Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 908 van 1225 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
908
Gastenscore: 8 - Goed. 187 van 1225 beoordelingen" "
8 - Goed
187
Gastenscore: 6 - Redelijk. 77 van 1225 beoordelingen" "
6 - Redelijk
77
Gastenscore: 4 - Matig. 33 van 1225 beoordelingen" "
4 - Matig
33
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 20 van 1225 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
20
9,6/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Brandon, Zaandijk
Reisde met partner
8 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Had a lovely stay at the Standard hotel. Very friendly hotel staff, several nice bars in the hotel and a fairly big room for London. We were also happy that we received our expedia VIP upgrade.
Brandon
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 10 apr 2024
Always happy you got to enjoy your VIP perks! Thank you for sharing your feedback, and we see you soon,Buffi
10/10 – Uitstekend
MCAJ
Zakenreiziger
25 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MCAJ
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 26 jan 2024
So happy to see you had a 10/10 stay with us. Looking forward to welcoming you back here soon,All the best,Buffi
10/10 – Uitstekend
Donna
Reisde met partner
29 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Donna
Reactie van Guest Experience Manager op 10 feb 2024
THANK YOU SO MUCH! Hope to see you back here soon,Buffi
10/10 – Uitstekend
Els
Reisde met een groep
28 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luxe hotel
Geweldig luxe hotel met goede faciliteiten en locatie. Goed ontbijt.
Els
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Guest Experience Manager op 28 dec 2023
Very happy to see you enjoyed :)
10/10 – Uitstekend
Evy
Zakenreiziger
6 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very pleasant business stay
Melvin checked me in and really made me feel welcome at the very beginning of my business trip. The room was clean, spacious and modern and the bed was very comfortable.
Evy
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Guest Experience Manager op 7 dec 2023
FAB to hear! thanks for sharing!
10/10 – Uitstekend
Ester
29 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ideale lokatie als je aankomt met de Eurostar, letterlijk een paar voetstappen vanaf het station. Hip en trendy hotel. Het inchecken had wel wat voeten in de aarde. Onze kamer was om 11u in de ochtend al klaar, maar er was een probleem met de borg die we moesten betalen…. Er bleek geen Maestro (Nederlandse pin en credit card) geaccepteerd te worden. Gelukkig was er een pinautomaat aan de overzijde.
Leuk was de upgrade naar een betere kamer en we kregen een attentie voor ons 20-jarig huwelijksjubileum. Indien we weer naar London komen, dan slapen we zeker weer in dit hotel.
Ester
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Guest Experience Manager op 3 dec 2023
Thank you so much! We look forward to welcoming you back,Buffi
8/10 – Goed
Deyanira, Laren
26 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Deyanira
5 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Jack Simpson | Guest Experience Manager op 5 okt 2023
Hey Deyanira!Many thanks for taking the time to leave us some feedback - we appreciate your time and hope you can come back soon :)
10/10 – Uitstekend
Ann
2 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfectly and conveniently located across St Pancras International. The staff was soooo friendly and willing to help. Perfectly clean. Will come again!
Ann
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Guest Experience Manager op 2 mei 2023
Hi Ann, fab location right! We are always here and happy to help. Come back soon,Best,Buffi
6/10 – Redelijk
Rob
Reisde met partner
13 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Let op,, er kan niet betaald worden met maestro kaarten, dit betekend ook dat je niet kan betalen met visa van rabobank bijvoorbeeld..
Prima hotel ,vlak bij een metro station.
Rob
3 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Guest Experience Manager op 14 mrt 2023
Hi Rob, thanks for the feedback. Glad you enjoyed the hotel. Would love to see you back here to make sure you have a 5/5 time! Let me know how we can improve, always happy to hear from you,Best,Buffi
4/10 – Matig
Neal, Bergschenhoek
Reisde met partner
9 mrt 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Neal
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Jack Simpson | Guest Experience Manager op 13 mrt 2023
Hey Neal - We are really sorry to see that your review was not great.Please contact me at the hotel, so I can see how I can improve on this for you.Have a great week.
10/10 – Uitstekend
Roger
Zakenreiziger
16 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel, good service, vip service very good, good breakfast (a la cart, meaning no buffet so environmental friendly as you don’t need to throw food away), close to train and underground station. Just one minor issue: check-in and - out can take some time and quite limited in relation to the size of the hotel. But generally speaking very good choice!
Roger
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Buffi Simone Jashanmal - Guest Experience Manager op 16 feb 2023
Roger, Thanks so much for your feedback and I'm so glad you enjoyed the VIP service, food and location.Have passed on your experience with check in and check out, we really want this to be as smooth here for everyone, so much appreciated.Hope to see you back here very soon,Best,Buffi
8/10 – Goed
Christian
Zakenreiziger
18 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Christian
1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van Kimberly Maravillas Front Desk Agent op 13 apr 2022
Hi Christian, thank you for your 8/10 review!
10/10 – Uitstekend
Adrian
Reisde met familie
25 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Absolutely my favourite hotel in London. Not super glamorous, but the location at kings cross is so central and convenient. Hotel has a great vibe. Nothing but positives all around.
Adrian
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 25 mei 2024
Thank you so much for your wonderful feedback. I'm thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and found our location at King's Cross convenient. We strive to create a great vibe and a positive experience for all our guests. Looking forward to welcoming you back soon!Buffi
8/10 – Goed
Yndira
22 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great property, the location is perfect! The room, rooftop bar, and the staff were awesome! I would absolutely not recommend the restaurant Isla, the service was slow and not good, and for the price you’re better off going somewhere else nicer.
Yndira
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 25 mei 2024
Hello,Thank you for your feedback.I’m glad to hear you enjoyed the property, location, room, rooftop bar, and staff. I’m sorry to hear about your experience at Isla. Your comments are important, and I will address them with our team to improve our service. We hope to welcome you back and provide a better dining experience next time.Buffi
8/10 – Goed
Francesca
Reisde met partner
20 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Francesca
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 25 mei 2024
Thank you for taking the time to rate us,Looking forward to welcoming you back soon!Buffi
8/10 – Goed
Natasha
19 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Disappointed no upgrade was given
Natasha
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 25 mei 2024
Hello Natasha,Thank you for sharing your feedback. I checked your reservation and can see we did not have the availability to upgrade you.Please note we take care of our Expedia Premium guests and will always upgrade you when we can.I do hope we have the chance to welcome you back again soon.With kindest regards,Buffi
10/10 – Uitstekend
Art
Reisde met partner
18 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Love the hotel love the free upgrade would definitely recommend and come stay again
Art
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 19 mei 2024
Awesome! I'm glad to know you had a great experience. We can’t wait to host you again in the future :)
10/10 – Uitstekend
Hashem, Montreal
18 mei 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hashem
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 19 mei 2024
Awesome! I'm glad to know you had a great experience. We can’t wait to host you again in the future :)
10/10 – Uitstekend
Hashem, Montreal
Reisde met familie
18 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very modern
Hashem
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 24 mei 2024
Your 5-star review made my day :) So happy you enjoyed your stay. Hope to see you again soon,Buffi
10/10 – Uitstekend
Paul
Reisde met familie
16 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The only problem was the extensive mini bar fridge was not cold.
Paul
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 18 mei 2024
Thanks for the 5 star! Please do always let the team know if there is anything in the room not to standards - we are here 24/7 to help!
10/10 – Uitstekend
Neil
Reisde met familie
10 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The standard worked out amazing. Location was great for getting on the tube and seeing all the London sights and the evenings in Deicmo were awesome. Mike and Max were amazing at the bar, and the food was great. Rooms were clean and very well appointed. Will stay again next time in London
Neil
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 19 mei 2024
Awesome! I'm glad to know you had a great experience. We can’t wait to host you again in the future :)
8/10 – Goed
Colin
Reisde met partner
9 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly, efficient service. Very comfortable well equipped and spacious room. Breakfast tasty but expensive for what it was…. and they really need to improve their coffee/ tea service!!
Colin
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 19 mei 2024
Hey Colin!Good to know your feedback and I will for sure pass this back to the team :)See you again,Buffi
10/10 – Uitstekend
Tom
Zakenreiziger, Reisde met partner
5 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great stay - friendly knowledgeable staff - clean - great amenities
Tom
7 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 18 mei 2024
Thank you for your review! It’s wonderful to hear you had a positive experience. See you soon,Buffi
10/10 – Uitstekend
Ynghua, Foster city
3 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location and clean modern classic style- super comfortable
Ynghua
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 4 mei 2024
Thank you so much for sharing :)See you soon,Buffi
8/10 – Goed
tiffany
1 mei 2024
tiffany
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 25 mei 2024
Thanks for your rating.I hope you had a great experience and hope to make your next stay even better.
10/10 – Uitstekend
Per
Reisde met familie
29 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Modernt hotell i absolut bästa kommunikationsläge med påtagligt ungdomlig 'vibe'. Härlig atmosfär i hotellets restaurang- och baravdelningar. Takterassen hade vidsträckt vy över centrala London.
Per
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 30 apr 2024
Salut!Merci beaucoup pour votre merveilleux commentaire !Je suis ravi d’apprendre que vous avez apprécié votre séjour chez nous et que vous avez trouvé l’ambiance moderne et l’emplacement idéal de notre hôtel à votre goût. Cette vue sur le toit-terrasse n’est-elle pas à couper le souffle ? Je suis heureux que vous ayez eu la chance de l’admirer et d’apprécier la beauté du centre de Londres de là-haut.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau bientôt pour un autre séjour mémorable !Meilleurs vœux,Buffi
10/10 – Uitstekend
Donna, Nutley
28 apr 2024
Donna
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Guest Experience Manager op 18 mei 2024
Thank you for your awesome 5/5! Hope to see you soon,Buffi
10/10 – Uitstekend
carlos
Reisde met partner
24 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buen hotel frente a una preciosa estación muy congestionada
carlos
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 25 apr 2024
Perfect location in London; happy you got to experience and thank you for the review!
10/10 – Uitstekend
Alberto
Zakenreiziger, Reisde met partner
15 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Sweet staying
Alberto
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 17 apr 2024
Thanks for sharing Alberto! Hope we can welcome you back again soon,Buffi
10/10 – Uitstekend
Suzanne
15 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sitting by the fire in the reference library, with a beer, is much more relaxing than I expected in such a busy location!
Suzanne
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 17 apr 2024
Thanks for sharing William! Hope we can welcome you back again soon,Buffi
10/10 – Uitstekend
Wiliam
14 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wiliam
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 17 apr 2024
Thanks for sharing William! Hope we can welcome you back again soon,Buffi
10/10 – Uitstekend
Timothy
Reisde met partner
13 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel was clean, conveniently located. Staff very helpful
Timothy
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 14 apr 2024
Perfect :) thank you for sharing,Hope to welcome you back here soon,Buffi
8/10 – Goed
Sarah
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
4 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was terrific. Very comfortable rooms, with nice light. Great for us with a 8 year old.
Sarah
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 5 apr 2024
Hi Sarah,I am so happy you and your family enjoyed :)See you soon,Buffi
10/10 – Uitstekend
Barbara
31 mrt 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Barbara
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 3 apr 2024
Fabulous Barbara!Thank you for sharing,Buffi
10/10 – Uitstekend
Christina
30 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christina
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 3 apr 2024
Fabulous Christina!Thank you for sharing,Buffi
10/10 – Uitstekend
Sara
Reisde met familie
30 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is my favorite London hotel. Very comfortable and staff are fantastic. Very convenient location on multiple tube lines and opposite 2 major train lines complete with multiple shops making snack and supplies shopping v easy as well as excellent morning coffee options. Stylish and dining options are distinctive making it a fun experience but most of all the beds are so comfortable and black out drapes are effective making it a good night sleep
Sara
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 4 apr 2024
Hello Sara,Thank you for taking the time to share all this. :) I am so happy you enjoyed everything from the location to the sleep.I agree with you on all!See you soon,Buffi
10/10 – Uitstekend
David
30 mrt 2024
Positief: Voorzieningen
Very comfortable, great location, friendly staff
David
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 3 apr 2024
Fabulous David!Thank you for sharing with us,Buffi
10/10 – Uitstekend
Tayo
29 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent service, great food. Dropped off my luggage at 5am to get to my pre-scheduled Paris tour. I returned at 11pm to my luggage in my room! My stay at this hotel was **chef’s kiss**
Tayo
Reactie van Guest Experience Manager op 3 apr 2024
Thank you Tayo,Very happy to hear you enjoyed, Buffi
6/10 – Redelijk
Krista, Oakville
26 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Krista
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 4 apr 2024
Hello Krista,Thank you for sharing. I would love to know more about your visit and how we could get that rating to a 5 :)Feel free to reach out to me directly, I am here at the hotel and always happy to have a chat.BuffiGuest Experience Manager
10/10 – Uitstekend
Jordan
Reisde met familie
24 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful property! Friendly helpful staff! Great location!
Jordan
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 25 mrt 2024
We will take that lovely review, thank you.Hope to welcome you back here soon,Buffi
10/10 – Uitstekend
Carlos, Guaynabo
Reisde met familie
24 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent
Carlos
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 25 mrt 2024
We will take that lovely 5 rating! Hope to welcome you back here soon,Buffi
10/10 – Uitstekend
Samuel
Reisde met partner
24 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was clean very nice, access to train rail was great. The room was very nice.
Samuel
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 25 mrt 2024
Fabulous to hear :)See you again Samuel,Best,Buffi
10/10 – Uitstekend
Simon
24 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel with excellent service from the lady who did my checkin
Would highly recommend this hotel and I will certainly stay there again should the need arise
Simon
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 25 mrt 2024
We will take that lovely review, thank you Simon. Hope to welcome you back here soon,Buffi
10/10 – Uitstekend
Robin, New Orleans
22 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I love coming to London to visit my daughter AND to stay at the Standard. Thank you for helping me make memories with my family and in your beautiful city.
Robin
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 25 mrt 2024
THANK YOU ROBIN! You are so welcome.
8/10 – Goed
Stanley
Reisde met partner
18 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Great location, staff are friendly.
Stanley
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 20 mrt 2024
Thank you so much!
10/10 – Uitstekend
kevin
Reisde met familie
18 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
staff was fantastic.
location was the best at kings cross.
kevin
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 18 mrt 2024
Thank you so much!
6/10 – Redelijk
Maxime
Reisde met partner
15 mrt 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
C'est surtout pas un 5 étoiles. Peut être un 3 étoiles à mon sens. Seul avantage notable c'est la proximité à la gare qui est à confirmer.
Le mobilier est d'un style ancien. La literie n'est pas top.
Pour le prix proposé pour le petit déjeuner le contenu est très moyen. Nous avons préféré prendre le petit déjeuner dans un restaurant de la gare.
Maxime
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 17 mrt 2024
Bonjour, merci d'avoir pris le temps de partager votre retour. Je suis vraiment désolé d'apprendre que vous n'avez pas apprécié nos jolis lits et que vous avez estimé que le petit-déjeuner n'était pas ce à quoi vous vous attendiez. Nous serions ravis de vous accueillir à nouveau, n'hésitez pas à nous contacter lors de la planification de votre prochain voyage, je pourrais peut-être vous proposer d'autres chambres plus adaptées à vos besoins.Tous mes vœux,Buffi et l'équipe
10/10 – Uitstekend
Christopher
14 mrt 2024
Christopher
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 4 apr 2024
Thanks for sharing Christopher!Buffi
10/10 – Uitstekend
Jack
10 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jack
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 12 mrt 2024
THANKS JACK
10/10 – Uitstekend
Kaelyn, van nuys
Reisde met partner
10 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I would give this hotel 10 stars if i could!!! We took the train -Piccadilly line from the airport and it drops you off right at the steps of the hotel which is so convenient. The hotel itself is so aesthetically pleasing and the staff was great. Our room was huge and so cute. There are many restaurants and bars inside your hotel and they stay open late which is so nice!! Our experience was seriously 10/10 and we would love to come back!!