good taste. The rooms facing the street can be noisy. Overall good experience
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Atef op 23 mrt 2024
Dear Mr. AndresThank you for spending your holiday in our Iberotel Luxor and taking the time to review our hotel. We are glad to know that you had a pleasant stay with us, and we succeeded to meet your expectations. Once again, thank you for the lovely comments encourages us to move forward and better serve our dear guests. Looking forward to welcoming you back again at our hotel Iberotel Luxor. Thank you, once again, for your visit to our hotel, and your valued feedback. Kind Regards Atef Hussein General Manager

8/10 – Goed

Samantha

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really good location in Luxor. Staff friendly. The breakfast had good options. The outside areas are very nice, lots of areas to sit and the pool area is a nice addition on the Nile. Room was a big size so lots of space and even in the heat was a nice temperature without using the aircon or heating
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Atef op 18 mrt 2024
Dear Ms. SamanthaThank you for spending your holiday in our Iberotel Luxor and taking the time to review our hotel. We are glad to know that you had a pleasant stay with us, and we succeeded to meet your expectations. Once again, thank you for the lovely comments encourages us to move forward and better serve our dear guests. Looking forward to welcoming you back again at our hotel Iberotel Luxor. Thank you, once again, for your visit to our hotel, and your valued feedback. Kind Regards Atef Hussein General Manager

8/10 – Goed

Sara

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Me ha gustado mucho el hotel, está muy bien ubicado en Luxor para poder ir caminando a los templos y para dar paseos por la ciudad. Las vistas que tiene al Nilo y la montaña lo hacen único, y la piscina está genial. Las habitaciones, si bien son amplias, se ven un poco viejas, especialmente el baño, con mamparas de ducha un poco viejas y con manchas típicas del paso de los años (humedad y tal). Aún así, no daba la sensación de falta de limpieza. La verdad es que la experiencia en el hotel fue muy buena. Los desayunos muy abundantes, la cama muy cómoda y las instalaciones de la piscina y el personal, de diez. Además tienen mucho jardín y muy bien cuidado, y varios restaurantes dentro del complejo.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Atef op 13 mrt 2024
Estimada Sra. SaraGracias por pasar sus vacaciones en nuestro Iberotel Luxor y tomarse el tiempo para opinar sobre nuestro hotel. Nos alegra saber que tuvo una agradable estancia con nosotros y logramos cumplir con sus expectativas. Una vez más, gracias por los lindos comentarios que nos alientan a seguir adelante y servir mejor a nuestros queridos huéspedes. Esperamos poder darle la bienvenida nuevamente a nuestro hotel Iberotel Luxor. Gracias, una vez más, por su visita a nuestro hotel y sus valiosos comentarios.AtentamenteAtef HusseinGerente general

10/10 – Uitstekend

Shakhar

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was very friendly/spoke great English, catered to our requests, will stay here on my next visit
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Atef op 16 mrt 2024
Dear M. ShakharThank you for spending your holiday in our Iberotel Luxor and taking the time to review our hotel. We are glad to know that you had a pleasant stay with us, and we succeeded to meet your expectations. Once again, thank you for the lovely comments encourages us to move forward and better serve our dear guests. Looking forward to welcoming you back again at our hotel Iberotel Luxor. Thank you, once again, for your visit to our hotel, and your valued feedback. Kind Regards Atef Hussein General Manager

8/10 – Goed

Tatsuya

2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Atef op 21 mrt 2024
Dear TatsuyaThank you for spending your holiday in our Iberotel Luxor and taking the time to review our hotel. We are glad to know that you had a pleasant stay with us, and we succeeded to meet your expectations. Once again, thank you for the lovely comments encourages us to move forward and better serve our dear guests. Looking forward to welcoming you back again at our hotel Iberotel Luxor. Thank you, once again, for your visit to our hotel, and your valued feedback. Kind Regards Atef Hussein General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
나일카페가 제일 좋았어요.
방은 깨끗한데 일부 전등이 망가져있습니다. 점심뷔페와 나일카페는 좋았어요. 조식은 빵종류는 너무 많은데 다른건 좀 부족합니다. 또한 공항이나 버스정류장에 가는 호텔셔틀이나 이동서비스가없어서 택시랑 흥정해야하는게 너무 짜증났습니다. 침구는 좋은데 호텔의 시설을 제외한 나머지 서비스는 그냥 그랬어요.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Atef op 16 feb 2024
Dear GuestThank you for spending your holiday in our Iberotel Luxor and taking the time to review our hotel. We are glad to know that you had a pleasant stay with us and we succeeded to meet your expectations. Please rest assured that we are acting appropriately to address the comments mentioned and prevent future occurrence. Once again, we appreciate sharing your concerns and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future, looking forward to welcoming you back again at our hotel Iberotel Luxor.Thank you, once again, for your visit to our hotel, and your valued feedback. Kind Regards Atef Hussein General Manager

10/10 – Uitstekend

VICTOR

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Atef op 10 feb 2024
Dear Mr. VictorThank you for spending your holiday in our Iberotel Luxor and taking the time to review our hotel. We are glad to know that you had a pleasant stay with us and we succeeded to meet your expectations. Please rest assured that we are acting appropriately to address the comments mentioned and prevent future occurrence. Once again, we appreciate sharing your concerns and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future, looking forward to welcoming you back again at our hotel Iberotel Luxor.Thank you, once again, for your visit to our hotel, and your valued feedback. Kind Regards Atef Hussein General Manager

8/10 – Goed

Philip

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
It was refreshing to stay at iberotel. Luxor temple is a short walk away. Karnak is also relatively close. The hotel has a solid breakfast and the grounds are well maintained. The shower in the room was moldy but I guess that’s to be expected in Egypt. Other than that it was a good stay.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Atef op 4 feb 2024
Dear Guest PhilipThank you for spending your holiday in our Iberotel Luxor and taking the time to review our hotel. We are glad to know that you had a pleasant stay with us and we succeeded to meet your expectations. Please rest assured that we are acting appropriately to address the comments mentioned and prevent future occurrence. Once again, we appreciate sharing your concerns and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future, looking forward to welcoming you back again at our hotel Iberotel Luxor.Thank you, once again, for your visit to our hotel, and your valued feedback. Kind Regards Atef Hussein General Manager

6/10 – Redelijk

Johanna

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen
The location is great. It’s on the Nile and within walking distance to Luxor temple. The hotel room is dated, very small bathroom. Big issue was the hard mattress. I have never ever had to sleep on such hard mattress, luckily we there for only 2 nights. The staff however is very friendly and helpful, and prompt in service.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Atef op 4 feb 2024
Dear Ms. JohannaThank you for spending your holiday in our Iberotel Luxor and taking the time to review our hotel. We are glad to know that you had a pleasant stay with us and we succeeded to meet your expectations. Please rest assured that we are acting appropriately to address the comments mentioned and prevent future occurrence. Once again, we appreciate sharing your concerns and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future, looking forward to welcoming you back again at our hotel Iberotel Luxor.Thank you, once again, for your visit to our hotel, and your valued feedback. Kind Regards Atef Hussein General Manager

8/10 – Goed

Gail

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel has a river front position with a swimming pool on the Nile which is unique. We really enjoyed our swim in the pool. It's within walking distance of Luxor Temple and the Winter Palace. It is, however, at a noisy corner and the balcony door on our initial room didn't close properly which left the glazing ineffective. Fortunately we were moved on day 2 but there was no apology.... Breakfast is very good with a wide range of options and very pleasant waiting staff.
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Atef op 3 feb 2024
Dear M. GailThank you for spending your holiday in our Iberotel Luxor and taking the time to review our hotel. We are glad to know that you had a pleasant stay with us and we succeeded to meet your expectations. Please rest assured that we are acting appropriately to address the comments mentioned and prevent future occurrence. Once again, we appreciate sharing your concerns and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future, looking forward to welcoming you back again at our hotel Iberotel Luxor.Thank you, once again, for your visit to our hotel, and your valued feedback. Kind Regards Atef Hussein General Manager

8/10 – Goed

Karen, arlington

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Almost everything was wonderful. My room had a loose outlet which made charging my phone difficult. Staff throughout the property is lovely. I would definitely stay again. Location is good - walking distance to Karnak, Luxor, and the museums. The pool right on the Nile is a fun feature.
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Atef op 3 feb 2024
Dear Ms. KarenThank you for spending your holiday in our Iberotel Luxor and taking the time to review our hotel. We are glad to know that you had a pleasant stay with us and we succeeded to meet your expectations. Please rest assured that we are acting appropriately to address the comments mentioned and prevent future occurrence. Once again, we appreciate sharing your concerns and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future, looking forward to welcoming you back again at our hotel Iberotel Luxor.Thank you, once again, for your visit to our hotel, and your valued feedback. Kind Regards Atef Hussein General Manager

10/10 – Uitstekend

Kéli Ursula

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vue magnifique sur le Nil et la rive Ouest
Très bon séjour passé à Iberotel, je n'ai pas eu la chambre demandée la première nuit, la seconde j'ai eu une chambre avec balcon sur le Nil, une corbeille de fruits et des pâtisseries pour excuses.. La chambre était bien propre et la vue magnifique, en plus de cela l'hôtel est vraiment bien situé sur la rive est de Louxor..
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Atef op 29 jan 2024
Chère Mme UrsulaMerci d'avoir passé vos vacances dans notre Iberotel Luxor et d'avoir pris le temps de laisser votre avis sur notre hôtel. Nous sommes heureux de savoir que vous avez passé un agréable séjour chez nous et que nous avons réussi à répondre à vos attentes. Encore une fois, merci pour vos adorables commentaires qui nous encouragent à aller de l'avant et à mieux servir nos chers invités. Au plaisir de vous accueillir à nouveau dans notre hôtel Iberotel Luxor. Merci encore une fois pour votre visite dans notre hôtel et vos précieux commentaires.CordialementAtef HusseinDirecteur général

10/10 – Uitstekend

Darren

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worth it.
Hotel is in a fabulous location, just next to the Luxor hotel. We walked to the train station in 11-minutes. Staff were accomodating and friendly at all times. Clean facilities. Food was excellent. Loved the pool bar for relaxing with a coffee over the Nile. So glad we stayed here. Thoroughly recommend
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Atef op 27 jan 2024
Dear Ms. DarrenThank you for spending your holiday in our Iberotel Luxor and taking the time to review our hotel. We are glad to know that you had a pleasant stay with us, and we succeeded to meet your expectations. Once again, thank you for the lovely comments encourages us to move forward and better serve our dear guests. Looking forward to welcoming you back again at our hotel Iberotel Luxor. Thank you, once again, for your visit to our hotel, and your valued feedback. Kind Regards Atef Hussein General Manager

10/10 – Uitstekend

Sebanayagam

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
i had a early check in . it was good. the staff was very helpful. they also organised some trips for me. the restaurant and the breakfast was great too. the road seamed busy and noisy. nut i had no trouble sleep. the phone charging location from the bed was a bit difficult.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Atef op 21 jan 2024
Dear GuestThank you for spending your holiday in our Iberotel Luxor and taking the time to review our hotel. We are glad to know that you had a pleasant stay with us, and we succeeded to meet your expectations. Once again, thank you for the lovely comments encourages us to move forward and better serve our dear guests. Looking forward to welcoming you back again at our hotel Iberotel Luxor. Thank you, once again, for your visit to our hotel, and your valued feedback. Kind Regards Atef Hussein General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Atef op 21 jan 2024
Dear GuestThank you for spending your holiday in our Iberotel Luxor and taking the time to review our hotel. We are glad to know that you had a pleasant stay with us and we succeeded to meet your expectations. Please rest assured that we are acting appropriately to address the comments mentioned and prevent future occurrence. Once again, we appreciate sharing your concerns and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future, looking forward to welcoming you back again at our hotel Iberotel Luxor.Thank you, once again, for your visit to our hotel, and your valued feedback. Kind Regards Atef Hussein General Manager

6/10 – Redelijk

Alex

Positief: Netheid, personeel en service
Mittelklasse - Hotel mit schönem Gelände zum Nil, allerdings an einer sehr befahrenen Straße gelegen. Sehr gutes Frühstück.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Atef op 19 jan 2024
Dear GuestThank you for spending your holiday in our Iberotel Luxor and taking the time to share with us your experience. We do apology that your experience did not meet your expectations. We strive to provide a superior service experience for every customer; therefore, your feedback is very important to us. Please rest assured that we are acting appropriately to address the problem Mentioned and prevent future occurrence. Once again, we appreciate sharing your concerns and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Thank you, once again, for your visit to our hotel, and your valued feedback. Kind Regards Atef Hussein General Manager

8/10 – Goed

Per

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Trevligt hotel i centrala Luxor
Trevligt hotel vid Nilend strand. Rummen var lite lyhörda men mitt var inte mot gatan så stördes inte så mycket. Tyvärr dåligt internet. Maten var bra inte all Inclusive och av någon anledning så var priserna på menyerna i euro/dollors. Du kunde sätta.upp de på rummet men när du skulle betala räkna dom om de till egyptiska pund.
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Atef op 13 jan 2024
kära gästTack för att du tillbringade din semester i vårt Iberotel Luxor och tog dig tid att dela din upplevelse med oss. Vi ber om ursäkt för att din upplevelse inte motsvarade dina förväntningar. Vi strävar efter att tillhandahålla en överlägsen serviceupplevelse för varje kund; därför är din feedback mycket viktig för oss. Du kan vara säker på att vi agerar på rätt sätt för att ta itu med det nämnda problemet och förhindra framtida händelser. Återigen, vi uppskattar att dela med oss av dina bekymmer och det är vår förhoppning att du kommer att ge oss möjligheten att bättre betjäna dig inom en snar framtid.Tack än en gång för ditt besök på vårt hotell och din värdefulla feedback.Vänliga HälsningarAtef HusseinGeneral Manager

6/10 – Redelijk

SAFEERA

Positief: Netheid
Great location but not so great service.
Great location on the East Bank on the Nile Corniche. Lovely views of the Nile river. Check in was not great - incorrect room was assigned as the booking was not looked at correctly - was then given another room on a lower floor overlooking the garden and Nile. Room was ok - a bit outdated and limited facilities. Wouldn't advise on taking a room above the garden cafe as it stays open all night with loud music playing - was awoken by the music and had to call reception twice and complain before they switched it off. On check out the night manager wasn't really bothered about my complaints and just carried on with the checkout. So I'd say if you're going to book this place - take a room on a higher floor or on the side.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Atef op 9 jan 2024
Dear GuestThank you for spending your holiday in our Iberotel Luxor and taking the time to share with us your experience. We do apology that your experience did not meet your expectations. We strive to provide a superior service experience for every customer; therefore, your feedback is very important to us. Please rest assured that we are acting appropriately to address the problem Mentioned and prevent future occurrence. Once again, we appreciate sharing your concerns and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Thank you, once again, for your visit to our hotel, and your valued feedback. Kind Regards Atef Hussein General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel confortable à Louxor
Hotel bien entretenu, propre, et avec une belle vue (attentuon, il faut prendre une chambre Nile front view et non pas side view !).
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Atef op 9 jan 2024
Dear GuestThank you for spending your holiday in our Iberotel Luxor and taking the time to review our hotel. We are glad to know that you had a pleasant stay with us, and we succeeded to meet your expectations. Once again, thank you for the lovely comments encourages us to move forward and better serve our dear guests. Looking forward to welcoming you back again at our hotel Iberotel Luxor. Thank you, once again, for your visit to our hotel, and your valued feedback. Kind Regards Atef Hussein General Manager

4/10 – Matig

YUJIRO, Yokohama

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Atef op 9 jan 2024
Dear GuestThank you for spending your holiday in our Iberotel Luxor and taking the time to share with us your experience. We do apology that your experience did not meet your expectations. We strive to provide a superior service experience for every customer; therefore, your feedback is very important to us. Please rest assured that we are acting appropriately to address the problem Mentioned and prevent future occurrence. Once again, we appreciate sharing your concerns and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Thank you, once again, for your visit to our hotel, and your valued feedback. Kind Regards Atef Hussein General Manager

6/10 – Redelijk

Inger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nætter i Luxor
Centralt beliggende hotel tæt på restauranter og Luxor tempel. Med beliggende følger desværre trafikstøj, så overvej hvilket værelse I bestiller. Flot morgenmad og de pakkede en boks, da jeg en af nætterne skulle tidlig op. Fortæl dem blot dag før. Receptionen var meget behjælpelige.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Atef op 9 jan 2024
Dear GuestThank you for spending your holiday in our Iberotel Luxor and taking the time to review our hotel. We are glad to know that you had a pleasant stay with us and we succeeded to meet your expectations. Please rest assured that we are acting appropriately to address the comments mentioned and prevent future occurrence. Once again, we appreciate sharing your concerns and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future, looking forward to welcoming you back again at our hotel Iberotel Luxor.Thank you, once again, for your visit to our hotel, and your valued feedback. Kind Regards Atef Hussein General Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Parthiban

3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Atef op 9 jan 2024
Dear GuestThank you for spending your holiday in our Iberotel Luxor and taking the time to share with us your experience. We do apology that your experience did not meet your expectations. We strive to provide a superior service experience for every customer; therefore, your feedback is very important to us. Please rest assured that we are acting appropriately to address the problem Mentioned and prevent future occurrence. Once again, we appreciate sharing your concerns and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Thank you, once again, for your visit to our hotel, and your valued feedback. Kind Regards Atef Hussein General Manager

4/10 – Matig

YUJIRO, Yokohama

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amex card was not welcomed at the front desk saying that Amex is unacceptable. But I did not have other cards and insisted on using this, The staff brought a card verification device from the back office and unwillingly allowed me to use AMEX. Not comfortable.
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Atef op 5 jan 2024
Dear Guest YujiroThank you for spending your holiday in our Iberotel Luxor and taking the time to share with us your experience. We do apology that your experience did not meet your expectations. We strive to provide a superior service experience for every customer; therefore, your feedback is very important to us. Please rest assured that we are acting appropriately to address the problem Mentioned and prevent future occurrence. Once again, we appreciate sharing your concerns and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Thank you, once again, for your visit to our hotel, and your valued feedback. Kind Regards Atef Hussein General Manager