Uitzicht vanuit accommodatie

Beoordelingen van Parador de Hondarribia

4 out of 5
Parador de Hondarribia
Plaza de Armas, 14, Hondarribia, Gipuzkoa

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 158 van 253 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 78 van 253 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 253 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 253 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 253 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Barbara

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Manager op 22 aug 2022
Dear Madam,Thank you very much for sharing your experience of your stay in our Parador.Our best regards and see you soon

8/10 – Goed

A.J.

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Exeptional location, very nice hotel. Friendly and professional staff. Town is worth the visit, so many bars and restaurants with quality food.
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Manager op 9 aug 2021
Dear guest, Thank you very much for sharing your experience of your stay in our Parador. Our best regards and see you soon

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vergane glorie. Delen van de Parador afgesloten cq onderverhuurd. Terras met magnifiek uitzicht niet meer bediend. Nauwelijks personeel aanwezig. Geen hulp met sjouwen van koffers. "Daar is de lift", vanaf de receptie achter glas, geen ontvangst/welkom... Foto's op de site uit de glorie tijd, lang geleden moet dat zijn. Ongeinspireerd routineus ouder personeel, voorzover aanwezig. Kortom: zwaar overgewaardeerd.
2 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Manager op 21 jul 2021
Dear Guest , Firstly I would like to thank you for taking the time to respond to our survey in relation to your stay at the Parador de Hondarribia . It is important for us to learn from your experience so we can improve the quality of our services for guests. On behalf of the team at the Parador as well as on my own behalf, I would like to apologise for the disruption that you experienced during your stay and we deeply regret the inconvenience that this caused you. We take note of your opinions to always try to improve. The terrace has limited hours so as not to cause inconvenience to customers who rest near it. Also, the management team have taken note of your comments and, as a result, we are planning to implement new measures that will allow us to offer you a better experience with Paradores. Again, we appreciate you taking the time to inform us of the events that occurred during your stay. Please do not hesitate to contact us should you require any other information. Yours sincerely, Parador Manager

8/10 – Goed

Monique, Naarden

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Schitterend gebouw
Fantastisch om hier rond te mogen lopen als gast. Ongelooflijk mooi uitzicht vanaf het terras en vanuit de kamers met zeezicht. Helaas zijn de kamers zelf "modern", dus niet in stijl met de rest van het hotel. Daarentegen zijn ze wel voorzien van alle comfort. Bijzondere ervaring.
Reactie van Manager op 18 apr 2019
Dear Madam, We thank you very much for your opinions after your stay in our Parador. Best regards

10/10 – Uitstekend

Josette

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property is a castle. It has beautiful views.
5 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Andrew

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hotel in beautiful town. Exceptional views
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Manager op 10 mei 2024
Dear guest,Thank you very much for sharing your expereince of your stay in our Parador.Our best regards and see you soon.

10/10 – Uitstekend

CHARLES, ALLENTOWN

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great view of the marina and the Bay of Biscay. The castle is beautiful.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Manuel Quintanar. Manager op 4 mei 2024
Dear guest,Thank you very much for sharing your experience of your stay in our Parador.Our best regards and see you soon

10/10 – Uitstekend

Roberto

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy buen estado! En un hermoso centro histórico. Falta personal
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Manuel Quintanar. Director op 4 mei 2024
Estimado huésped,Muchas gracias por compartir sus valoraciones y comentarios tras su estancia en nuestro Prador de Turismo.Un cordial saludo y hasta pronot

10/10 – Uitstekend

Liliam, Miami

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

julien

1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Marshall

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

Jean pierre

On pouvait s’attendre à mieux
Les paradores sont d’ordinaire dotés d’un restaurant ce qui n’était pas le cas de celui ci . Certes la chambre était une standard mais au standard des années 2000 et pas 2024! Le bar snack n’était pas du tout à la hauteur
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Directeur op 5 jan 2024
Monsieur ,Tout d'abord, je tiens à vous remercier d'avoir pris le temps de répondre à notre enquête sur votre séjour au Parador de Hondarribia .Les retours d'expérience de nos clients sont très précieux et nous permettent d'améliorer notre qualité d'écoute et de service et d'offrir une expérience toujours plus inoubliable avec Paradores.Nous serons ravis de vous revoir bientôt dans l'un de nos hôtels et restaurants. En cas de doute ou pour toute autre information, n'hésitez pas à nous contacter.En espérant vous revoir bientôt dans nos complexes, Nous vous prions d'agréer, Monsieur, nos salutations les plus distinguées.

8/10 – Goed

Michael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Ka Ki Andy

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

IZUMI

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a very nice experience to stay in an old castle. The interior decoration was lovely with a great atmosphere. Also, the breakfast buffet was very good and the staff was friendly and helpful, which made for a good trip.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Manager op 23 nov 2023
Dear guest,Thank you very much for sharing your experience of your stay in our Parador.Our best regards and see you soonManuel Quintanar Valbuena

8/10 – Goed

Laura

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Jose Vte

2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Robin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a excellent stay and very comfortable
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Manager op 16 okt 2023
Dear guest,Thank you very much for sharing your experience of your stay in our Parador.Our best regardsManuel Quntanar Valbuena

8/10 – Goed

Maryvonne

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

William

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Exceeded expectations.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Manuel Quintanar. Manager op 2 okt 2023
Dear Sir,Thank you very much for sharing your experience of your stay in Hondarribia.Our best regards

10/10 – Uitstekend

Barry

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Manager op 4 okt 2023
Dear guest,Thank you very much for sharing your experience of your stay in Hondarribia.Our best regards and see you soon

10/10 – Uitstekend

David

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Finding a restaurant is a bit of a challenge especially on a Wednesday when most seem to be closed
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Manager op 15 sep 2023
Dear Sir,Thank you very much for sharing your experience of your stay in our Parador.Our best regards

10/10 – Uitstekend

annette

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

John

1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Satomi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
のんびりと、深呼吸できる町。
Spain、 France、両方を旅できる、静かで、食事も満足できる小粋な!
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van manager op 29 jul 2023
Dear guest Firstly I would like to thank you for taking the time to respond to our survey in relation to your stay at Parador de Hondarribia . One of the fundamental values of our company is to offer quality, personalised guest services. Receiving positive feedback such as yours gives us great satisfaction and I kindly ask for your permission to share it with all our team.We hope to welcome you back to one of our hotels and restaurants. Please do not hesitate to contact us should you require any other information.We will be delighted to see you again soon!Yours sincerely,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The place to stay in ondarribia
Fantastic. It’s a little hard to get to if you’re driving but the staff makes everything as easy as possible and the place is gorgeous, food delicious, rooms attractive and very clean.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Manager op 29 jul 2023
Dear guest Firstly I would like to thank you for taking the time to respond to our survey in relation to your stay at Parador de Hondarribia . One of the fundamental values of our company is to offer quality, personalised guest services. Receiving positive feedback such as yours gives us great satisfaction and I kindly ask for your permission to share it with all our team.We hope to welcome you back to one of our hotels and restaurants. Please do not hesitate to contact us should you require any other information.We will be delighted to see you again soon!Yours sincerely,

8/10 – Goed

MASUMI

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
一度泊まってみたかったです。特に窓からの景色ビダソア川のヨットハーバーは素晴らしくほんとに泊まって良かったです。ホテル内も映画セットのようにひとつひとつの家具や置物が素晴らしかったです。オンタビリアの町並みもかわいくて、ホテルからも近くおすすめです。
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Manager op 29 jul 2023
Dear Sir,Thank you very much for sharing your experience of your stay in our Parador.Our best regards and see you soon.

10/10 – Uitstekend

Stephen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fabulous. Lovely old area and an easy walk to many restaurants close to that in the town. I paid to use the Paradore parking, which makes that easy, as I didn't see any other option near by. A great place for a short visit.
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Manager op 29 jul 2023
Dear Sir,Thank you very much for sharing your experience of your stay in our Parador.Our best regards and see you soon.

10/10 – Uitstekend

Ian

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely historic building
The stay was a great experience in a lovely historic building. It was slightly disappointing that the café bar closes early and there is not a restaurant in the building. There are many bars and restaurants within a few minutes walk.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Manager op 14 jul 2023
Dear guestFirstly I would like to thank you for taking the time to respond to our survey in relation to your stay at Parador de Hondarribia . One of the fundamental values of our company is to offer quality, personalised guest services. Receiving positive feedback such as yours gives us great satisfaction and I kindly ask for your permission to share it with all our team.We hope to welcome you back to one of our hotels and restaurants. Please do not hesitate to contact us should you require any other information.We will be delighted to see you again soon!Yours sincerely,

8/10 – Goed

MIHOKO

2 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Annette

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great unique property. Easy walk into town and a plethora of restaurants. Rooms basic but very comfortable. Very helpful staff in all areas.
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van manager op 21 jun 2023
Dear Madam, Firstly I would like to thank you for taking the time to respond to our survey in relation to your stay at Parador de Hondarribia . One of the fundamental values of our company is to offer quality, personalised guest services. Receiving positive feedback such as yours gives us great satisfaction and I kindly ask for your permission to share it with all our team.We hope to welcome you back to one of our hotels and restaurants. Please do not hesitate to contact us should you require any other information.We will be delighted to see you again soon!Yours sincerely,

10/10 – Uitstekend

xavier

1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Catherine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Halte à retenir dans le carnet d'adresses
Amabilité du personnel rencontré, tant au bar, à la réception et à la salle du petit déjeuner. Chambre et santaires très propres. Produits consommés très frais et très bons.
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Manager op 1 jun 2023
Chere Madame,Merci beaucoup pour partager vos opinions après votre séjour au Parador.Très cordialement et à bientôt

8/10 – Goed

Tone

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van . op 23 mei 2023
Dear GuestFirstly I would like to thank you for taking the time to respond to our survey in relation to your stay at Parador de Hondarribia . One of the fundamental values of our company is to offer quality, personalised guest services. Receiving positive feedback such as yours gives us great satisfaction and I kindly ask for your permission to share it with all our team.We hope to welcome you back to one of our hotels and restaurants. Please do not hesitate to contact us should you require any other information.Yours sincerely,Parador Manager

10/10 – Uitstekend

steve

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Undergoing construction on the exterior. Little noisy in the morning. Also, difficult to get to since it’s in the middle of the old town. Lots of stairs inside so may be difficult for physically challenged.
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van . op 23 mei 2023
Dear Guest, Firstly I would like to thank you for taking the time to respond to our survey in relation to your stay at Parador de Hondarribia . One of the fundamental values of our company is to offer quality, personalised guest services. Receiving positive feedback such as yours gives us great satisfaction and I kindly ask for your permission to share it with all our team.We hope to welcome you back to one of our hotels and restaurants. Please do not hesitate to contact us should you require any other information.Yours sincerely,Parador Manager

10/10 – Uitstekend

Zaida

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Historic and fun
Interesting parador with a great historic relevance. Located at the top of a hill with spectacular views.
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van . op 23 mei 2023
Dear Guest, Firstly I would like to thank you for taking the time to respond to our survey in relation to your stay at Parador de Hondarribia . One of the fundamental values of our company is to offer quality, personalised guest services. Receiving positive feedback such as yours gives us great satisfaction and I kindly ask for your permission to share it with all our team.We hope to welcome you back to one of our hotels and restaurants. Please do not hesitate to contact us should you require any other information.Yours sincerely,Parador Manager

10/10 – Uitstekend

SHIGERU

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
パラドール、最高!
コロナ禍明けの4年ぶりの海外旅行で、バルセロナ → マヨルカ島 → サンセバスチャン → オンダリビア → ビルバオ と廻った旅行で1泊しました。 4階構造になっている2階部分の北島角の部屋で、窓からは対岸のフランスの街を眺め良かったですが、海の景色は2階では隣の建物が重なっており、3階以上でないとの無理かもしれません。が、テラスに出ればこれも解決できるので問題ないかと。 朝食メニューは少し寂しくCAVAもなく、卵料理などの簡単なオーダーがあるくらいでしたが、キッチンやフロアの人員が少なく、期待しない方が良いかと思います。 建物全体が歴史を感じるし、中も博物館のような場所も多々あり、グラスを借りてテラスで一杯やるのも良しです。 規模は小さいホテルですが、オンダリビアまで足を延ばすなら、ここでしょ!
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van . op 23 mei 2023
Dear Guest, Firstly I would like to thank you for taking the time to respond to our survey in relation to your stay at Parador de Hondarribia . One of the fundamental values of our company is to offer quality, personalised guest services. Receiving positive feedback such as yours gives us great satisfaction and I kindly ask for your permission to share it with all our team.We hope to welcome you back to one of our hotels and restaurants. Please do not hesitate to contact us should you require any other information.Yours sincerely,Parador Manager

8/10 – Goed

Colette

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Détails : The instructions where to park were challenging. I believe that the front desk staff should know about the restaurant that is open (a bit off season)
Reactie van . op 23 mei 2023
Dear Guest, Firstly I would like to thank you for taking the time to respond to our survey in relation to your stay at Parador de HondarribiaWe are sorry for the inconvenience caused to get to the car park, but the addresses have changed due to the works that are being carried out in the cityWe hope to welcome you back to one of our hotelsYours sincerely, Parador Manager

10/10 – Uitstekend

Ruben L

1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van . op 23 mei 2023
Dear Guest, Firstly I would like to thank you for taking the time to respond to our survey in relation to your stay at Parador de Hondarribia . One of the fundamental values of our company is to offer quality, personalised guest services. Receiving positive feedback such as yours gives us great satisfaction and I kindly ask for your permission to share it with all our team.We hope to welcome you back to one of our hotels and restaurants. Please do not hesitate to contact us should you require any other information.Yours sincerely,Parador Manager

10/10 – Uitstekend

BERNARD

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel dans un bâtiment millénaire.
2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Directrice op 23 feb 2023
Cher Monsieur,Merci beaucoup pour partager vos opinions après votre séjour au Parador.Très cordialement et à bientôt

6/10 – Redelijk

Eduardo, Mexico City

2 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Jeanne-Chantal

1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Sue

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing Paradore, shame there was no restaurant, tbe only downside.
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Manager op 22 aug 2022
Dear Madam,Thank you very much for sharing your opinions after your stay in our Parador. We do not have restaurant since 30 years, but in town there are a big offer of nice and good restaurants.Our best regards and see you soon

10/10 – Uitstekend

Peer

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dyrt men dejligt
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van manager op 22 aug 2022
Thank you very much for your comments.Our best regards

10/10 – Uitstekend

giorgio

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel ospitato all’interno di un vecchio castello, molto suggestivo. Molto bella la terrazza sul canale, perfetta la colazione a buffet
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Manager op 21 jul 2022
Dear guest, Thank you very much for sharing your experience of your stay in our Parador. Our best regards and see you soon.

8/10 – Goed

Sumiyo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スリッパとバスローブが必要でした。
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Manager op 13 jun 2022
Dear guest, Thank your for your request. At the recepction desk we could provide you

8/10 – Goed

Stefan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Una joya en medio de un marco medieval
Un pueblo encantador, calles medievales, todo está a mano y fácil de alcanzar.
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Manager op 13 jun 2022
Muchas gracias por sus valoraciones y comentarios. Saludos cordiales

10/10 – Uitstekend

Jesus

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Parador bien conservado
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Directora op 15 apr 2022
Estimado huésped, Muchas gracias por sus valoraciones y cometarios tras su estancia en nuestro Parador de Turismo. Un cordial saludo y hasta una próxima ocasión.

10/10 – Uitstekend

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing
This is a really fabulous hotel. Everything about it is fabulous. I cannot see any reason that it would get a rating of less than 10.
1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van parador manager op 4 apr 2022
Dear guest, We thank you very much for sharing your experience of your stay in our Parador. Our best regards and see you soon.

10/10 – Uitstekend

Eileen

2 nachten verbleven in augustus 2021