Junior suite (Prestige) | Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, geluiddichte muren

Beoordelingen van Hôtel Barrière Le Westminster Le Touquet

5 out of 5
Hôtel Barrière Le Westminster Le Touquet
Avenue Du Verger, Le Touquet-Paris-Plage, Pas-de-Calais

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 324 van 653 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 229 van 653 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 64 van 653 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 26 van 653 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 653 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Berry

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

koen

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top hotel, perfect gelegen.
3 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Tom

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zalig bed! Fantastische rainshower. Je wordt echt in de watten gelegd. Niets is teveel. We komen zeker terug!
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Auguste - Front office manager op 7 aug 2022
Dear Sir, Thank you for this excellent evaluation and for your comment which makes us extremely happy. Your satisfaction is our greatest reward. I hope we will have the pleasure of seeing again at Le Westminster

10/10 – Uitstekend

Stefan

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ok
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Auguste - Chef de Réception op 24 apr 2022
Chers clients, nous vous remercions pour cette excellente évaluation et d'avoir partagé votre expérience à la suite de votre séjour. Nous espérons vous accueillir à nouveau très prochainement. Sincèrement

6/10 – Redelijk

OPdebeeck

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
verouderd , uitzicht nihil pal op een muur !!!
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van A. ROSSÉ - Front Office Manager op 17 sep 2019
Dear guests, Thank you for your comment. Be sure it helps us to improve the quality of our services. We apolozige about the view of your room. Awaiting to see you an other time at our hotel Yours sincerely

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
5 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van AROSSE - Chef de réception op 1 jun 2019
Chère Madame, Cher Monsieur, je vous remercie de nous avoir attribuer cette note à la suite de votre séjour. J'espère avoir le plaisir de vous retrouver au Westminster prochainement. Sincèrement

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik ben hier reeds 4 maal geweest, ik ga telkens terug omdat ik van de grandeur van het hotel hou
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van AROSSE - Front office manager op 3 mei 2019
Dear Guests, Thank you for your comment and we are very pleased that you enjoy your stay. Awaiting to see you an other time at our hotel. Sincerely

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Ligging, alles op wandelafstand. Prima verzorgd ontbijt. Super sterrenrestaurant. Heerlijk genoten.
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van AROSSE - Front office manager op 10 apr 2019
Dear Madam, Dear Sir, Thank you for this excellent evaluation and for your comment which makes us extremely happy. Your satisfaction is our greatest reward. I hope we will have the pleasure of seeing again at Le Westminster. Sincerely

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel mooi hotel, erg vriendelijke bediening, lekker ontbijt.... niets op aan te merken
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van AROSSE - Front office manager op 13 mrt 2019
Dear Sir, Thank you for this excellent evaluation and for your comment which makes us extremely happy. Your satisfaction is our greatest reward. I hope we will have the pleasure of seeing again at Le Westminster. Sincerely

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van AROSSE - Chef de réception op 30 apr 2019
Chers clients, Je vous remercie pour cette excellente note et j'espère avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau au sein de notre établissement. Sincèrement.

8/10 – Goed

Inge

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Blijf weg uit de brasserie!
Mooi prestigieus hotel maar kan wel wat vernieuwing gebruiken. Heel vriendelijk personeel. Ontbijt krijgt deze keer een score van 7/10, tijdens ons verblijf in de zomervakantie kreeg het ontbijt zeker 10/10!! Ons diner in de brasserie (het grastronosmisch restaurant was gesloten) was echt ondermaats waarvoor we met veel moeite een 5/10 kan geven, wel zeer vriendelijke bediening maar het eten was een ramp 45€/pers. Het was niet om aan te zien en de smaak was even afschuwelijk!! Ja, we zullen nog terug gaan maar in het brasserie zien ze ons niet meer terug.... mooie foto’s in de gang van met zorg gemaakte gastronomische bordjes... ons diner was jammer genoeg heel wat anders!
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van A. ROSSÉ - Front Office Manager op 10 feb 2019
Dear Madam, Thank you for letting a comment after your stay and we apologize if some services were not as you expected. The gastronomic restaurant is closed (and written on the websites) and it does not serve the same dishes as the brasserie, but we took good note of your remark, which has to improve our quality. Awaiting to see you an other time at our hotel.

8/10 – Goed

Anton

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geweldig hotel om in te verblijven met de juiste Engelse mondaine sfeer. Alleen prijzen drankjes staan niet in verhouding (te duur).
2 nachten verbleven in juni 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
prima locatie
Bleek kamer zonder ontbijt was niet duidelijk bij reservering,,veel last van afzuig/airco installatie keuken,hele nacht gezoem!!
3 nachten verbleven in april 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Te duur voor wat je krijgt.
Erg goed gelegen hotel met stijl. Goede service maar voor een 4-sterrenhotel zijn er toch te veel tekortkomingen. Onze laat geboekte kamer was bijzonder basic, de badkamer aftands. Afgebladderde kranen. Aan de wastafel kwam geen koud water uit de kraan. Geen mengkraan in het bad en geen haak om de sproeier op te hangen om te kunnen douchen. De hele dag gedreun van een installatie van het zwembad. 's Nachts wel erg rustig. Bijzonder charmante antieke lift, maar traag als hij is moet je bij drukke hotelbezetting wel de trap nemen of heel veel tijd besteden aan wachten. Ook de wellness heeft een facelift nodig. In de mooi vernieuwde douches aan het zwembad kwam 2 dagen geen druppel warm water uit de kraan. Het ontbijt en de maaltijden waren kwaliteitsvol, maar daar betaal je ook erg veel voor.

8/10 – Goed

Kim, Alphen aan den Rijn

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ouderwetse grandeur
Onlangs met mijn dochtertje van 1,5 en vriend verbleven in dit hotel. Niet echt een warm onthaal van de receptioniste. De kamer was prima in orde, groot bed en het babybed is een echt ledikant met goed matras, In de badkamer liep het bad niet goed door, wij hebben hier niets van gezegd omdat we maar twee dagen bleven. Het hotel ligt op loopafstand van het strand en de winkelstraat. Wij zijn de eerste avond bij La Coupole gaan eten op eigen initiatief. Wij hebben nog nooit zoveel geld uitgegeven voor zulk slecht eten. Na dit gemeld te hebben bij de concierge heeft hij voor de tweede avond voor ons gereserveerd bij Perard wat echt goed was.Het ontbijt in het hotel is oke, veel keuze, maar niet zijn geld waard. Comfortabel zwembad, sauna en whirlpool. De hotelbar is prijzig, zoals overal, wel prima service. Wij hebben een goed verblijf gehad, jammer van de chagrijnige receptioniste.

8/10 – Goed

steve, w

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Onbijt
Lekker en verzorgd onbijt , jammer toen mijn vrouw en ik terug kwamen van het buffet was onze tafel volledig gedeberrasseerd , we kwamen aan een lege tafel , nochtans lag er nog een broodje en onze koppen koffie waren nog vol !

10/10 – Uitstekend

Deruyter Lieven, Oudenburg

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stijlvol hotel
Aangenaam verast door de stijl en uitstraling van het hotel. Prachtige omgeving.

6/10 – Redelijk

Gerrit, Nederland

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Toplocatie
Beeldschoon statig hotel, perfect gelegen. Je loopt het hotel uit en je staat aan het begin van de winkelstraat, aan het einde ervan is de zee. Het sterrestaurant is beeldschoon, modern en up to date. De rest van het hotel is vrij stoffig en gedateerd. Vriendelijke bediening en goede service.

10/10 – Uitstekend

Mouna

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Top
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Charles

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The Westminster is indisputably the best hotel in Le Touquet. Since refurbishment it has reached even greater levels than previously. A particular joy is the young enthusiastic staff who do everything they can to ensure your stay is relaxing and enjoyable
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Susan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Emma

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Igor

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
DESINVOLTURE
accueil particulièrement désinvolte de la part des 2 jeunes filles à la réception :"c'est pourquoi ?", personne pour les bagages ou la voiture à notre arrivée, chambres exigües donnant sur le parking et l'escalier de service, à l'opposé de l'ascenseur, alors même que l’hôtel était désert, tous nos bagages étaient dans la même chambre, piscine annoncée à 29° mais à moins de 24 en réalité, restaurant 1* décevant,
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Camille BARAS op 27 nov 2023
Notre Directeur Général a échangé directement par téléphone avec vous. Nous vous confirmons que nous avons bien pris en compte vos différentes remarques, nous sommes en effet très attachés à notre qualité de service. Sincèrement,

6/10 – Redelijk

YOHAN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Camille BARAS op 13 nov 2023
Nous vous remercions pour votre retour, à bientôt

10/10 – Uitstekend

jonathan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Camille BARAS op 13 nov 2023
Un immense merci pour votre note et votre recommandation, à très bientôt !

10/10 – Uitstekend

Vincent

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Camille BARAS op 13 nov 2023
Merci infiniment pour votre recommandation et votre note, à très bientôt !

10/10 – Uitstekend

Guillaume

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel merveilleux
Tout est fait pour se sentir bien, un petit déjeuner fabuleux une chambre avec une literie de très haut standing. Personnel à l’écoute et spa super
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Camille BARAS op 13 nov 2023
Nous sommes très heureux de lire votre élogieux commentaire et vous en remercions. A très bientôt du plaisir de vous accueillir à nouveau parmi nous !

10/10 – Uitstekend

Johann

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tres bel endroit
Séjour très agréable dans cette magnifique batisse . Chambres très bien insonorisées donc très calme Service très sympa et professionnel Nous reviendrons
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Camille BARAS op 17 okt 2023
Merci infiniment pour votre élogieuse recommandation. Nous serons ravis de vous recevoir à nouveau au Westminster !

10/10 – Uitstekend

Emma

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Never disappoints
We stayed for 3 nights and this was our first stay since the refurb and reopening. It had not lost its classy feel and still felt special as soon as you walked through the door. Our room was a sufficient size, including a modern and clean bathroom. The bed was super compfy and the staff were all really friendly and willing to help.
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Camille BARAS op 17 okt 2023
Thank you so much for your recommendation and loyalty. We will be very pleased to welcome you soon!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very smart
Very nice except a very very large pre authorisation that 36 hours after check out had not been released which is very inconvenient. Excellent breakfast and location.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Camille BARAS op 17 okt 2023
Thank you for your review and comment! We are sorry to read the pre authorisation had been released more than 24 hours later.

10/10 – Uitstekend

Janie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Camille BARAS op 17 okt 2023
Merci !

10/10 – Uitstekend

Tina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Roadtrip
Loved it Great friendly helpful staff Comfy bed Very good standard across the board Extras all expensive Nice spa Very dog friendly
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Camille BARAS op 17 okt 2023
We are very happy to read your nice comment and satisfaction! We look forward the pleasure of welcoming you back soon.

10/10 – Uitstekend

MICHAEL

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tres bien
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Camille BARAS op 21 sep 2023
Merci pour votre recommandation et votre 5/5 ! Nous sommes très heureux d'avoir été à la hauteur de vos attentes. A très bientôt,

10/10 – Uitstekend

Lance

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Camille BARAs op 13 sep 2023
A la suite de votre séjour dans notre établissement, vous avez eu la gentillesse de laisser une très belle note de 10/10. Un grand merci car vos commentaires nous sont précieux. Cela nous encourage vivement à persévérer dans le niveau d'excellence que vous êtes en droit d'attendre.Dans l'attente du plaisir de vous accueillir à nouveau.A très bientôt

4/10 – Matig

Carl

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sadly air conditioning did not work in our room at all. It was like a sweat box all night.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Camille BARAS op 13 sep 2023
We are sorry to learn bby this comment that the air conditionning did not work in your room. Our staff is at your disposal in order to help you for that. Hoping you will come back again !

10/10 – Uitstekend

Clive

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful hotel. Excellent loction, staff and facilities first clasd. On a down this is nor a cheap hotel and €25 a night for parking 😑
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Camille BARAS op 13 sep 2023
Thank you for your nice review and coment ! We all look forward the real pleasure of welcoming you back soon.

10/10 – Uitstekend

Daniel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Superb 5 star experience
Lovely 3 night weekend break. Superb service. Beautiful hotel that has clearly benefited from the recent refurb. Faultless!
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Camille BARAS op 21 sep 2023
Thank you so much for your nice review following your "lovely" week-end break of 3 nights. Please, be assured we have shared your coment with our employees. We look forward the pleasure of welcoming you back to the Westminster soon. Until we see you again, with very best regards

10/10 – Uitstekend

Jean Guy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
West
Très bel hôtel récemment rénové. Le personnel est agréable et professionnel. Les chambres sont spacieuses. Dommage qu’il n’y ait aucun balcon. Dommage également qu’il n’y ait pas d’endroit pour « bronzer » lorsqu’il fait beau à part les terrasses du bar.
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Camille BARAS op 13 sep 2023
Quel plaisir de lire votre élogieux commentaire ! Merci pour cette belle note attribuée ! En effet, les deux architectes ayant construit l'Hôtel en 1924 et 1926 n'avaient pas prévu de balcon. L'Hôtel étant situé à proximité de la plage, il est tout à fait possible de profiter de transats proposés par des bars de plage. A très bientôt

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5* stay
Amazing stay, the hotel is in absolutely immaculate condition. Stay were incredibly polite and helpful in every respect. Breakfast buffets was one of the best we've had. Beautiful facilities and rooms. All round amazing experience, no doubt we'll be back!
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Camille BARAS op 13 sep 2023
Thank you so much for your nice word of praise! We are so happy to read your entire satisfaction. We all look forward the real pleasure of welcoming you back soon at The Westminster !

6/10 – Redelijk

thierry

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pas de vue Parc
Nous avons été déçu de la chambre. Nous avons pris une chambre luxe vue Parc. Un grand mur de brique à moins de 4m en guise de parc.
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Vivien

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Justine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect family get away
Lovely hotel, great location, friendly and attentive staff
2 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Stephen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Philippe

1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Wendy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

PATRICK

1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Fred

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Thibaut de

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Belle chambre, petit déjeuner et diner en chambre ordinaire. Bar à la deco "old school", vieillot !
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Sandrine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Exceptionnel en tout point
Un séjour exceptionnel grâce à l'attention de tous. Le personnel est particulièrement à l'affût du bien-être de ses résidents.. Il mérite son appellation de palace, vraiment.
3 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

MICHEL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bel hôtel bien restauré. Personnel au petit soin. Très propre.
4 nachten verbleven in april 2023