Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van Hotel Xaine Park

4 out of 5
Hotel Xaine Park
Avinguda Just Marles, 41, Lloret de Mar

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 18 van 52 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 20 van 52 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 6 van 52 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 52 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 52 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

klippelaar

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
alles dicht bij en vriendelijk
6 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Anais - Dpt. comercial op 25 okt 2023
Geachte Klippelaar,We waarderen uw recensie en uw positieve opmerkingen over de nabijheid en vriendelijkheid. We hopen u in de toekomst weer te zien.Met vriendelijke groet,Anais - Commerciële afdeling

10/10 – Uitstekend

E

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good hotel
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Anais - Sales dpt. op 2 nov 2023
Dear Customer,Thanks for your review. We are glad to know that you enjoyed the hotel.We hope to see you again in the future.Kind regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed
Goed
6 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Elisabetta

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buongiorno ,sono anni che alloggio in questa struttura, personale eccezionale, servizio buoni, vicino al mare e alla stazione dei bus. Mi sono trovata bene e continuerò ad alloggiare
5 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Anais - Dpt. comercial op 8 mei 2024
Gentile Elisabetta,Grazie per la tua recensione! Siamo molto felici di sapere che hai apprezzato il tuo soggiorno e che il nostro personale è stato eccezionale. Speriamo di continuare a essere la tua scelta in futuro!Cordiali saluti,Anais - Dipartimento commerciale

8/10 – Goed

HERVE

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Anais - Dpt. comercial op 2 nov 2023
Estimado Herve,Gracias por su reseña. Esperamos verle nuevamente en el futuro.Atentamente,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Anais - Dpt. comercial op 25 okt 2023
Estimado cliente,Agradecemos tu calificación. Esperamos que hayas tenido una estancia satisfactoria.Atentamente,Anais - Dpt. comercial

10/10 – Uitstekend

Pascal

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Anais - Dpt. comercial op 25 okt 2023
Estimado Pascal,Gracias por el tiempo tomado en valorar nuestro hotel. ¡Esperamos verte de nuevo en tu próxima visita!

6/10 – Redelijk

Olga Lidia

Positief: Personeel en service
Cuando ise la reserve pedi con balcom ala piscina y no me la dieron y otra la habitación no era agradable
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Anais - Dpt. comercial op 25 okt 2023
Estimada Olga,Lamentamos que no hayamos podido cumplir con tu solicitud de balcón con vista a la piscina. Las solicitudes de habitaciones específicas están sujetas a disponibilidad y, en algunos casos, pueden requerir un suplemento adicional para garantizarlas. Lamentamos que la habitación no haya sido de tu agrado. Apreciamos tus comentarios y esperamos que, a pesar de esto, hayas tenido una estancia aceptable.Atentamente,Anais - Dpt. comercial

10/10 – Uitstekend

hamza

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Superbe hôtel service au top chambres propre personnel super gentil serviable souriant en ce qui concerne l’emplacement tout est à côté commerce plage transport restaurants pas besoin de voiture j’y reviendrai sans problème
9 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Anais - Dpt. comercial op 30 aug 2023
Cher Hamza,Nous vous remercions pour vos aimables paroles et sommes ravis que vous ayez eu une expérience excellente dans notre hôtel. Nous espérons vous accueillir à nouveau à l'avenir. À bientôt !Codialement,

2/10 – Ontzettend slecht

Laurie

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Anais - Dpt. comercial op 25 aug 2023
Estimada Laurie, Lamentamos que tu experiencia no haya sido satisfactoria. Esperamos que puedas considerarnos nuevamente en el futuro.Atentemente,

8/10 – Goed

Mireine

5 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Anais - Dpt. comercial op 13 sep 2023
Estimada Mireine,Agradecemos el tiempo tomado en valorar nuestro hotel. Estamos encantados de que hayas disfrutado de tu estancia. ¡Esperamos verte de nuevo en el futuro!Atentamente,Anais - Dpt. comercial

2/10 – Ontzettend slecht

Malin

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Anais - Dpt. comercial op 16 aug 2023
Estimado MalinAgradecemos tu valoración y lamentamos no haber cumplido tus expectativas en esta ocasión. Estamos siempre trabajando para mejorar y esperamos que nos des otra oportunidad en el futuro.Atentamente,

8/10 – Goed

nadege

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tout etait bien ... mais attention si vous aimez le calme .. ce n est pas un hotel pour se detendre car bcp de bruit danq les couloirs la nuit ... Animation au tooooppppp les enfants ont adoré et possibilité de réserver le jacuzzi privé gratuitement 20 min par jour top
9 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Anais - Dpt. comercial op 8 aug 2023
Merci pour vos commentaires. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié l'animation et la possibilité de réserver le jacuzzi privé. Nous regrettons tout inconvénient lié au bruit dans les couloirs pendant la nuit. Nous espérons vous revoir à l'avenir !

6/10 – Redelijk

tayfur

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Anais - Dpt. comerial op 8 aug 2023
Gracias por su reseña! Esperamos verle nuevamente en el futuro!

8/10 – Goed

Rabah

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bien situé, très bon accueil restaurant copieux, petite piscine, décor à l’ancien
4 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Anais - Dpt. comercial op 6 jul 2023
Merci pour votre avis. Nous sommes heureux de savoir que vous avez apprécié notre emplacement idéal et l'accueil chaleureux du personnel. Nous tiendrons compte de vos commentaires. Nous espérons vous revoir à l'avenir!

4/10 – Matig

Juanjo

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
La comida no vale. El hotel necesita una reforma. Se escucha la musica de las discotecas de los alrededores
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Anais - Dpt. comercial op 6 jul 2023
Gracias por tu reseña. Lamentamos que la comida no haya cumplido tus expectativas y tomaremos en cuenta tus comentarios para mejorar. En cuanto a la música de las discotecas, nuestra ubicación privilegiada puede permitir escuchar la actividad cercana. Agradecemos tu comprensión y esperamos que hayas disfrutado de otros aspectos de tu estancia.

8/10 – Goed

Andrew

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Very dates hotel but clean and nice staff
5 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Anais - Dpt. comercial op 6 jul 2023
Thanks for your review. We appreciate your comments about our staff. We will take your comments into account for future improvements. We hope to see you again in the future!

10/10 – Uitstekend

Alessia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Soggiorno fantastico, posizione perfetta nella via principale della città, consiglio a tutti!! p.s personale cordialissimo e disponibile
7 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Anais - Dpt. comercial op 24 jun 2023
Grazie per la tua fantastica recensione! Siamo felici che tu abbia apprezzato il tuo soggiorno e che la nostra posizione sia stata perfetta per te. Apprezziamo le tue gentili parole sul nostro personale. Speriamo di darti nuovamente il benvenuto in futuro!

10/10 – Uitstekend

DAVID

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
hotel dadato
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Anais - Dpt. comercial op 21 jun 2023
Misaotra tamin'ny hevitrao! Manantena ny hahita anao tsy ho ela izahay

4/10 – Matig

Bruno

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Nul
Nous avons écourté notre séjour Vraiment bruyant, impossible de dormir avant 4h du matin Je ne parle même pas de la nourriture, super déçu Je déconseille fortement
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Anais - Dpt. comercial op 21 jun 2023
Cher Nul, Nous sommes vraiment désolés d'apprendre que votre séjour a été inconfortable à cause du bruit et que vous avez été déçu par la nourriture. Nous tiendrons compte de vos commentaires. Merci d'avoir partagé votre expérience!

8/10 – Goed

ELISABETTA

Positief: Netheid, personeel en service
Trovato un brutto periodo, troppi studenti maleducati e rumorosi, peggio delle discoteche che ci sono adiacenti. Trovato anche una pessima connessione. Per la struttura è tutto funzionante, come personale , pulizia delle camere e ristorante.
5 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Anais - Dpt. comercial op 17 mei 2023
Cara Elisabetta,Siamo molto dispiaciuti di apprendere che hai avuto una brutta esperienza a causa del comportamento di alcuni studenti. Ci scusiamo per il disagio causato.D'altra parte, siamo lieti di sapere che le nostre strutture, il personale e la pulizia delle camere e del ristorante hanno soddisfatto le vostre aspettative. Apprezziamo il tuo feedback e speriamo che, nonostante gli inconvenienti, tu abbia avuto un'esperienza complessivamente piacevole. Speriamo di rivederti in futuro per darti un'esperienza ancora migliore!Cordiali saluti,Anais - Dpt.. comercial

8/10 – Goed

Virginie

Positief: Netheid, comfort kamer
Bien
Hôtel en plein centre de Lloret pas désagréable. Seul bémol: nous avons été obligé de garer la voiture sur une voie de bus pour faire le checking… nous craignions une amende… on nous demande 20 euros en espèces sans reçu, pour le parking et 20 euros en pré autorisation bancaire sans qu’on soit prévenu! Par contre on vous donne un papier cartonné avec votre numéro de chambre et personne ne vous explique que c’est pour le petit déjeuner… La chambre est propre. L’hôtel un peu vieillot mais ça va. Petit déjeunèr pas mal mais café affreux… au départ on me rend mes 20 euros d’espèces.. incompréhensible…
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Anais - Dpt. comercial op 19 mei 2023
Chère Virginie,Merci pour votre avis et pour avoir noté notre hôtel 8 sur 10. Nous apprécions vos commentaires et nous sommes heureux de savoir que vous avez apprécié notre emplacement au cœur de Lloret.Nous demandons une caution de 20 euros en espèces pour garantir la restitution de la clé du parking lors de votre départ. Cette mesure est appliquée pour assurer une bonne utilisation du parking et éviter la perte des clés. Nous demandons que la caution soit en espèces pour faciliter le processus de remboursement au moment de votre départ. Car si c'est avec une carte, le client serait impacté puisque cela dépend de la banque et cela pourrait prendre quelques jours de plus. Cependant, le paiement pour l'utilisation du parking peut être effectué en utilisant le mode de paiement de votre choix, et un reçu correspondant sera fourni.La carte qui vous est remise le jour de votre arrivée, la réceptionniste vous informe que la clé y est remise, ainsi que les heures de repas, sert d'identification de la chambre, en plus de contenir des informations importantes sur la même carte que heures de repas.Nous sommes ravis de savoir que vous avez trouvé la chambre propre et que vous vous êtes globalement bien senti dans notre hôtel, malgré le fait que la décoration puisse sembler un peu vieillotte. Nous tenons à souligner que la décoration est l'œuvre d'un artiste local, et nous cherchons à préserver le charme authentique de la région.En ce qui concerne le petit-déjeuner, nous apprécions que vous l'ayez apprécié en général. Cependant, nous sommes désolés que le café n'ait pas répondu à vos attentes. Nous prendrons note de vos remarques et les transmettrons au service correspondant.Enfin, nous vous rappelons que nous proposons un service de parking moyennant un supplément de 20 euros par jour, à côté de l'hôtel, afin que les clients puissent aller se garer en toute tranquillité, et ainsi ne pas avoir à se soucier de la voiture.Nous vous remercions encore pour vos commentaires et nous espérons avoir l'occasion de vous accueillir à nouveau dans notre hôtel à l'avenir.Cordialement,Anais - Dpt. comercial

8/10 – Goed

michel

2 nachten verbleven in oktober 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Evelyn

1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Comercial op 18 okt 2022
Buenos días, Sr Evelyn!Lamentamos que nuestro establecimiento no haya sido de su agrado.Nos gustaría saber qué le ha sucedido para tener esa impresión.Le agradeceríamos nos explicara más.Gracias y saludos,

10/10 – Uitstekend

Thierry

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
7 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Dansokho

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bon sejour
4 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Booking dpt op 5 aug 2022
Bonjour Mr Dansokho, Nous sommes contents de savoir que vous avez passé un bon séjour avec nous. Cordialement,

8/10 – Goed

Leah

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

ELISABETTA

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
È la terza volta che alloggio in questo hotel, devo dire che migliora ogni volta.
5 nachten verbleven in mei 2022

6/10 – Redelijk

Johan

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Jorrit

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles Gut
5 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van DFS op 16 sep 2021
Danke Schön für seinen Kommentar. Es frent uns sehr, dass Sie sich in unserem Hotel wohl gefühlt haben. Wie hoffen, Sie balsd zu sehen!

10/10 – Uitstekend

zaida

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Como estar en familia!
Como siempre perfecto, te tratan como si estuvieras en casa!
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van DFS op 16 sep 2021
Querida Zaida, Muchas gracias por tu comentario. Estamos encantados de que te sientas como en casa. Esperamos que puedas volver pronto. Un saludo,

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel vieillissant, extremement bruyant. Petit dejeuner de qualité médiocre
4 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van DFS op 16 sep 2021
Bonsoir, Merci d'avoir pris le temps de commenter votre séjour. Nous sommes désolés de savoir que notre établissement n'a pas été à votre plaisir. Nous essayons toujours que nos clients se sentent comme chez eux. Nous espérons que vous pourrez revenir dans un futur et nous dire ce qui ne va pas pendant que vous êtes ici, afin que nous puissions arranger n’importe quel souci. Cordialement,

8/10 – Goed

Rex

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van DFS op 16 sep 2021
Gracias por su puntuación. Nos sentimos satisfechos. Atentamente,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen
La situation est Top au centre et près de la plage, le buffet petit déjeuner est correct. Par contre le mobilier des chambres est vétuste et daté. La salle d'eau avait été refaite mais la douche coulait dans la pièce avec un bac à douche qui avait un problème de pente....une douche = une inondation dans la salle d'eau......
1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

zaida

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfecto
Perfecto todo el mundo se deshizo en atenciones, me trataron genial, me facilitaron mapas e información, una habitación enorme, la única pega son las cortinas que no tapan la luz por la mañana.
1 nacht verbleven in juli 2021

6/10 – Redelijk

natalie

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very noisy at night
2 nachten verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

DAVID

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Para mis necesidades perfecto. E Estanciade una noche. El desayuno aceptable
1 nacht verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Catherine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tout était très bien dans l’ensemble ; revoir juste un peu la qualité du buffet
1 nacht verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Cristelle

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Atention au Client op 7 sep 2020
Merci d'avoir pris le temps d'évaluer votre séjour. Nous sommes très contentes que vous avez passé un bon séjour avec nous. Cordialement,

2/10 – Ontzettend slecht

Assala

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
a évitez
Pas respectueux , pas sociables , ménage deegeulasse , sèche cheveux casse , pas de clim fonctionnel , eau payante 2 euros la petite bouteille ala cantine
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Dpt d'attention au client op 7 sep 2020
Merci d'avoir pris le temps de commenter votre séjour. Nous sommes désolés de savoir que notre établissement n'a pas été à votre plaisir. Nous essayons toujours que nos clients se sentent comme chez eux. Nous espérons que vous pourrez revenir dans un futur et nous dire ce qui ne va pas pendant que vous êtes ici, afin que nous puissions arranger n’importe quel souci.

10/10 – Uitstekend

Cassandra

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Dpt d'attention au client op 7 sep 2020
Merci d'avoir pris le temps d'évaluer votre séjour. Nous sommes très heureux de savoir que vous avez passé un bon séjour avec nous. Cordialement,

10/10 – Uitstekend

Yaiza

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Feliz
Todo muy bien!!! Des de la llegada hasta la hora que nos hemos ido, due todo perfecto!! Toooodoss muy simpáticos, amables, el desayuno con mucha variedad y todo muy rico, la chica q trabaja en el desayuno una pasada de simpatica y atenciosa, se respira buen rollo dentro del hotel! Gracias nos ha encantado!!!
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Dunia Farran op 25 aug 2020
Buenas tardes, Sra Yaiza! Queremos darle las gracias de parte de todo el equipo por sus palabras. Son comentarios como el suyo los que nos hacen sentirnos orgullosos de nuestra labor y que nos animan a continuar trabajando para que nuestros clienes se sientan como en casa. Esperamos verla pronto otra vez. Reciba un cordial saludo,

8/10 – Goed

Ferdinand

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

antonio

2 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

5 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Agneta

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Viskas buvo puiku. Gal kaip minusą įvardinčiau prastą garso izoliaciją, bet man asmeniškai tai netrukdė. Maistas skanus, kambariai švarūs, personalas malonus, visada su šypsena.
4 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel alleen het eten was niet zo lekker. Hotelkamer was goed te doen en er was een groot balkon. Het is er alleen erg gehorig.
3 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

María Isabel

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ubicación ideal para salir de fiesta
Mejor ubicación imposible para ir de fiesta!!Una gran terraza, cómodo, ninguna queja relación calidad precio perfecto
1 nacht verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
V small balcony Smallish room No fridge Paying for a safe
5 nachten verbleven in september 2019