Exterieur

Beoordelingen van Corus Hyde Park Hotel

4 out of 5
Corus Hyde Park Hotel
1 Lancaster Gate, 1-7, London, England

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 512 van 1855 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 584 van 1855 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 397 van 1855 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 218 van 1855 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 144 van 1855 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Yasmina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede buurt , alles is centraal. Hotel ziet er van buiten mooi uit, maar de kamers zijn ouderwets. Ontbijt is ook niet gevarieerd. Personeel is vriendelijk. Kamers zijn wel schoon.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Minoli op 28 apr 2024
Thank you for staying with us. We really appreciate your feedback

8/10 – Goed

Natasja

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is okay, the rooms and interior needs a big update. Same goes for the bathroom and doors. The airco unit was really dusty. Not been cleaned in a while. The vent system behind the airco made a lot of noise when the airco wasn't on. (No wind noise)
3 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Willem

Positief: Personeel en service
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Guest Relations op 15 nov 2023
Thank you taking time to leave the review on your stay!

6/10 – Redelijk

H.A.

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Oud en veel kapot.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest Relations op 9 okt 2023
Dear H.A, We're sorry to hear that you've had inconsistent experiences with our service. We take guest service very seriously, we will take this as a feedback to improve our services. Thank you for your feedback!

6/10 – Redelijk

Jaap

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Heeft wat onderhoud nodig raamkozijn gordijn ( erg smoezelig) ik moest vaak naar de receptie omdat de deur weer weigerde open te gaat van de kamer. Ontbijt mag wel wat meer gevarieerd zijn voor dat geld . De airco was perfect op de kamer. Het eten is goed en smakelijk. In de lobby is goed toeven
7 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Guest Relations op 16 sep 2023
Thank you for taking the time to share your feedback with us. We appreciate your comments and would like to address your concerns.We apologize for any inconvenience you experienced with the window frame curtain and the door of your room. We will make sure to address these maintenance issues promptly to ensure a more pleasant stay for our guests in the future.Regarding breakfast, we appreciate your feedback and will take it into consideration as we continuously strive to improve our offerings. We understand the importance of variety and will work on enhancing our breakfast options to better meet our guests' expectations.We are delighted to hear that you found the air conditioning in your room to be perfect. Our team works hard to ensure a comfortable and enjoyable stay for all our guests, and it is always rewarding to receive positive feedback.Furthermore, we are glad to know that you enjoyed the food at our hotel. Our culinary team takes pride in delivering pleased and tasty meals, and we are that we met your expectations in this regard.Lastly, we are thrilled to hear that you found our lobby to be a nice place to be. We strive to create a welcoming and comfortable atmosphere for our guests, and it is wonderful to know that you enjoyed spending time there.Once again, thank you for sharing your thoughts with us. We value your feedback and will use it to improve our services. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an even better experience.

8/10 – Goed

W

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel, centraal gelegen
Mooi hotel, prima ligging om Londen te bezoeken. 100 meter van bus/metrostation. Ruime kamer. Prima ontbijt. Behulpzame staf. Bar aanwezig in de lobby. Enig minpunt is de trage/slechte wifi.
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Guest Relations op 16 sep 2023
Thank you for taking the time to review your stay with us. We are so pleased that you liked your stay and we aim to please our guests in every way. We are so sorry that you felt the service was not up to par with the surroundings.

6/10 – Redelijk

Ria

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Perfecte ligging dichtbij Metrostation en Hyde Park. Oude glorie, moet vernieuwd worden. Ventilator buiten maakt veel lawaai.
3 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Krista op 6 mrt 2023
Hi Ria,Thank you for your review.We are glad you liked the location and sorry for the disturbance during your stay.Kind Regards,

10/10 – Uitstekend

Cornelia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Jasmin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel leuk verbleven met gezin van 4! Perfecte uitvalsbasis om London te verkennen.
4 nachten verbleven in mei 2022

6/10 – Redelijk

Petrus

Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtige locatie, vriendelijk personeel, Oud interieur, douche werkte niet goed, kleine kamer, simpel ontbijt
1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Michael

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is in good location just opposite Hyde Park.Lancaster Gate tube station 2 minute walk from Hotel and Oxford Street about 15 minute walk.Good Breakfast where you can help yourself to as much as you like.
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Robert

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Very courteous and helpful staff.
3 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

DANIEL A

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Artículos de baño necesita atencion
1 nacht verbleven in mei 2024

4/10 – Matig

Greg

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
We were woken by loud noises (sounded like trolleys being wheeled outside the hotel on the ground floor). We came for a nice relaxing evening and lie in after a special night at the albert hall, but 6:30am is too early to disturb sleeping visitors
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Robert

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location across from Hyde Park and underground
6 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Candice

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen
L'emplacement de cet hôtel est idéal, à proximité du métro et des bus, à deux pas du Hyde Park. Le personnel est très agréable. Petit déjeuner assez copieux. Le service de chambre est bien mais cela dépend des femmes de ménage.
6 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

David

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely hotel . Near all attractions . Will definitely stay here again
3 nachten verbleven in mei 2024

4/10 – Matig

xavier

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel vieux donc beau mais les chambres sont petites, equipements anciens, propreté du lieu tres moyen pas digne d un 4 etoiles. Des mites dans les chambres .... Petit déjeuner est tres décevant, mal organisé, peu de choix et qualité très médiocre.
3 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Klaus

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
.
4 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Joakim Hans Lennart

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Mackenzie

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean and what you expect. Do need to walk a bit to get to everything from there but should be aware of that when looking at the location for booking. Only complaint would be the shower didn’t have cold water, the range was very warm to extremely hot. Made for uncomfortable showers but could’ve just been our room.
2 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Jennifer, Miami

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice property for the stay, conveniently well located to metro station, bus stops and walks around. AC doesn’t work well, we slept with open windows. Hall carpets didn’t small good.
4 nachten verbleven in mei 2024

4/10 – Matig

Michelle

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location ok
3 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

STUART

Reisde met familie
This hotel is in an excellent area- definately the location is 4star. The actual room was dated - room was functional but tired- needs some updates. We did not spend much time in room -or partake in hotel restaurant so cannot comment & for the most part our room was clean & reasonably quiet.
5 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Sandra

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location right across street from Hyde park beautiful for walks running etc so close to 2 tube stations making sightseeing more accessible Negative rooms are small and bed is small bathroom very small but you are not in London to sit in a room !
3 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Rhea

Positief: Netheid, personeel en service
4 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Chase

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Graeme

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great position for zydeco Park and RoyalAlbert Hall. Great pub the swan 50metres away and tube station Lancaster Gate 100metres away. Room on the snug side.
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Franklin, Parksville

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024

4/10 – Matig

Julianna

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Graham

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent value for money
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Minoli op 15 mei 2024
Dear Graham,Thank you for choosing Corus Hotel. We appreciate your feedback. Regards,Minoli

8/10 – Goed

Cynthia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The Corus Hotel property is very nice in a prime area across the street from Hyde Park, London, England. Excellent location for transportation, hop on bus, shopping, major sites. Nice modern decor, the restaurant and bar were comfortable. The staff was very professional and accommodating. I highly recommend this property with an 8-star.
4 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Marie-Laure

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Qualité de l’accueil, petits déjeuners de qualité
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Minoli op 15 mei 2024
Dear Marie-Laure,Thank you for staying at Corus Hotel. We appreciate your feedback.Regards,Minoli

8/10 – Goed

Sebastian

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
Schön gelegen, nah am Hyde Park. Sehr freundliches Personal, Qualität des Frühstücks könnte besser sein leider kein Kleiderschrank im Zimmer, daher nur für einen kurzen Aufenthalt geeignet
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Minoli op 15 mei 2024
Dear Sebastian,Thank you for Choosing Corus Hotel Hyde Park and taking time to share your experience with us! We greatly appreciate your feedback.We sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your stay with us. We appreciate your feedback as it helps us identify areas for improvement. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a more satisfying stay. Regards,Minoli

8/10 – Goed

Roberto

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel in a strategic position for visiting the city. Excellent breakfast, but rooms a little dusty. Excellent concierge service.
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Minoli op 11 mei 2024
Dear guest,Thank you for staying at Corus hotel and sharing your feedback. We apologize for any inconvenience caused. For further assistance, please do not hesitate to contact us directly. Regards,Minoli

2/10 – Ontzettend slecht

iwan

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We were allocated a room and someone was already there. Given then another room which was a smokers room even though we did not want this. Could not use shower in the morning as it was broken. Avoid this hotel
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Minoli op 11 mei 2024
Dear guest,Thank you for choosing Corus Hotel. We sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your stay with us. We guarantee that all rooms in the hotel are non smoking. Thank you for bringing these concerns to our attention. For further assistance, please do not hesitate to contact us directly. Regards,Minoli

8/10 – Goed

david

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The standard and the quality is what I expected for the amount of money I paid. No hassle, helpful and I would stay again.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Minoli op 11 mei 2024
Dear guest, Thank you for choosing Corus Hotel. We appreciate your feedback. We cannot wait to welcome you back. Regards,Minoli

8/10 – Goed

Kevin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice stay
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Minoli op 8 mei 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.

8/10 – Goed

Sonia

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
La primera habitación asignada tenía algunos problemas, pero afortunadamente nos cambiaron a otra tan pronto lo solicitamos. Tuvimos una estancia cómoda.
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Minoli op 8 mei 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.

6/10 – Redelijk

Colette

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Super location and perfectly acceptable 3 star accommodation, definitely not a 4 star property in any way
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Minoli op 8 mei 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback

8/10 – Goed

Gaylor

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Idéal pour visiter le centre de Londres : métro et bus à proximité, entrée Hyde Park en traversant la route, restaurants à quelques minutes... Une bonne adresse !
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Minoli op 9 mei 2024
Thank you for Choosing Corus Hotel Hyde Park and taking time to share your positive experience with us! We greatly appreciate your feedback and are delighted to hear that you enjoyed your stay. We're already looking forward to welcoming you back for another stay with us!

6/10 – Redelijk

Mary-Ann

Reisde met familie
Positief: Netheid
Room was small but adequate and clean. The view was of an alleyway FULL of garbage. Great neighborhood. Right across street from Hyde Park - lovely. Bus system great. Easy access to the sights.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Minoli op 8 mei 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback

2/10 – Ontzettend slecht

Deborah

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Terrible room /dirty and furniture old and damaged dingy interior window didn’t close properly thank god it was only for 1 night
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Minoli op 9 mei 2024
Thank you for staying with us! We appreciate your feedback. We sincerely apologise for the inconvenience caused. Please do contact us directly for any further assistance.

6/10 – Redelijk

Tony

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Stayed there a few times over the years. Rooms were always small but location was terrific. This time i booked a executive larger room. Upon arrival, i noticed the outside and interior have degraded significantly since i stayed before 2020. The executive room was room 252, main level, large and spacious but rather outdated. Also, the walls were not sound proof and every night noisy, a homeless person was sleeping directly outside our window only 3 ft away from out bed inside the hotel. Hopefully, this hotel will improve as we enjoy the area. also, missed the piano player..
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Minoli op 4 mei 2024
Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for the inconvenience caused. Please know that we are investigating the issue. We hope that you'll consider giving us another chance in the future to provide you with the exceptional experience that you deserve. Once again we sincerely apologize for the inconvenience caused.

4/10 – Matig

Mikenzi

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel does not match the photos. Linens were dirty, carpet was stained and dirty. It was horribly outdated and it almost looked, smelled as if it had flooded as the wood was damaged through our whole floor and the carpet had terrible staining.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Minoli op 4 mei 2024
Thank you for taking the time to share your feedback with us. We genuinely appreciate your insights as they help us identify areas where we can improve and ensure a better experience for our guests. We sincerely apologize for the inconvenience caused

10/10 – Uitstekend

Rosa, LOS ANGELES

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The Corus Hotel Hyde Park staff, especially manager Dante Domingo, were very helpful and professional. I had nice interactions with everyone working there at the lobby and restaurant. The location is stellar right on Hyde Park, easy to walk to the underground at Lancaster Gate and Paddington Station. Good restaurants around.
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Minoli op 9 mei 2024
Thank you for choosing to stay with us and for sharing your experience. We're delighted to hear that you enjoyed your stay at Corus Hotel Hyde Park and that our location suited your needs perfectly. It's wonderful to know that our staff made your stay even more enjoyable. We'll be sure to pass along your kind words to them. We strive to provide excellent service to all our guests, and it's fantastic to hear when our team members go above and beyond to make your stay memorable. We cannot wait to welcome you back.

10/10 – Uitstekend

Michael

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Minoli op 4 mei 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback.

10/10 – Uitstekend

Lillie, Clinton

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Minoli op 4 mei 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback.

6/10 – Redelijk

antonio mus

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
El wifi es bastante malo y mi mujer se puso enferma y no tenian ni un termómetro.Las habitaciones son bastante mejorables y el aire acondicionado hace un ruido terrible.La limpieza es correcta.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Minoli op 27 apr 2024
Thank you for bringing these concerns to our attention. We sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your stay with us. We appreciate your feedback as it helps us identify areas for improvement. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a more satisfying stay.

6/10 – Redelijk

Kristi

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Minoli op 28 apr 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback