Een binnenzwembad, 2 buitenzwembaden en parasols bij het zwembad

Beoordelingen van Hotel Excelsior - Liburnia

4 out of 5
Hotel Excelsior - Liburnia
M. Tita 15, Lovran

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 50 van 131 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 51 van 131 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 24 van 131 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 131 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 131 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Josephus

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel met goede uitzicht op zee. Onder onze kamer werd er een Kroatische bruiloft gegeven tot 4u s'morgens met zeer luide muziek. Hier wordt alleen gedacht aan extra omzet en geen rekening gehouden met de gasten. In het hele hotel was dit hoorbaar. Bij navraag werd ons verteld dat hier regelmatig dit soort feesten gegeven worden.
7 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Hotel Excelsior op 5 jul 2022
Dear Mr. Josephus, Thank you for staying with us and also for taking the time to share your honest feedback with us. We must say, we are terribly sorry that we didn't fully met your expectations, due to the weeding party that was held in our hotel during your stay. Weeding parties are mostly held in the pre and post season. We hope we will have a chance to welcome you in our hotel once again so we can make things better. Till your next stay with us, kind regards, Ozren Tomac Hotel Manager

8/10 – Goed

Willy

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
mooie ligging, lekker eten, goede accomodatie
uitstekende ligging aan de wandelpromenade, super ontbijt en lekker avondeten, mooi zwembad en privestrand met ligzetels. Netheid laat te wensen over, maar dat kan de pret niet bederven
2 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Onno, Zeist

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelsior
Leuk hotel voor vakantie met de familie. Voor meer vermaak boek je een hotel in Opatija. Mooi uitzicht.

10/10 – Uitstekend

Andreas

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kann man weiter empfehlen 👍
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Hotel Excelsior op 23 mei 2024
Sehr geehrter Herr Andreas,herzlichen Dank für Ihr tolles Feedback und Ihre Empfehlung. Es freut uns sehr zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben und unsere Dienstleistungen weiterempfehlen würden.Ihr positives Feedback ist eine großartige Motivation für unser gesamtes Team. Wir bemühen uns stets, unseren Gästen den bestmöglichen Service zu bieten und sind froh, dass wir Ihre Erwartungen erfüllen konnten.Wir freuen uns schon darauf, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Hotel Excelsior Team

10/10 – Uitstekend

Nadine

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Hotel Excelsior op 16 okt 2023
Dear Mrs. Nadine,We're delighted to hear that you had a wonderful stay with us. Thank you for your kind feedback. We can't wait to welcome you back for another fantastic experience.Warm regards,Hotel Excelsior Team

10/10 – Uitstekend

Darko

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Hotel Excelsior op 2 okt 2023
Dear Mr. Darko,We appreciate the time you took to rate your stay at Hotel Excelsior.until your next visit, kind regards,Hotel Excelsior Team

10/10 – Uitstekend

Isabell

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
The hotel and the service was really nice. The breakfast and the dinner were delicious. We enjoyed our visit. Just a small problem was the room, it was clean but old and we weren‘t able to open the window, it was locked. The best wishes from us!
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Hotel Excelsior op 25 sep 2023
Dear Mrs. Isabell,Thank you for your kind words and for choosing to stay with us. We're thrilled to hear that you enjoyed our delicious breakfast and dinner, as well as the overall service.We apologize for the inconvenience regarding the room's window. We'll make sure to address this issue promptly to ensure a more comfortable stay for future guests.Your best wishes are greatly appreciated, and we look forward to welcoming you back in the future for another enjoyable visit.Kind regards,Hotel Excelsior Team

10/10 – Uitstekend

Tomokazu, Hachioji

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Hotel Excelsior op 12 okt 2023
Dear Tomokazu,Thank you so much for the excellent rate you provide us.Until your next visit, kind regards,Hotel Excelsior Team

10/10 – Uitstekend

Konrad

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wspaniały hotel
Wspaniały hotel, piękna okolica, bardzo dobre jedzenie, przystępne ceny drinków do kolacji (piwo 0,5l 4 euro), wspaniałe widoki z hotelu, można snorkować z maską :) w sobotę był live music
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Hotel Excelsior op 11 aug 2023
Dear Mr. Konrad,We are glad to hear that you have spent a lovely vacation at Hotel Excelsior, Lovran and that you have enjoyed our services since you have given us the best score. We really appreciate that and wish to see you soon again.Kind regards,Hotel Excelsior Team

10/10 – Uitstekend

Tamás

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Hotel Excelsior op 19 jul 2023
Dear Mr. Tamas, We appreciate the time you took to provide us the excellent rate after staying with us. It would be our pleasure to have you with us again.Kind regards,Hotel Excelsior Team

10/10 – Uitstekend

KLARA

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very kind and helpfull stuff in Reception, Bar and Wellness
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Hotel Excelsior op 13 jul 2023
Dear Mrs. Klara,Your opinion matters. Thank you for the compliments for our team members at the Reception, Bar & Wellness. We hope there will be a chance to welcome you again with us.Best regards,Hotel Excelsior Team

10/10 – Uitstekend

Dietmar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alles ok, gute Lage, gutes Essen, Pool Innen, Außen und Strandzugang
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Hotel Excelsior op 31 mei 2023
Dear Mr. Dietmar,Thank you so much for the trust you have placed in us when you choose Hotel Excelsior for your stay in Lovran. It s nice to know that you had a lovely stay, that you enjoyed the location, our food offer, outdoor facilities. We hope there will be a chance for us to welcome you again.Best wishes,Hotel Excelsior Team

10/10 – Uitstekend

Andreas

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir waren begeistert. Zimmer mit Meerblick, top Service, ein Meeresschwimmbad innen und Pool außen, Restaurants fußläufig, man kann aber auch im Hotel essen und im Spa-Bereich entspannen.
5 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Hotel Excelsior op 12 okt 2022
Dear Mr. Andreas,Thank you for the excellent rate and all the compliments you provide for our team and the services. It would be our pleasure if you visit us again.Best wishes,Hotel Excelsior Team

8/10 – Goed

Dietmar Juergen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schönes Hotel mit tollem Frühstück. :)
5 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Hotel Excelsior op 30 aug 2022
Dear Mr. Juergen,Thank you for staying with us and for taking the time to rate us. We are glad you enjoyed our breakfast buffet offer. It would be our pleasure if you visit us again someday.Best wishes,Hotel Excelsior Team

8/10 – Goed

Petra

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr schöner Urlaub mit tollem Hotel und super Service. Allerdings nur während es nicht so voll war. Am Wochenende und Anfang der Ferien zu wenig Liegen am Pool und Strand. Auch beim Essen Kapazitätsmängel. Strand und Umgebung nur bedingt für Gehbehinderte geeignet. Überall sind Treppen, die für Rollstuhlfahrer und auch Kinderwagen nur mit Hilfe überwindbar sind. An den Strand bzw. die Plattform zum Meer kommt man nur über Treppen. Das Meer ist wunderschön, jedoch gleich sehr tief und nicht für Kinder geeignet.
14 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Hotel Excelsior op 20 jun 2022
Dear Mrs. Petra, It was our pleasure to have you as our guests. Thank you for taking the time to share your honest feedback with us. You are right, our hotel beach and pool area is not really suitable for the disable persons, because of lot of stairs that are there, we kindly ask for your understanding. We hope there will be a chance to welcome you again in some of our other Liburnia Hotels & Villas facility. Kind regards, Ozren Tomac Hotel Manager

8/10 – Goed

maria grazia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ottima posizione, con vista meravigliosa. Ottima colazione. Il posto spiaggia, andrebbe gestito da un addetto, perché la gente lascia l'asciugamano per occupare il posto. Dovrebbero inoltre aggiungere lettini sulla piattaforma di accesso al mare.
4 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Hotel Excelsior op 10 jun 2022
Gentile signora Maria Grazia, Siamo lieti che siete stati nostri ospiti e che abbiate condiviso con noi le vostre impressioni. Prenderemo sicuramente in considerazione i Suoi suggerimenti per migliorare i nostri servizi. Cogliamo l'occasione per invitarvi a visitarci di nuovo un giorno. Cordiali saluti, Ozren Tomac Hotel Manager

8/10 – Goed

Jing

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The hotel was quiet and the dinner was very good!
2 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Hotel Excelsior op 11 apr 2022
Dear Jing, Thank you for choosing Hotel Excelsior for your stay in Lovran. We are glad you enjoyed your stay, than you for the praise for our dinner offer. It would be our pleasure if you visit us again someday. Kind regards, Ozren Tomac Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

SABINA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Herrlich
Traumhafter Aufenthalt. Herrliches, abwechslungsreiches Frühstücksbuffet. Sehr nettes Personal. Wir kommen wieder.
Morgenstimmung von unserem Balkon
3 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Hotel Excelsior op 2 nov 2021
Sehr geehrter Frau Sabina, Herzlichen Dank für Ihr tolles Feedback. Unser Team bemüht sich immer ihr Bestes zu geben, damit unsere Gäste grossartige Erlebnisse in unseren Hotels haben und ihren Urlaub unbeschwert geniessen können. Wir freuen uns auf Ihren nächsten Besuch im Hotel Excelsior und wünschen Ihnen bis dahin alles Gute. Ozren Tomac Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Herbert

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Lage vom Hotel und auch das Essen war sehr gut. Einziger Minuspunkt sind die Parkplätze. In der Tiefgarage €17 und vor dem Hotel €12 aber die waren besetzt
5 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Hotel Excelsior op 24 sep 2021
Dear Guest, Thank you very much for choosing Hotel Ambasador for your stay in Opatija. Thank you for the excellent rate. We take this opportunity to invite you to stay again when the opportunity arises. With special respect, Ozren Tomac Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Maria

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super Hotel werden bestimmt wieder buchen bei unseren nächsten Urlaub in Lovran
5 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Hotel Excelsior op 15 sep 2021
Dear Mrs. Maria, Thank you very much for being our guests. Your feedback is very important to us. We are glad that you spent a wonderful vacation with us. Thank you for the compliments. We look forward to your next stay. Kind regards, Ozren Tomac Hotel Manager

8/10 – Goed

Juri

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Struttura molto grande un po’ datata. Spa buona, colazione/cena livello medio, con ampio scelta. Tipica stanza standard da grandi catene alberghiere (un po’ anonima ma con balcone vista mare è un’altra cosa)
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Hotel Excelsior op 9 sep 2021
Egregio sign. Juri, Grazie mille per aver scelto l'Hotel Excelsior per il Suo soggiorno a Lovran. Apprezziamo il Suo feedback e lo usiamo come guida per i nostri plan futuri. Cogliamo l'occasione per invitarLa a stare di nuovo con noi. Distinti saluti, Ozren Tomac Hotel Manager

8/10 – Goed

Peter

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Hotel Excelsior op 27 aug 2021
Hallo, Thank you for the feedback. We believe that we will have the opportunity to host you again when you will be in Lovran again. Kind regards, Ozren Tomac Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Hotel Excelsior op 27 aug 2021
Hallo, We try every day for our guests to have some new experiences and to feel very comfortable with us. Thank you for the nice rate. We believe that we will have the opportunity to host you again some time. Kind regards, Ozren Tomac Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
The elevator was extremely slow
3 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Hotel Excelsior op 20 aug 2021
Thank you for being a guest of the Excelsior Hotel. We are glad that you shared with us the impressions of your stay at the Hotel Excelsiora. We are sorry for the elevator, we have several elevators in the hotel, but in certain parts of the day when most guests are in the hotel, one has to wait so it can be frustrating, we understand you and for that we are very sorry. We hope to have the opportunity to host you some more time. Ozren Tomac Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

katarina

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Hotel Excelsior op 13 jan 2022
Dear Mrs. Katarina, Thank you so much for rating hotel Excelsior. Kind regards, Ozren Tomac Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

LUBOMIR

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Super hotel s perfektnou vybavou hned pri mori
Hotel Excelsior mal vybornu polohu, hned pri mori so sukromnou plazou pre hotelovych hosti. Ubytovanie a cistota izby bola vynikajuca. Voda v mori sice bola este trochu studena, ale velkou vyhodou je interny bazen s vyhrievanou morskou slanou vodou. Vynikajuci je aj wellness. Skoda ze este nefungoval externy bazen, ktory prave rekonstruovali. Strava bola vynikajuca s dostatocne velkym vyberom. Vyborne boli aj volnocasove aktivity v hoteli - stolny tenis, biliard a rucny futbal.
3 nachten verbleven in juni 2021
Reactie van Hotel Excelsior op 29 jun 2021
Dear Mr. Lubomir, Thank you for your feedback, you have put a big smile on our face. Our team works hard to continuously improve our services and it is always a reward when our guests have an amazing experience. We love knowing you like your stay with us. Thank you so much for your loyalty. Kind regards, Ozren Tomac Hotel Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Klaudija

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Hotel Excelsior op 29 jun 2021
Dear Mrs. Klaudija, We really appreciate that you took the time to give your honest rate. We are sorry that we did not meet your expectations. Please, accept our sincerest apologies. Kind regards, Ozren Tomac Hotel Manager

8/10 – Goed

Marko

1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Mojca

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Lage absolut perfekt. Direkter Zugang zum eigenen Strand, Stadtpark und Uferpromenade „Lungomare“. Auf Auto kann man verzichten.
2 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Lage, Größe, Freundlichkeit, Professionalität Wünschenswert wäre die Erneuerung der Teppichböden in den Zimmern, schönere Gestaltung des Gartens. Empfehle ich weiter und komme bestimmt wieder.
7 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Elena

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen
Umgebung Spazieren gehen .Busverbindungen gut. Essen gut. Gebäckauswahl eher dürftig. Matraze auf einer Seite kapput. fällt zusammen.
4 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Borka

Positief: Netheid
A slight disappointment
The hotel is slightly run-down and service is not friendly at all. The beachfront of the hotel is cramped and crowded, way too small for such a large hotel. The meals were ok but not outstanding and drinks were definitely overpriced!
3 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location and love the amenities, we enjoyed the indoor swimming on really hot afternoons with our kids. The children’s club is also a main reason for our return each year. They kids club staff are multi lingual and put in an amazing effort and our kids love being there. I personally enjoyed the odd game or competition held between guests. Thank you Remi kids club for making our holidays great.
4 nachten verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
ZIMMER: Zimmer mit großen Spiegeln und hellen Holzvertäfelungen. Das Bad ist schon etwas älter, aber groß genug. Einziges Problem die Sauberkeit: Die Fugen und schwarzen Flecken an der Wanne wurden nur überfugt, nicht ausgebessert, die bespritzte Abdeckung neben dem WC wurde nicht geputzt. Benutztes Geschirr wurde während des ganzen Aufenthaltes nicht entfernt oder ersetzt. POOL: Die 2 Pools sind zwar klein, das sieht man aber schon online. An Lieben sind genug da, da sich die Gäste gut zwischen Pool und Meer aufteilen. Aber auch hier wieder die erheblichen Mängel bezüglich Sauberkeit und Instandhaltung. Abblätternder Putz rundherum am Dach und beim Pool selbst, Fassaden könnten neuen Anstrich gebrauchen. Die Bäume des Parks könnten wieder mal einen Schnitt vertragen, sie nehmen die Aussicht und die Sonne weg. Dazu kommt auch noch, dass leider die Pools und die Liegen ab spätestens 16 Uhr zu 2/3 im Schatten liegen. Aber gut, das ist der Lage auf dieser Buchseite verschuldet. ESSEN: Grundsätzlich ist von allem was da, Fisch, Fleischgerichte, Pasta, Pizza, Salate, Nachspeise, Obst und kleine kalte Häppchen. Leider kommt es aber über den Geschmack eines 08/15 Kantinenessens nicht hinaus. Fleisch und Fisch oft leider trocken, Salatauswahl gering, Pasta zerkocht. Nur die Pizza ist lecker! Personal grundsätzlich freundlich, aber das Hotel braucht dringend eine Sanierung! Bröckelnder Putz, unschöne Fassaden, Rostflecken, dreckige Glasscheiben (gerade beim Indoorpool).
4 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Pool stinkt extrem und ist schmutzig, Personal ist das meiste sehr unfreundlich, Zimmer wurden nicht richtig gereinigt, Haare am Klodeckel wurden den ganzen Aufenthalt nicht entfernt, der Lift blieb mindestens 1x am Tag stecken, alles sehr Alt und schmutzig, usw. Positiv war das Essen, das ist das einzig wirklich gute an diesem Hotel.
5 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
5 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Bea

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amenities are great and staff was very kind and helpful. The property, however, is not brand new. Things were all well maintained and working, so no issues to report.
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Levente

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Varászlatos hely
Hangulatos, igazi mediterrán hangulatú kisvárostól 600 m-re Északra található a szálloda. Nagyon jól éreztük magunkat. Két alkalommal volt zenés este, igazán kellemes volt. A szállodának saját tengerparti strandja van a medencéiken kívül, ahol gyerekek, felnőttek egyaránt jól érezhetik magukat. Lovran városközponttól kb. 500 m-re Délre van egy másik szabad strand, ahol ingyen lehet fürödni. A szálloda tőszomszédságában is van egy (Kvarner strand, szintén ingyenes). Az étkezés mindig bőséges volt, a halak szerelmesei is megtalálják számításukat. A személyzet udvarias, készséges, német és angol nyelven perfektül beszélnek. Az autóval érkezőknek nehézséget jelent a parkolás. A szállodának van ugyan mélygarázsa, de ott többnyire nincs hely (10 EUR/nap), Viszont van néhány közeli parkoló, ahol kis szerencsével ingyen lehet parkolni. Az egyik a szállodával szemközti benzinkút felett, a másik ennél valamivel távolabb egy Konzum nevű üzlet parkolójában. A recepción továbbiakat is tudnak ajánlani, térkép segítségével. Sajnos azonban ezeknél sem garantált, hogy lesz hely. A szállodát ajánlom mindenkinek, gyerekes családoknak is.
4 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Luigi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Conosciamo l'hotel Excelsior a Lovran da tanti anni e ci siamo sempre tovati molto bene, La posizione e' incantevole.
4 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Zoltán

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Ár érték arányban jó volt.
3 nachten verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Leider sehr heruntergekommenen Bettenburg. Ein paar Bereiche neue aber meist ungepflegt. An manchen Stellen sieht man wie das Hotel bröckelt und zerfällt. Frühstück und Lobby gut. Zimmer, Pool, Meerzugang sehr schwach
2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Essen war gut und reichlich. Klimaanlage funktionierte nicht richtig. Im Außenbereich müsste noch einiges getan werden. Sonst gutes Hotel und Personal nett.
10 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Zsolt

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fine hotel with good facilities and service
The first room we got smelled of tobacco so we moved from 3rd to 7th floor. The new room we got had 2 balconies - the one with a full view of the bay so that was a nice change. The buffet in the morning and evening were plentiful and impossible to empty. Staff was really good at keeping the plates full so it didn't matter what time you planned your breakfast/dinner - there was plenty of food for all. The hotel has a nice pool area - although fully shadowed from around 16/17 o'clock. From the pool area you could go to the beach - also with sunbeds. Small, but very nice.
6 nachten verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Der Hotel eigene Strand ist sehr schön, jedoch ist das Hotel schon ziemlich in die Jahre gekommen.
2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Dragutin, Zagreb, Croatia

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Location of the property is fantastic, close to the beach and beautiful Lungomare walkway as well as lovely town center, shops and restaurants. Unfortunately, beaches in Lovran are terrible so we had to drive to Medveja every day. Although hotel is old and built in communist style, it's interior is refurbished and it's actually very nice and modern which couldn't be said for the exterior, especially the pool. There is a lot of other amenities, we especially liked kids play area and the girl working there - she was very enthusiastic, just perfect with kids. Rooms are nice, spacious, clean and modern. Bathroom and balcony were not refurbished to the same standard unfortunately. Restaurant is very nice and spacious with large selection of food for breakfast and dinner. Food quality is satisfying, but could be better. Staff is very polite and hard working and did everything possible to make our stay enjoyable. We didn't use their parking because I read bad reviews about it, but there is a lot of free parking near the hotel so it wasn't a problem at all. We had a lovely stay for more than a reasonable price, definitely recommendable.
3 nachten verbleven in juni 2019