Exterieur

Beoordelingen van Febor İstanbul Bomonti Hotel & Spa

4 out of 5
Febor İstanbul Bomonti Hotel & Spa
Merkez Mahallesi Huzur Sokak No 23, Istanbul, Istanbul

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 418 van 802 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 228 van 802 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 79 van 802 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 34 van 802 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 43 van 802 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

aynur

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Ligging is niet goed voor de rest is het een proper hotel en vriendelijke personeel
6 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Hassina

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Ontbijt was niet goed
4 nachten verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Ayfer

Reisde met partner, Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Slechte locatie, ver van alles, personeel komt geen lach van af
4 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Amir

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van feborhotel op 13 jun 2023
thank you

10/10 – Uitstekend

Ahmed

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van feborhotel op 20 mei 2023
THANK YOU feedback is most motivating for us.

10/10 – Uitstekend

Gorbet, Rijswijk

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel vriendelijk personeel zeker een aanrader om te gaan dicht bij alles
4 nachten verbleven in april 2023
Reactie van FEBORHOTEL op 19 apr 2023
WIJ DANKEN U

10/10 – Uitstekend

Farouk

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice and cosy hotel that has all the necessary services, and it's not expensive compared to other hotels in the neighbourhood.
Reactie van feborhotel op 7 jan 2023
We were honored to have learned of your satisfaction by finding the opportunity to host you.All of our employees are trying to give you the best service with a smiling face, and we are very pleased that this effort is noticed by you.Hoping to be our guest again soon,

10/10 – Uitstekend

Fatima

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed
6 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Febor Hotel op 17 jun 2022
Thank you!

10/10 – Uitstekend

Riza

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Febor Hotel op 21 feb 2022
Thank you!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
İdeaal voor een stedentrip
Een heerlijk verblijf gehad. Mooie kamers, vriendelijk personeel en prima locatie.
4 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Febor Hotel op 17 jan 2022
Thank you!

8/10 – Goed

Ian

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel Istanbul
Ik ben zeer tevreden over dit hotel. Ben vaker in Istanbul geweest maar tot nu toe de beste. Het hotel is schoon en de service is erg goed.
3 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Febor Hotel op 7 dec 2021
Thank you!

10/10 – Uitstekend

Ahmet

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een super fijne hotel. Het is schoon en netjes. Het lijkt wel een nieuw hotel. Veel ruimte om je kleding op te bergen, wat voor ons belangrijk was. Personeel is vriendelijk. Wij hebben nog 2 dagen extra geboekt, omdat wij zo tevreden waren. Zeker een aanrader!
5 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Febor Hotel op 9 sep 2021
Thank you!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super lieve medewerkers, zo behulpzaam!! Verder is het een prima locatie om te verblijven
8 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Febor Hotel op 27 aug 2021
Thank you! Hope to see you again! Best regards

2/10 – Ontzettend slecht

Sarah

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice and helpful hotel staff, clean rooms and good location!
5 nachten verbleven in mei 2021
Reactie van Febor Hotel op 10 mei 2021
Thank you for your kind comment! Hope to see you our hotel again.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top locatie
Gewoon nette hotel leuke locatie
3 nachten verbleven in november 2020
Reactie van Febor Hotel op 17 nov 2020
Thanks for your review.

10/10 – Uitstekend

Jerrel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel met even fijn en vriendelijk personeel
Een zeer fijn hotel met even fijn en vriendelijk personeel. Voor verbetering vatbaar is het bureau in de kamer. Voor mij te hoog, dus graag een verstelbare. En een dakterras zou ook fijn zijn. Lekker lang in de frisse lucht kunnen werken ipv op de kamer.
8 nachten verbleven in september 2020
Reactie van Harun Aydın - Sales Executive op 2 okt 2020
Thank you for you wonderful review! See you next time.

10/10 – Uitstekend

Jerrel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een superfijn hotel
Een superfijn hotel met veel service.
2 nachten verbleven in september 2020
Reactie van Harun Aydın - Sales Executive op 1 okt 2020
Thanks for your excellent review!

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2020
Reactie van Febor Hotel op 21 sep 2020
Thank you.

10/10 – Uitstekend

Syma, Nederland

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erg goed geregeld, netjes en personeel was erg vriendelijk.
4 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Harun Aydın op 18 aug 2020
Thanks for your kind review.

8/10 – Goed

Ibrahim

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net schoon
Moeilijk vinden
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Harun Aydın op 5 aug 2020
Thanks for your comment.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Fijn hotel. Behulpzaam, schoon.
7 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Harun op 6 mrt 2020
Thank you!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het is een heel schoon hotel. Vriendelijke medewerkers. We werden meteen geholpen. Ligging met ov is wel wat lastiger. Over het algemeen een 9.
6 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Ata

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Harun op 3 mrt 2020
Değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.

10/10 – Uitstekend

Jerrel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10
Een zeer stijlvolle en schoon hotel.
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Harun op 17 feb 2020
Thanks for your review.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super hotel! Leuk personeel fijne kamer. Ik was o.a. In Istanbul voor een cosmetische ingreep. Het personeel was erg behulpzaam met het voorzien in ijsblokjes en zelfs zakjes om te koelen. Ontbijt is niet Europees en heb ik geprobeerd maar vond ik niet wat.
10 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Harun op 5 feb 2020
vielen dank für İhren Kommentar wir würden und sehr freueun Sie wieder in unserem Hotel zu sehen ..

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Harun op 14 dec 2019
Thanks for your review.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Harun op 14 dec 2019
Thanks for your review.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

9 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Harun op 14 dec 2019
Thanks for your review.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geweldig en vriendelijk personeel. Gebruik gemaakt van de Bali massage, is echt aan te raden. De kamers waren netjes en schoon.0
4 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Harun op 14 dec 2019
Thanks for your review.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Kamer was precies zoals op de foto. Vervelende was wel dat er niet goed werd schoongemaakt en je continu om extra wc papier of handdoeken moest vragen omdat dat niet werd aangevuld. Erg vervelend!
7 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Selma

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was perfect, personeel is heel vriendelijk en het hotel is dikke 4 sterren waard.
6 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Biju

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Jawad Xcell @gmail.com

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Berivan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr gut
8 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Hamid, Spring

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Staff
7 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Anas

Positief: Netheid, personeel en service
Nothing
7 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Ana Maria

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This was my fourth time staying at Febor and always I find that is the best place to stay in Istanbul.Close to the center and the staff are very helpful. Definitely I will return. Best regards Ana Maria
7 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Jawad Xcell @gmail.com

2 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Gamze

Positief: Personeel en service
3 nachten verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Gamze

9 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Gamze

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Die Zimmer sind wirklich sehr sehr klein. Die Umgebung ist sehr laut
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Tanja

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel war im großen und ganzen gut. Die Zimmereinrichtung war schön und modern. Es war eigentlich sauber nur leider lagen viele lange Haare in der Dusche. Ich glaube das wurde übersehen…. Ansonsten waren die Mitarbeiter sehr zuvorkommend und freundlich. Auch die Putzkräfte waren sehr freundlich und Hilfsbereit. Die Lage ist gut und ruhig. Kleines nettes Hotel mit angemessenem Preis. Vielen Dank.
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Arda

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Riktigt bra och fräscht hotell med centralt läge. Prisvärd alla dagar i veckan! Trevlig personal!
4 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Ulrika

4 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Bola

8 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

GAURAV

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was so helpful especially Yamu ( Manager ) always there to help us .
4 nachten verbleven in maart 2024