Terrein van de accommodatie

Beoordelingen van Fletcher Nautisch Kwartier

4 out of 5
Fletcher Nautisch Kwartier
Mastspoor 1, Huizen

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 117 van 311 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 143 van 311 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 34 van 311 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 13 van 311 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 311 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Pie

Positief: Netheid, personeel en service
5 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Richelle op 29 mei 2024
Dear Pie,Thank you for rating your stay at our hotel! Kind regards,

4/10 – Matig

Inez

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
In het algemeen een goed hotel, uitgebreid ontbijt, prima bedden, maar toch hele nacht wakker gehouden door resonantie van warmtepomp die in de onderhoudskamer naast onze kamer staat geïnstalleerd.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Receptie op 3 mrt 2024
Beste Inez,Bedankt voor uw feedback. Onze excuses voor de geluidsoverlast die u heeft ervaren tijdens uw verblijf. Wij hebben dit probleem besproken met de technische dienst en proberen het zo snel mogelijk op te lossen. Wij hopen dat we u ondanks de overlast nog een keer mogen ontvangen in ons hotel. Met vriendelijke groet,CharlotteReceptie Nautisch kwartier

10/10 – Uitstekend

Pauline

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Richelle op 21 mrt 2024
Beste Pauline,Hartelijk dank voor de score!Wij verwelkomen u graag weer bij Fletcher Nautisch Kwartier.Met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Rob

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Receptie op 9 mrt 2024
Beste Rob,Bedankt voor je mooie review! Wij hopen u nog een keer te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet,CharlotteReceptie hotel Nautisch Kwartier

10/10 – Uitstekend

Hans

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed verblijf, alleen kabaal van airo op het dak.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Receptie op 5 mrt 2024
Beste Hans,Bedankt voor uw review.Wat fijn dat u een prettig verblijf bij ons heeft gehad! Onze excuses voor de overlast van de airco, wij gaan dit zo snel mogelijk oppakken met onze technische dienst. Wij hopen u nog een keer te mogen verwelkomen in ons hotel.Met vriendelijke groet,CharlotteReceptie Nautisch Kwartier.

10/10 – Uitstekend

Emmie

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Prima overnachting, behalve een lek in de badkamer. De hele vloer rond de wastafel is overstroomd.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Receptie op 5 mrt 2024
Beste Emmie,Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. Onze excuses voor de mankementen in de badkamer. Wij hebben dit opgepakt met de technische dienst en het probleem is nu verholpen.Wij hopen dat u onlangs de overstroming toch een fijn verblijf heeft gehad!Met vriendelijke groet,CharlotteReceptie Nautisch Kwartier

10/10 – Uitstekend

Hans

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Receptie op 9 mrt 2024
Beste Hans, Bedankt voor je mooie review! Wij hopen u nog een keer te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet,CharlotteReceptie hotel Nautisch Kwartier

10/10 – Uitstekend

Anita

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Receptie op 9 mrt 2024
Beste Anita, Bedankt voor je mooie review! Wij hopen u nog een keer te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet,CharlotteReceptie hotel Nautisch Kwartier

8/10 – Goed

M.J.M.

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed, schoon en vriendelijk personeel
Het hotel en kamer is prima. Schoon en netjes. Vriendelijk personeel. Een kanttekening; de kamers, zijn qua verlichting veela te donker. De badkamer is niet verlicht genoeg. Overal dus een fijne kamer, maar Fletcher keten, doe eens iets aan de verlichting in alle ruimtes (kamer en badkamer)
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Daniël

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie locatie in de haven met historische gebouwen in de buurt
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Ruthje

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Alles was goed alleen er stond een enorme stoel in de badkamer en omdat mijn man in een rolstoel zit kon hij niet douchen. Ik raad een gewone douchestoel aan. Ook het bed mag wat hoger. Het ging overigens om een mindervalide kamer.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Richelle op 3 okt 2023
Beste Ruthje,Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen. Uw feedback is zeer belangrijk voor ons, dit nemen wij mee om onze service te verbeteren.Wij hopen u in de toekomst wederom bij ons te mogen verwelkomen.

6/10 – Redelijk

MARIA

Reisde met partner
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
We arrived very late and reception could not find our reservation, which we had made and paid for 6 months earlier.This problem persisted over 2 days when we were given conflicted information and were told we had only 1 night booked (we had 4 nights booked !) or that we would have to change rooms - in the end (after a discussion) we could stay in the same room. Location and place is beautiful, but unfortunately quite a bit of unprofessionalism amongst staff - most of them young and inexperienced without the proper training it seems. Room wasnn´t cleaned on one day and the next day it was after asking a (very friendly) cleaning lady direct. When we returned however it looked like the pillows had been thrown on from afar and the bed/ pillows looked like someone had laid down on it ! The outside spaces of the restaurants were not cleaned when you sat down (bird excrements on the tables where you are sitting down to eat) and poor quality of food and service (again due to understaffing or poor training of these - often very nice - young people). It looks like a staffing / management problem overall, which is such a shame as the property is really attractive and the location beautiful - it could be so much more than it is right now.
4 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

richard

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
De locatie was geweldig, het eten was goed. Punten van verbetering badkamer: heel gevaarlijk geen grepen bij de douche ruimte en geen anti-slip
2 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

S.

1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Frank

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schitterende omgeving, slechte verbinding openbaar vervoer, weinig service bij ontbijt. En heb geen factuur gekregen.
2 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Francis

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2023

6/10 – Redelijk

Daniël

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Marike

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
/ mooie locatie aan het water en ruime kamer -/- veel schimmel in de douche en het koffieapparaat werkte niet goed (cups vielen door het inzetstuk naar beneden, geen koffie).
1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Mariska

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima
1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Hendrik

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima verblijf gehad!
1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Nadia

1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Ilse

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie locatie, goede bedden en mooie schone kamer met mooi uitzicht op het meer

8/10 – Goed

Toon

6/10 – Redelijk

Jeffrey

10/10 – Uitstekend

Albertus

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie locatie, ruime nette kamer en uitstekend ontbijt.
1 nacht verbleven in december 2022

6/10 – Redelijk

Alexander

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in december 2022

6/10 – Redelijk

Angela

1 nacht verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Björn

1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Aad

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
We waren met 8 personen. Twee hadden een E-bike bij de receptie besproken. Jammer genoeg stond er geen E-bike. Ook waren er 2 schutters kapot in huisje 412. We hebben allen erg genoten en vonden het ontbijtbuffet super.
2 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Erik

2 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Magda

1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Jordi

1 nacht verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Wouter, Heerhugowaard

Positief: Netheid, personeel en service
Prima en mooie ligging. Ruime parkeergelegenheid. Lift was defect en het kluisje op de kamer werkte niet.
1 nacht verbleven in maart 2022

4/10 – Matig

D.

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Wij zaten in t bijgebouw. Burengeluiden waren goed te horen.
3 nachten verbleven in mei 2021

4/10 – Matig

Marco

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Twijfel
Bed was doorgelegen en de kamer was niet errg schoon.
1 nacht verbleven in februari 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2021

2/10 – Ontzettend slecht

M Oor-van der, huizen

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
kamer geboekt ivm geen wifi toegang thuis. kamer, badkamer en toilet waren niet schoon, drinkglazen ook niet. het is een eigenaardige tijd, maar schone kamers zijn toch een must; personeel was vriendelijk en attent
1 nacht verbleven in januari 2021

8/10 – Goed

Marc

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2020

4/10 – Matig

Marjo, Druten

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid
Kamer was niet schoon. Douche stroomde over. Zeer standaard ontbijt. Personeel was wel vriendelijk
1 nacht verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Paul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ingang haven
Vanaf gallerij hotelkamer
Hotelkamers in verschillende gebouwen.
2 nachten verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Fam.Neervoort, Doesburg

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie ligging! E-bikes gehuurd. Onze trouwdag maar goed benutten door een leuke fietstocht te maken in het mooie Gooi. Onderweg bij één van de fietsen de remkabel geknapt. Contact opgenomen met Fletcher. Daar wij in het hotel geen eigen risico af hadden gesloten voor de fietsen moesten wij zelf maar zien hoe wij weer in het hotel kwamen. Op zoek naar een fietsenmaker...De fietsenmaker had niet à la minute tijd voor ons. De hele middag weg. Fiets fietsklaar gemaakt en dan maar weer richting hotel. "Slijtage en de fietsen hebben wel onderhoud nodig" volgens de deskundige. "Kunnen jullie niets aan doen". Na veel heen en weer gepraat kregen wij uiteindelijk de huur van 1 fiets terug. Managers waren het niet helemaal eens met elkaar in deze. Wat problemen met de elektriciteit van de kamer, dit werd opgelost door ons een nieuwe kamer te geven. Voor de omgeving zeker terug. Jonge dame achter de balie heeft ontzettend haar best gedaan voor ons. Deze moeten jullie houden, Fletcher!
1 nacht verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

Pascal

Zakenreiziger
Zakelijk verblijf, prima
Prima voor zakenverblijf, het ontbijt is vanwege corona wel een beetje jammer. Het wordt aan tafel gebracht en geen echt buffet meer. Kamers verder goed en noodzakelijk voor een zakelijk verblijf.
1 nacht verbleven in juni 2020

8/10 – Goed

Liset, Purmerend

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie locatie, ruime kamers, schoon, lekker ontbijt, prima bedden.
1 nacht verbleven in juni 2020

8/10 – Goed

Cornelis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2020

4/10 – Matig

N.

Negatief: Netheid, personeel en service
Teleurstellende ervaring
Bij aankomst bleek dat slechts zeer beperkte mogelijkheden voor diner en ontbijt beschikbaar waren (hadden we graag tevoren geweten!). De kamer bleek slecht te zijn onderhouden: lege zeephouders, een grote spin in het bed en vieze vingers op de badkamerdeur - onbegrijpelijk in tijden van COVID-19... De kamer heeft geen terras, bij onze vraag aan de receptie naar een plek om ergens te kunnen zitten, werden we naar het grote grasveld verwezen. De kamerprijs incl. ontbijt is fors als je dit afzet tegen de gebrekkige service - ronduit teleurstellend!
1 nacht verbleven in mei 2020

4/10 – Matig

Hans

1 nacht verbleven in mei 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Koffieapparaat beide dagen defect. Ligging mooi rustig
1 nacht verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
De entourage van het hotel is top. Mooie gebouwen en mooie omgeving. De kamer kan veel schoner. Vanwege het vele stof in de airco/verwarming kon deze niet aan. Als je dan boven de wijnbar zit en het raam moet opendoen voor frisse lucht, dan heb je last van luidruchtige /rokende mensen onder je raam. Daar zou je geen last van hebben als je gewoon gebruik kan maken van de airco. Naast het bed hing het behang los en vocht/schimmel plekken in de douche, dus kortom met een goede schoonmaak zou de score veel hoger geweest zijn. Alles wat er bij het ontbijt lag was prima, maar voor 16,50 pp mag je iets meer verwachten.
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

ronny

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in januari 2020