Zitruimte lobby

Beoordelingen van Ibis Lille Centre Grand Palais

3 out of 5
Ibis Lille Centre Grand Palais
1 3 Rue Des Moulins De Garance, Lille, Nord

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 340 van 705 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 286 van 705 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 62 van 705 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 13 van 705 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 705 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Bianca

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
We liked the simplicity of the room. Great breakfast. Unfortunately the douche head was broken, and the next day it was still not repaired. The water isn’t goot to drink in the bathroom, taste like chloor
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Yves op 7 mei 2024
Good morning !Thank you for taking the time to write a few lines of comments following your stay with us.Thank you for your compliments which encourage us!Sorry for the broken shower, it should have been repaired sooner indeed...We will be happy to welcome you again to Lille!Sincerely,Yves Poletti - Manager

8/10 – Goed

Ilse

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Yves op 27 feb 2024
Thank's a lot IIse !

8/10 – Goed

Saskia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Yves op 2 jan 2024
Merci Saskia ! :-)

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel! De douche was 1x een beetje lauw, maar alle andere keren prima. Verder fijne bedden en makkelijk inchecken met behulpzame mensen.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Yves op 8 nov 2023
Hallo !Hartelijk dank voor uw opmerkingen na uw verblijf bij ons. Met veel plezier ontvang ik uw complimenten.Uw tevredenheid is onze beloning!We kijken ernaar uit u weer te zien in Rijsel Vriendelijke groeten,Yves Poletti – Directeur

8/10 – Goed

Gerben

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hip leuk schoon hotel op een goede ligging
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Yves op 26 sep 2023
Hartelijk dank voor uw mooie complimenten! :-)

6/10 – Redelijk

Jeroen

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Eerste kamer was de airco heel erg luid fluitend geluid. Tweede kamer was wat beter maar nog steeds ratelend geluid wat vervelend was. Mijn sleutel werkte de volgende dag niet meer.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Yves op 14 sep 2023
HalloHet spijt me je woorden te lezenWe hebben eigenlijk een aantal airconditioners die oud worden en die we in de loop van de tijd veranderen. Maar door de zomervakantie raakte het bedrijf achter op schema. Volgende week zal het allemaal voorbij zijnNogmaals excuses.Met vriendelijke groeten,

8/10 – Goed

Olivier

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Yves op 24 jul 2023
Bonjour OlivierMerci de vos étoilex ! :-)A bientôt j'espèreYves - Directeur

8/10 – Goed

Jo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location for a conference at Lille Grand Palais. Clean room with powerful airconditioning despite subtropical temperatures outside. Breakfast with enough options not to eat the same each day. Friendly staff in French and English.
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Yves op 3 jul 2023
Good morning !Thank you for your compliments on our hotel and I'm glad you enjoyed your stay.Thank you for the team, I share your message with them. :-)I hope we welcome you again very soon.Excellent dayYves Poletti - Director

10/10 – Uitstekend

Ahmet

Reisde met familie
Hygienisch en comfortabele kamer!
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Yves op 7 jun 2023
Hallo !Hartelijk dank voor uw beoordeling van ons hotel en fijn dat u genoten heeft van uw verblijf.Uitstekende dagYves Poletti - Regisseur

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Yves op 19 apr 2023
HelloMerci beaucoup ! :-)

8/10 – Goed

Paula

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schoon, met vriendelijke werknemers.
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Yves op 1 nov 2022
HalloBedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te complimenteren!Ik deel met het team.We zullen je opnieuw met plezier verwelkomen in Lille…Met vriendelijke groeten,Yves Poletti Regisseur

10/10 – Uitstekend

MARIA

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel in very nice location
Nice stay in the hotel. Friendly staff.
2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Yves op 16 sep 2022
Good morning !Thank you for taking the time to a few lines of comments following your stay with us at Ibis Lille Centre Grand Palais.Thank you for your compliments that encourage us!We welcome you again with pleasure in Lille!Sincerely,Yves Poletti Manager

10/10 – Uitstekend

Linda

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super netjes, nieuw hotel. Zeer vriendelijk personeel. Parkeren kan voor 12,50 op de afgesloten binnenplaats. Zeker voor herhaling vatbaar.
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Yves op 19 aug 2022
HalloBedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te complimenteren!Ik deel met het team.We zullen je opnieuw met plezier verwelkomen in Lille…Met vriendelijke groeten,Yves Poletti Regisseur

8/10 – Goed

Judith

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel voor een nachtje. Eigenlijk net iets te ver van het centrum. Alles netjes
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Yves op 19 aug 2022
HalloBedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te complimenteren!Ik deel met het team.We zullen je opnieuw met plezier verwelkomen in Lille…Een beetje uit de weg, dat is waar, maar op slechts 10 minuten lopen van het centrum en in een rustige omgeving!Met vriendelijke groeten,Yves Poletti Regisseur

10/10 – Uitstekend

Marco Antonio

1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Yves Poletti op 5 jul 2022
10/10, waouh ! MERCI ! :-)

8/10 – Goed

MarLeen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vriendelijk
Was een tof aangenaam hotel, rustig gelegen,vriendelijk …
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Yves op 14 feb 2022
Hallo Hartelijk dank voor uw complimenten! Tot binnenkort...

8/10 – Goed

Marc

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Niet ver van het centrum, ontbijt was goed. Nadelen geen parking aan het hotel en buiten het horen is het duur. Geen mini bar op de kamer
2 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Yves op 18 okt 2021
Hallo Bedankt voor je reacties! Geen bar in de kamer nee, we sopmmùes 3 sterren, niet 4 ... maar de hotelbar is 24 uur per dag geopend Tot binnenkort !

8/10 – Goed

Bibi, Utrecht

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super goed gelegen! Alles op loopafstand te bereiken. Heerlijke douche en hygiëne was ook goed!
2 nachten verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Marc

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nieuw hotel. Rustige buurt.
1 nacht verbleven in juni 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel en perfect ontbijt. Hulpvaardig en pro- actief
3 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een toiletborstel had wel gemogen op de kamer. Misschien ook wel een tekort aan een stopcontact in de badkamer voor een stijltang of scheermachine.
2 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

StacyLMatthews

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
kleine kamer maar verder was alles uitmuntend. Schoon, en zoals op de foto's.
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een prima hotel. Goede kamers en goede locatie. Je was zo in het centrum.
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Jozef

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
aanrader
mooie nette kamer met het nodige comfort. we komen nog wel eens terug
2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wij hadden een grote en een kleine kamer, maar beide met prima bedden. Douche wisselde wel van temperatuur, maar was verder prima. Personeel heel vriendelijk. 1 van de dagen was er wel een wachtrij voor het ontbijt. Ontbijt was heerlijk vers. Zou het hotel qua prijs/kwaliteit en zeker qua personeel zeker aanraden.
2 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Mourad, Amsterdam

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Small room. Very basic. The staff is very helpfull. Breakfast is good, but very crowded between 9u & 10u. No toiletries available im room.
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel op loopafstand van het centrum. Aardige mensen. Parkeren in de buurt met korting (€11 per nacht). Goede bedden, goed ontbijt. Enige minpuntje: dat je geen koffie of thee op de kamer kon maken.
1 nacht verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Prima hotel en goed locatie. Qua faciliteiten weinig op de kamer aanwezig.
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dicht bij het centrum. Heel propere kamers. Ontbijt met veel keuze.
1 nacht verbleven in februari 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Badkamer stonk, kregen kamer zonder volwaardig bed, terwijl we dat wel geboekt hadden. Ontbijt was karig. Hotel ligt omringd met ongezellige hoge gebouwen.
2 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Yves Poletti op 15 feb 2019
Hallo Het spijt me echt en ik begrijp zo'n slechte ervaring niet ... !! Kijk naar de site en opmerkingen, de overgrote meerderheid van de klanten zijn blij! Hetzelfde voor het ontbijt. Als er een probleem was in de kamer, vraag het ons gewoon en we hebben je er nog een gegeven. Sorry, Goedendag Yves Poletti

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Front desk was friendly and efficient, room was nice and clean. Shower pressure and temperature changed occasionally but within the acceptable range. Breakfast buffet could use some reorganization (e.g. the little cups for the marmelade were standing quite far away from the actual marmelade, cornflakes and muesli several meters removed from the milk and yogurt, there wasn't always a napkin for holding the bread while slicing a piece off, egg cups but no eggs, and the only hot thing available was bacon). The actual food was fine though.
4 nachten verbleven in oktober 2018

4/10 – Matig

Mieke, Arnhem

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Een hotel dat geschikt is voor 1 nacht. Hele kleine badkamer, kamer zeer summier ingericht, slechts 1 nachtkastje, geen minibar. Geen mogelijkheid om een kopje thee-koffie te maken. Slechts 1 reservekussen. Wel schoon. Het ontbijt ook zeer karig. Wel reclame voor eieren maar geen eieren serveren. Wel gebakken spekjes, maar geen roerei of gebakken ei erbij. Stokbrood niet altijd aanwezig, wel genoeg zoete broodjes. Aankleding buffet rommelig, smoezelig. Bestek en dienbladen niet altijd schoon. De indruk was dat er bezuinigd werd op het personeel. Wellicht dat daarom de prijs ook zo aantrekkelijk is. Kortom, niet een hotel dat ik nogmaals zal boeken.
3 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Yves Poletti op 1 nov 2018
Hallo Gezien de opmerkingen heb je waarschijnlijk de gewoonte om in 4 sterren te gaan. We zijn in 3 ... geen minibar of koffie thee in de kamer, maar een bar open 24/24 bij de receptie! Wat betreft het ontbijt, we hebben dit weekend verrast omdat alle gasten op hetzelfde moment kwamen, en dus niet gemakkelijk om altijd het buffet vol te houden. maar kijk naar de beoordelingen van gasten, lme ontbijt is nogal succesvol! Sorry voor dit ongemak. Goedendag !

4/10 – Matig

M, Utrecht

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Not so good
Okay, € 100 for a family room with breakfast isn’t very expensive, but next time a will spend ‘a buck more’. Our room was on the back side of the building with none to little sun light, making it a very ‘darkish’ room. The room had trouble of removal of excess humidity of the bathroom. Causing a very strange smell in the room (you know the smell of a wet dog?.....). Hotel staff was friendly, but couldn’t explain how the parking arrangement worked with a nearby parking-lot (no parking at the hotel, hmmm). One member of the staff didn’t speak any English (which surprised me for an ‘International’ hotel chain) and caused some communication problems (whe had to communicate in French which is difficult for me to grasp all the details). And to top it she wanted to charge the breakfast extra (was included in the Expedia price), causing an unpleasant ‘discussion’ upon check-out. I had my portione of the “Ibis-experience” for now. And now I am already in the ‘nagging modus’; the neighbourhood of the hotel was also kinda dodgy.....
1 nacht verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede uitvalsbasis voor citytrip
Goed hotel voor een mooie prijs. Ligt op loopafstand van alle bezienswaardigheden. Auto kun je voor goede prijs kwijt in nabije parkeergarage. Ontbijt een aanrader! Erg lekker!
2 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Yves Poletti op 1 sep 2018
Hallo Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te complimenteren! Ik deel met het team. We verwelkomen u opnieuw met plezier in Lille! De jouwe, Yves Poletti Director

8/10 – Goed

anita, the hague

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable
Fine staff and very helpfull with finding a taxi to the trainstation. Breakfast was good but I missed eggs!
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van Yves Poletti op 30 aug 2018
Hello Thank you for taking the time to compliment us! I share with the team. We will welcome you again with pleasure to Lille! Yours, Yves Poletti Director

8/10 – Goed

selin, antwerpen

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Ruime kamer
Wat me meteen verraste was de grootte van de kamer, zeker voor in een stad. Het essentiële was aanwezig, meer heb je niet nodig. Vooral de airco was een pluspunt met dit warme weer! Wat misschien wel een aanrader kan zijn, zijn kleine handdoeken. Voor je handen af te drogen of je gezicht even te wassen. Nu zijn er alleen 2 grote handdoeken aanwezig.
1 nacht verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Caat, Haarlem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Fijn hotel op loopafstand van de stations. Ook dichtbij het winkelcentrum euralille.
2 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed verblijf vlakbij het centrum en heel dichtbij de zenith arena.

8/10 – Goed

Peter, Vleuten

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Weekend Lille
Prima hotel om de stad te bezoeken, ongeveer 10 min. lopen van het centrum. Directe omgeving van het hotel is matig, maar dat is geen groot bezwaar. Vriendelijk personeel, goed ontbijt tegen redelijke prijs. Kamer was ruim genoeg voor een verblijf van twee nachten en schoon en netjes. WiFi is weliswaar gratis, maar werkt niet geweldig.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net en schone Hotel
Prima hotel, ruime kamers. Dicht bij centrum en restaurants.

8/10 – Goed

Doris, Schiedam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice hotel, located close to the centrum .
We stayed one night and that was perfect...Very nice and helpfull staff , clean and big room, The hotel is new and very good located. Excellent price !!

8/10 – Goed

andrew, Joure

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk Hotel goede waar voor je geld
Goede service, goede prijs/kwaliteit. Lekker ontbijt ! Op wandelafstand van Lille centrum. Minpuntjes: Douchewater stonk enorm, geen lekkere zitstoel(en) op kamer. Brandalarm ging af s nachts op de gang ergens en lift werkte gewoon nog !! en receptionist wist niet wat te doen....geen brandweer te zien ook. Typisch Frans haha Om de hoek aan t water kun je gratis parkeren !! (verder nergens...)

8/10 – Goed

Pascale, Gent

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nieuw hotel met ruime kamers
zeer vriendelijk baliepersoneel en zeer mooie ruime kamers met alle nodige voorzieningen
hallo Dank u voor uw complimenten en opmerkingen over het team, voor wie dit is een geweldige beloning! Wij verwelkomen u weer met plezier! Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Irene, Amsterdam

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima plek voor stedentrip
2,5 dag Lille. Buurtje op zich niet zo bijzonder. Wel op loopafstand van centrum. Handig: fiets standplaats voor de deur. Wel aan te raden. Goede prijs/kwaliteit. Info bij balie over Lille kan beter. Fijn dat we de auto konden parkeren voor 10 euro per dag.