Lobby

Beoordelingen van Eurotel Lanaken - Different Hotels

4 out of 5
Eurotel Lanaken - Different Hotels
Koning Albertlaan 264, Lanaken

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 44 van 157 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 66 van 157 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 26 van 157 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 13 van 157 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 157 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

essteet

1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Maaike

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super fijn verblijf gehad, weinig op aan te merken. Ga vooral naar Maastricht op 10 min rijden afstand 😊
2 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

DF

1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Jürgen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

LIESBETH

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Miranda

Reisde met partner
Ziet er mooi uit aan de buitenkant. Vriendelijk ogend. We hadden 1 overnachting, dat was prima. Lekker bed. Voldoende ruimte. Jammer dat de hotelkamer muf rook. Snel raam opengezet voor frisse lucht. Er zat een pleister op ons dekbedovertrek (niet van ons) en er lagen vies uitziende kussentjes op het opgemaakte bed. Duidelijk werden deze niet iedere keer gewassen. Niet echt fris. Het ontbijt was wat chaotisch. Er waren steeds dingen op. Wij hebben prima gegeten, hoorden wel wat gemopper om ons heen. Tip: leg het brood gesneden neer. Voor mij pakte iemand het brood met de handen vast en drukte dit fijn tijdens het snijden. Ik had graag nog een plakje van dit (erg lekkere) krentenbrood genomen, maar het was erg onhygiënisch. Het ongevraagd neerzetten van een bubbel wijn bij het eten was echt overbodig. Zonder vragen alcohol aanbieden vind ik niet wenselijk. Ondanks dit werden we vriendelijk bejegend en hebben we een prima nacht gehad.
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Henk

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wat een service en een vriendelijkheid. Altijd werd er meegedacht. Op het laatste moment konden we met 10 personen aansluiten bij het eten. Om de havenklap werd er gevraagd of alles goed was of met de vraag of we wat wilde drinken. Als ze het eerder hadden geweten hadden ze zelfs het frituurvet vervangen voor mijn zieke neefje. Super lief en aardig. Zwembad was ook lekker toevoeging op het verblijf. Het water was lekker warm en leuk voor onze zoon om een uurtje in te spelen in de ochtend of voor het slapen gaan.
2 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

BiLAL

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Corné

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk petsoneel. Nette kamer. Goed bed. Prima kwaliteit prijs verhouding. Zeker een aanrader
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Helma

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel voor weekend Maastricht
Goed hotel voor een weekend Maastricht, goede prijs/kwaliteit. Goed uitgebreid ontbijt. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

David

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rustig gelegen gezellig hotel. Personeel is zeer vriendelijk & behulpzaam, helemaal top!👍
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Nader

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super goed bedankt
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Evert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima
1 nacht verbleven in juli 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Amar

Zakenreiziger, Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer onvriendelijk en niet behulpzaam personeel achter de balie
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

qassem

2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Jan

1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Leo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beursverblijf
Nette ruime kamer met ruime badkamer. Zeer vriendelijk personeel. Lekker gegeten.
3 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Anouk

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wat een ontzettend vriendelijk en aardig personeel. Onverwachts een welkomstdrankje gekregen. En ondanks dat we geen waterkoker op de kamer hadden en geen ontbijtbuffet besteld hadden, konden we toch zonder probleem heet water krijgen om zelf thee te zetten. Kamer was groot en comfortabel. Matrassen waren niet geweldig (je voelde de veren), die mogen wel eens vervangen worden. Bij de afzuig van de badkamer hing een rooklucht. Bij uitchecken doorgegeven en ze zouden ernaar laten kijken.
2 nachten verbleven in november 2022

6/10 – Redelijk

Gustaaf

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

8/10 – Goed

Marcel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lekker bed, goede service, vriendelijke medewerkers. Heel erg netjes. Helaas lag onze kamer aan een vrij drukke weg en hadden we last van dat geluid.
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Henk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

A.E.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eurotel Lanaken
Al voor de vierde keer in dit hotel verbleven. Was altijd een rustig en stijlvol hotel met goed a la carte restaurant. Dit jaar is hotel vooral gericht op "Enjoy" 4 of 5 daagse arrangementen: all-inclusive voor senioren voor een zeer lage prijs. Hotel zat bijna vol met bijbehorende drukte en lawaai. Dus prima hotel voor feestgangers, maar niet (meer) voor rustzoekers. Heb verblijf voortijdig moeten afbreken omdat mijn oude moeder in ziekenhuis was opgenomen: service bij afwikkeling verblijf was meer dan uitstekend.
4 nachten verbleven in juli 2021

4/10 – Matig

Inneke

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Minder dan verwacht.
We hadden er meer van verwacht... De kamer lag vlak aan het zwembad waardoor de kamer naar Chloor rook bij het binnenkomen. Ook in de badkamer hing een vieze geur dus we hebben eerst alle ramen opengezet om de vieze geuren te verdrijven. Er was geen airco, enkel een kleine ventilator waardoor de temperatuur kon oplopen. De gordijnen sloten niet goed waardoor we 's ochtend door het licht gewekt werden. Het zwembad viel ook wat tegen. Het was een zwembad, niet meer niet minder. Wat wel vervelend was, was dat er op zondagochtend zwemles gegeven werd en het zwembad niet toegankelijk was. Ontbijt was te prijzig voor wat het was en omwille van de Covid-maatregelen was het erg lang aanschuiven. Als het dan eindelijk aan je beurt was, moest het vooruit gaan want er stond 10 man in je nek te hijgen om ook aan ontbijt te geraken. Het had allemaal dus beter gekunnen.
1 nacht verbleven in augustus 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Patrick, Kalmthout

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vlotte incheck. Vlot bereikbaar met de auto. Voldoende parkeerruimte.
1 nacht verbleven in juli 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super ontbijt!! Niet zo een goede bedden. Wij waren er met mijn dochter van 2 en er was veel lawaai op de gang waardoor iedereen altijd wakker werd.
1 nacht verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Marc

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortabel maar groot hotel. - het zwembad is bijna nooit toegankelijk voor de hotelgasten. - het ontbijt is zeker geen 17€/pp waard : wel fruit maar geen fruitsla dus die moet je zelf maken. geen zalm.... - eerste 2 dagen een héél grote groep met luide, storende dansmuziek
3 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima prijs/kwaliteit
vriendelijk personeel, ruime nette kamer
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gordijnen moeten meer verduisteren, komt erg veel licht door. Verder alles prima in orde.
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
super service en medewerkers die oplossend meedenken
1 nacht verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Lekker ontbijt, ruime kamer en mooie badkamer. Je hoort wel heel goed de andere gasten in de gang.
1 nacht verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Luis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een 8
Prima hotel en prijsklasse, leuk ontvangst met een proseco, in verhouding ontbijt wel aan de dure kant.
1 nacht verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Bedden lagen goed. TV deed het helaas niet en de badkamer rook niet fris.
1 nacht verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Sandy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect verblijf gehad. Was bij ons enkel nodig voor 1 nachtje, maar was zeker in orde. Zoontje zijn knuffel is achtergebleven maar we hebben ondertussen reeds vernomen dat die zal worden nagestuurd. Top !
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Prima bedden, ontbijt was erg uitgebreid, we waren er op zondag en ze hadden zelfs bubbels. Wil je nog even fitnessen dan kan dat ook prima.
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schittterend hotel als startpunt fietsen.
Genoten tot en met! Mooie, aangename fietsroutes op een boogscheut van het hotel. Vriendelijke mensen,
2 nachten verbleven in juni 2018

6/10 – Redelijk

Siegfried, Gent

Negatief: Netheid
niet voor herhaling vatbaar
De kamerprijs is laag, maar wordt gecompenseerd door een dure parking en dito ontbijt. De kamer is basic, maar rook bijzonder onfris. Rustig genieten van het ontbijt is er ook niet bij. De luide irritante muziek zorgt ervoor dat je hier zo snel mogelijk weg wilt. Kijk tenslotte de eindafrekening na, want die bleek in mijn geval niet te kloppen (wel meteen rechtgezet).
1 nacht verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

D., Venlo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel in een mooie omgeving
Leuk hotel met gezellig terras. Een heerlijk ontbijt en goede service.
1 nacht verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Geert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aangenaam hotel met supervriendelijk personeel,zowel aan de receptie als in het restaurant! Lekker eten en perfect ontbijt.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel vlakbij prachtige natuur
Leuk hotel, lekker eten, prachtige natuur met mogelijkheid voor verschillende activiteiten voor het hele gezin inclusief culturele activiteiten.
2 nachten verbleven in oktober 2017

6/10 – Redelijk

Lieve, Dendermonde

Positief: Personeel en service
Hotel met super ontbijt!
Prijs/kwaliteit zijn wel in verhouding wanneer je overnacht in een kamer die niet rechtstreeks aan de drukke rijksweg ligt. De drukte hield ons uit de slaap. Dit is ook de reden waarom ik het hotel niet zou aanraden aan derden. Het personeel is heel vriendelijk. Op zondagavond was het restaurant gesloten en hierover werden we niet verwittigd. Gelukkig was het goed weer en konden we te voet naar Lanaken centrum om iets te eten en te drinken. Met de wagen had natuurlijk ook gekund maar Bob was thuis.
3 nachten verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Karin, nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel, direct aan grote weg.
Makkelijk bereikbaar, direct aan weg en toch rustig gelegen. Enig minpuntje zijn de parkeerkosten (€ 9,50 per nacht)
1 nacht verbleven in september 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Hotel langs de provinciale weg
Prettig verblijf.parkeren op terrein van hotel kost € 9.50
9 nachten verbleven in juli 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Het was een net hotel, echter viel het ontbijt zwaar tegen in relatie met de prijs die ik ervoor betaald heb.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
perfect georganiseerd
vast tapijt is voor de badkamerdeur aan vernieuwing toe ,hoe gasten zoiets durven nalaten ??

8/10 – Goed

Jenneke, Ammerstol

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
De moeite waard
HARTELIJK WELKOM DOOR YOSEPH MET BUBBELS HIJ HEEFT ONS VERBLIJF ONVERGETELIJK GEMAAKT.Heeft mooie routes voor ons uitgeprint en hele leuke tips zoals blote voeten pad.

8/10 – Goed

Thierry

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
vriendelijk presoneel.kamers zouden een opknap beurt mogen hebben.(velux,likje verf). goede bedden om te slapen.heeeeeeel uitgebreid buffet s'morgens (veel keuze) kamers worden iedere dag gereinigd,verse handdoeken iedere dag,zeker een pluspunt.(heb al anders meegemaakt in hotels) prijs kwaliteit komt zeker overeen. overnachting gedaan van 3 nachten.zeker een aanrader .

8/10 – Goed

Not Provided

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer