Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van Dreamtel London Kensington

2.5 out of 5
Dreamtel London Kensington
32-36 Hogarth Road, Earls Court, London, England

Beoordelingen

6,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 124 van 837 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 247 van 837 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 218 van 837 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 147 van 837 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 101 van 837 beoordelingen" "

7,2/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

6,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel. Aantal voorzieningen in kamer toe aan vervanging of reparatie. Kamer werd elke dag netjes schoongemaakt en opgemaakt. Wifi was erg slecht, viel steeds weg en was erg traag.
4 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Oud, benauwd, klein, slecht ontbijt met harde rv, geen gezellige bar/lounge oid. Wel super centraal gelegen. Bij pub, metro, nachtwinkel, vele cafetaria ed
2 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
The accommodation offers breakfast (against a charge of 15 pounds or so). It was a decent breakfast, but a little expensive for what you get. The hotel itself is rather small, with very narrow hallways and the room is also way smaller than what it looks like in the pictures (but perhaps we just received a smaller room, but I'm not sure). The room was pretty hot (because the heater was on the whole time - during winter time), but there is air conditioning (if it works). Nevertheless, the room and the bathroom (also small) were both clean, and the location of the hotel (near Earl's Court tube station) is ideal if you want to visit Kensington and the surrounding Boroughs. Overall an OK stay.
3 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Front Desk Team op 21 aug 2019
Thank you for staying with us. We appreciate your review. We'll work hard to fix the issue you have experienced. Thanks for letting us know.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vriendelijk personeel en heerlijk dicht bij een metrostation
4 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Front Desk Team op 21 dec 2018
Thank you for staying with us. We appreciate your review.

8/10 – Goed

Roger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede prijs/kwaliteit verhouding. prima ligging
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Front Desk Team op 4 dec 2018
Thank you for staying with us. We appreciate your review. We look forward to seeing you again.

4/10 – Matig

Kaatje, Wageningen

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Werden in de kelder gestopt kamer met twee x 1 persoon gereserveerd krijg wel twee 1 persoons bedden maar kamer is zo klein dat ze tegen elkaar aan staan. Badkamer was het toppunt kon niet recht op de wc zitten omdat de kast van de wasbak uitstak. Badkamer was gewoon veel te klein kon er niet met zn tweeën instaan. Uitzicht was muur en airco buren. Personeel erg onvriendelijk en ongeintresseerd. Kamer was wel redelijk schoon en de bedden lagen heerlijk.
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Front Desk Team op 24 nov 2018
We're sorry you were unhappy – we'll work hard to fix the issue you have experienced. Thanks for letting us know.

4/10 – Matig

Simon, Gieten

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A starting nightmare
Prima locatie maar weggestopt op koude kamer bovenste verdieping, krakende trappen, gehorig. Vanwege late aankomst gevraagd om 20 pond extra te betalen wegens opblijven nachtportier. Totale ervaring teleurstellend
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Front Desk Team op 12 okt 2018
We are sorry you were unhappy – we will work hard to fix the issue you have experienced. Thanks for letting us know.

8/10 – Goed

claudia, breda

Positief: Netheid
Hotel vlak bij metro en eetgelegenheid
Hotelkamer Klein maar schoon. Iedereen dag Schone handdoeken. Personeel vriendelijk. Niet veel te beleven in het hotel.
3 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Front Desk Team op 9 aug 2018
Thank you for your review. We look forward to welcoming you back to our hotel.

6/10 – Redelijk

Monica S.

Kamer was klein maar voor een citytrip ideaal.
Wij verbleven 2 nachten in dit hotel. Kamer was klein maar voor een citytrip ideaal. Het was dicht gelegen bij enkele leuke bezienswaardigheden en dicht bij het metrostation en enkele pubs en eetgelegenheden. Er werd niet gemeld waar we konden ontbijten ( dit was blijkbaar aan de overkant van de straat ) In het algemeen wel tevreden over dit hotel!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
hotel vlakbij centrum Londen
Goed hotel, met goede voorzieningen. Enige commentaar is dat ik een hele kleine eenpersoonkamer had, wel met raam, maar dat niet open kon. En dat met die warme dagen! Wel een airco dat scheelde. Maar echt comfortabel was het niet. Erg klein.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Wim, Rotterdam

Sfeer van Victoriaans Londen straalt er van af!
Net hotel, recent gerenoveerd na overname door 5sterren Salisbury (overkant) als 3sterren dependance. Victoriaans huizencomplex met verrassend grote lift. Helaas niet rolstoelvriendelijk want buitentrap en ook trappen in (onze) kamer. Ontbijt in Salisbury Premier aan overzijde, kwaliteit en service compenseert oversteek ruimschoots! Ligging in rustige straat, echter aan achterzijde direct boven metrosporen. Houd je niet van treintjes of van trillingen, vraag dan EXPLICIET om een kamer! Anderzijds geeft dit goed weer hoe het leven er moet zijn geweest toen het nog een woonhuis was. Goed voor een verblijf van een weekend tot een week. Let op bij reserveren en zoeken: Premier Inn is om de hoek en Londen Premier Salisbury is hetzelfde maar dan dus 5sterren! Geen probleem om eten mee te nemen (take-away, food courts, supermarkt).

8/10 – Goed

Ron, Alphen aan den Rijn

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het hotel is in goede staat en ligt op een perfecte locatie. Hotels in London zijn allemaal duur, maar dit hotel biedt je voor toch een redelijke prijs een goede kamer met goede voorzieningen. Ik kom hier zeker terug.

6/10 – Redelijk

Business traveller

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
I had a 1-person bedroom, so small that it didn't even have a chair at the small desk. I wonder if this should be four stars. But the room & bathroom was very clean. Friendly staff, but not too experienced. Overall, the ratio price to quality was OK given the location (centre of London near 50 m from Earl's Court tube station).

4/10 – Matig

Gerard, Bergen Nederland

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
niet voor herhaling vatbaar
het hotel ligt met z,n achterzijde tegen de underground aan zodat je tot 01.00 uur omde paar minuten in je kamer wegtrilt. 's Ochtends begint het weer om 06.00 uur. De kamers zijn klein. het enige wat groot is is de televisie. De bedden zijn klein en men heeft bijna alleen kamers met een 2 persoons bed. Niet bepaald comfortabel als je langer bent dan 1.90m. Tijdens ons bezoek aan de lobby hoorde bijna iedereen klagen over de bedden

10/10 – Uitstekend

Cicily

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff and clean, comfortable room. We were out most of the day every day but it was a great to come back to for a good night's sleep. Close to tube station so extra convenient for getting around.
6 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Nicole

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great stay very clean👌
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Dreamtel Team op 23 mei 2024
Dear Nicole,thank you for your review. We are happy that you enjoyed your holiday and you are happy with your stay.hope to see you soon.Kind Regards

8/10 – Goed

Catherine, Antibes

Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Emplacement idéal.À 300 m la station de métro Earl’s court qui dessert toutes les lignes vous emmène en 45 minutes à Heathrow . Aux alentours, des épiceries, des restaurants et aussi de la restauration rapide .j’avais une chambre double 9m2 ;pour ma part, j’ai trouvé la literie au top et la chambre bien équipée. J’ai bien aimé le quartier qui est d’ailleurs très animé. Le seul point dérangeant, c’est le bruit du métro, mais bon c’est un choix à faire. pour moi, c’était important d’avoir une station de métro proche et l’hôtel correspondait à tous mes autres critères.
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Dreamtel Team op 23 mei 2024
Dear Catherine,Thank you for your feedback. We are really happy to see that you had nice stay with us. Thank you for the kind words, and we hope to welcome you again soon.Kind Regards

6/10 – Redelijk

William

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It is what it is, cheap for london near a major metro station and short walk to Kensington museum district, if your bothered by loud noise avoid at all cost the rooms are right above the district line and you hear every train.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Dreamtel Team op 23 mei 2024
Dear William,Thank you for your feedback. We are sorry to see that you are not fully satisfied with your stay. We hope to welcome you again for better experience.Kind Regards

6/10 – Redelijk

Alisha

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Staff was very nice and helpful, property was a bit run down and the bathrooms are very small. Not good if you have any sort of mobility issue or need a handicap bathroom
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Dreamtel Team op 23 mei 2024
Dear Alisha, thank you for your review. We are sorry to see you didnt enjoy your stay in full. Please accept our apologies for any inconvenience caused.Kind Regards

8/10 – Goed

Venetia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Hitomi

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Aldevron Alexander op 6 mei 2024
Dear Guest,We are Very sorry to hear that your stay did not meet your expectations. We will try our best to fix all the shortcomings of our hotel.Regards.

10/10 – Uitstekend

Ricardo

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Aldevron Alexander op 3 mei 2024
Dear RicardoWe are thrilled that you enjoyed your time with us. We would be very grateful if you would be willing to book our hotel again in the future.Regards

10/10 – Uitstekend

Clarence

5 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Iuliana

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a nice clean facility, didn't communicate much with staff, room nice, cutr but pretty small, thou I picked the smaller size.
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Dreamtel Team op 25 apr 2024
Dear Iuliana,Thank you for your feedback. We are happy to see that you had an enjoyable stay overall. We hope to see you again in the future.Kind regards

2/10 – Ontzettend slecht

Joe

1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Dreamtel Team op 18 apr 2024
Dear Joe,We are sorry to see you didnt enjoy your stay with us. Please accept our apologies for any inconvenience youve might experienced. Kind Regards

6/10 – Redelijk

Lauren

4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Dreamtel Team op 10 apr 2024
Dear Lauren,Thank you for your score. We hope that overall you had nice stay. We hope to see you again in future.Kind Regards

10/10 – Uitstekend

Mohamad

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Nice hotel. Perfect location
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Dreamtel Team op 6 apr 2024
Dear Mohamad,Thank you for your review. We are happy to see that you enjoyed your stay. We hope to see you again soon.Kind regards

4/10 – Matig

Ivan

Reisde met familie
Very noisy
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Aldevron Alexander op 2 apr 2024
Dear Guest,We are Very sorry to hear that your stay did not meet your expectations. We will try our best to fix all the shortcomings of our hotel.Regards

2/10 – Ontzettend slecht

Matthew

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
I probably wont stay here again if it rains
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Aldevron Alexander op 28 mrt 2024
Dear Matthew,We are Very sorry to hear that your stay did not meet your expectations. We will try our best to fix all the shortcomings of our hotel.

8/10 – Goed

Brenda

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean, quiet, comfy beds, great price and right by the tube station!
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Aldevron Alexander op 5 mrt 2024
Dear GuestWe are thrilled that you enjoyed your time with us. We would be very grateful if you would be willing to book our hotel again in the future.Regards

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Aldevron Alexander op 27 feb 2024
Dear GuestThank you for taking the time to give us a score.Regards

6/10 – Redelijk

Terri

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location but room was a little small with very high bed and looks a bit run down but staff were great and fantastic location
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Aldevron Alexander op 26 feb 2024
Dear Terri, We are sorry to hear that your stay was not comfortable. Thank you for sharing the issues youve met, this will help us to improve for our future guest. We hope you can give us a chance to welcome you again and change your experience. Kind Regards

2/10 – Ontzettend slecht

Ifan Gari

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Poor
Very small double room, even though I booked the superior double room option. No lift to 5th floor, and lift itself to 4th floor was very slow, very small and felt unsafe. Shower didnt work at all in the room. Overall a poor standard of hotel compared to the other hotels on the same road
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Aldevron Alexander op 26 feb 2024
Dear Guest,We are sorry to hear that your stay was not comfortable. Thank you for sharing the issues youve met, this will help us to improve for our future guest. We hope you can give us a chance to welcome you again and change your experience. Kind Regards

6/10 – Redelijk

Sunny

Zakenreiziger
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Front Office Team op 24 feb 2024
Dear Suuny,Thank you for your score. We hope you had pleasant stay, and we are apologise for any inconveniences you might experienced.Kind Regards

2/10 – Ontzettend slecht

Marco Paulo

4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Front Office Team op 24 feb 2024
Dear Marco,I am sorry to see that your stay did not met your expectations. We are apologise for any inconvenient.Kind Regards

6/10 – Redelijk

ricardo

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Iliyana op 24 feb 2024
Dear Ricardo,thank you for taking time to score us. We hope to see you again soon.Kind Regards

6/10 – Redelijk

Metin

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Front Office Team op 18 feb 2024
Dear Metin,Thank you for taking time to score us. We hope to see you again soon.Kind Regards

10/10 – Uitstekend

Louise

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing gem in walking distance of Earl’s Court. Clean cosy great staff definitely highly recommend.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Aldevron Alexander op 6 feb 2024
Dear Guest,Thank you sincerely for this wonderful score of you recent stay with us. I am delighted that you enjoyed your time with us and very much look forward to welcoming you back when you are next in London. Kind regards.

10/10 – Uitstekend

Ingrid

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Aldevron Alexander op 2 feb 2024
Dear Guest,Thank you sincerely for this wonderful score of you recent stay with us. I am delighted that you enjoyed your time with us and very much look forward to welcoming you back when you are next in London.Kind regards.

8/10 – Goed

Andrew

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Front Office Team op 21 mrt 2024
Dear Andrew,We are glad that you happy to stay with us. We hope you will come back again in future. Thanks you

4/10 – Matig

Marwa

2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Front Office Team op 21 mrt 2024
Dear Marwa,We are deeply apologise your stay did not meet your expectation. I hope you give us a chance for serve you again when you back in London.

10/10 – Uitstekend

Laetitia

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Iliyana op 27 jan 2024
Dear Guest,Thank you for taking time to give us a score. Hope you had enjoyable stay.Kind Regards

8/10 – Goed

Cassandra

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Dreamtel London op 28 jan 2024
Dear Cassandra,Thank you for taking time to give us a score.Kind Regards

10/10 – Uitstekend

Jack

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Iliyana op 27 jan 2024
Dear Jack,Thank you for taking time to give us a rate. We hope to see you again soon.Kind Regards

8/10 – Goed

Sandra

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Lage ist perfekt, das Personal freundlich und auf Anfrage werden einem beim Frühstück die Eier so gemacht wie man sie möchte. Die Auswahl ist nicht groß aber um satt zu werden reicht es alle mal. Die Sauberkeit der Laken könnte auf jedenfall besser sein, aber sonst reicht das Zimmer voll und ganz. Obwohl unter dem Hotel die Ubahn fährt, habe ich diese, trotz sehr leichtem schlaf und offenem Fenster, kein einziges mal gehört.
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Iliyana op 17 jan 2024
Dear Sandra,Your feedback is really appreciated. We love making our customer’s days and we can’t wait to have the opportunity to make you smile again! Thanks for choosing us!

10/10 – Uitstekend

Annisa Parveen

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Enjoyed our stay at Dreamtel Hotel in Earls Court, very convenient for us and many places to eat at surround this hotel. Which was brilliant! Staff were very polite and professional, room was clean and cosy, me and my husband both thank you for the overall experience.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Iliyana op 17 jan 2024
Dear Annisa,Your kind words about our staff and service are really appreciated. We love making our customer’s days and we can’t wait to have the opportunity to make you welcoming you again! Thanks for choosing us!

2/10 – Ontzettend slecht

Devran

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Dreamtel London Team op 28 jan 2024
Dear Devan,Thank you for taking time to give us a score. We would love to here more about your stay, so we can improve in the future. Kind Regards

8/10 – Goed

Warren

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reactie van Aldevron Alexander op 7 feb 2024
Dear GuestWe are thrilled that you enjoyed your time with us. We would be very grateful if you would be willing to book our hotel again in the future.RegardsFront Desk Team

2/10 – Ontzettend slecht

Ruobing

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
This is the worst hotel I lived It is small. Dark and not clean It didn’t worth the money
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Iliyana op 17 jan 2024
Dear Roubing,We’re sorry to hear you didn’t have a good experience with us.We work hard to make sure our customers love our service, so thank you for bringing this situation to light. Kind Regards