Suite, terras | Luxe beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau

Beoordelingen van The Standard London

5 out of 5
The Standard London
10 Argyle Street, London, England

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 908 van 1225 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 187 van 1225 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 77 van 1225 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 33 van 1225 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 20 van 1225 beoordelingen" "

9,6/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

9,2/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Brandon, Zaandijk

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Had a lovely stay at the Standard hotel. Very friendly hotel staff, several nice bars in the hotel and a fairly big room for London. We were also happy that we received our expedia VIP upgrade.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 10 apr 2024
Always happy you got to enjoy your VIP perks! Thank you for sharing your feedback, and we see you soon,Buffi

10/10 – Uitstekend

MCAJ

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 26 jan 2024
So happy to see you had a 10/10 stay with us. Looking forward to welcoming you back here soon,All the best,Buffi

10/10 – Uitstekend

Donna

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reactie van Guest Experience Manager op 10 feb 2024
THANK YOU SO MUCH! Hope to see you back here soon,Buffi

10/10 – Uitstekend

Els

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luxe hotel
Geweldig luxe hotel met goede faciliteiten en locatie. Goed ontbijt.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Guest Experience Manager op 28 dec 2023
Very happy to see you enjoyed :)

10/10 – Uitstekend

Evy

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very pleasant business stay
Melvin checked me in and really made me feel welcome at the very beginning of my business trip. The room was clean, spacious and modern and the bed was very comfortable.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Guest Experience Manager op 7 dec 2023
FAB to hear! thanks for sharing!

10/10 – Uitstekend

Ester

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ideale lokatie als je aankomt met de Eurostar, letterlijk een paar voetstappen vanaf het station. Hip en trendy hotel. Het inchecken had wel wat voeten in de aarde. Onze kamer was om 11u in de ochtend al klaar, maar er was een probleem met de borg die we moesten betalen…. Er bleek geen Maestro (Nederlandse pin en credit card) geaccepteerd te worden. Gelukkig was er een pinautomaat aan de overzijde. Leuk was de upgrade naar een betere kamer en we kregen een attentie voor ons 20-jarig huwelijksjubileum. Indien we weer naar London komen, dan slapen we zeker weer in dit hotel.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Guest Experience Manager op 3 dec 2023
Thank you so much! We look forward to welcoming you back,Buffi

8/10 – Goed

Deyanira, Laren

Positief: Netheid, personeel en service
5 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Jack Simpson | Guest Experience Manager op 5 okt 2023
Hey Deyanira!Many thanks for taking the time to leave us some feedback - we appreciate your time and hope you can come back soon :)

10/10 – Uitstekend

Ann

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfectly and conveniently located across St Pancras International. The staff was soooo friendly and willing to help. Perfectly clean. Will come again!
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Guest Experience Manager op 2 mei 2023
Hi Ann, fab location right! We are always here and happy to help. Come back soon,Best,Buffi

6/10 – Redelijk

Rob

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Let op,, er kan niet betaald worden met maestro kaarten, dit betekend ook dat je niet kan betalen met visa van rabobank bijvoorbeeld.. Prima hotel ,vlak bij een metro station.
3 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Guest Experience Manager op 14 mrt 2023
Hi Rob, thanks for the feedback. Glad you enjoyed the hotel. Would love to see you back here to make sure you have a 5/5 time! Let me know how we can improve, always happy to hear from you,Best,Buffi

4/10 – Matig

Neal, Bergschenhoek

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Jack Simpson | Guest Experience Manager op 13 mrt 2023
Hey Neal - We are really sorry to see that your review was not great.Please contact me at the hotel, so I can see how I can improve on this for you.Have a great week.

10/10 – Uitstekend

Roger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel, good service, vip service very good, good breakfast (a la cart, meaning no buffet so environmental friendly as you don’t need to throw food away), close to train and underground station. Just one minor issue: check-in and - out can take some time and quite limited in relation to the size of the hotel. But generally speaking very good choice!
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Buffi Simone Jashanmal - Guest Experience Manager op 16 feb 2023
Roger, Thanks so much for your feedback and I'm so glad you enjoyed the VIP service, food and location.Have passed on your experience with check in and check out, we really want this to be as smooth here for everyone, so much appreciated.Hope to see you back here very soon,Best,Buffi

8/10 – Goed

Christian

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van Kimberly Maravillas Front Desk Agent op 13 apr 2022
Hi Christian, thank you for your 8/10 review!

10/10 – Uitstekend

Adrian

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Absolutely my favourite hotel in London. Not super glamorous, but the location at kings cross is so central and convenient. Hotel has a great vibe. Nothing but positives all around.
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 25 mei 2024
Thank you so much for your wonderful feedback. I'm thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and found our location at King's Cross convenient. We strive to create a great vibe and a positive experience for all our guests. Looking forward to welcoming you back soon!Buffi

8/10 – Goed

Yndira

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great property, the location is perfect! The room, rooftop bar, and the staff were awesome! I would absolutely not recommend the restaurant Isla, the service was slow and not good, and for the price you’re better off going somewhere else nicer.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 25 mei 2024
Hello,Thank you for your feedback.I’m glad to hear you enjoyed the property, location, room, rooftop bar, and staff. I’m sorry to hear about your experience at Isla. Your comments are important, and I will address them with our team to improve our service. We hope to welcome you back and provide a better dining experience next time.Buffi

8/10 – Goed

Francesca

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 25 mei 2024
Thank you for taking the time to rate us,Looking forward to welcoming you back soon!Buffi

8/10 – Goed

Natasha

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Disappointed no upgrade was given
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 25 mei 2024
Hello Natasha,Thank you for sharing your feedback. I checked your reservation and can see we did not have the availability to upgrade you.Please note we take care of our Expedia Premium guests and will always upgrade you when we can.I do hope we have the chance to welcome you back again soon.With kindest regards,Buffi

10/10 – Uitstekend

Art

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Love the hotel love the free upgrade would definitely recommend and come stay again
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 19 mei 2024
Awesome! I'm glad to know you had a great experience. We can’t wait to host you again in the future :)

10/10 – Uitstekend

Hashem, Montreal

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 19 mei 2024
Awesome! I'm glad to know you had a great experience. We can’t wait to host you again in the future :)

10/10 – Uitstekend

Hashem, Montreal

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very modern
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 24 mei 2024
Your 5-star review made my day :) So happy you enjoyed your stay. Hope to see you again soon,Buffi

10/10 – Uitstekend

Paul

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The only problem was the extensive mini bar fridge was not cold.
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 18 mei 2024
Thanks for the 5 star! Please do always let the team know if there is anything in the room not to standards - we are here 24/7 to help!

10/10 – Uitstekend

Neil

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The standard worked out amazing. Location was great for getting on the tube and seeing all the London sights and the evenings in Deicmo were awesome. Mike and Max were amazing at the bar, and the food was great. Rooms were clean and very well appointed. Will stay again next time in London
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 19 mei 2024
Awesome! I'm glad to know you had a great experience. We can’t wait to host you again in the future :)

8/10 – Goed

Colin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly, efficient service. Very comfortable well equipped and spacious room. Breakfast tasty but expensive for what it was…. and they really need to improve their coffee/ tea service!!
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 19 mei 2024
Hey Colin!Good to know your feedback and I will for sure pass this back to the team :)See you again,Buffi

10/10 – Uitstekend

Tom

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great stay - friendly knowledgeable staff - clean - great amenities
7 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 18 mei 2024
Thank you for your review! It’s wonderful to hear you had a positive experience. See you soon,Buffi

10/10 – Uitstekend

Ynghua, Foster city

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location and clean modern classic style- super comfortable
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 4 mei 2024
Thank you so much for sharing :)See you soon,Buffi

8/10 – Goed

tiffany

2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 25 mei 2024
Thanks for your rating.I hope you had a great experience and hope to make your next stay even better.

10/10 – Uitstekend

Per

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Modernt hotell i absolut bästa kommunikationsläge med påtagligt ungdomlig 'vibe'. Härlig atmosfär i hotellets restaurang- och baravdelningar. Takterassen hade vidsträckt vy över centrala London.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 30 apr 2024
Salut!Merci beaucoup pour votre merveilleux commentaire !Je suis ravi d’apprendre que vous avez apprécié votre séjour chez nous et que vous avez trouvé l’ambiance moderne et l’emplacement idéal de notre hôtel à votre goût. Cette vue sur le toit-terrasse n’est-elle pas à couper le souffle ? Je suis heureux que vous ayez eu la chance de l’admirer et d’apprécier la beauté du centre de Londres de là-haut.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau bientôt pour un autre séjour mémorable !Meilleurs vœux,Buffi

10/10 – Uitstekend

Donna, Nutley

3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Guest Experience Manager op 18 mei 2024
Thank you for your awesome 5/5! Hope to see you soon,Buffi

10/10 – Uitstekend

carlos

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buen hotel frente a una preciosa estación muy congestionada
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 25 apr 2024
Perfect location in London; happy you got to experience and thank you for the review!

10/10 – Uitstekend

Alberto

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Sweet staying
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 17 apr 2024
Thanks for sharing Alberto! Hope we can welcome you back again soon,Buffi

10/10 – Uitstekend

Suzanne

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sitting by the fire in the reference library, with a beer, is much more relaxing than I expected in such a busy location!
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 17 apr 2024
Thanks for sharing William! Hope we can welcome you back again soon,Buffi

10/10 – Uitstekend

Wiliam

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 17 apr 2024
Thanks for sharing William! Hope we can welcome you back again soon,Buffi

10/10 – Uitstekend

Timothy

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel was clean, conveniently located. Staff very helpful
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 14 apr 2024
Perfect :) thank you for sharing,Hope to welcome you back here soon,Buffi

8/10 – Goed

Sarah

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was terrific. Very comfortable rooms, with nice light. Great for us with a 8 year old.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 5 apr 2024
Hi Sarah,I am so happy you and your family enjoyed :)See you soon,Buffi

10/10 – Uitstekend

Barbara

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 3 apr 2024
Fabulous Barbara!Thank you for sharing,Buffi

10/10 – Uitstekend

Christina

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 3 apr 2024
Fabulous Christina!Thank you for sharing,Buffi

10/10 – Uitstekend

Sara

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is my favorite London hotel. Very comfortable and staff are fantastic. Very convenient location on multiple tube lines and opposite 2 major train lines complete with multiple shops making snack and supplies shopping v easy as well as excellent morning coffee options. Stylish and dining options are distinctive making it a fun experience but most of all the beds are so comfortable and black out drapes are effective making it a good night sleep
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 4 apr 2024
Hello Sara,Thank you for taking the time to share all this. :) I am so happy you enjoyed everything from the location to the sleep.I agree with you on all!See you soon,Buffi

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Voorzieningen
Very comfortable, great location, friendly staff
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 3 apr 2024
Fabulous David!Thank you for sharing with us,Buffi

10/10 – Uitstekend

Tayo

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent service, great food. Dropped off my luggage at 5am to get to my pre-scheduled Paris tour. I returned at 11pm to my luggage in my room! My stay at this hotel was **chef’s kiss**
Reactie van Guest Experience Manager op 3 apr 2024
Thank you Tayo,Very happy to hear you enjoyed, Buffi

6/10 – Redelijk

Krista, Oakville

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 4 apr 2024
Hello Krista,Thank you for sharing. I would love to know more about your visit and how we could get that rating to a 5 :)Feel free to reach out to me directly, I am here at the hotel and always happy to have a chat.BuffiGuest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Jordan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful property! Friendly helpful staff! Great location!
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 25 mrt 2024
We will take that lovely review, thank you.Hope to welcome you back here soon,Buffi

10/10 – Uitstekend

Carlos, Guaynabo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 25 mrt 2024
We will take that lovely 5 rating! Hope to welcome you back here soon,Buffi

10/10 – Uitstekend

Samuel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was clean very nice, access to train rail was great. The room was very nice.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 25 mrt 2024
Fabulous to hear :)See you again Samuel,Best,Buffi

10/10 – Uitstekend

Simon

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel with excellent service from the lady who did my checkin Would highly recommend this hotel and I will certainly stay there again should the need arise
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 25 mrt 2024
We will take that lovely review, thank you Simon. Hope to welcome you back here soon,Buffi

10/10 – Uitstekend

Robin, New Orleans

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I love coming to London to visit my daughter AND to stay at the Standard. Thank you for helping me make memories with my family and in your beautiful city.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 25 mrt 2024
THANK YOU ROBIN! You are so welcome.

8/10 – Goed

Stanley

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Great location, staff are friendly.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 20 mrt 2024
Thank you so much!

10/10 – Uitstekend

kevin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
staff was fantastic. location was the best at kings cross.
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 18 mrt 2024
Thank you so much!

6/10 – Redelijk

Maxime

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
C'est surtout pas un 5 étoiles. Peut être un 3 étoiles à mon sens. Seul avantage notable c'est la proximité à la gare qui est à confirmer. Le mobilier est d'un style ancien. La literie n'est pas top. Pour le prix proposé pour le petit déjeuner le contenu est très moyen. Nous avons préféré prendre le petit déjeuner dans un restaurant de la gare.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 17 mrt 2024
Bonjour, merci d'avoir pris le temps de partager votre retour. Je suis vraiment désolé d'apprendre que vous n'avez pas apprécié nos jolis lits et que vous avez estimé que le petit-déjeuner n'était pas ce à quoi vous vous attendiez. Nous serions ravis de vous accueillir à nouveau, n'hésitez pas à nous contacter lors de la planification de votre prochain voyage, je pourrais peut-être vous proposer d'autres chambres plus adaptées à vos besoins.Tous mes vœux,Buffi et l'équipe

10/10 – Uitstekend

Christopher

1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 4 apr 2024
Thanks for sharing Christopher!Buffi

10/10 – Uitstekend

Jack

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 12 mrt 2024
THANKS JACK

10/10 – Uitstekend

Kaelyn, van nuys

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I would give this hotel 10 stars if i could!!! We took the train -Piccadilly line from the airport and it drops you off right at the steps of the hotel which is so convenient. The hotel itself is so aesthetically pleasing and the staff was great. Our room was huge and so cute. There are many restaurants and bars inside your hotel and they stay open late which is so nice!! Our experience was seriously 10/10 and we would love to come back!!
3 nachten verbleven in maart 2024