Kinderactiviteiten

Beoordelingen van Hotel L' Amandier

3 out of 5
Hotel L' Amandier
Avenue de Bouillon 70, Libramont-Chevigny

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 137 van 259 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 106 van 259 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 12 van 259 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 259 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 259 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Andy

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hele mooie kamers
Heel vriendelijk personeel en heerlijk ontbijt
2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Els

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
jammer van de harde matras de rest helemaal in orde super ontbijt
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

bruno

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed ontvangst, uitgebrreid ontbijt en nette en angename kamers. Waar voor je geld.
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van L'Amandier op 26 mei 2023
Hartelijk dank voor het opschrijven van al deze gegevens. Dit zal toekomstige gasten helpen om voor ons hotel te kiezen. Wij zijn zeer blij om te lezen dat u van uw verblijf bij ons heeft genoten.

10/10 – Uitstekend

Denis

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wij verbleven hier 2 nachten en vonden dit één uitstekend hotel in een mooi omgeving, zeker voor mensen die van mooie natuur en wandelingen houden. Ontbijt was heerlijk!
2 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Joseph

1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

pierre

1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Joren

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer goed hotel. Lekker en ruim ontbijt. Zeer nette kamers!
3 nachten verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Aaladin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

pierre

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2021

8/10 – Goed

Michel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2021

8/10 – Goed

Manu

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk hotel
Leuk hotel. Service is prima en heel goed op covid afgestemde procedures. Lekker ontbijt. Lag veel sneeuw rond hotel wat heel mooie zichten gaf. Enige minpunt is dat geluidsisolatie op kamers niet optimaal is
2 nachten verbleven in december 2020
Reactie van L'Amandier op 9 feb 2021
Hartelijk dank dat u de tijd heeft willen nemen om onze enquête te beantwoorden. Wij zijn zeer blij om te lezen dat u van uw verblijf bij ons heeft genoten!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in december 2020

8/10 – Goed

Huub

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Netjes en stijlvol ingericht
Nette kamers en een fijn ontbjit. Het personeel is erg vriendelijk en zeer behulpzaam
1 nacht verbleven in november 2020
Reactie van Team L'Amandier op 21 nov 2020
We zijn verheugd te horen dat u genoten heeft van uw nette kamer en het verheugt ons dat u erg tevreden was over de gastvriendelijkheid van de staff van l’Amandier. Wij hopen u nog vele keren met een glimlach te mogen verwelkomen.

10/10 – Uitstekend

Alexander

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aangenaam hotel.
Ik heb geen slechte ervaring met dit hotel. Perfecte Service, zeker tijdens deze bizarre tijden van Covid. Ontbijbuffet perfect geregeld. Vriendelijk ontvangst.
1 nacht verbleven in oktober 2020
Reactie van Team L'Amandier op 21 nov 2020
Hartelijk dank voor het delen van je positieve ervaring.Wij hopen u spoedig weer terug bij ons te zien.

10/10 – Uitstekend

Ronald

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top
Nette kamers en heel uitgebreid ontbijt. Verse jus en gebakken ei.
1 nacht verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Wim, Evergem

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamers zijn heel proper. De flesjes water tegen zo'n hittegolf stonden al klaar voor mee te nemen en dat is een heel goed teken. Het ontbijt was zeer lekker.
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Roel, Liedekerke

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was een heel proper hotel, vriendelijk personeel en echt top ontbijt buffet
2 nachten verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

richenel, spijkenisse

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean hotel! Enough choice of the breakfast! Free parking. People wo work there are very kind. If I had to book this hotel again, I would do that.
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Geert

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

RR

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima
Goede service
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Linda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Proper hotel, uitgebreid ontbijt, restaurant bij Louis lekker en super sympathiek, kleine prijzen. Grote veilige parking.
2 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alles was in orde
Hotel ligt in Libramont, in de provincie Luxemburg. Ligt redelijk dicht bij een aantal grotere wegen, niet zo heel ver van de autostrade. Zeer vriendelijk en correct onthaal bij inchecken. De kamer is relatief basic, maar wel helemaal in orde en alles wat je nodig hebt. En donkere gordijnen, wat ik persoonlijk altijd een pluspunt vind. De badkamer is misschien iets luxueuzer dan de kamer zelf. Een minpunt wel: de ruimte tussen de douche en het wc is bijzonder krap. Iemand met lange benen past volgens mij echt niet op het wc. Ontbijt was ook in orde. Voldoende keuze, en verse produkten. Vooral de verse aardbei smoothie was echt wel lekker. Kortom, zeker aangenaam verblijf.
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Elodie op 13 sep 2019
Hartelijk dank dat u de tijd heeft willen nemen om onze enquête te beantwoorden, en voor het opschrijven van al deze gegevens. Dit zal toekomstige gasten helpen om voor ons hotel te kiezen. Wij zijn zeer blij om te lezen dat u van uw verblijf bij ons heeft genoten. Wij hopen u spoedig weer terug bij ons te zien.

10/10 – Uitstekend

Erwin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Service! Ruime kamers
Belgisch kampioenschap in de buurt en hiervoor overnachting de dag voordien nodig.
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Elodie op 13 sep 2019
Hartelijk dank voor uw verblijf in ons hotel. Wij zijn zeer blij om te lezen dat u van uw verblijf bij ons heeft genoten. Tot een volgende keer voor een andere sportief verblijf!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Elodie op 13 sep 2019
Merci pour votre très bonne note. Cela nous fait très plaisir. A bientôt!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
+ leuke kamer, vriendelijk personeel, voldoende keuze ontbijt, stevige douche - badkamer wordt behoorlijk nat door douche opstelling
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
+ leuke kamer, vriendelijk personeel, voldoende keuze ontbijt, stevige douche - badkamer wordt behoorlijk nat door douche opstelling
2 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Andre

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

eric

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Alain

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortabel Hotel met ruime kamers
Zeer comfortabele ruime kamer. Ook vlaamse zenders op televisie. Goede wifi, ruime parking, stille ligging.
1 nacht verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prijs kwaliteit een zeer goed hotel, kamer was perfect in orde. Ontbijt was gevarieerd genoeg, niet overdreven en voor ieders wat wils.
2 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Elodie op 31 aug 2018
Bedankt voor uw bezoek in L’Amandier en uw positieve bericht. Wij hopen u opnieuw te mogen verwelkomen.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
zeker voorherhaling vatbaar
een aanrader ik ga zeker terug hopelijk onder betere persoonlijke reden (was daar voor het regelen van een begrafenis)
2 nachten verbleven in juni 2018

10/10 – Uitstekend

Patrick

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
12 motorrijders op weekend
Kamer en badkamer waren top! Enkel 's morgens niet iedereen van ons gezelschap warm water in de badkamer. Bar wat afgeleefd. Vriendelijke bediening. Goed ontbijt.
1 nacht verbleven in september 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
very good hotel with good rooms and very clean . hotel for evry people ,
1 nacht verbleven in september 2017

10/10 – Uitstekend

Philipe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

GREET

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn verblijf.
Hotel geboekt voor 1 nacht. Aangenaam hotel, airco ontbrak wel. Keuze aan ei-gerechten bij ontbijt. Goed bed, goede kussens. Douche in bad, maar proper!
1 nacht verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Carel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Uitgebreid en goed ontbijt. Eitje wordt voor U gebakken. Er kan een luchpakket worden meegenomen. Op de kamer is een minibar. Goede wifi en gratis. Een restaurant is direct naast het hotel aanwezig. Rekening kan op de kamer worden gezet. Parkeren kan voor het hotel of anders achter het hotel op P2. Gezellige bar in het hotel.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima hotel
kamer was prima, was alleen jammer dat we geen kamer met bad kregen zoals ik had geboekt, die waren niet meer beschikbaar maar toen ik daar naar vroeg kwamen ze wel met een fijne compensatie, 2 uur gratis in de privé spa wat het ontbreken van een bad op de kamer natuurlijk ruimschoots goedmaakte:-) het restaurant in het hotel was helaas gesloten, het restaurant ernaast was wel open en hebben we ook prima gegeten, eten was erg lekker alleen de bediening kon een ietsje vriendelijker en met iets meer aandacht, serveerster was erg gehaast maar had het misschien ook erg druk in haar eentje.

8/10 – Goed

Roy, Capelle aan den IJssel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk comfortabel hotel
Vriendelijk behulpzaam personeel. Receptionist uiterst sympathiek Goed ontbijt

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prima hotel
Prima hotel. Goed ontbijt. Prima bedden. Nette kamer.

8/10 – Goed

Pascale, poederlee

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het was een aangenaam verblijf ze waren heel vriendelijk en het bed was uitstekend!!

8/10 – Goed

Luc M.

Positief: Netheid, comfort kamer
Goed. Leuke bar.
Ontbijt was lekker doch mag iets uitgebereider zijn.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Goed hotel
Alles was perfect behalvede matrassen 2 dagen geboekt beide dagen stond ik op met rugpijn. Extra bedden inde kamer was erg slecht kinderen konden niet slapen matras te dun en hard ik heb kunnen oplossen met de extra dekbedden te plaatsen op de matras.Extra bedden

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Martijn, Pijnacker

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vlak bij winkels
De ontvangst was vriendelijk. Badkamer zag er mooi uit. Wij hadden een twee persoonskamer met 2 kinderbedden erbij, om die neer te zetten moesten we wel zelf wat meubels verplaatsen. Dat was verder geen probleem. Het ontbijt was goed en ook hier was het een vriendelijke sfeer. In de ochtend na het uitchecken was een winkelcentrum in de buurt met o.a. H&M, C&A, Delhaize en wat andere winkels. In de gang van het hotel stonden op onze verdieping wel een aantal matrassen - dat zag er wat slordig uit. Parkeren bij het hotel was gratis. Als tussenstop zou ik hier zeker nog wel een keer heengaan. Er was ook een lounge en avondrestaurant maar daar hebben wij geen gebruik van gemaakt.

8/10 – Goed

Annemie Dedoncker, Strombeek-Bever

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer warm en huiselijk
Het onthaal was zeer hartelijk. De kamer was sober, maar netjes en zeer rustig. Het ontbijt was uitgebreid en we werden zowaar in het Nederlands aangesproken. Hier komen we zeker terug als we in de buurt moeten zijn.

6/10 – Redelijk

Mady, Puurs

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
niet speciaal
Niet alle faciliteiten waren aanwezig zoals aangegeven bij de reservatie: geen waterkoker, geen koffiezet. Als voorkeur gaven we een queensize bed op. Toch kregen we twee eenpersoonsbedden maar ze stonden nog niet eens tegen mekaar. Meubilair is wat afgeleefd. Badkamer voldoet maar leek eerder een gewoon bad dan een spa-bad.

8/10 – Goed

Luc VE, Blankenberge

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
zeer uitgebreid ontbijt
Ontbijt was zeer goed en uitgebreid. Extra bedden zelf te instaleren. Badkamer kon netter: Zeker WC en bad. Alles bij elkaar toch een positieve ervaring.

8/10 – Goed

John

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer