Ingang binnen

Beoordelingen van Hotel Albert Plage

3 out of 5
Hotel Albert Plage
Meerminlaan 22, Knokke-Heist

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 16 van 63 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 33 van 63 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 7 van 63 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 63 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 63 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Janneke

2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van John Verwee, Manager op 9 apr 2024
Beste Janneke,Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Hopelijk zien we je snel nog eens!John Verwee, Manager

10/10 – Uitstekend

Caroline

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goeie service...lekker ontbijt ... goeie matras
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van John Verwee, Manager op 23 jan 2024
Beste Caroline,Hartelijk dank voor uw beoordeling!Het doet ons plezier te horen dat u genoten heeft van het uitgebreide ontbijtbuffet en de comfortabele matrassen. We streven ernaar om onze gasten de best mogelijke start van de dag te bieden met een heerlijk ontbijt en een goede nachtrust. Ook zijn we blij te vernemen dat de netheid van de kamers en de algehele staat van het hotel aan uw verwachtingen voldeden. Ons team werkt hard om alles piekfijn in orde te houden.We zien jullie graag weer eens terug.John Verwee, Manager

10/10 – Uitstekend

Paula

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Komen reeds jaren in De Nelson. Eerste keer Albert Plage Hotel. Waren zeer tevreden en je kan genieten van het heel lekker en uitgebreid ontbijtbuffet in hotel Nelson. We blijven heel tevreden klanten.
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van John Verwee, Beheerder op 26 aug 2023
Beste Paula,Hartelijk bedankt voor uw fijne review.We zijn blij te horen dat u tevreden bent met uw verblijf in Albert Plage Hotel en dat u heeft genoten van het uitgebreide ontbijtbuffet in hotel Nelson. Het is fijn om te weten dat onze inspanningen om een aangename ervaring voor onze gasten te bieden, worden gewaardeerd.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet,John Verwee, Beheerder

8/10 – Goed

Senne

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van John Verwee, Beheerder op 26 aug 2023
Beste Senne,Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groet,John Verwee, Beheerder

6/10 – Redelijk

Gjpa

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Het was een kleine kamer en erg gehorig. Verder schoon. Zag er beneden erg mooi uit maar ieder keer bij binnenkomst was er helemaal niemand.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Manager op 26 aug 2023
Beste,Hartelijk dank voor de positieve beoordeling van Hotel Albert-plage.We zijn blij te horen dat u tevreden was over de netheid van de kamer. Onze kamers zijn inderdaad onlangs gerenoveerd en we streven ernaar om ze altijd schoon en comfortabel te houden. Wat betreft de gehorigheid, onze kamers zijn voorzien van dubbel glas om geluidsoverlast van buiten te minimaliseren. We betreuren het echter dat u tijdens uw verblijf geluidsoverlast heeft ervaren.We begrijpen uw opmerking over het gebrek aan personeel bij de receptie. Onze receptie is 24 uur per dag geopend, maar de locatie van de receptie varieert afhankelijk van het tijdstip van de dag. Tussen 7.00 uur en 16.00 uur is de receptie geopend in het Albert Plage hotel, en tussen 16.00 uur en 7.00 uur is de receptie geopend in hotel Nelson. We zullen uw feedback meenemen om onze dienstverlening verder te verbeteren.Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer,

10/10 – Uitstekend

Romain

Reisde met partner
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Klein kamertje , maar net
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van John Verwee, Beheerder op 29 jul 2023
Beste Romain,Bedankt voor uw review.We zijn blij te vernemen dat u tevreden bent over uw verblijf bij ons en dat u de netheid erg op prijs stelde. We begrijpen echter dat sommige gasten een ruimere kamer verkiezen, daarom bieden we in ons zusterhotel Nelson kamers aan die groter zijn.Hopelijk was verder alles naar wens en heeft u genoten van uw vakantie in Knokke-Heist .We kijken er al naar uit u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten,John Verwee, Beheerder

4/10 – Matig

Rens

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Haar in de badkamer, personeel was chagrijnig.
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van John Verwee, Beheerder op 29 jul 2023
Beste Rens,We stellen het op prijs dat u een berichtje achterliet.We vinden het heel jammer dat u niet helemaal tevreden bent over uw verblijf bij ons. We staan voor een net en gastvrij hotel en betreuren enorm dat u hierin teleurgesteld bent. We zullen dit dan ook bespreken binnen het team en voor verbetering zorgen. We hopen dat de nabijheid van het strand en stadscentrum uw vakantie toch aangenaam heeft gemaakt.Graag bieden we u in de toekomst een betere ervaring. Met vriendelijke groeten,John Verwee, Beheerder

6/10 – Redelijk

Fabienne

Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van John Verwee, Beheerder op 25 mrt 2023
Beste Fabienne,Bedankt dat u de moeite heeft genomen een beoordeling te plaatsen.Wat jammer dat u niet geheel tevreden bent. Helaas staat er geen verdere toelichting bij uw review. Zou u ons eventueel wat meer uitleg kunnen geven met betrekking tot uw verblijf? Uw feedback kunnen we goed gebruiken om onze service steeds te verbeteren.Hopelijk tot ziens,John Verwee, Beheerder

8/10 – Goed

Linda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
OK voor kort verblijf en goede locatie.
Aangenaam verblijft in Hotel Albert Plage, een bijhuis van Hotel Nelson. Kamer klein, maar OK voor 2 personen en 2 nachten. Locatie perfect en vermits het midden in de week was en buiten een schoolvakantie, gratis parkeren in de straat van het hotel. Ontbijt werd geserveerd in Hotel Nelson en was prima in orde.
2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van John Verwee, Beheerder op 20 feb 2023
Beste Linda,Hartelijk dank voor deze feedback.Het verheugt ons dat jullie hebben genoten van een aangenaam verblijf in ons hotel dankzij onze perfecte ligging. Jullie complimenten voor het ontbijt geven we zeker door.Een volgende keer staan we graag opnieuw voor jullie klaar.Hartelijke groeten,John Verwee, Beheerder

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer nogal klein maar prijs kwaliteit klopt. Zeer goed ontbijt. Vlot en vriendelijk personeel
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ligging was prima en buiten seizoen geen parkeerproblemen
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede prijs-kwaliteit voor Knokke. Prima ontbijt met lekkere koffie keuzes
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Margritte

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Leuk hotel, kort bij het strand, winkels.
Alleen teleurgesteld in personeel van de bediening. Is toch geen moeite om goede morgen te zeggen. Ook bij ontbijt te vragen wil een gekookt ei of omelet, wist niet eens dat er eitjes te verkrijgen waren, bij mijn derde dag had ik het pas door. Voor de rest was alles ok. Slangen Annie
4 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Erwin, Breda

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel, vlak bij het strand
Dit hotel ligt op nog geen vijf minuten lopen van het strand. Ik vond het een erg mooi en schoon hotel. Uitgebreid en lekker ontbijtbuffet. Vriendelijk personeel, kortom zeker de moeite waard
2 nachten verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
geen aanbeveling
Zeer onvriendelijke ontvangst, Uitbater nog onvriendelijker, een echte boer!Franstalige klanten werden anders behandeld. Kortom We gaan er nooit meer...

6/10 – Redelijk

Micheline, Wachtebeke

Positief: Netheid, personeel en service
2daagjes genieten van zon zee lekker eten.
2daagjes aan zee met de fietsen de omgeving verkend,als afsluiter 'savonds een spetterend vuurwerk. Basic kamer maar toch alles wat nodig was voor kort verblijf,prima bedden en uitstekend ontbijt. onze problemen met de fietsbatterij werden door het vriendelijke personeel opgelost we boekten online en wisten niet dat we ook halfpension konden krijgen,ook dat is de volgende dag met een superlekkere maaltijd (in de Nelson ),een zeer vlotte bediening door het personeel.We keerden daarna zonder fileproblemen vlot huiswaarts Bedankt.

8/10 – Goed

Els, Geel

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
shoppingdays
Eén overnachting om 2 dagen te shoppen in Knokke samen met mijn nichtje. Vriendelijke ontvangst, propere kamer, ruime badkamer en geweldig ontbijt!

8/10 – Goed

Marianne Thiré, Zwijndrecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede prijs/kwaliteit verhouding. Centraal gelegen. Zeer verzorgd ontbijt met vers fruit en een eitje à la minute gemaakt.

10/10 – Uitstekend

Thibaut, London

1 nacht verbleven in mei 2024

4/10 – Matig

Marc-André

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel has ni air conditioning or any ventilation. The re is no staff in the hotel...you are refferref to the next hotel, Nelson. We had to pay 400 euro extra for 4 nights to get a room with air conditioning.
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van John Verwee, Manager op 23 mei 2024
Dear Marc-André,Thank you for taking the time to review your stay.We are delighted to hear that you found our rooms to be clean, as we strive to maintain high standards of cleanliness and guest satisfaction.However, we regret to hear about your concerns regarding the air conditioning and ventilation. Our sister hotel, Hotel Nelson, located just a short walk away, provides rooms with air conditioning for those guests who prefer this amenity. We apologize for any inconvenience this may have caused and for the additional cost you incurred to secure a room with air conditioning. We also regret if the requirement to access certain facilities at Hotel Nelson instead of on-site caused any disappointment. Our goal is to ensure that all our guests have access to the necessary amenities for a comfortable stay. We understand that personal presence of staff is important and are sorry if this aspect did not meet your expectations. Our reception service hours vary seasonally, and we offer phone support during the times the reception is closed to ensure our guests receive assistance whenever needed.We value your feedback on the hotel condition, service, and room amenities. Our team is committed to providing a welcoming and enjoyable experience for all our guests. Rest assured, each aspect of your stay is important to us and we continually strive to provide the best possible service and accommodations.We hope that you will allow us the opportunity of providing you with an improved stay in future. Best regards,John Verwee, Manager

10/10 – Uitstekend

FEVZI

1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Andreas

Great breakfast, location close to beach, really friendly staff Room rather small
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Manager op 15 nov 2023
Dear Andreas,Thank you for your valuable feedback.We are delighted to hear that you enjoyed our great breakfast and appreciated our prime location close to the beach. Our staff takes pride in providing friendly service, and we are glad that it contributed to your positive experience.We understand that you found the room to be rather small. Our hotel offers a variety of room sizes, and we recently renovated all 16 rooms to ensure a comfortable stay. In the future, we recommend booking a room at our sister hotel, Hotel Nelson, which is just a few meters away and offers more spacious rooms with additional amenities such as air conditioning.We look forward to welcoming you again. All the best.

10/10 – Uitstekend

Hartwig

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ein schöner Ort und schöner Strand. Kusttram war super.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van John Verwee, Direktor op 21 sep 2023
Sehr geehrter Gast,herzlichen Dank für Ihre Bewertung.Es freut uns sehr, dass Ihnen unser schöner Ort und Strand gefallen haben. Wir sind stolz auf unsere Top-Lage, nur 100 Meter vom Sandstrand entfernt. Es ist auch schön zu hören, dass Sie die Kusttram genossen haben, die eine bequeme Möglichkeit bietet, die Umgebung zu erkunden.Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,

4/10 – Matig

Erick

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Très moyen par rapport au prix
Séjour très moyen à 189€ la nuit et chambre sans aucune aération à part la fenêtre, il faisait extrêmement chaud dans la chambre. Couloir et hall d'entré couvert pas des diffuseurs de parfums, matelas très incomfortable. Petit-déjeuner très très correct. Accueil très sympa à la réception de l'Hotel Nelson, à part une une autre dame qui était présente le samedi et le lundi et qui n'était pas très agréable... Si la localisation était très bien, je ne réserverai sûrement plus à l'Albert Plage.
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Manager op 26 aug 2023
Cher Erick,Merci de nous faire part de votre opinion.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié l'accueil sympathique à la réception de l'Hotel Nelson et le petit-déjeuner. Sachez que nous disposons de chambres avec climatisation dans notre hôtel partenaire, l'Hotel Nelson, situé à quelques mètres de l'Hotel Albert-Plage. Pour votre prochain séjour, n'hésitez pas à considérer cette option.Vos commentaires sont importants pour nous et nous allons prendre les mesures nécessaires pour améliorer la qualité de nos services. Encore une fois, nous vous présentons nos excuses pour les désagréments rencontrés.Nous espérons vous revoir pour un séjour plus réussi.Cordialement,

8/10 – Goed

Frederic

2 nachten verbleven in december 2022
Reactie van John Verwee, Directeur op 30 dec 2022
Cher Frédéric,Merci d'avoir pris la peine de nous donner votre évaluation.C'est un vrai plaisir de découvrir que vous avez passé un excellent séjour parmi nous.Nous serions heureux de vous revoir et vous souhaitons une belle fin d'année !John Verwee, Directeur

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Breakfast was included in our booking- it took them ages to find I used redeem to book they asked me to pay again
1 nacht verbleven in april 2021
Reactie van John Verwee, Manager op 6 apr 2021
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We regret the issues you encountered with the service delivered as we endeavour to provide an excellent standard to all our guests and offer you our apologies for any inconvenience. We will be looking into this to ensure it is not repeated in the future and thank you for bringing it to our attention We hope to be able to welcome you back on a return visit for an improved experience. Best regards, John Verwee, Manager

4/10 – Matig

Romane

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2021
Reactie van John Verwee, Manager op 1 feb 2021
Dear Romane, We would like to thank you for rating your recent stay. We are sorry we were not able to meet all your expectations and would appreciate a private message with more details. We hope to welcome you back for a return visit. Best regards, John Verwee, Manager

10/10 – Uitstekend

Joel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2020
Reactie van John Verwee, Manager op 31 dec 2020
Dear Joel, Thanks for this great rating! We are delighted you had a great stay. We hope to have the pleasure of seeing you again in the future. Kind regards, John Verwee, Manager

8/10 – Goed

Jacques

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
en période covid
Assez tristounet car en période de Covid ou tous les restaurants étaient fermés. Donc pas facile pour manger L'hotel nous avait donné une liste de take away
1 nacht verbleven in december 2020
Reactie van John Verwee, Directeur op 31 dec 2020
Cher Jacques, Nous vous remercions pour la bonne note que vous nous avez donnée et sommes heureux d'avoir pu vous aider avec la liste des restaurants faisant take-away. Au plaisir de vous revoir parmi nous, John Verwee, Directeur

8/10 – Goed

Steven

1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van John Verwee, Directeur op 27 okt 2020
Cher Steven, Merci de nous communiquer votre appréciation favorable. Nous sommes heureux que votre séjour ait été satisfaisant. N'hésitez pas à nous faire part des choses à améliorer pour une note parfaite. Bien à vous, John Verwee, Directeur

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van John Verwee, Directeur op 4 mrt 2020
Cher client, Merci pour la note positive. Nous sommes heureux de cette expérience réussie. Nous voulons faire encore mieux la prochaine fois. Nous espérons vous revoir. Bien cordialement, John Verwee, Directeur

8/10 – Goed

Pascale

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Proche de la plage!
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van John Verwee, Directeur op 10 feb 2020
Chère Pascale, Merci pour votre appréciation positive. Nous sommes heureux de cette expérience réussie. N'hésitez pas à nous faire part des choses à améliorer pour une note parfaite. Bien à vous, John Verwee, Directeur

8/10 – Goed

ambroise

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Frithjof

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van John Verwee, Manager op 17 sep 2019
Dear guest, We acknowledge with thanks your rating about your recent stay. We are sorry we fell short in meeting your expectations. We would love to know how we could improve your experience with us. Best regards, John Verwee, Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel bien Situé proche de la plage et du centre Petit dejeuner correct.
1 nacht verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bien mais ne convient pas pour trop, chambre trop petite
3 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon rapport qualité - prix
Hôtel idéal pour de courts séjours. Proche du centre et de la plage. Chambres pas très grandes mais confortables. Petit-déjeuner sous forme de buffet bien garni.
1 nacht verbleven in oktober 2017

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr klein, sehr alt und leider auch nicht sauber
Die Lage vom Hotel ist super, das Frühstück war lecker, das Personal TEILWEISE freundlich, das war es leider schon an positiven Dingen. Das Zimmer war extrem klein, was nicht so schlimm ist, es war aber auch sehr hellhörig, dreckig, insbesondere das Bad, und eine der Matratzen war so alt uns durch gelegen, dass ich noch zwei Tage später Rückenschmerzen hatte. Leider nicht empfehlenswert.
2 nachten verbleven in september 2017

6/10 – Redelijk

Basti, Mönchengladbach

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Kleinet Bruder in Strandnähe
Kleines Hotel in Strrandnähe. Jedoch merkt man, dass es nur der kleine Bruder des Haupthotel ein paar Meter weiter ist. Im Bereich Ausstattung Service (vor allem Sprachen ) ausbaufähig. Für einen kurzen Trip jedoch völlig ausreichend.
3 nachten verbleven in september 2017

6/10 – Redelijk

T.O., Bruchsal

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Hotel close to the beach and restaurants.
Mixed experience. Location excellent, same is for breakfast quality and staff friendlyness. Room itself however was too small for 2 adults plus child, and technical condition (electricity/bathroom)seemed not up to current standards. Under this total consideration room rate is ok.
7 nachten verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

anne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

dirk

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

8/10 – Goed

Willy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Calme, confortable et très bel accueul
Très bel accueil, petit-déjeuner satisfaisant. Chambre propre, peu spacieuse, mais très très calme.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10 – Uitstekend

Philippe, Heusy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TB pour tout sauf Parking: impossible trouver 1 place dans 1 rayon de 2km !!!

8/10 – Goed

Christophe, SOISSONS

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
TRES BIEN MAIS BRUYANT

10/10 – Uitstekend

Jonathan, Bruxelles

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Agréable surprise
Tres agreablement surpris de l' hôtel, qui a été recemment rafraîchie. Les photos sont encore anciennes. Idem pour le petit déjeuner: les oeufs préparé sur demande et comme on les préférait