Dagelijks ontbijtbuffet (EUR 15 per persoon)

Beoordelingen van Hotel Morjan

3 out of 5
Hotel Morjan
Rheinzollstraße 14,, Koblenz, RP

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 155 van 303 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 122 van 303 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 22 van 303 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 303 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 303 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Kim

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

alain

Reisde met familie
Zeer mooie locatie
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Hotel Morjan op 12 aug 2023
Thank you very much for your review

10/10 – Uitstekend

Peter

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Bovendien een uitstekend en uitgebreid ontbijt.
2 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Hotel Morjan op 19 dec 2022
Bedankt voor uw beoordeling. We zijn er erg blij mee

6/10 – Redelijk

Dick

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
De beoordeling van het hotel is goed tot zeer goed. Het enige nadeel is de parkeer gelegenheid. De auto moet geparkeerd worden in een parkeer garage. Dit is niet gratis. Deze garage ligt op 5 tot tien minuten lopen.
2 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Hotel Morjan op 29 apr 2022
Hallo Dick, bedankt voor je review. Helaas kunnen we vanwege onze exclusieve locatie het aantal parkeerplaatsen bij ons hotel niet vergroten. De beschikbare parkeerplaatsen zijn gratis voor onze gasten. Wij wijzen u hierop bij de boeking en in de welkomstbrief

8/10 – Goed

Florence

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lastig parkeren. En als je aan de achterkant zit word je vroeg wakker van vertrekkende gasten en 's avonds van hard kletsende gasten voor de deur. Kamers vooral bij de deur en badkamer gehorig.
3 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Hotel Morjan op 24 apr 2022
Hallo Florence, het spijt ons dat u werd gestoord door andere gasten. Helaas hebben wij hier geen invloed op

8/10 – Goed

John

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lokatie was erg goed, en ontbijt was ook compleet en goed
2 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Hotel Morjan op 24 nov 2021
We zijn blij dat je genoten hebt van je verblijf bij ons. Bedankt voor je recensie.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Nvt
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Team von Hotel Morjan op 8 aug 2021
Vielen Dank für Ihre Bewertung

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtig locatie vriendelijke personeel en mooie kamer.
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Dieter op 21 jun 2021
We zijn blij dat je genoten hebt van je verblijf bij ons. Bedankt voor het beoordelen. Al het beste. Uw team van Hotel Morjan

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in september 2020
Reactie van Dieter op 21 sep 2020
Thank you very much for your review. We are pleased that you enjoyed your stay with us. Satisfied guests are the best reward for our efforts. We hope to see you again. Your team from Hotel Morjan

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It is a nice hotel with good rooms and good beds. The location is very good and very near restaurants and sightseeing. The rooms are to warm.
4 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Dieter op 31 aug 2020
Thank you very much for your review. It gives us the chance to optimize things. Your team from Hotel Morjan

8/10 – Goed

ans

Positief: Netheid, personeel en service
Netjes maar jammer an het parkeren
Een gerenoveerde kamer aan de achterkant, schoon, oude douchebak, en geen airco en het was warm. Bij het hotel staat parkeren Gratis maar er zijn veel te weinig parkeerplekken. Niet fijn. Het Restsureant sluit om 18.00 uur maar er zijn veel gelegenheden in de buurt. Wil je een kamer aan de voorkant met balkon moet je dat melden bij de boeking.
De parkeerplaats vh Hotel Morjan
Voorkant met balkon
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Dieter op 28 aug 2020
Danke für Ihre Beurteilung. Es ist gerade die herausragende Lage unseres Hotels, die uns an der Parksituation nichts ändern lässt. Deshalb weisen wir bereits bei der Buchung darauf hin. Auch erhalten Sie drei Tage vor Anreise nochmal eine Email, die auf die reduzierte Anzahl der Parkplätze hinweist. Wenn Sie jedoch einen freien Parkplatz bekommen haben, parken Sie kostenlos und das im Zentrum von Koblenz. Ihr Team vom Hotel Morjan

10/10 – Uitstekend

PietX, Eindhoven

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi uitzicht op de Rijn, ligging dicht in het oude centrum
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Dieter op 28 aug 2020
Thank you very much for your review. We are pleased that you enjoyed your stay with us. Satisfied guests are the best reward for our efforts. We hope to see you again. Your team from Hotel Morjan

10/10 – Uitstekend

PietX

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn hotel, goede locatie. Jammer.... geen airco op je kamer...
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Dieter op 9 aug 2020
Vielen Dank für Ihre Bewertung. Es freut uns, dass es Ihnen bei uns gefallen hat. Zufriedene Gäste sind der schönste Lohn für unsere Bemühungen. Besuchen Sie uns bald wieder. Ihr Team vom Hotel Morjan

8/10 – Goed

Ernst, Amersfoort

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Locatie aan de Rijn schitterend. Ontbijt prima. Kan in het weekend lawaaiig zijn. Goede prijs/kwaliteit verhouding
3 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Dieter Eberle op 6 jul 2020
Vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir freuen uns, wenn es Ihnen gefallen hat.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie ruime hotelkamer met prachtig uitzicht op de rijn. Centrale ligging. Absolute aanrader
2 nachten verbleven in juni 2020
Reactie van Dieter Eberle op 1 jul 2020
Sehr geehrter Gast, vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir freuen uns, dass es Ihnen in unserem Hotel gefallen hat und würden Sie gerne mal wieder in unserem Haus begrüßen.

10/10 – Uitstekend

Willem

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
Clean, good size room for 3 adults except the bathroom is super, super tiny.
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Hervey

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
Great service
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Morjan op 13 mei 2024
thank you for your feedback. We are glad that you enjoy your stay.

10/10 – Uitstekend

Sandra

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr netter Empfang! Wunderbar gelegen, alles zu Fuß erreichbar.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Morjan op 3 mei 2024
Hallo Sandra, vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir freuen uns, dass es Ihnen bei uns gefallen hat.

10/10 – Uitstekend

Michael

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Saubere ruhige Zimmer, sehr freundliches Personal und ein sehr umfangreiches und leckeres Frühstücksbuffet. Komme gerne wieder.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Morjan op 3 apr 2024
Hallo Michael, vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir freuen uns sehr darüber. Schön, dass es Ihnen bei uns gefallen hat. Bis bald.

10/10 – Uitstekend

Kevin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
War allgemein ein schöner Aufenthalt und das Personal war sehr freundlich. Gerne wieder :)
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Morjan op 27 mrt 2024
Hallo Kevin,wir freuenuns über Ihre Bewertung und geben das Lob gerne an unser Personal weiter.

10/10 – Uitstekend

Helmut

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Hotel Morjan op 11 mrt 2024
Hallo helmut, vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir freuen uns sehr darüber

10/10 – Uitstekend

YONGHO

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
위치 최강의 친절하고 깨끗한 호텔
친절한 가족 운영 호텔이었습니다. 오래된 건물이지만 내부는 깨끗하게 관리되고 있어서 인상적이었습니다. 다른 사람들에게 추천할 만한 곳입니다. 특히 객실에서 바라본 전망이 아주 좋습니다. 주요 관광지 접근성도 좋았습니다.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Hotel Morjan op 20 feb 2024
귀하의 친절한 리뷰에 감사드립니다.

10/10 – Uitstekend

Alan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Christmas break
Great hotel, great breakfast choice. Christmas markets in full swing, good pubs and restaurants near by.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hotel Morjan op 20 dec 2023
Dear Alan,we appreciate your rating! Thank you for being a valued customer. Your feedback is important, and we're thrilled to hear you're pleased.

8/10 – Goed

Karl

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr zentral gelegen, freundliche und kompetente Mitarbeiter/innen, gutes Frühstück
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Hotel Morjan op 7 dec 2023
Hallo Karl, vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir freuen uns, dass Sie mit dem Aufenthalt bei uns zufrieden waren.

10/10 – Uitstekend

Todd, Santa Clara

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good place to stay.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Hotel Morjan op 6 dec 2023
Hello Todd!Thank you for your review! We're thrilled that you're satisfied with our service. Your feedback is much appreciated.

8/10 – Goed

Stephen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location
Everything okay lovely hotel great location overlooking the river Rhine, just one problem, bed was 2 singles put side by side to make a double bed, with 2 single duvets not a good idea, having said that everything else was fine.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Hotel Morjan op 6 dec 2023
Hello Stephen, thank you very much for your review. Your comment about the beds is very valuable to us.

10/10 – Uitstekend

Elizabeth

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
GREAT location for historic old town Koblenz!
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Hotel Morjan op 3 dec 2023
Dear Elizabeth, thank you for your positive feedback! We're thrilled to hear that you had a great experience with us. We look forward to serving you again soon. Best wishes.

8/10 – Goed

Bryan

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Hotel Morjan op 20 dec 2023
Hello Bryan,thank you very much for your review. We are happy about that.

8/10 – Goed

Türkay

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Hotel Morjan op 16 nov 2023
Merhaba Türkay Hanım, geri bildiriminiz için çok teşekkür ederiz. Memnuniyetiniz bizim için en önemli önceliktir. Keyifli bir gün geçirmenizi dileriz.

8/10 – Goed

Gertrud

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uns hat das Hotel in seiner Lage, die Freundlichkeit, das Frühstück und die Sauberkeit bestens zugesagt. G. und D.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Hotel Morjan op 9 nov 2023
Hallo Gertrud, vielen Dank für Ihr Feedback. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat

10/10 – Uitstekend

Gustafsson

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vi 70+ är ute och tågluffar, roligt och spännande. Kan rekommenderas. Vi valde hotellet läst om det. Bra rekommendationer. Läget nära Deutsches Eck, och alt Stadt helt perfekt. Hotellet lite av ett familjehotell, med personlig service. Snyggt och rent rent. Frukost riklig och välsmakande. Vi beställde var sitt lunchpaket och att få kaffetermosen fylld. Det var ett rikligt och gott lunchpaket. Annika & Östen
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Hotel Morjan op 9 nov 2023
Hej Annika och Östen, vi är så glada att höra att ni hade en trevlig vistelse och uppskattade vår service och läge. Tack för era vänliga ord och för att ni rekommenderar oss. Vänliga hälsningar.

10/10 – Uitstekend

Alexander

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Hotel Morjan op 5 nov 2023
Hallo Alexander, vielen Dank für Ihre Bewertung. Sie ist ein schöner Lohn für unsere Bemühungen um die Zufriedenheit unserer Gäste.

10/10 – Uitstekend

Axel

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Hotel Morjan op 27 okt 2023
Hallo Axel, vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir freuen uns sehr darüber. Sie ist eine schöne Anerkennung unserer Bemühungen um die Zufriedenheit unserer Gäste

8/10 – Goed

Melanie

Positief: Netheid, personeel en service
Staff, particularly Axenia was great, super friendly and helpful as were the 2 gentlemen at the desk. Suggested improvements: better door locking system for rooms, elevator should go to each floor, bathtub is very high and narrow, nice to have coffee and tea available in room.
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Hotel Morjan op 25 okt 2023
Dear Melanie, Thank you for your feedback. We're thrilled that you took time to rate us. Best regards.

8/10 – Goed

Paul

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Hotel Morjan op 25 okt 2023
Dear Paul, Thank you for your feedback. We're thrilled that you took time to rate us. Let us know if there's anything we can improve to make your experience even better. Best regards.

10/10 – Uitstekend

Cassandra

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Hotel Morjan op 25 okt 2023
Dear Cassandra, Thank you for your star review! We're glad to hear you had a positive experience. Your support is what keeps us striving for excellence. Best Wishes

10/10 – Uitstekend

Marietheres und Hubert

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir waren am 15.Okt.23 für 2 Nächte im Hotel Morjan und waren mit unserem Aufenthalt bestens zufrieden. Alle Mitarbeiter sehr freundlich.Das Frühstück lässt keine Wünsche offen.Die Aussicht vom Hotel ist fantastisch. Alle Sehenswürdigkeiten sind Fussläufig zu erreichen. Wir können das Hotel sehr gut weiterempfehlen und würden hier auch wieder buchen. Einziger Kritikpunkt..die Wanne im Bad zum duschen Ist für ältere Menschen doch sehr beschwerlich..das sollte man doch mal ändern..ansonsten alles bestens.Lg.Marietheres und Hubert Becker
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Hotel Morjan op 25 okt 2023
Liebe Marietheres, lieber Hubert, vielen Dank für Ihre super-Bewertung. Wir haben uns sehr darüber gefreut. Die Zufriedenheit unserer Gäste ist der schönste Lohn für unsere Bemühungen. Wir haben auch Zimmer mit Dusche, die einen leichteren Einstieg bieten. Wir freuen uns auf ein Wiedersehen

8/10 – Goed

Davide, Vancouver

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good accommodations at the Rhine rivers edge, close to the tram to the fortress and shopping streets of Koblenz. Comfortable room with an excellent breakfast buffet.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Hotel Morjan op 12 okt 2023
Hello Davide, thank you very much for your feedback. We are happy that you enjoyed your stay.

10/10 – Uitstekend

Heather

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Hotel Morjan op 28 okt 2023
Hello Heather, thank you very much for your review. We are glad that you enjoyed your stay.

10/10 – Uitstekend

Francine

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Hotel Morjan op 7 okt 2023
Hello Franchine, thank you very much for your review. We are glad about that.

10/10 – Uitstekend

Dennis

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
We booked the deluxe room with water view and it was so nice. Front staff were very friendly and helpful. Provided a map and told us all the things to do.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Hotel morjan op 7 okt 2023
Hello Dennis, thank you very much for your review. We are glad about that.

8/10 – Goed

Flemming S

2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Hotel Morjan op 28 sep 2023
Hallo, vielen dank für Ihre Bewertung. Wir nehmen Bewertungen sehr Ernst, da wir daran möglichen Optimierungsbedarf erkennen können.

10/10 – Uitstekend

Marceline, Vail

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel right on river. Good restaurants right next door. Short walk to old town. Would definitely stay again and recommend it highly
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Hotel Morjan op 28 sep 2023
Hello Marceline, thank you very much for your feedback. We are glad about that.

10/10 – Uitstekend

Joe

2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Hotel Morjan op 25 okt 2023
Dear Joe, Thank you for your feedback. We're thrilled that you took time to rate us. Let us know if there's anything we can improve to make your experience even better. Best regards.

8/10 – Goed

Torsten

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Hotel Morjan op 22 sep 2023
Hallo Torsten, vielen Dank für Ihr Feedback. Es hilft uns, die Gästebetreuung zu optimieren.

10/10 – Uitstekend

Eric, Chincoteague

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful view of the Rheine
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Hotel Morjan op 22 sep 2023
Hello Eric, thank you very much for your review. We are glad about that.

8/10 – Goed

maurice

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Hotel Morjan op 18 sep 2023
Hallo Maurice, vielen Dank für Ihr Feedback. Wir freuen uns sehr darüber

10/10 – Uitstekend

Stefan

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Für uns war es perfekt
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Hotel Morjan op 17 sep 2023
Hallo Stefan, vielen Dank für Ihr Feedback. Wir freuen uns, dass Ihnen Ihr Aufenthalt bei uns gefallen hat.

10/10 – Uitstekend

Jens Henrik

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Hotel Morjan op 9 sep 2023
Hallo Jens-Henrik, vielen Dank für Ihr Feedback. Wir freuen uns, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt zufrieden waren

8/10 – Goed

David

Reisde met een groep
The hotel and staff were great, the breakfast was overpriced in my opinion
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Hotel Morjan op 8 sep 2023
Hello David, thank you very much for your feedback. It's very important for us, because we can better increse our job