Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 59 van 130 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
59
Gastenscore: 8 - Goed. 42 van 130 beoordelingen" "
8 - Goed
42
Gastenscore: 6 - Redelijk. 17 van 130 beoordelingen" "
6 - Redelijk
17
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 130 beoordelingen" "
4 - Matig
5
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 130 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
7
9,2/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Pascal
Reisde met partner
17 sep 2023
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed basis hotel met schone stille kamers en nette badkamer met regendouche. Bedden zijn hard voor Europese begrippen. Behulpzaam personeel maar het slechtste ontbijt van alle zes de Toyoko Inn hotels waar we zjin geweest. Hotel ligt op loop afstand van bushaltes, kasteel en trein naar bamboe bos. Er zijn niet zo veel eetgelegenheden in de buurt.
Pascal
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van TOYOKO Inn Kyoto Nijojo Minani op 17 sep 2023
Thank you for your staying with us!We are trying change our breakfast detail.So we are waiting to see you again.
10/10 – Uitstekend
?
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good
Sui-Chu
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Toyoko Inn Kyoto Nijojo Minami op 11 apr 2024
Thank you for your nice comment!
10/10 – Uitstekend
Patricio
Reisde met familie
10 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es un muy buen lugar para descansar y relajarse, no hay mucho que hacer en los alrededores pero el panorama park es un punto perfecto para ver el monte fuji, definitivamente regresare en mi próxima visita a Japon!!
Patricio
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van 東横INN京都二条城南 くちこみ担当 op 11 apr 2024
This time, thank you for staying at our hotel from some hotels.We will continue to pursue aiming for hotels that will be selected by many customers in the future.We sincerely look forward to your visit.
10/10 – Uitstekend
SAEKO
Reisde met familie en kleine kinderen
7 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I didn't like that the staff didn't help us with filling the luggage delivery service file.
Breakfast was also very limited, needed more variation, but the food was ok
No bath powder for offering
Jose
6 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van 東横INN京都二条城南 くちこみ担当 op 3 apr 2024
Thank you very much for staying at our hotel.Also, thank you for choosing our hotel from many hotels.We apologize that there were a lot of points that could not meet your expectations.
10/10 – Uitstekend
Aya
Reisde met familie
29 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
お値段もサービスもとても良かったです。
また、利用したいです!
Aya
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van 東横INN京都二条城南 くちこみ担当 op 3 apr 2024
この度は当ホテルをご利用いただき誠にありがとうございます。また、その際のご感想をお寄せいただき重ねてお礼申しあげます。次回ご来館いただけた際には更なるおもてなしをご提供できますよう精進して参ります。またお目にかかれます日を楽しみにしております。フロント U
6/10 – Redelijk
Sachiko
27 mrt 2024
良かった。、
Sachiko
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van 東横INN京都二条城南 くちこみ担当 op 3 apr 2024
先日はご宿泊頂きありがとうございました。次回ご来館いただけた際には更なるおもてなしをご提供できますよう精進して参ります。またお目にかかれます日を楽しみにしております。フロント U
8/10 – Goed
Takahiro
26 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
とても良い施設です。
Takeo
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van 東横INN京都二条城南 op 24 nov 2023
ご宿泊いただきまして誠にありがとうございました。またのご宿泊をお待ち申しております。
10/10 – Uitstekend
Nathaniel
19 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
it was a very clean and convenient hotel, check in is a littler later than usual at 4 pm but the hotel is located in an area with many things to do to spend time
Nathaniel
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Toyoko Inn Kyoto Nijojo Minami op 24 dec 2023
Thank you for your staying with us!We are waiting for your next stay/
8/10 – Goed
Tetsurou
Reisde met partner
19 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten