Voorkant accommodatie - avond/nacht

Beoordelingen van Hotel Parc Belle-Vue

3 out of 5
Hotel Parc Belle-Vue
5 avenue Marie-Thérèse, Luxembourg City

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 78 van 366 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 180 van 366 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 80 van 366 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 17 van 366 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 366 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Christos

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Simon

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Prima
2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Goeres Customer Team op 5 okt 2022
Hello Simon, Thank you for your rating. We are glad you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you again in one of our hotels very soon. Best regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2022

6/10 – Redelijk

Pim

Reisde met familie
Geen aanrader. Ontbijt sowieso zwaar onvoldoende
Hotel ligt prima ten opzichte van de binnenstad; nog geen 5 minuten lopen. De superior kamer is inderdaad een ruime kamer. Daarmee houdt het positieve wel op. - Ontbijt van €17 is afzetterij. Een paar croissantjes, keiharde broodjes, eitjes die je zelf moet koken, yoghurtjes en een paar pakjes kaas en worst. En een kannetje koffie. Meer niet. Dranken waren op. - Receptie is klein en rommelig. Niet heel vriendelijk - Meerdere hotels op één plek. Oogt ook rommelig - Toilet met lelijke kalkvlekken. Geen slot op badkamer
1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

i.e.

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in juni 2020
Reactie van Valérie Saggese - Marketing Communication Manager op 10 aug 2020
Hello, Thank you for your rating. We are glad you enjoyed your stay with us. Best, Valérie Saggese - Marketing & Communication Manager

8/10 – Goed

Martinus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Goeres Customer Team op 6 sep 2019
Hello Martinus, Thank you for your rating. We are glad you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you again in one of our hotels very soon. Best regards Goeres Customer Team

8/10 – Goed

Hovik

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van Valérie Saggese - Marketing&Communication Manager op 9 jan 2019
Hello, Thank you for your rating. We are glad you enjoyed your stay with us. Best, Valérie Saggese - Marketing & Communication Manager

8/10 – Goed

Adrianus G.

Positief: Netheid
3 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Valérie Saggese - Marketing&Communication Manager op 9 jan 2019
Hello, Thank you for your rating. We are glad you enjoyed your stay with us. Best, Valérie Saggese - Marketing & Communication Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel op loop afstand van het centrum
Hotel ligt op loop afstand van het centrum waar alle imposante gebouwen, liggen. Vlakbij de gezellige bars, restaurants en niet te vergeten de prachtige domkerk.
3 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Anne Quitin - Head of Business Development op 19 sep 2018
Beste klant, hartelijk dank voor de aangename feedback. Met vriendelijke groeten,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reactie van Valérie Saggese - Marketing&Communication Manager op 4 mei 2018
Hello, Thank you for your rating. We are glad you enjoyed your stay with us. Best, Valérie Saggese - Marketing & Communication Manager

8/10 – Goed

Stephan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed genoeg voor een nacht.
Goed genoeg voor een nacht.
1 nacht verbleven in maart 2018
Reactie van Valérie Saggese - Marketing&Communication Manager op 28 apr 2018
Beste Stephan, Dank U voor het kiezen van ons hotel voor uw verblijf. Wij hopen dat deze aangenaam was. Met vriendelijke groeten, Valérie Saggese - Communication & Marketing Manager

6/10 – Redelijk

Isa, Gent

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
De kamer was netjes, het bed was echter niet comfortabel. Er was geen extra deken (putje winter) en de veren in de matras waren zeer storend.
1 nacht verbleven in januari 2018
Reactie van Valérie Saggese - Marketing & Communication Manage op 27 jan 2018
Beste Jellie, Bedankt voor uw commentaar. We zijn blij dat U genoten heeft van de netjes van onze kamers. We zullen rekening houdem met uw andere bemerkingen en zullen daar zeker rekening mee houden om de kwaliteit van ons hotel te verbeteren. Met vriendelijke groeten, Valérie Saggese - Marketing & Communication Manage

6/10 – Redelijk

monique, netherlands

Good breakfast and quiet rooms, close to the city,
Onley free parking in the weekend in the streets. During the week very expensive. Luxemburg is also expensive. Its a clean green and beatiful city.
2 nachten verbleven in augustus 2017

4/10 – Matig

Fred, Amsterdam

Positief: Netheid
Expensive breakfast
Breakfast and parking is expensive, 18.50 and 20. Per day. They wanted to see precisely the same credit card as what I booked with. I had booked my business stay in 2 parts, because 3 weeks before the tavel I had so many meetings planned that I chose to stay longer. On the Expedia booking site, it was not clear if I had to fill in my surname or "first plus lastname." So during the 2 bookings I had filled it in in different ways. For that reason, the rceptionists could not find my seocnd reservation when I arrived. Bed mattrass is too hard.

6/10 – Redelijk

koen

Positief: Netheid

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Vlakbij centrum gelegen, toch rustig en stil. Receptie nogal onvriendelijk. Receptie lag in ons geval ver af van de kamers (ander gebouw) net als het ontbijt-restaurant. Als het regent, is dat geen pretje.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Herma, Lunteren

Prima hotel om de stad Luxemburg te bezoeken.
De buitenkant van het hotel nodigt niet uit om naar binnen te lopen. Echter perfecte lokatie. Parkeertarief voor 2 motoren is € 20,00 dus aan de prijs. Vriendelijk personeel, spullen worden een dagdeel kosteloos opgeslagen. Prima parkeergarage. Voor het ontbijt zijn we de stad in gegaan. Het restaurant is perfect! Super WIFI. De kamer was in een bijgebouw. Hele rustige ligging.

8/10 – Goed

Cees, Nijmegen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede locatie om lopend naar de stad te gaan (1km)
Een nette grote kamer, alles was netjes met grote badkamer, de kussens van het bed zoals altijd te slap voor ons maar neem de zijsteunen van de bank om beter te slapen en zo je kussens op te hogen!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Hotel bezocht in februari, 1 nacht
Goede ligging: 5 a 10 minuten lopen van het centrum. Rustige omgeving. Mooi uitzicht vanuit de ontbijtruimte op Luxemburg centrum. Het hotel is weliswaar wat verouderd maar de kamers waren schoon. Het personeel was vriendelijk. Prijs redelijk. Het ontbijtbuffet was heel goed en de ontbijtzaal gezellig en schoon. Voor een kort bezoek aan Luxemburg stad is het hotel aan te bevelen.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Voldoende
Voldoende...niet meer en niet minder. Wellicht is het interessant dat het qua ligging veel voordelen kan hebben. de omgeving is EN dicht bij het centrum EN erg mooi

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
verrassing
Onverwachts 20 Euro parkeergeld moeten betalen. Dit had ook op de boekingsbevestiging kunnen staan.

10/10 – Uitstekend

EVELYN

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente ubicacion
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Goeres Customer Team op 29 apr 2024
Hello, Thank you for your rating. We are glad you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you again in one of our hotels very soon. Best regards

8/10 – Goed

John

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Goeres Customer Team op 13 mei 2024
Hello John, Thank you for your rating. We are glad you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you again in one of our hotels very soon. Best regards

6/10 – Redelijk

Stefania

Positief: Netheid
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Goeres Customer Team op 13 mei 2024
Hello Stefania, Thank you for your rating. We are glad you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you again in one of our hotels very soon. Best regards

4/10 – Matig

Luca

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Cama incomoda habitacion antigua, instalaciones del hotel
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Goeres Customer Team op 8 mrt 2024
Dear Luca,Thank you for your rating and your comment.Each comment helps us to improve our services.Best regards

8/10 – Goed

louise

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient location to walk to the popular areas of Luxembourg. 5 mins walk.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Goeres Customer Team op 28 feb 2024
Hello Louise, Thank you for your rating. We are glad you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you again in one of our hotels very soon. Best regards

8/10 – Goed

Laura

3 nachten verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Kenth Viggo

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Hotel worn out
Hotel is worn down and not timely renovated. For the price I cannot recommend it at all.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Goeres Customer Team op 2 feb 2024
Dear Kenth, Thank you for your rating and your comment.Each comment helps us to improve our services.Best regards

6/10 – Redelijk

Philip

Positief: Netheid, personeel en service
The hotel was clean, but the hallways made me feel like I was back in the dormitory in college. The WIFI was horrible unless I went closer to the lobby in the hotel building. I say this as the main lobby for the hotel was in a separate building. The staff was friendly and they had a dining room on the property and the food was good. I had dinner and two breakfasts there (Euro continental). I'm happy I found this place, but as it wasn't in the center of town and the WIFI issues, I don't know if I would return, but the price I paid was great, so I wouldn't rule it out.
Reactie van Goeres Customer Team op 2 jan 2024
Dear Philip,Thank you for your rating and your comment.Each comment helps us to improve our services.Best regardsGoeres Customer Team

6/10 – Redelijk

Jann Mosgaard

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Goeres Customer Team op 4 jan 2024
Dear Guest, Thank you for your rating and your comment.Each comment helps us to improve our services.Best regards

10/10 – Uitstekend

Mike

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property was lovely and the staff very helpful. This was important because they did not get the Expedia reservation! They were able to provide a room at the quoted price, so all was well. Not something you want to deal with after traveling for nearly 10 hours.
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Goeres Customer Team op 28 nov 2023
Hello, Thank you for your rating. We are glad you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you again in one of our hotels very soon. Best regards

6/10 – Redelijk

Jenna

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Convenable mais petit
La chambre était convenable mais trop petite sachant que nous avons demandé un lit bébé et que nous sommes venu avec un chien
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Goeres Customer Team op 28 nov 2023
Bonjour, Merci de nous avoir laissé votre avis, nous espérons vous revoir bientôt ! Cordialement,

8/10 – Goed

Karmela

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
I like the restaurant. Great service! Good food. Everyone i get in contact with was very nice. Facility look little outdated but it was very clean. I only stay one night it was affordable, I also like that tram station was closed by walking distance.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Goeres Customer Team op 28 nov 2023
Hello, Thank you for your rating. We are glad you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you again in one of our hotels very soon. Best regards

2/10 – Ontzettend slecht

Stucki

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prestation inexistante…
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Goeres Customer Team op 28 nov 2023
Bonjour Stucki, Merci de nous avoir laissé votre avis, nous espérons vous revoir bientôt ! Cordialement,

10/10 – Uitstekend

Leanne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean and fresh no frills
Really good stay - no frills hotel but perfect for sleeping in if you are out all day. Very clean, fresh and modern. Only downside was the strangely low toilet! It was like a child’s toilet. Great location near ville haute.
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Goeres Customer Team op 28 nov 2023
Hello Leanne, Thank you for your rating. We are glad you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you again in one of our hotels very soon. Best regards

8/10 – Goed

Antonia

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
Gute Lage
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Goeres Customer Team op 20 dec 2023
Guten Tag, vielen herzlichen Dank, dass Sie uns Ihre Meinung und Erfahrungen mitgeteilt haben. Wir hoffen, Sie bald wiederzusehen! Herzliche Grüße aus Luxemburg! Mit freundlichen Grüßen,

6/10 – Redelijk

Niels

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

JOSE DE JESUS

2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Tita

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to attractions specially if you don’t mind walking
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Vlad

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Philip

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Angela

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Javier

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nica place, near the city center
very nice place, located very close to the city center, transports available to everywhere
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Goeres Customer Team op 6 sep 2023
Hello Javier, Thank you for your rating. We are glad you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you again in one of our hotels very soon. Best regards

4/10 – Matig

Bruant

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très Décevant
Chambres pas prêtes à l'arrivée. Accueil passable. partie commune sale et mal entretenue. Literie correspondait pas à la réservation. Oreiller de mauvaise qualité (un seul petit oreiller par lit). Très décevant par rapport au prix.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Goeres Customer Team op 6 sep 2023
Cher Bruant, Merci pour votre commentaire. Sachez que votre remarque sera prise en compte. Chaque avis nous permet d’améliorer nos services. Best regards

10/10 – Uitstekend

Jonas

1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Henrik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Aura

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very pleasant stay in a very nice hotel
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Artur op 20 jul 2023
Hello Aura, Thank you for your rating. We are glad you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you again in one of our hotels very soon. Best regardsGoeres Customer Team

6/10 – Redelijk

Birgit

1 nacht verbleven in juli 2023