Economy tweepersoonskamer | Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van Han Hotel

2 out of 5
Han Hotel
Degirmenbahce Cad., Turgut Reis Sok. No:3, Yenibosna, Istanbul, Istanbul

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 204 van 712 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 311 van 712 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 121 van 712 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 37 van 712 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 39 van 712 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Esin, Haarlem

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Glenn

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The rooms were extremely dirty there was sand the beds were covered in stains the floor was damaged the socket makes a short circuit when you put the adapter in no communication with staff possible due to no English there were still old packs of cigarettes on cupboards there was mold everywhere the bathroom
4 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Reception op 23 mei 2023
I'm sorry to hear that you had a negative experience even though you were provided with a room with two separate beds and later requested a room with a larger bed, which was changed within 10 minutes. It saddened us to see your negative feedback, especially considering that our staff members are fluent in English and Russian, yet you preferred to use translation services.

10/10 – Uitstekend

Curvin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed verblijf
4 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Guest Relations op 21 nov 2022
Beste gast, bedankt voor het kiezen van ons hotel. Prettige dag

10/10 – Uitstekend

H, Arnhem

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prijs-kwaliteit verhouding goed in orde
Ik heb dit hotel geboekt, omdat het dichtbij het vliegveld was. Het personeel is supervriendelijk en behulpzaam, ze verdienen een dikke 10!! Het restaurant is ook dik in orde. Voor lunch en avondmaaltijd dien je per keer 15TL te betalen. Omgerekend in euro’s kost het niet eens 4 euro, maar het eten is wel lekker en er is ook genoeg variatie. A la carte bestellen is trouwens ook wel mogelijk. Het enige minpunt is dat de kamer een beetje aan de kleine kant is. Maar daar betaal je dan ook voor. Het is een budget hostel met een uitstekende service!!
10 nachten verbleven in november 2017
Reactie van Aysel op 29 nov 2017
Thank you firstly for choosing us and for your good comments. We will glad to welcome you , again

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Slecht ontbijt
Te ver uit het centrum Slecht bereikbaar Geen goed ontbiijt

8/10 – Goed

Yannick, Kraainem

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede prijs-kwaliteitverhouding
Comfortabel bed en douche, helaas geen airco op de kamer. Het hotel is gelegen vlakbij de luchthaven, dus met het raam open resulteert dit in heel wat geluidshinder. Orde en netheid tip top in orde in dit hotel, handdoeken worden ook vervangen wanneer je dit niet vraagt. Enkel Turks ontbijt voorzien, dus geen cornflakes, yoghurt/fruit of andere Westerse ontbijtgewoonten.

4/10 – Matig

henrie, eibergen

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Goedkoop hotel ver van centrum
Wanneer je op zoek bent naar een gezellig hotel moet je hier zeker niet zijn. Ben je op zoek naar een goedkope slaapplaats dan zit je hier goed. Deze 2 persoonskamer was erg klein en er stond maar 1 stoel in (zie bijgaande foto). Het grote nadeel is dat de reistijd naar het oude centrum een uur bedraagt waarbij je achtereenvolgens met minibus, metro en tram moet reizen.
kamer vanaf de deur genomen
vooraanzicht hotel

8/10 – Goed

Herbert, Meerkerk, Netherlands

Positief: Netheid, personeel en service
Net transit hotel
een hotel om te slapen....perfect voor de toerist die toch niet hele dag in hotels verblijft

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Ver van het middenpunt istanbul europees gedeelte
Hotel was wel leuk ingericht, echter de kamer die op mijn reservering stond kwam niet overeen met wat ze aanboden. Na veel discussie uiteindelijk wel een fatsoenlijke kamer gekregen.

10/10 – Uitstekend

Martin Slappendel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
zeker veel Value voor weinig money :)

8/10 – Goed

Bibi, Den Haag

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ideaal voor een enkele overnachting.
Ik boekte dit hostel omdat het goedkoop was, en dicht bij de vluchthaven ligt. Mijn aankomst was midden in de nacht, overdag zou je in een file terecht kunnen komen maar ik was binnen tien minuten op mijn bestemming en binnen nog tien minuten lag ik in bed. Niet onbelangrijk voor wie om een uur 's nachts aankomt! Ik moest wel hard lachen toen we voor kwamen rijden, want dit was letterlijk een jeugdherberg. Maar het personeel was vriendelijk, de kamer was keurig en het ontbijt prima. Uitstekend voor wie - net als ik - op een transfer naar een andere bestemming wacht. Voor verblijf in de stad acht ik het ongeschikt: te ver en geen verbinding met de metro.

2/10 – Ontzettend slecht

Sonia

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The stuff in the room wasn’t completely good also no fridge in the room
13 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Hussein

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Every thing good
2 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Good stay
It was good stay, the Hotel is clean and calm
19 nachten verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Mehmet Fatih

2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Hussein

1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Ali

Positief: Netheid
4 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

BENJAMIN

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
16 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

muzaffer

1 nacht verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Tugce

1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Jeremie

Positief: Netheid, personeel en service
Niveaux qualité prix tres satisfaisant, personnel tres bien just un peu bruyant de temps en temps pour le prix c est tres bien
12 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

RASHID

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
The staff and hostesses are very responsive and wonderful, especially Osman, the rooms are clean and tidy, a good and varied breakfast is served, there is a study space and good facilities, the hotel is very good for the price, only in cold weather, the rooms without air conditioner because It is not recommended to leave the radiators off for a long time, and in some rooms on the lower floors, sometimes you can smell a bad smell in the bathroom and toilet.
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

HUSEIN

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
like the area and the city
10 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Jesmond

Without AC
5 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Ugur

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Farhad

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
9 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Hany

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Talha Dogukan

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Ahmet

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Sarka

7 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Abderrazek

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Selami

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Israel

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean affordable and friendly
4 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Chahida

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Joe georges

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Servet

2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Reception op 23 mei 2023
Thank you for choosing our hotel, and we hope that you will consider staying with us again in the future. We wish you safe travels and enjoyable experiences ahead.Sincerely,[Hotel Management]

10/10 – Uitstekend

ORHAN ATILAY

1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Konstantin

1 nacht verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Tristan

8/10 – Goed

Adela

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mi sono trovata bene.
Reactie van Guest Relations op 3 nov 2022
Gentile ospite, grazie per aver scelto il nostro hotel. Vi auguriamo una buona giornata

4/10 – Matig

Nursel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Zimmer sind nicht so wie die Hotel Beschreibungen im Internet Expedia sind. Dauerhafter Geräusch gegenüber ist ein Textilindustrie. Zweimal Zimmer gewechselt ! Von der Decke kam Wasser im Bad. Ich bin sehr enttäuscht von Preis und Leistung. Brötchen (mini) in Plastiktüte verpackt zum Frühstück kein frisches Brot oder sonstiges gegebäckTee und Kaffe aus Papp Bechern. Das einzige wo sie Punkten ist das Putz Personal und die Mitarbeiter in der Küche sehr herzig und haben versucht uns zu trösten für die Defekte . Die Mitarbeiter an der Rezeption enttäuschend und frech .Sie sagten mit einem Lachen ja die Fotos sind noch von der Zeit als dies hier eine Herberge war. Ein Zimmer gebucht gehabt mit Küche was wir bekommen haben war ein Zimmer mit einem Balkon die Tür konnte man nicht verschließen.An der Rezeption meinte die Dame das Zimmer hätte ein Balkon mit Blick (auf eine Mauer).Am nächsten Tag das Zimmer bekobekommas wir auch gebucht hattenmit Küche und Kühlschrank!Küche nicht brauch bar da alle Schränke leer sind kein Geschirr und kein Besteck geschweige den ein Wasserkocher eine Mikrowelle die ausgesteckt und verdrecht da stand .AlsWasser von der DDeckeimkBad kamhaben wir wieder umziehen müssen das dritte Zimmer war mit einem Geräusch von der Textilindustrie nicht zu überhören also stimmtauch nicht die Schalldichten Zimmer überein wie im Internet beschrieben. Und zu dem gab es dann mit der Toilette Probleme und wir waren froh wieder abzureisen . Nach fünf Tage Aufenthalt
5 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Resepsiyon op 11 okt 2022
Değerli misafirimiz, otelimizi tercih ettiğiniz ve anlayışınız için teşekkür ederiz. Mağduriyetiniz için özür dileriz. Sizi tekrar görmeyi umar, iyi günler dileriz.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Han Hotel op 2 okt 2022
Dear Guest, Greetings from Han Hotel and thanks for your choosing our property. Thank you for your feedback. We hope to see you again in our hotel. Best Wishes,

6/10 – Redelijk

Chantal

2 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

omaeyma

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bon hôtel , propre et accueillant.
8 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Han Hotel op 2 okt 2022
Dear Guest, Greetings from Han Hotel and thanks for your choosing our property. Thank you for your feedback. We hope to see you again in our hotel. Best Wishes,

8/10 – Goed

TAHAR

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
J'ai aimé l'accueil, très sympa et professionnel. Petit déjeuner copieux mais l'emplacement pour se garer est très limité.
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Guest Relations op 15 aug 2022
Cher invité, salutations de l'hôtel Han. Merci beaucoup pour votre commentaire. Nous espérons vous accueillir à nouveau. Nous vous souhaitons une belle journée.

10/10 – Uitstekend

Monica

2 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

SHOHRAT

1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Guest Relations op 1 aug 2022
Dear Guest, Thank you for your feedback. Have a nice days. Kind regards.

4/10 – Matig

Abulimiti

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
The rooms very small and smells
14 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Guest Relations op 1 aug 2022
Dear Guest, Thank you for your feedback. We will be glad to welcome you again : ). Have a nice days. Kind regards

8/10 – Goed

gülbahar

3 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Guest Relations op 15 mrt 2022
Değerli Misafirimiz, bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz. Sizi ağırlamaktan mutluluk duyduk. İyi günler dileriz.

8/10 – Goed

Vipin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I had a comfortable stay, staff were very friendly.
4 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Guest Relations op 12 feb 2022
Dear Guest, Greetings from Han Hotel and thanks for your choosing our property. Thank you for your feedback. We hope to see you again in our hotel. Best Wishes,