Behandelingskamers voor koppels, een spabad, lichaamsbehandelingen

Beoordelingen van Caesars Palace

4.5 out of 5
Caesars Palace
3570 Las Vegas Boulevard South, Las Vegas, NV

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 4434 van 11134 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 2183 van 11134 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1792 van 11134 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1382 van 11134 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1343 van 11134 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Linda

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Gekozen voor de ligging, midden van de strip, mooi zwembad maar de kamers zijn wel oud, toiletpot zat los, kraan van de gootsteen zat los, van het meubilair misten onderdelen, iets verouderd en toe aan een make over, bij het uitchecken stonden er div items op de rekening die niet kloppen minibar extra WiFi gebruik, werd er wel direct afgehaald maar slordig, de WiFi was ook niet altijd even goed.
8 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van JD op 10 aug 2023
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

8/10 – Goed

Sharon

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede centrale locatie. Wel erg duur maarja, dat is Vegas. Vriendelijk personeel. Kregen een upgrade naar een suite en $50,- voor het eten omdat we onze geloften gingen vernieuwen. De ambiance is prachtig.
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Ben op 21 jul 2023
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 – Uitstekend

Robin, Hoofddorp

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a two day’s stop and booked Caesars. Comfortable room and fine dining within the casino.
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Issac op 4 mei 2023
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 – Uitstekend

Dennis

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kwaliteit hoger dan de prijs
4 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van ruby op 8 apr 2023
We are happy to hear that you are enjoying your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

8/10 – Goed

Michiel Karel paulus

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer was groot en schoon en verder is het heel ruim opgezet en allerlei eet gelegenheden zeer tevreden

6/10 – Redelijk

Nancy

5 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Marijke, Mookhoek

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice hotel with a nice pool. Just a shame it was so busy at the pool there were no chairs available, there were also 3 pools closed this would have solved the problem. Room was superb.
3 nachten verbleven in augustus 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Caro

3 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Marcel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top hotel aan de strip . Mooie kamers, prachtig hotel met casino, winkels en restaurants. Alleen ontbijt is lastig te krijgen of erg prijzig.
2 nachten verbleven in juli 2022

4/10 – Matig

Gart, Nijmegen

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bij de aankomst hadden wij de 20 dollar trick gedaan en dit werkte. We kregen een kamer upgrade en dat was een geweldig begin. Helaas kregen in en mijn kamergenoot jeuk van de lakens deze worden bewerkt met iets waar wij allergisch op reageerde. Er is ook voor 4 kamers resort fee in rekening gebracht wat vervelend is.
7 nachten verbleven in februari 2022

4/10 – Matig

Gentry

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
It a super overpriced hotel. Stay somewhere else
5 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Doug op 27 mei 2024
Hello Gentry, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issue you experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.

10/10 – Uitstekend

Patricia

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
It was good place to stay my only complaint is 1 night I was gambling and was there for 4 hrs and never once did a server stop and ask me if I wanted a drink they just walked by me as if I couldn’t afford to buy one
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Doug op 27 mei 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

8/10 – Goed

Kelly Ann, Green Springs

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was nice
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Doug op 27 mei 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve any challenges you may have faced to make your next stay with us even better. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 – Uitstekend

Edward

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Christina Banks op 27 mei 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

8/10 – Goed

nadim

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very lively. Clean. Friendly staff.
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Michelle op 26 mei 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 – Uitstekend

luz divina

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo bien
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Michelle op 26 mei 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 – Uitstekend

Andrea L

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
I did not like the pool hours. Felt it closed too soon. There was such a wide range of this to do there. Enjoyed our 3 day stay.
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Latrice op 26 mei 2024
Hello, I would like to thank you for taking the time to provide feedback about the experience you had during your recent stay. We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 – Uitstekend

Lorella Gallegos

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Love everything, staff very friendly and helpful.
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Kimberly op 26 mei 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

8/10 – Goed

Jong Seok

Negatief: Personeel en service
Check in took a long time
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Latrice op 26 mei 2024
Hello, I would like to thank you for taking the time to provide feedback about the experience you had during your recent stay. We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 – Uitstekend

Gabriel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy buen hotel, cumple al 100
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Kimberly op 26 mei 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 – Uitstekend

Tim

Positief: Netheid
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Doug op 27 mei 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 – Uitstekend

Jose

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was beautiful
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Doug op 26 mei 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

4/10 – Matig

Matthew

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Great to say I had the experience of staying at Caesars. Bathroom was outstanding but, the room itself was like any other hotel room. Cheap ass toilet paper. The charges if you used the supplies giving to you was outrageous. You pay $54 a night for amenities but will charge you $20 for coffee Kcups. Come on, they should at least be free
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Doug op 26 mei 2024
Hello Matthew, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issue you experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.

10/10 – Uitstekend

Ron

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Kimberly op 26 mei 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 – Uitstekend

MICHAEL

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Special interior, amazing pool area, beariful detailled hotel!
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Kimberly op 26 mei 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 – Uitstekend

William, Atlanta

V
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Michelle op 25 mei 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

2/10 – Ontzettend slecht

Arnold Foe

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Frontdesk staff not friendly
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Latrice op 25 mei 2024
Hello, I would like to thank you for taking the time to provide feedback about the experience you had during your stay. Guest satisfaction is our number one priority. We’re sad to hear that your stay was not fantastic, and you're disappointed with your recent stay. We apologize for any inconveniences that you may have experienced during your stay. We are working had daily so that the Casino/Hotel is at its best. Make today a great one.

2/10 – Ontzettend slecht

Yu, Arcadia

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room is not clean, and they didn’t clean my room, when I asked for body wash, it took them an hour to deliver. The whole experience was terrible.
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Michelle op 25 mei 2024
Hello Yu, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issue you experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.

10/10 – Uitstekend

Gicela, antioch

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We love the Ceasars Palace. It is great. We stay here everytime we come with the kids, they love it. Their pools are amazing and I like that they are kid friendly. Staff are very helpful and often upgrade you with no problem. Our flight got here at 7 am and they were able to find us a room by 8:30am
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Kimberly op 25 mei 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 – Uitstekend

Jose Luis, Lynwood

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Kimberly op 25 mei 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

8/10 – Goed

Hieu

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
N/A
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Doug op 25 mei 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve any challenges you may have faced to make your next stay with us even better. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 – Uitstekend

Karen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Christina Banks op 26 mei 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 – Uitstekend

Jason

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great
5 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Kimberly op 26 mei 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 – Uitstekend

Leopoldo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Michelle op 25 mei 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

8/10 – Goed

Geoff

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel is beutiful and is still one of the best Checking was slow……..about two hours because their weren’t enough agents to check in
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Michelle op 24 mei 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve any challenges you may have faced to make your next stay with us even better. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

8/10 – Goed

Hanna

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Overall, we enjoyed our stay at Caesar's Palace but there were a few things that could've been a lot better. I was upset to see that the main pool was out of service for the entirety of our stay. Four out of the six elevators were also out of service and check-in was a long and tiring wait.
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Michelle op 24 mei 2024
Thank you for taking the time to let us know of your experience with us. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.

10/10 – Uitstekend

Patrick

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Didn't like the fact that nobody won any worthwhile amounts at the slots like you could 5 years ago
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Michelle op 24 mei 2024
Thank you for taking the time to let us know of your experience with us. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.

8/10 – Goed

Antonio

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The building looked nice, room was bland and area around the hotel was decent
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Michelle op 24 mei 2024
Thank you for taking the time to let us know of your experience with us. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.

8/10 – Goed

Michael

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
After reading many horrible reviews of this place, it wasn’t my experience. My only real complaint is the prices of everything.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Michelle op 25 mei 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve any challenges you may have faced to make your next stay with us even better. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 – Uitstekend

Roberto Carlos

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Definitivamente un excelente lugar para vivir las vegas
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Dan op 24 mei 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

4/10 – Matig

CARLOS, Claremont

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
The sheets are like sand paper
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Kimberly op 24 mei 2024
Thank you for taking the time to let us know of your experience with us. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.

6/10 – Redelijk

Joseph

Positief: Netheid
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Kimberly op 25 mei 2024
Thank you for taking the time to let us know of your experience with us. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.

10/10 – Uitstekend

Rodolfo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Kimberly op 25 mei 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 – Uitstekend

Richard

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Kimberly op 25 mei 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 – Uitstekend

Matthew

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Michelle op 24 mei 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 – Uitstekend

Elizabeth

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely time
2 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Francisco

Positief: Netheid, personeel en service
Room was clean.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van ALM op 23 mei 2024
Thank you for taking the time to let us know of your experience with us. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.

4/10 – Matig

Todd

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
No baggage help when we pulled up. I had to make two trips up and down to get bags to the room. Checking in took over 30 minutes and there was throw up on the floor everyone in line had to walk around for the entire time. As I checked in someone finally showed up to clean it up.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Dan op 24 mei 2024
Hello Todd, thank you for providing your feedback on your most recent stay.  Please contact Caesars Palace directly to speak to a member of management regarding your experience.

10/10 – Uitstekend

Lydia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Had a great time for one night. The property is LARGE with lots to get into, so a bit easy to get turned around, but the staff is kind. Would recommend.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Dan op 23 mei 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 – Uitstekend

Natalja

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing experience, everything was great!
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van ALM op 23 mei 2024
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!