Sportfaciliteiten

Beoordelingen van pentahotel Liège

4 out of 5
pentahotel Liège
100, Boulevard de la Sauvenière, Liege

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 296 van 637 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 274 van 637 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 48 van 637 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 637 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 637 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Bas

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice hotel, good bed and clean accomodated. Friendly crew, but they can improve by acting a bit more pro-active. Overall a nice experience!
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Tommaso, Operations Manager op 15 jan 2024
Dear Bas,Thank you very much for your review.We're delighted to hear that you found our hotel to be very nice with comfortable beds and clean accommodations. Our team prides themselves on delivering friendly service, and it's wonderful to know that stood out to you. We appreciate your feedback on our pro-activity and will look into how we can enhance our guest interactions. Rest assured, our Pentalounge is indeed a cozy spot for guests to unwind, and we're glad you could enjoy it.We very much hope that we may be able to welcome you back in the future. With very best wishes,Tommaso, Operations Manager

8/10 – Goed

Thea

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Tommaso, Operations Manager op 8 jan 2024
Dear Thea,Thank you for taking the time to leave your review.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.It would be a pleasure to welcome you back. Best wishes,Tommaso, Operations Manager

8/10 – Goed

annick

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De netheid kan beter. In pentahotel geweest in Praag, netheid was daar veel beter
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Tommaso, Operations Manager op 4 jan 2024
Beste Annick,Bedankt voor uw review.We willen ons ervoor excuseren dat de netheid van ons hotel niet aan uw verwachtingen voldeed. We zullen hier dan ook extra aandacht aan besteden. Hopelijk heeft u verder een fijn verblijf gehad bij ons.Tommaso, Operations Manager

8/10 – Goed

Marcel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Centraal gelegen. Nette kamers. Ontbijt was chaos Veel te weinig tafels en te klein buffet Aan het begin en einde van het buffet staan koffieautomaten en in het midden een tafel Hierdoor is een doorloop niet mogelijk omdat iedereen bij het koffieapparaat staat Kwaliteit producten ontbijt OK
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Tommaso, Operations Manager op 31 jan 2024
Beste Marcel,Bedankt voor uw review en feedback.We zijn verheugd te horen dat u onze centrale ligging en nette kamers op prijs stelt. Onze locatie naast het levendige Carré en verschillende toeristische attracties is inderdaad een van de aspecten waar onze gasten van genieten. Daarnaast zijn we blij dat de kwaliteit van onze ontbijtproducten aan uw verwachtingen heeft voldaan.Het spijt ons te horen dat uw ontbijtervaring niet vlekkeloos was vanwege de drukte en de indeling van het buffet. We nemen uw feedback serieus en zullen kijken hoe we de doorstroming tijdens piekmomenten kunnen verbeteren om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen.Hartelijke groet,Tommaso, Operations Manager

10/10 – Uitstekend

Shaya

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Tommaso, Operations Manager op 30 dec 2023
Cher Hôte,Merci pour ce retour très positif.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Ce serait un plaisir de vous accueillir à nouveau.Bien à vous.Tommaso, Operations Manager

10/10 – Uitstekend

Marianne

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prettige ontvangst. Prima schone grote kamer met badkamer. Op loopafstand (10 min) van het operagebouw voor een voorstelling ‘s avonds. Ontbijt uitstekend.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Tommaso, Operations Manager op 2 dec 2023
Dear Marianne,Thank you for this positive review.It is rewarding to know that you had such a pleasant experience with us and we are pleased that you received friendly and professional service from our team.We are also delighted that you were able to take advantage of our tasty breakfast and that our spacious rooms and the high standards we set ourselves met your expectations.We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future. Warm regards,Tommaso, Operations Manager

6/10 – Redelijk

Pascal

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Tommaso, Operations Manager op 29 nov 2023
Cher Pascal,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de rédiger ce commentaire.Nous sommes désolés que les prestations durant votre séjour n'aient pas été à la hauteur de vos attentes.Votre satisfaction reste notre objectif premier. N'hésitez pas à nous faire part durant votre séjour de vos remarques afin que nous puissions intervenir au plus vite et au mieux.Au plaisir de vous revoir parmi nous pour un séjour en parfaite adéquation avec vos attentes,Tommaso, Operations Manager

8/10 – Goed

Jack

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Personeel kijkt en oogt of ze er geen zin in hebben om te werken. Uitstalling en beleving van je vak moet je laten zien. Niet gezien daar!
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Erika op 20 nov 2023
Beste Jack,Bedankt dat u de tijd genomen heeft om ons te beoordelen.Wat leuk dat u al meermaals bij ons bent verbleven.Het kan altijd gebeuren dat wanneer het wat drukker is, de zaken iets minder vlot verlopen, maar we doen steeds ons uiterste best om onze gasten de beste service te garanderen en steeds klaar te staan om hen te helpen indien nodig. We hopen dat u geen ongemakken ervaren heeft en een aangenaam verblijf achter de rug heeft!Met vriendelijke groet,Erika

10/10 – Uitstekend

Jeroen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel van binnen met een heerlijk bed. Alles super netjes en een goed ontbijt. Ook kan je er ‘s avonds heerlijk eten. Een aanrader dus !!
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Frédéric, Front Office Manager op 24 okt 2023
Beste Jeroen,Heel erg bedankt voor uw mooie score!Super om te lezen dat jullie goed geslapen hebben in onze comfortabele bedden en dat jullie tevreden waren met ons lekkere ontbijt.Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groet,Frédéric, Front Office Manager

8/10 – Goed

Thom

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schoon. Helaas was de kok maar alleen en waren er .eerdere groepen voor diner. Hierdoor helaas een uur op het eten moeten wachten. Een waarschuwing vooraf was wel handig geweest. Verder geen opmerkingen betreffende het hotel.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Tommaso, Operations Manager op 28 okt 2023
Beste Thom, Bedankt voor uw fijne beoordeling!We zijn blij te horen dat u tevreden was met de netheid van de kamer. We betreuren echter dat u lang heeft moeten wachten op uw diner. Het is inderdaad mogelijk dat onze kok het soms druk heeft met meerdere groepen. We zullen uw feedback meenemen om onze communicatie en service in de toekomst te verbeteren. We hopen dat u desondanks heeft genoten van uw maaltijd en ons Pentalounge-restaurant.Hartelijke groet,Tommaso, Operations Manager

8/10 – Goed

Christian

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Mooie en net hotel, vriendelijk persoon en gunstig gelegen
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Tommaso op 25 aug 2023
Dear Christian, thanks a thousand for your top review. We are pleased to know you enjoyed the friendliness of our staff and the comfort of the hotel. Take care and see you soon

10/10 – Uitstekend

Theo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
For the price and the fine comfort, the hotel is excellent.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Pentateam op 11 aug 2023
Hi Theo, thank you for the top review, we are delighted to read it and to know we made an excellent job during your visit. Take care, Tommqso

10/10 – Uitstekend

Pascal

1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Pentahotel Liege op 21 mrt 2023
Good evening Pascal,Thank you so much for this lovely review.We hope you visit us again soon. Best regards,

8/10 – Goed

LUC

1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Tommaso op 9 feb 2023
Hi Luc,Thank you for your positive review which reflects our good service and the comfort of our hotel.We hope to see you again very soon.#pentalovesyou

8/10 – Goed

Michel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel. Ontbijt top. Douchebak vonden wij wat viezig maar voor de rest echt netjes dichtbij de stad. Wel een aanrader.
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Tommaso op 10 jan 2023
Hi Michel,thank you very much for your nice review. We are happy to know you enjoyed our breakfast buffet with its fresh ingredients. We hope to see you soon in one of our Pentahotel in europe. Take care,

4/10 – Matig

Mitchel

Reisde met een groep
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Allereerst het parkeren was een ramp weinig parkeerplaatsen in de naastgelegen parkeergarage er werd gezegd op verdieping 7 is altijd plek nou geen plek en het was er behoorlijk smal dan het inchecken dat ging redelijk vlot alleen vragen ze wel een borg van 75 euro te voldoen terwijl dit nergens staat aangegeven toch gewoon betaald en naar de kamer bedden waren erg hard de douche zat vol schimmel op de vloer handbediening van de douche was kapot fotolijstje wat op de grond valt omdat het los zit tv die niet werkt tot nauwelijks werkt kortom zeer slecht hotel voor deze prijs je kan hun prijzen met Van Der Valk vergelijken die bijna net zo duur zijn en waar je veel meer voor je geld heb Helaas voor mij nooit meer pentahotel
Reactie van pentateam op 9 jan 2023
Dear Mitchel,Thank you for your comment which retains all our attention. We offer our guests a preferential rate to our guests parking their car in the parking next door. We are not the owners of it, other parking of the city are the same size of ours. We do our best to maintain the shower tary as clean as possible by cleaning them daily and by doing a deep cleaning every month.We ask a guarantee to each guests it is written under important information which is released upon checkout. We hope you will still have good memories of your stay and of the city of Liège.Take care,Tommaso

8/10 – Goed

Michael

1 nacht verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Angela

1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Tommaso op 15 dec 2022
Hi Angela,Thank you very much for your visit and message.we are happy to know you enjoyed our hotel and its comfort with our xl beds.Take care,

10/10 – Uitstekend

Andre

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Tommaso op 12 okt 2022
Hi André,Thanks a lot for your review. We are delighted you had a blast with us enjoying our penta vibe in the lounge and our super comfortable beds.We hope to see you again for your next trip in Liège.Take care

6/10 – Redelijk

Ellen

Reisde met een groep
Bij de entree en te ontbijtruimte schrokken we. We wel even. De kamer was prima. Ook hadden we op de badkamer wel luxe zeepjes of crème en haarcondition verwacht. Jammer. Kleine dingen hebben soms grote inpackt.
3 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van PENTATEAM op 19 sep 2022
Hi Ellen,Thanks a lot for your feedback.We are delighted to know that our bedrooms met your expectations thanks to their style and comfort.Our soap are 100% natural and vegan put in stylish dispenser in order to reduce our foot print and plastic consumption. We are a green engaged hotel looking to preserve the earth. We hope you understand our politics toward this cause.We hope to welcome you again soon,Take care,Tommaso

10/10 – Uitstekend

Michiel, Brielle

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Tommaso op 24 okt 2022
Hello Michiel, Thank you for your review! We are glad you enjoyed your stay with us and we are looking to welcone you again soon. Take care

8/10 – Goed

Andy

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van PENTATEAM op 4 jul 2022
Hi Andy, Thank you for your positive feedback. Wa are glad you enjoyed your stay with us. We hope to welcome you again very soon, Take Care, Pentateam

8/10 – Goed

Marc

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van PENTATEAM op 16 jun 2022
Hello Marc, Thank you for your review and leaving us a good note of 8 out of 10. We are glad you enjoyed your stay with us. All the best, Pentateam

10/10 – Uitstekend

cor

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het is een mooie locatie tegen het centrum aan. Een goed en degelijk hotel.
3 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Penta Team op 9 mei 2022
Thank You for the comment ; Our Team looks forward to welcome you back soon in Liège. Kind Regards, Your Penta Team

4/10 – Matig

J.A. de

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service
plek in Luik is goed: tegen centrum aan. Alles goed te belopen. Kamers goed, maar worden niet opgeruimd bij 2 nachten slapen. Ook geen nieuwe handdoeken. Receptie in een restaurant en een te kleine ruimte voor ontbijt. Dit is beslist geen 4-sterren hotel, hooguit een redelijke 3 sterren.
2 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Mukagatare

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima
Zeer goef
2 nachten verbleven in juni 2021
Reactie van Sarah Fourneau op 23 jun 2021
Beste, Dank u voor uw positieve opmerking naar aanleiding van uw verblijf in het pentahotel Liège. Met vriendelijke groeten,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel voor weekendje Luik
Comfortabele kamers, goede ligging van hotel. Ontbijt was erg lekker en veel keuze. De kamer was alleen aan de warme kant en zelfs na het uitzetten van de verwarming en openen van het raam bleef het warm.
1 nacht verbleven in februari 2021
Reactie van Sarah op 3 mrt 2021
Beste, We zijn blij dat uw verblijf goed is verlopen. We hebben de informatie over de hitte in de kamer doorgegeven aan onze technische afdeling, bedankt voor het informeren.

8/10 – Goed

willy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goede service alles ok
2 nachten verbleven in december 2020
Reactie van Valerie op 17 dec 2020
Thank you for your very positive comment, we are delighted to have made your stay in Liège very pleasant. We take note of your comments and hope to see you again soon. Best regards, Valérie

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in september 2020
Reactie van Valerie op 17 sep 2020
Thank you for your very positive comment, we are delighted to have made your stay in Liège very pleasant. We take note of your comments and hope to see you again soon. Sincerely, Valérie

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Godelieve

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Elodie op 14 mrt 2020
Merci d'avoir pris le temps de donner votre avis. Nous sommes heureux de voir que votre séjour dans notre étabissement vous a plu. Nous nous réjouissons de vous revoir au pentahotel de Liège. Cordialement, Elodie

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima uitvalsbasis voor een paar daagjes centrum
Goed standaard hotel in het centrum op loopafstand van alle bezienswaardigheden. Nette kamers, Goed eten in het Restaurant, Parkeergarage naast het hotel (17,- per nacht, via het hotel af te rekenen).
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Elodie op 6 mrt 2020
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening te geven. We zijn blij te zien dat u hebt genoten van uw verblijf in ons etablissement. We kijken er naar uit u weer te zien in het Pentahotel in Luik. Met vriendelijke groeten, Elodie

10/10 – Uitstekend

Henriette

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mooi ene gezellig hotel
Fantastisch mooi hotel met een fantastische keuken (Diner en ontbijt) Ivm Valentijnsdag waren alle restaurants vol waardoor we in het hotel hebben gedineerd waar we heel erg zijn verrast
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Elodie op 21 feb 2020
Dank u voor uw opmerking. We zijn blij dat je het leuk vond. We hopen u snel te zien in het Pentahotel in Luik. Met vriendelijke groeten, Elodie

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Elodie op 21 feb 2020
Merci d'avoir pris le temps de nous laisse vos impressions. Nous espérons vous revoir bientôt au Pentahotel de Liège. Cordialement, Elodie

10/10 – Uitstekend

Frans

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Juliette op 24 jan 2020
Thank you very much for your very nice comment and recommendation. We are pleased that everything went well. We hope to see you soon. Kind regards, Juliette

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ligging heel goed, prima bedden, goed ontbijt en vriendelijk personeel. Schoonmaak is wat traag. 1e dag kwamen we om 16 uur terug, toen was kamer nog niet gedaan
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Juliette op 24 jan 2020
Bedankt voor je zeer positieve reactie, we zijn erg blij dat we je verblijf in Luik zeer aangenaam hebben gemaakt. We zijn erg blij dat je genoten hebt van de locatie, het ontbijt en het personeel van ons hotel. We nemen nota van uw opmerkingen en hopen u snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Juliette

8/10 – Goed

wendy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Juliette op 24 jan 2020
Thank you very much for your very nice comment and recommendation. We hope to see you soon. Kind regards, Juliette

10/10 – Uitstekend

Hélène

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Voor herhaling vatbaar
Perfect superleuk verblijf. Enkel jammer dat er geen verwarming was in de badkamer, beetje koud in de winter.
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Juliette op 13 jan 2020
Bedankt voor je reactie, we zijn blij dat je genoten hebt van ons hotel. We nemen nota van uw opmerkingen, aarzel niet om naar de receptie te komen, we zullen ons best doen om u te helpen. We hopen je snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Juliette

10/10 – Uitstekend

Pieter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top verblijf
Top hotel, geweldige kamer en goed personeel. Kan niks negatiefs verzinnen.
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Valerie op 29 nov 2019
We thank you for your very positive comment, we are delighted to have made your stay in Liège very pleasant. We take note of your remarks and hope to see you again soon. Kindly, Valerie Do you love us? Say it on our Facebook page: Pentahotels Liège

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel, ligging in het centrum, schoon en gezellig!!
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Valerie op 29 nov 2019
We thank you for your very positive comment, we are delighted to have made your stay in Liège very pleasant. We take note of your remarks and hope to see you again soon. Kindly, Valerie

10/10 – Uitstekend

Wim

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Valerie op 7 nov 2019
We thank you for your very positive comment, we are delighted to have made your stay in Liège very pleasant. We take note of your remarks and hope to see you again soon. Kindly, Valerie Do you love us? Say it on our Facebook page: Pentahotels Liège

10/10 – Uitstekend

Sabine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tophotel in Luik.
Het hotel is goed gelegen, alles op wandelafstand en een bushalte voor de deur. De kamers zijn rustig en voorzien van alle comfort. Mooie bar, je kan er ook eten. Het ontbijt is top. En een heel speciale vermelding voor het vriendelijke personeel aan wie je alles kan vragen.
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Valerie op 29 nov 2019
We thank you for your very positive comment, we are delighted to have made your stay in Liège very pleasant. We take note of your remarks and hope to see you again soon. Kindly, Valerie

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Valerie op 2 okt 2019
We thank you for your very positive comment, we are delighted to have made your stay in Liège very pleasant. We take note of your remarks and hope to see you again soon. Kindly, Valerie Do you love us? Say it on our Facebook page: Pentahotels Liège

10/10 – Uitstekend

Denice

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooie hotel. Mooie kamers alleen vloerbedekking is niet handig voor mensen met astma.
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Valerie op 2 okt 2019
We thank you for your very positive comment, we are delighted to have made your stay in Liège very pleasant. We take note of your remarks and hope to see you again soon. Kindly, Valerie Do you love us? Say it on our Facebook page: Pentahotels Liège

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Valerie op 2 okt 2019
We thank you for your very positive comment, we are delighted to have made your stay in Liège very pleasant. We take note of your remarks and hope to see you again soon. Kindly, Valerie Do you love us? Say it on our Facebook page: Pentahotels Liège

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Valerie op 2 okt 2019
We thank you for your very positive comment, we are delighted to have made your stay in Liège very pleasant. We take note of your remarks and hope to see you again soon. Kindly, Valerie Do you love us? Say it on our Facebook page: Pentahotels Liège

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Valerie op 26 aug 2019
We thank you for your very positive comment, we are delighted to have made your stay in Liège very pleasant. Sincerely, Valérie Do you like us? Tell it on our Facebook page: Pentahotels Liège

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een gezellig en sfeervol hotel op een goede locatie in de stad. Op loopafstand van verschillende restaurants.
2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was super schoon, het personeel was zeer vriendelijk. Ik werd wel verrast toen ik een borg van 25 euro moest betalen
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in mei 2019