Executive kamer | 1 slaapkamer, luxe beddengoed, pillowtop-bedden, een minibar

Beoordelingen van Hôtel Barrière Lille

5 out of 5
Hôtel Barrière Lille
777 Bis Pont de Flandres, Lille, Nord-Pas de Calais

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 602 van 905 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 234 van 905 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 44 van 905 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 15 van 905 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 905 beoordelingen" "

9,6/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Gertjan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Christian

3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van David DEVANTOY-MANDIN op 23 sep 2023
Cher "Christian",Nous vous remercions pour votre contribution et sommes navrés pour le délai de traitement de cet avis.N'hésitez pas à revenir vers nous pour nous indiquer ce qui n'a pas été à la hauteur de vos attentes durant votre séjour.Cordialement,David DEVANTOY-MANDINDirecteur d'ExploitationHôtel Barrière Lille

8/10 – Goed

Nathalie

2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van David DEVANTOY-MANDIN op 16 jun 2023
Chère "Nathalie",Nous vous remercions pour votre contribution et espérons avoir le plaisir de vous accueillir bientôt à nouveau.Cordialement,David DEVANTOY-MANDINDirecteur d'ExploitationHôtel Barrière Lille

8/10 – Goed

Fransy

2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van David DEVANTOY-MANDIN op 14 apr 2023
Cher "Fransy",Merci pour votre contributionA bientôt pour un nouveau séjour.Bien cordialement,David DEVANTOY-MANDINDirecteur d'ExploitationHôtel Barrière Lille

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
wat een super netjes hotel super service en kort op loopafstand van het station en de stad
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van David DEVANTOY-MANDIN op 30 apr 2022
Bedankt voor deze uitstekende opmerking. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groeten, David DEVANTOY-MANDIN Hotel Manager Hôtel Barrière Lille

10/10 – Uitstekend

Justin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van David DEVANTOY-MANDIN op 11 nov 2021
Cher "Justin", Je vous remercie pour votre contribution très positive. Au plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement parmi nous et dans la Capitale des Flandres, Cordialement, David DEVANTOY-MANDIN Directeur d'Exploitation Hôtel Barrière Lille

10/10 – Uitstekend

johan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hotel met perfecte service!
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van David DEVANTOY-MANDIN op 16 okt 2021
Dear "johan", Thank you for this nice positive comment. Kind regards, David DEVANTOY-MANDIN Hotel Manager Hôtel Barrière Lille

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van David DEVANTOY-MANDIN op 28 jul 2020
Merci pour votre contribution. Cordialement,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van David DEVANTOY-MANIDN op 2 jan 2020
Thank you

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good hotel. Nice and modern rooms, friendly staff and good breakfast.
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van David DEVANTOY-MANDIN Directeur d'Exploitation Hôt op 13 dec 2019
Thank you for your feedback

10/10 – Uitstekend

Tine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van David DEVANTOY-MANDIN Directeur d'Exploitation Hôt op 13 dec 2019
Merci / Thank you

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Helemaal top!
Zeer goede prijs/kwaliteit! Absolute aanrader
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van David DEVANTOY-MANDIN op 26 okt 2019
Thank you for your feedback

10/10 – Uitstekend

Patrick, Bruges, Belgique

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Everything you expect from a high end hotel
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van David DEVANTOY-MANDIN op 26 okt 2019
Thank you for your feedback

2/10 – Ontzettend slecht

Piet

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
SCHANDE DAT JULLIE MIJN TEVEEL AAN BETALING NIET TERUG BETALEN
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van David DEVANTOY-MANDIN op 12 okt 2019
Do not hesitate to contact us directly instead of posting this kind of comment that will not help to solve your problem.

10/10 – Uitstekend

Robert E

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Modern hotel near mall and city center
Hotel Barriere Lille is at walking distance of a shopping mall, the beautiful old city center and train station. The hotel has a parking garage and has several restaurants. Dogs are allowed. Our room was spacious and clean with an excellent bed, shower/ bath, free wifi, flatscreen and airco. The staff was very friendly and helpful. We will definitely return to this nice hotel and beautiful city.
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van David DEVANTOY-MANDIN op 16 aug 2019
Dear "Robert E", It is such a pleasure to read positive feedback like yours. For this, we truly thank you and look forward to welcoming you back soon in the beautiful city of Lille. Yours sincerely, David DEVANTOY-MANDIN Hotel Manager Hôtel Barrière Lille

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van v op 3 jun 2019
Merci / Thank you

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Propere en ruime kamer, vriendelijk personeel en parkeermogelijkheid.
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van David DEVANTOY-MANDIN op 24 apr 2019
Thank you

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
2 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super service mooie kamers alleen jammer dat er geen raam open kan voor frisse lucht top personeel super ligging voor centrum als schopping Mall tegenover trein/metro en bus station 👍
5 nachten verbleven in december 2018
Reactie van David DEVANTOY-MANDIN op 29 dec 2018
Thank you for your comment

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van David DEVANTOY-MANDIN op 29 nov 2018
Many thanks for your contribution

8/10 – Goed

Pieter, Landsmeer

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel jammer dat casino alleen met paspoort mag
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van David DEVANTOY-MANDIN op 6 nov 2018
Dear "Pieter", This the french law. Thank you fro your feedback. Kind regards, David DEVANTOY-MANDIN Hotel Manager Hôtel Barrière de Lille

8/10 – Goed

Mark, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel with extremely helpful staff but the hotel itself could deal with check-ins and check-outs better (we had to wait 20-30 both times). It would also be very handy to provide guests with directions to the underground parking in advance. We drove around in circles for 25 mins and even called the hotel to ask for directions but were put on hold for 15 mins before being hung up on. So after asking random pedestrians we found the entrance (via a side street behind the hotel) and could wait another 20-30 mins before being checked in... The vegetarian menu is pretty much non-existent, which is a shame for a place that claims to be a five star hotel. On the upside, it must be said that the staff itself is fabulous, helping us open a suitcase with a jammed lock and even recommending a great Italian restaurant!
3 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Simon Reception op 26 okt 2018
Dear Mister, Thank you for your feedback. We will share your compliments with the staff. We take note of your advice concerning car park localisation and vegetarian dishes and we will work on it for your future stay We stay at your disposal. See you soon in a Barriere Resort Best regards

8/10 – Goed

Jurgen, Aalst

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10 minuutjes stappen naar het centrum. Tof. Vriendelijk personeel. Hotel zeer netjes en ruime kamer.
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Simon Reception op 26 okt 2018
Dear Mister, Thank you so much for your great feedback. See you soon in a Barriere Resort Best regards

10/10 – Uitstekend

Patrick, Bruges, Belgique

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lille - 5 sterren perfectie
Zeer goed hotel met alle franjes die nodig zijn om het perfect te maken.
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van David DEVANTOY-MANDIN op 28 sep 2018
Dear "Patrick", Thank you for your feedback.

10/10 – Uitstekend

Aad

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel Barriére, Lille
Geweldig hotel, zeer mooie kamer die ook prima werd schoongehouden. We hebben nog nooit zo'n mooie kamer gehad. Zeer vriendelijk personeel, niets is te veel. Ontbijt was ook uitstekend, ruime keuze en heerlijk vers. We zouden zo weer een keer boeken in dit hotel!
3 nachten verbleven in september 2018
Reactie van David DEVANTOY-MANDIN op 21 sep 2018
Thank you for this nice comment

8/10 – Goed

Gerrit

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van David DEVANTOY-MANDIN op 2 sep 2018
Thank you

10/10 – Uitstekend

Johanna

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortabel
comfortabele kamer met een heerlijk bed. Badkamer is ruim en heeft een heerlijk ruim bad. Parkeren kan gemakkelijk in de parkeergarage van het casino. Het ontbijtbuffet is erg goed en uitgebreid. Het centrum is 15 min. lopen. Voor een weekendje weg als koppel is dit een erg prettig en comfortabel hotel.
2 nachten verbleven in december 2017
Reactie van David DEVANTOY-MANDIN op 8 jan 2018
Lieve "Johanna" Dank u voor uw mooie commentaar. Wij verwachten dat u weer snel in ons hotel. Vriendelijke groeten David DEVANTOY-MANDIN Deputy Manager Hôtel Barrière Lille

10/10 – Uitstekend

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
De ingang van de parking vinden is soms een probleem!
1 nacht verbleven in november 2017
Dear "Peter", There is no problem without a solution. Kind regards, David DEVANTOY-MANDIN Deputy Manager Hôtel Barrière Lille

10/10 – Uitstekend

Johannes, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend hotel voor doorreis of kort verblijf
Een mooi hotel gelegen dicht bij de snelweg richting Parijs. Uitstekend als doorgang hotel of enkele dagen verblijf voor een bezoek aan de stad Lille. In de omgeving van het hotel is weinig te beleven. Maar naast het hotel ligt een leuk parkje. Uiterst honden vriendelijk. Ontbijt is prima en de kamers zijn schoon en netjes met nespresso machine. Kortom zeker aan te bevelen!
1 nacht verbleven in oktober 2017
Reactie van David DEVANTOY-MANDIN op 1 jan 2018
Dear "Johannes", Thank you for your comment. Kind regards, David DEVANTOY-MANDIN Directeur d'Exploitation Hôtel Barrière Lille

10/10 – Uitstekend

JT, amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel voor een 'overnight stay'
Prima hotel voor een tussenstop. Bij aankomst wordt je auto naar de garage weggezet. Keurige checkin, kamers zijn keurig uitgerust met alle faciliteiten, niet perse een gezellig hotel maar functioneel. Weinig te beleven in de omgeving dus slechts een hotel voor een tussenstop
1 nacht verbleven in augustus 2017
Reactie van PL op 1 sep 2017
Geachte Mevrouw, Geachte Herr, Dank u voor uw opmerkingen naar aanleiding van uw verblijf in ons hotel. Het is met groot genoegen dat wij uw complimenten ontvangen. In afwachting van een toekomstig verblijf, Geachte Mevrouw, Geachte Heer, in de uitdrukking van onze beste wensen. Met vriendelijk groet, Patricia Legros General Manager

8/10 – Goed

Willem, Amsterdam

Positief: Personeel en service
goed
modern hotel (voor mij wat te modern),goed gelegen t.o.v.openbaar vervoer en centrum,maar wat kil
Reactie van PL op 6 jun 2017
Geachte Mevrouw, Geachte Herr, Dank u voor uw opmerkingen naar aanleiding van uw verblijf in ons hotel. Het is met groot genoegen dat wij uw complimenten ontvangen. In afwachting van een toekomstig verblijf, Geachte Mevrouw, Geachte Heer, in de uitdrukking van onze beste wensen. Met vriendelijk groet, Patricia Legros General Manager

10/10 – Uitstekend

Peter, Amersfoort

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
super fijn hotel
uitstekende service en op 10 minuten lopen van het centrum
Reactie van det op 4 jun 2017
Geachte Herr, Dank u voor uw opmerkingen naar aanleiding van uw verblijf in ons hotel. Het is met groot genoegen dat wij uw complimenten ontvangen. In afwachting van een toekomstig verblijf, Geachte Heer, in de uitdrukking van onze beste wensen. Met vriendelijk groet,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reactie van det op 13 mei 2017
Chère Madame, Cher Monsieur, Je vous remercie d'avoir pris le temps de nous faire part de votre appréciation. J'espère avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement. Sincèrement Patricia Legros Directrice Générale

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vlakbij stad
Leuk hotel, zeer schoon. Mooie ruime kamer met zicht op park. Ontbijt was redelijk. 5 min lopen van winkelcentrum ,10 min lopen van de stad.
Reactie van PL op 1 mei 2017
Geachte Mevrouw, Geachte Herr, Dank u voor uw opmerkingen naar aanleiding van uw verblijf in ons hotel. Het is met groot genoegen dat wij uw complimenten ontvangen. In afwachting van een toekomstig verblijf, Geachte Mevrouw, Geachte Heer, in de uitdrukking van onze beste wensen. Met vriendelijk groet, Patricia Legros General Manager

10/10 – Uitstekend

ValTom, Antwerpen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel voor een weekendje Lille
een weekendje zonder zorgen in dit hotel in Lille. Bij aankomst kun je zonder aan te melden reeds de parking oprijden, gewoon de bordjes volgen. De kamers waren heel verzorgd, goede matras, dubbele ramen (dus GEEN lawaai van auto's , ...), hele mooie en propere badkamer, alles was piekfijn in orde. Op amper 5 minuten wandelen ben je in het centrum van Lille, waar je alles bij de hand hebt. Net over het hotel heb je het grote shopping center. Uitchecken om 12 u, je wagen kan je laten staan op de parking, waardoor je nog een ganse dag zorgeloos in Lille kan rondhangen zonder dat je uw auto openbaar moet parkeren. Je krijgt bij het uitchecken een parkingkaart waarmee je eender wanneer kan vertrekken. Heel vriendelijke onthaal, het ontbijt was super, alles was voorhanden. Uw warme dranken brengen ze aan tafel. Voor ieder wat wils als ontbijt. Het hotel hangt ook samen aan het casino, waar we geen gebruik van hebben gemaakt, maar misschien een volgende keer wel. Een aanrader voor een citytrip naar Lille met de wagen. Treinstation is ook op amper 2 minuten van het hotel.
Reactie van PL op 5 sep 2016
Geachte Mevrouw, Geachte Herr, Dank u voor uw opmerkingen naar aanleiding van uw verblijf in ons hotel. Het is met groot genoegen dat wij uw complimenten ontvangen. In afwachting van een toekomstig verblijf, Geachte Mevrouw, Geachte Heer, in de uitdrukking van onze beste wensen. Met vriendelijk groet, Patricia Legros General Manager

10/10 – Uitstekend

Guido, Hasselt

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer goed hotel met uiterst vriendelijk personeel.
Zeer goed hotel met uiterst vriendelijk personeel. Ligging is vrij goed. Het centrum van Rijsel is op wandel afstand. De parking onder het hotel is zeker een meerwaarde. De kamer was zeer verzorgd, zeer stil (geen last van andere gasten of van buitenaf). Het was één van de betere hotels waar wij in verbleven hebben.
Reactie van pl op 30 aug 2016
Geachte Herr, Dank u voor uw opmerkingen naar aanleiding van uw verblijf in ons hotel. Het is met groot genoegen dat wij uw complimenten ontvangen. In afwachting van een toekomstig verblijf, Geachte Heer, in de uitdrukking van onze beste wensen. Met vriendelijk groet, Patricia Legros General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
alleen de kwaliteit van de brasserie was matig dat was jammer
Reactie van det op 23 jul 2016
Geachte Mevrouw, Geachte Herr, Dank u voor uw opmerkingen naar aanleiding van uw verblijf in ons hotel. Het is met groot genoegen dat wij uw complimenten ontvangen. Wij betreuren te lezen dat uw ervaring in het restaurant “La Terrasse du Parc” heeft niet uw verwachtingen gevulde. In afwachting van een toekomstig verblijf, Mevrouw, Heer, in de uitdrukking van onze beste wensen. Met vriendelijk groet, Patricia Legros General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
citytrip
Mooi nieuw hotel met grote kamers en luxe badkamer nabij Euralille shopping center en Lille Flanders en Lille Europe Station. Wel relatief ver om naar stad te wandelen van het hotel.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top hotel!
Goed hotel met goede service op alle vlakken. Valet parking is erg prettig. En als je in de avond terug komt in je kamer zijn de gordijnen alvast voor je dicht gedaan. Het zijn kleine details die dit een fijn hotel maken.
Reactie van det op 12 mrt 2016
Geachte heer , mevrouw Dank u voor uw opmerkingen naar aanleiding van uw verblijf in ons hotel. Het is met groot genoegen dat wij uw complimenten ontvangen. In afwachting van een toekomstig verblijf, Mevrouw, Heer, in de uitdrukking van onze beste wensen. Met vriendelijk groet, Patricia Legros General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
een goed hotel met vriendelijke mensen en service
Door de receptie prima geholpen met verandering van kamer in het drukste weekeinde van het jaar. Dicht bij de snelweg en een korte wandeling naar het centrum. Garage Keurige kamers

10/10 – Uitstekend

Sicco, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice and clean business hotel
Nice business hotel, quite new and modern. We stayed there a weekend in August (don't do it, half of Lille is closed down for the holidays) and used it as a crash pad, for which is perfect. The location is behind the train station but it's easy to walk to the other side, without actually going into the station, our orientation sense failed us several times, eventually we got it right. Same goes for finding the parking entrance, but that's not the hotel's fault. The neighborhood itself is nothing to write home about, but once again, we only used to sleep and bath in the most gigantic bath I've ever seen in a business hotel. Girl in reception was super nice, pretty good English and made us aware that on a Sunday night in August, it'd be difficult to find a place to eat and offered to arrange something for us.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend hotel
Prima faciliteiten. Een van de weinige hotels waar de kussens lekker liggen!
Reactie van Rooms Division department op 20 jun 2015
Geachte Heer, Mevrouw, Dank u voor uw opmerkingen naar aanleiding van uw verblijf in ons hotel. Het is met groot genoegen dat wij uw complimenten ontvangen. In afwachting van een toekomstig verblijf, Mevrouw, Heer, in de uitdrukking van onze beste wensen. Met vriendelijk groet, Hotel Directeur

10/10 – Uitstekend

Nol

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Super

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good service, nice room, decent location
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Lex

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing! They went out their way to support my birthday. Excellenct staff and all areas clean. Great location, everything is walking distance. Would recommend for solos & couples
2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Reda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

CHRYSTALLA

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely hotel and staff were very polite and helpful. Everything you need is in walking distance.
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Saudat-aisha

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic hotel, fantastic staff and a fantastic location! Thank you very much.

10/10 – Uitstekend

Carine Stael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024