Exterieur

Beoordelingen van Mercure Liege City Centre

4 out of 5
Mercure Liege City Centre
Rue Saint Léonard 182, 4000 Liège, Liege

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 176 van 559 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 264 van 559 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 86 van 559 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 21 van 559 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 559 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Robert

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel alleen de kamers zijn wat gedateerd
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Vanessa op 25 mrt 2024
Geachte Robert,Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling van ons hotel! We zijn erg blij dat u genoten heeft van uw verblijf.We hebben net een aantal van onze kamers gerenoveerd. Aarzel niet om een van onze nieuwe kamers (Privilège of Supérieure) te boeken voor uw volgende verblijf.We hopen u snel weer te zien.Met vriendelijke groetenVanessa SARIHotel Manager

8/10 – Goed

Thierry

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Vanessa op 4 jan 2024
Cher Thierry,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, Cher Thierry, nos salutations distinguées.Vanessa SARIHôtel Manager

6/10 – Redelijk

J.M.J.F.

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Een vriendelijk, maar zeer middelmatig hotel (in Luik zijn overigens geen 5-sterren hotels, wellicht een gat in de markt....). Kamer was ook zeer doorsnee (geen bad, geen badjassen, geen pantoffels etc., prijs was acceptabel gezien geboden kwaliteit, maar hotel zeer geen aanbeveler, zij het ook geen uitgesproken afrader.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Manager op 14 aug 2023
Beste gast,Bedankt voor uw beoordeling.We zijn blij om te horen dat u onze vriendelijke service waardeerde. Echter, we betreuren het dat u onze kamer als middelmatig heeft ervaren. Onze kamers zijn uitgerust met een bad en over-bad douche, zoals vermeld in de informatie over het hotel. Wat betreft badjassen en pantoffels, deze zijn beschikbaar in onze Privilege kamers, die een iets hoger tarief hebben en extra voorzieningen bieden. We hopen dat u bij een toekomstig verblijf overweegt om een Privilege kamer te boeken voor een nog comfortabelere ervaring.We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in Luik. Met vriendelijke groeten,

10/10 – Uitstekend

Diederik

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Oude kamers, maar prima hotel en goed ontbijt
Iets oudere kamers.
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Vanessa op 7 feb 2022
Beste gast, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. We hopen je snel weer te verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet, Vanessa SARI Hôtel Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Goed voor kort verblijf
Aangenaam hotel, nogal veel lawaai van de straat, slecht geïsoleerde ramen. Vriendelijk verblijf en wat verouderd gebouw. Toch ruim 40minuten stappen van het station en de wijk is niet geweldig. Maar relatief dichtbij het centrum
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Vanessa SARI, General Manager op 16 nov 2021
Beste gast, Fijn dat u de tijd nam voor uw beoordeling. Het verheugt ons dat u heeft genoten van een aangenaam verblijf. Wat jammer dat u last had van lawaai in de kamer. We willen ons excuseren voor het ongemak. Aarzel een volgende keer zeker niet om dit te melden aan de receptie zodat wij naar een passende oplossing kunnen zoeken. In de toekomst verwelkomen we u graag opnieuw. Met vriendelijke groeten, Vanessa SARI, General Manager

8/10 – Goed

Naoki

1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Johan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima
Prima hotel voor Luik. Uitstekend ontbijt in mooie zaal
2 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Vanessa op 31 jul 2021
Geachte Johan, Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Mercure Liege City Centre erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen. Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen en wij hopen dat uw volgende bezoek even prettig zal verlopen als het vorige. Met vriendelijke groeten,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Vergane glorie, personeel doet zijn best
Inrichting kamers en publieke ruimtes niet meer van deze tijd. Badkamer vloer kan wel een schrobbeurtje gebruiken, vieze voegen. Vergane glorie Restaurant uitgezonderd, maar daar te beperkte keuken capaciteit voor het weekend.
2 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Vanessa SARI, General Manager op 12 jul 2021
Beste gast, Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn dat de vriendelijke service van ons personeel door u opgemerkt werd. Jammer alleen dat u niet geheel tevreden was over de inrichting van ons hotel. We begrijpen dat dit voor iedereen anders is. Aarzel niet de receptie aan te spreken bij enige tekortkoming betreffende de schoonmaak. Dan kunnen ze dat gelijk voor u oplossen. We hopen dat u van een goede nachtrust genoten heeft en u alsnog fijne herinneringen heeft aan uw verblijf bij ons. Met vriendelijke groeten, Vanessa SARI, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jammer van het ontbijt in COVID tijden. Het kan echt wel beter.
2 nachten verbleven in december 2020
Reactie van Vanessa Sari (Hotel Manager) op 29 dec 2020
We willen je bedanken voor je reactie. Helaas staat de huidige situatie ons niet toe om het ontbijt te verzorgen zoals het normaal zou moeten zijn. We proberen zoveel mogelijk aan te bieden volgens de Belgische maatstaven. Natuurlijk bent u meer dan welkom om ons uw suggestie te doen om ons te helpen de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren. Met vriendelijke Groeten

8/10 – Goed

mark

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
leuke uitvalsbasis voor Luik te ontdekken
aangename locatie van het hotel, zeer leuke ontbijtruimte, niet ver verwijderd van een leuke buurt met resto's etc...
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Vanessa op 3 sep 2020
Beste Mark, Heel erg bedankt voor uw beoordeling. Het verheugt ons al uw mooie woorden in ontvangst te mogen nemen. Ons team dankt u voor het compliment en ontvangt u graag opnieuw bij uw volgend bezoek aan Luik. Vriendelijke groeten, Vanessa SARI, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ligging was goed, dichtbij centrum. Restaurant was uitstekend. Erg vriendelijke bediening.
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Vanessa op 25 dec 2019
Beste klant, Wij danken u voor deze prachtige reactie. Het is altijd een plezier om te lezen. We hopen u terug te verwelkomen in het Ramada Plaza. Wij wensen u prachtige eindejaarsvieringen. Vanessa Sari-Hotel Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer vriendelijk personeel, nette kamers lekker ontbijt voor elk wat wils, een aanrader
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Vanessa op 25 dec 2019
Beste klant, Wij danken u voor deze prachtige woorden met betrekking tot uw verblijf. We zijn verheugd dat u onze diensten op prijs stelde. We kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen. Wij wensen u prettige eindejaarsvieringen. Vanessa Sari-Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Vanessa op 11 okt 2019
Dear guest, Many thanks for sharing your feelings about your stay in our hotel. Hope to welcome you again. Kind regards, Vanessa SARI Hôtel Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Vanessa op 30 jul 2019
Dear guest, Thank you for taking the time to let us know about your experience at our hotel. We are delighted you enjoyed your stay with us and we sincerely hope to welcome you again at the Ramada Liège in the near future. Kind regards, Vanessa SARI-Hôtel Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Voor ons was het bad iets moeilijker om uit te stappen,dus liever douche. Rest was allemaal ok
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Vanessa SARI, Beheerder op 23 jul 2019
Beste gast, Hartelijk dank voor deze uitstekende score! We vinden het fijn te lezen dat u tevreden was met uw verblijf bij ons. We zullen uw opmerking over het bad noteren. Vriendelijke groeten. Vanessa SARI, Beheerder

10/10 – Uitstekend

Griet

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Vanessa op 26 jun 2019
Dear guest, Many thanks for sharing your feelings about the hotel with us. Hope to welcome you again very soon in our hotel. Warm regards, Vanessa SARI Hotel Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prima hotel met nette en schone kamers. Wel is het wat gedateerd.
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Vanessa op 6 mrt 2019
Beste Gast, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Enkel op deze manier zijn we in staat om onze service te verbeteren en aan te passen waar nodig. Fijn om te lezen dat u genoten heeft van ons hotel. Hopelijk mogen we u binnenkort opnieuw verwelkomen bij ons. Met vriendelijke groeten, Vanessa SARI-Hôtel Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Vanessa SARI op 9 jan 2019
Dear guest, Many thanks for sharing your feelings about the hotel with us. Hope to welcome you again very soon in our hotel. Best regards, Vanessa SARI-Hôtel Manager

10/10 – Uitstekend

Filip

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super verblijf
Heel goed hotel hele fijne omgeving Grote en gezellige kerstmarkt
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Vanessa op 2 jan 2019
Beste Filip, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Enkel op deze manier zijn we in staat om onze service te verbeteren en aan te passen waar nodig. Fijn om te lezen dat u genoten heeft van ons hotel. Hopelijk mogen we u binnenkort opnieuw verwelkomen bij ons. Met vriendelijke groeten, Vanessa SARI-Hôtel Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Vanessa op 31 dec 2018
Dear guest, thank you for taking the time to let us know about your experience at our hotel. We are delighted you enjoyed your stay with us and we sincerely hope to welcome you again at the Ramada Liège in the near future. Kind regards, Vanessa SARI-Hôtel Manager

10/10 – Uitstekend

Bart, Lichtaart

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel vlakbij het centrum. Heel mooie bar en kamers
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Vanessa SARI op 2 nov 2018
Beste Gast, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Enkel op deze manier zijn we in staat om onze service te verbeteren en aan te passen waar nodig. Fijn om te lezen dat u genoten heeft van ons hotel. Hopelijk mogen we u binnenkort opnieuw verwelkomen bij ons. Met vriendelijke groeten, Vanessa SARI-Hôtel Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Goed gelegen hotel buiten de stadsdrukte.
Dicht bij Place Leonard waar een mooie wandeling naar de citadel begint en dicht bij de zondagmarkt.
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van Vanessa SARI, Beheerder op 25 aug 2018
Beste gast, Hartelijk dank voor uw feedback. Het doet ons veel plezier te horen dat u heeft kunnen genieten van uw verblijf bij ons en dat u hierbij helemaal tevreden was met onze rustige ligging. We hopen u alvast in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet. Vanessa SARI, Beheerder

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel maar.niet in het center
Je moet.minstens 20 min lopen om in het centrum te komen. Zeer goede parkeergelegenheid (betaald). Vriendelijk personeel. Grote kamer.
3 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Vanessa op 16 aug 2018
Beste Gast, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Enkel op deze manier zijn we in staat om onze service te verbeteren en aan te passen waar nodig. Fijn om te lezen dat u genoten heeft van ons hotel. Hopelijk mogen we u binnenkort opnieuw verwelkomen bij ons. Met vriendelijke groeten, Vanessa SARI-Hôtel Manager

10/10 – Uitstekend

Alain

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ideaal gelegen in het centrum, ruime parking en vriendelijk personeel
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van Vanessa SARI op 1 aug 2018
Beste Gast, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Enkel op deze manier zijn we in staat om onze service te verbeteren en aan te passen waar nodig. Fijn om te lezen dat u genoten heeft van ons hotel. Hopelijk mogen we u binnenkort opnieuw verwelkomen bij ons. Met vriendelijke groeten, Vanessa SARI-Hôtel Manager

8/10 – Goed

Thierry, Antwerpen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Minder aangename buurt van Luik maar wel dicht bij het centrum. Zeer vriendelijk personeel. Propere ruime kamers.
2 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Vanessa SARI, Beheerder op 22 jul 2018
Beste Thierry, Hartelijk dank voor uw feedback. Het doet ons veel plezier te horen dat de ruimte en de netheid van uw kamer naar wens waren. We vinden het spijtig dat u onze locatie wat minder vond. Zoals u ook aangeeft, zijn we ook dicht bij het centrum gelegen. We ontvangen u graag opnieuw bij een volgend bezoek aan Luik. Met vriendelijke groet.

8/10 – Goed

Jan

Positief: Netheid, personeel en service
All and all ok.
The room looks ok, good beds and climatization, free coffee and water. Very nice garden and bar. Unfortunately, no minibar as mentioned, and there's no toilet brush in the shower. Staff is very friendly and professional.
2 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Vanessa SARI, Manager op 29 jun 2018
Dear Jan, Allow us to thank you for your review concerning your visit to Ramada Plaza Liège City Center hotel. It is very rewarding to read that you enjoyed your stay. Your comments about the bedding, cleanliness and air-conditioning of your room are genuinely appreciated. Guest satisfaction is of the utmost importance to our team, and we thank you for your kind words about the friendly service you received. We are glad you were able to make the most of our bar and gardens. Your remarks are taken into account. We would like to inform you that Executive rooms have a fridge for personal use; feel free to choose one of them for your next booking. Please do not hesitate to contact the reception if you need extra articles for the bathroom. I hope to have the pleasure of welcoming you back, again. With kind regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reactie van Vanessa SARI op 15 mei 2018
Dear guest, Thank you for taking the time to let us know about your experience at our hotel. We are delighted you enjoyed your stay with us and we sincerely hope to welcome you again at the Ramada Liège in the near future. Kind regards, Vanessa SARI-Hôtel Manager

8/10 – Goed

Mark, Den Helder

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Leuk hotel midden in de stad
Fijne kamer met goed bed en kleine badkamer. Veel kleine gebreken in de kamer, dit maakt dat de prijs in mijn ogen te hoog is. Even goed wel genoten en het personeel was uiterst vriendelijk en meertalig.
3 nachten verbleven in april 2018
Reactie van Vanessa SARI, Beheerder op 28 apr 2018
Beste Mark, hartelijk bedankt dat u even de tijd nam een korte review te schrijven. Het doet ons enorm veel plezier te horen dat de kamer naar wens was en u heeft kunnen genieten van een aangenaam bedcomfort. Indien er zich een probleem voordoet in de kamer of eender waar, twijfel dan niet dit te melden aan de balie. Ook zijn we blij te horen dat het personeel aan uw verwachtingen voldeed. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in Luik. Met vriendelijke groeten,

8/10 – Goed

Blauwe Bowler, Arnhem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel in de buurt van centrum van Luik
Dichtbij centrum van Luik, aan water gelegen hotel. Goed bereikbaar, parkeergelegenheid aan de achterkant (wel 12,50 euro/nacht). Hotel ziet er netjes uit, gezellige bar cq. restaurant in de gewelven van het voormalige klooster, zorgt voor een aparte sfeer. Ontbijt was uit de kunst. Kamers een beetje gedateerd, maar alles is aanwezig. Als ik nog eens naar Luik zou gaan, zou ik hier zeker weer boeken.
1 nacht verbleven in maart 2018
Reactie van Vanessa SARI, Beheerder op 19 mrt 2018
Beste Blauwe Bowler, bedankt voor uw positieve review over Ramada Plaza Liège City Center. Onze excuses namens het team dat u niet ingelicht was over de prijs van de parkeergarage. We begrijpen dat u dit graag van tevoren wilt weten en zullen dit in de toekomst beter benadrukken. Wat fijn dat u heeft genoten van uw verblijf in ons hotel dicht bij het centrum van Luik en dat u tevreden was over het ontbijtbuffet. We bedanken u voor de positieve feedback en hopen u in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn. Vriendelijke groeten, Vanessa SARI, Beheerder

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Prima, personeel kan meer aandacht schenken.
Parkeren is lastig, als er voor geen plek zou zijn dan kon er achter geparkeerd worden. Echter dat kost je ineens wel een flinke duit, jammer dat het niet even gezegd wordt. Waterkoker bleek defect, maar dat was wel vrij snel opgelost. Het ontbijt was qua kwaliteit best matig t.o.v. de prijs kwaliteit verhouding. Er mag best gevraagd worden hoe het verblijf was als men uitcheckt. Bedden hebben wij zelf aan elkaar vast gezet, van een van de bedden staken de veren door het bed (te laat het andere bed geprobeerd te wisselen. anders hadden we het eerder kunnen melden). Verder rustig hotel, stukje lopen naar het centrum, maar dat genoot juist onze voorkeur.
2 nachten verbleven in februari 2018
Reactie van Vanessa SARI, Beheerder op 27 feb 2018
Beste gast, hartelijk bedankt voor uw interessante recensie. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf in ons rustige hotel op loopafstand van het centrum. Onze excuses namens het team dat u niet ingelicht was over de parkeerplek. We begrijpen dat u dit graag van tevoren wilt weten en zullen dit in de toekomst beter benadrukken. Tevens betreurt het ons dat uw bed niet helemaal in orde was en dat u niet helemaal tevreden was over het ontbijtbuffet en de gastvrijheid. We zullen deze punten bespreken met het team en kijken hoe we onze kwaliteit op deze gebieden kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet en hopelijk tot een volgende keer,

6/10 – Redelijk

M, Luik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
M en M
Leuke kerstmarkt, gezellige sfeer. Genoeg eet en drink kraampjes.
1 nacht verbleven in december 2017
Reactie van Vanessa op 12 jan 2018
Beste Gast, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Enkel op deze manier zijn we in staat om onze service te verbeteren en aan te passen waar nodig.Hopelijk mogen we u binnenkort opnieuw verwelkomen bij ons. Met vriendelijke groeten, Vanessa SARI-Hôtel Manager

8/10 – Goed

Karin

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Uitstekend hotel.
Fijn hotel net buiten het centrum. Met bussen alles goed bereikbaar. De straat achter het hotel heeft een goede pizzeria met een houtskooloven. Douche in bad, dat is niet prettig. Ontbijt zeer uitgebreid.
2 nachten verbleven in november 2017
Reactie van Vanessa op 4 dec 2017
Beste Gast, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Enkel op deze manier zijn we in staat om onze service te verbeteren en aan te passen waar nodig. Fijn om te lezen dat u genoten heeft van ons hotel. Hopelijk mogen we u binnenkort opnieuw verwelkomen bij ons. Met vriendelijke groeten, Vanessa SARI-Hôtel Manager

8/10 – Goed

Regine, Luik

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Even ontsnappen aan de drukte
Rustgevend weekendje. Wel jammer dat aan de receptie geen nederlands gesproken werd en er weinig info gegeven werd, De kamer was pas om 14.30u beschikbaar. Na een rit van 4u was dit jammer.Luxe Super ontbijtbuffet. Heel vriendelijk onthaal ook.
1 nacht verbleven in november 2017
Reactie van Vanessa op 16 nov 2017
Beste Regine, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Enkel op deze manier zijn we in staat om onze service te verbeteren en aan te passen waar nodig. Fijn om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel. Hopelijk mogen we u binnenkort opnieuw verwelkomen bij ons. Met vriendelijke groeten, Vanessa SARI Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Herman, Almelo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect hotel in het centrum!
Prima hotel. Gastvrij! Goed ontbijtbuffet en uitstekend restaurant.
2 nachten verbleven in september 2017
Reactie van Vanessa sari op 4 okt 2017
Beste Gast, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Enkel op deze manier zijn we in staat om onze service te verbeteren en aan te passen waar nodig. Fijn om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel. Hopelijk mogen we u binnenkort opnieuw verwelkomen bij ons. Met vriendelijke groeten,

6/10 – Redelijk

Corrie, schijndel

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Dicht bij centrum
We hadden via een aanbieding van se ANWB de kamer geboekt.Op papier een luxe kamer in werkelijkheid viel dat tegen.Geen minibar,in bad douchen en een airco die het niet deed. Het uitzicht op de binnentuin was een rommelig binnenplaatsje omringd door oude flats
1 nacht verbleven in september 2017
Reactie van SARI Vanessa op 4 okt 2017
Beste gast , Hartelijk dank voor uw beoordeling. Enkel op deze manier zijn we in staat om onze service te verbeteren en aan te passen waar nodig.Hopelijk mogen we u binnenkort opnieuw verwelkomen bij ons. Met vriendelijke groeten,

8/10 – Goed

Phil

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettig hotel buiten het centrum
De zondagse markt voor de deur was een pluspunt, maar de afstand naar het centrum vonden wij te voet best ver
Reactie van Vanessa op 6 jun 2017
Beste Gast, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Hopelijk mogen we u nogmaals verwelkomen. Mvg, Vanessa SARI Hotel Manager

8/10 – Goed

margot

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
aan de Maas
prima hotel, comfortabele kamers

8/10 – Goed

Robert Jan, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vanuit de kamer een mooi uitzicht op Maas.
Het hotel is een comfortabele uitvalsbasis om de stad te ontdekken. Het personeel is vriendelijke en behulpzaam.

8/10 – Goed

p, belgie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Centraal gelegen
Ruime kamer. Zeer stil ondanks drukke weg. Vlotte receptie. Lunch in restaurant bood weinig keuze.
Reactie van Vanessa op 20 sep 2016
Dear guest, Many thanks for sharing your feelings about the hotel with us. Hope to welcome you again very soon in our hotel. Best regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prima hotel, oud, degelijk, vriendelijk personeel
Nette ruime kamer, schoon. Zeer vriendelijk personeel. Wel redelijk verouderd. (Met name: vloerbedekking, gordijnen en lift). Hierdoor komt hotelkamer in eerste instantie muf en minder schoon over dan dat zij in werkelijkheid is. Het gebruikelijk assortiment aan zeepjes, shampoo, lotion etc. ontbreekt. In plaats hiervan zijn zeepdispensers aan de muur bevestigd in douche/bad en bij de wastafel. De goede waterdruk van de badkraan is afwezig in de douchekop: matige waterdruk (begrensd?). Handdoeken zijn van matige kwaliteit en bevatten oude vlekken. Bovengenoemde punten gaan ten koste van de luxebeleving. Goede TV, alhoewel niet alle zenderontvangst goed is zonder ruis. WiFi-ontvangst en snelheid zijn uitstekend. Ontbijt is goed. Loopafstand centrum: 20-25min. Auto is goed en kosteloos te parkeren in nabijheid van het hotel. Hotel beschikt echter ook over eigen parkeerplaats die voor hotelgasten meen ik ook gratis is.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima en vlak bij centrum
Goed hotel, schone en ruime kamers met een niet te zacht maar zeker niet zeer hard bed. Goed geslapen. Gemakkelijk te bereiken met de auto en op loopafstand van centrum. Na een paar honderd meter loop je al langs leuke restaurants en het centrum is binnen 10 minuten te bereiken. Luik heeft niet veel bijzondere attracties maar is een leuke stad voor een paar dagen relaxen. De markt op zondag begint voor het hotel. Markt is het bezoeken waard.

8/10 – Goed

Dirk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer mooi hotel
Het hotel was erg mooi en netjes. Lag alleen nog een stukje lopen van het centrum en het ontbijt was redelijk prijzig. Personeel was erg vriendelijk.

8/10 – Goed

danijela, mechelen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nice quiet hotel
nice clean and quiet hotel short walking distance from city center

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Nier echt vier sterren waardig. Warme kamers plus personeel dat alleen Frans spreekt

10/10 – Uitstekend

Davita, Ede

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel vlakbij centrum Luik
Toen we aankwamen bij het hotel blrrk onze boeking via xpedia niet goed te zijn doorgekomen. Er werd gelijk een kamer voor ons geregeld, dus dat was echt top. Het hotel ligt vlakbij het centrum van Luik, alles is op loopafstand, maar er rijden ook bussen die makkelijk te nemen zijn. Het personeel was zeer vriendelijk en sprak heel aardig Nederlands dus dat was fijn. Kortom een heel fijn hotel!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Zakelijk hotel
Een nette hotel en kamer. Vooral de badkamer is toe aan een renovatie. Geen minibar in de kamer, maar koffie/thee benodigdheden zijn wel aanwezig. Parkeergelegenheid aan binnenhof. Locatie is eigenlijk erg saai en zou ik niet aanraden behalve voor zakenreizen. Restaurant in bijgebouw ziet er leuk uit. Wifi in de kamer werkte trouwens erg goed en is snel vergeleken met de meeste hotels.

6/10 – Redelijk

KeesB

Positief: Netheid, personeel en service
redelijk. maar ook niet meer dan dat
Geen Wi-Fi. Internet en tv beetje gedateerd. Douchen in bad niet handig en ventilatie in badkamer slecht. Restaurant heel matig en ontbijt redelijk. Wel heel aardig personeel.

10/10 – Uitstekend

echtpaar, nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mooie ruime kamer, uitstekende bedden, en badkamer
Mooi hotel dicht bij historisch centrum met parkeer gelegenheid, wel moet je er voor betalen. Goede service. Men kon er meer Nederlands terecht.