Een binnenzwembad en ligstoelen

Beoordelingen van Hotel Mont Vallon Meribel

4 out of 5
Hotel Mont Vallon Meribel
Route du Chatelet Le Mottaret, Meribel Mottaret, Les Allues

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 18 van 32 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 6 van 32 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 6 van 32 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 32 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 32 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Personeel heel vriendelijk, weinig animatie, verzorgd, net
12 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

12 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Bryan, Costa Mesa

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Will definitely stay at hotel Mont Vallon Meribel again! Staff is great, food excellent, location to ski slopes perfect, room and all facilities wonderful. Thanks!!
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Front Office Manager op 21 mrt 2024
Dear Bryan, We are delighted to read that you enjoyed you stay at the hotel ! We will share your comment with the team and we are pleased to read that you enjoyed the food quality as well as the facilities of the hotel. We will be sincerely happy to welcome you next year! Best regards, CamilleFront office manager

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Mr Christian

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Great hotel. Five star food, service, cleanliness, location. Cosy, nice atmosphere, good bar. Been to many places in the Zappa and this was probably the best. It looks dated but this just makes it authentic and genuinly charming. Only negatives would the the 1980’s multi gym! And the showerin the room was poor. Great overall.
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Front office Manager op 21 mrt 2024
Dear Christian, Thank you sincerely for taking the time to leave us a comment. We are delighted to read that you enjoyed the food as well as the location and the atmosphere. The hotel is indeed very charming due to his authenticity. We are indeed looking to improve the gym in the coming years. We hope to welcome you next time. Best regards, Camille Front office Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

frédéric

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Aleksandr, Dubai

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The fee includes half board but we could not have dinner as there were no tables available in the two restaurants. The child was left hungry.
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Gill

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cant wait to come back
Stayed for 4 days and could not have been made to feel more welcome, the valet, reception, bar and restaurant staff were all amazing. Beds were comfy, view was great, shower was hot with good water pressure, wifi was great and the chicken fingers and fries from the bar were delicious. Massage was lovely and although the pool was a little chilly on entry it was refreshing and had a great view
Bar
View from the breakfast /dining room
Ski / board locker with dryers
4 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Hotel Manager op 24 mrt 2023
Dear Gill,Thank you very much for taking the time to share your experience after having stayed with us at Mont Vallon Hôtel.We very much appreciate your comment and can't wait to welcome you back.Best regards,Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Matthew

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I had a great stay - thank you!
A true ski-in ski-out. The hotel has a rustic charm about it, and the service was good. It has a lovely lounge area with a fire place, nice pool, sauna and steam room. It does not have a hot tub though. Note that it's located in Meribel Mottaret which sits higher than Meribel Centre (a quick 10 minute free bus ride away). Very easy to get to the other resorts like Val Torens.
5 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Hotel Manager op 2 mrt 2023
Dear Matthew,Thanks for the great comment, very much appreciated.Best regards,The Management

6/10 – Redelijk

Nigel

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
We loved the location of the hotel, however we found the hotel to be rather tired and not really befitting a 4 star property. The staff on the whole were super helpful and friendly, but the gym was not good and as one of our party was a non skier, this was a deal breaker, they had really looked forward to a decent gym. Sadly we also had problems with the internet which was frustrating.
5 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Ashley

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Really good for a short stay
Brilliant location ski in and out , nice comfortable room mountain view one are the best food was good nice breakfast and casual dining in the evening, loads of good restaurants within 200m also
4 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Abdulmohsen

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The front desk was amazing
3 nachten verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Quentin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Idealement situé
Hotel sympa un peu vieillisant mais idealement situé
2 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van L'équipe de Réception op 5 feb 2022
Cher client, Merci de prendre le temps de nous faire part de votre expérience au MontVallon. Nous sommes ravis d’apprendre que vous avez passé un bon séjour au sein de notre établissement. Nous espérons vous revoir bientôt Cordialement L’Equipe du MontVallon

8/10 – Goed

MESTRE

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Positive = location close to the lift, staff Negative = too hot inside the room and impossible to set the temperature, old bathroom, no water bottle, no coffee machine, no water boiler in room... not acceptable for a 4* hotel !
3 nachten verbleven in december 2021
Reactie van The Receptino Team op 5 feb 2022
Dear Sir, We would like to thank you for your comments about the staff and the location. However, we are sorry to read that the room was too hot during your stay, indeed we have a central heating system which makes difficult to set up a temperature for just 1 room. Regarding the room amenities we take your feedback in order to improve ourselves for next year. Looking forward to welcoming you back. The MontVallon team.

6/10 – Redelijk

Fredrik

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice and helpful staff.
2 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It eas very close to the lifts. A genuine ski in, ski out. While the wi-fi was always functional, signing in every time you moved around the premises, was a bit tedious. ( First World Problem! 😀)
14 nachten verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Best location, but needs an update.
Needs an update for a 4 star. Heating is too high. Only 2 plugs in room. No plugs close to bed.
4 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location, extremely friendly and helpful staff. It would be nice to have a complimentary cup of tea available in lounge in afternoon after skiing, as many places do.
4 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2019

4/10 – Matig

Thierry-J

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel correct sans plus pour un 4*, service médiocre par du personnel saisonnier mal formés, propreté limite, petit dej digne d'un Ibis aussi bien en qualité qu'en quantité, quant j'ai vu le petit dej, je n'ai jamais ni déjeuner ni diner au restaurant de l'hôtel, heureusement que la semaine a été ensoleillée..........
6 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

bruno

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
emplacement superbe
2 nachten verbleven in februari 2019

4/10 – Matig

Thierry

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Apocalypse au Mont Vallon
Cet hôtel qui a été repris il y a 1 an ne correspond à un standing d’ 4 étoiles comme indiqué. Arrivée sur une pente enneigée même pas dégagée, aucun personnel pour prendre les valises à notre arrivée, brasserie qui possède de bons plats et desserts, par contre le soir seul 3 plats sont disponibles sur l’ensemble de la carte et la seule réponse que nous avons pu avoir, c’est qu’il fallait faire remonter notre mécontentement à la direction car ce n’etait pas la 1ère fois que la réflexion était faite. La serveuse du soir ne daigne pas dire bonsoir, il n’y a aucune uniformité dans les tenues de chaque personne. Le service de chambre est un roman tellement il y a d’oubli. Les personnes sont de bonnes volontés mais nous avions l’impression d’être dans un avion sans pilote. Dommage car le site vaut le détour. J’ai fait part de mon mécontentement à une personne de l’accueil mais aucun responsable n’est rentré en contact avec nous afin de donner des explications de manière à donner une image plus positive de cet établissement.
7 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

5 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Freddy, Paris, fr

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Personnel charmant, accueillant, disponible sans oublier le directeur dévoué pour rendre service au client. Merci du surclassement fort apprécié car nous étions déjà client.
2 nachten verbleven in januari 2019