Details aan de buitenkant

Beoordelingen van GLO Hotel Helsinki Airport

3.5 out of 5
GLO Hotel Helsinki Airport
Helsinki-Vantaa Airport, Terminal 2, Vantaa

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 472 van 1012 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 386 van 1012 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 93 van 1012 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 39 van 1012 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 22 van 1012 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Ronald

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Strange smel in the room
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Hanna/GLO Airport op 11 feb 2024
Dear Ronald,I am sorry to read that strange smell occured in the roomm during your stay. We apologise for the inconvenience.Kind Regards,

6/10 – Redelijk

Ronald

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
In iedere kamer hangt een riool lucht die na water in het putje doen wel even weg gast maar snel weer terug komt
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Maria Glo Hotel Airport op 6 feb 2024
Dear Ronald,Thank you for your feedback. I am very sorry to hear that there was a disturbing smell in the room. We will put your feedback forward. Hope to see you again some day.Have a nice day!Kind regards,MariaReceptionGlo Hotel Airport

10/10 – Uitstekend

Wim

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Karina/GLO Hotel Airport op 15 dec 2023
Dear Wim,Thank you very much for staying with us at GLO Hotel Airport and thank you for your review!It's very nice to hear that your stay was a great success and that your vacation got off to such a good start. Warm welcome again!Best Regards,

10/10 – Uitstekend

Aldo

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Juulia / GLO Hotel Airport op 11 okt 2023
Dear Aldo, thank you for your visit and feedback. We hope to see you soon again at GLO Hotel Airport! Have a splendid day.

4/10 – Matig

Geert

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Je slaapt in de kelder van het vkiegveld, geen ramen, dus echt kelder gevoel, voor het ontbijt moet je naar de terminal. Prijs kwaliteit van het ontbijt is slecht
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Juulia / GLO Hotel Airport op 11 jun 2022
Dear Geert, thank you for your visit at GLO Hotel Airport and feedback. We are sorry to hear our hotel didn't meet your expectations and our breakfast was a disappointment. Unfortunately it is not mentioned in your feedback which breakfast you had. We at GLO Hotel Airport don't have our own restaurant but we collaborate closely with restaurant operators at Helsinki Airport. We have created three different breakfast options for our guests to choose from that best suits your schedule: for leisurely mornings Premium breakfast (24€/person) at Plaza Premium Lounge including access to priority security check. As of 7.6.22 Standard breakfast (11€) is buffet breakfast in our partner restaurant Cesar´s. Or if you prefer a quick take away breakfast, Grab&Go breakfast (9€/person) is available at several partner cafés both on the landside and near the departure gates. We hope that you enjoyed your stay otherwise and we get to welcome you back to GLO Hotel Airport.

8/10 – Goed

Jeroen

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
locatie, locatie locatie :-)
Prima hotel, gevestigd in de luchthaven... geen ramen, omdat het in de "kelder" van de luchthaven is.... mar met je ogen dicht merk je dat niet, en vanaf je bed naar de check-in area is minder dan 5 min.
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Hanna/Reception op 21 sep 2021
Dear Jeroen, Thank you for taking your time to review our property. Glad to read that you had an satisfying stay. Wish you a great day ahead and warm welcome back! Kindly,

8/10 – Goed

Mika

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2021

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geen ramen, geen minibar, veel beschadigingen in de kamer
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Janica / GLO Hotel Airport op 3 feb 2020
Thank you for your feedback. I apologize that the room was not what you expected. I hope that you will give us a second chance and we will still see you again. Have a nice day.

8/10 – Goed

Lasse

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Fijn hotel, maar niet mijn ding.
Op zich een prima verblijf, echter heb ik er heel beroerd geslapen. De kamer heeft geen ramen (logisch want het zit onder de terminal) en veel te warm. Daardoor een beetje bedompt. Heb veel liggen woelen en elk uur op de klok gezien. Neemt niet weg dat het bed lekker is, de locatie ideaal (direct bij de terminal) en de kamer prima.
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

WHE

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Yoshitaka

便利な場所です。シングルルームのシャワーブースは使いづらそうでしたが、連日市内のサウナ巡りをしていたので一度も使わず。サウナ目的の1人旅には最適でした。
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Maria Glo Hotel Airport op 26 mei 2024
Hello Yoshitaka,Thank you for your feedback. Great to hear that your visit went well and welcome again!Kind regards,MariaReceptionGlo Hotel Airport

10/10 – Uitstekend

Jeffrey

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very convenient for early morning flight
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Maria Glo Hotel Airport op 26 mei 2024
Hello Jeffrey,Thank you for your feedback. Conviniency is exactly what we aim for. Great to hear that your visit went so well and welcome again!Kind regards,MariaReceptionGlo Hotel Airport

8/10 – Goed

Gary

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
This hotel is convenient for a layover stay at the airport. Small but clean rooms. I would book again if needing a layover again in the Helsinki airport
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Hanna/GLO Airport op 25 mei 2024
Dear Gary,Thank you for your kind feedback and warmly welcome back again!Kind Regards,

6/10 – Redelijk

Benoit

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Emplacement très pratique pour accéder à l’aéroport. La chambre était ok. Les couloirs pour accéder aux chambres était en très mauvais état. Rien de charmant dans l’emplacement, dans le sous sol.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Sanna, GLO Hotel Airport op 25 mei 2024
Thank you for your visit and review!We are glad to hear that you liked our location.GLO Hotel Airport will be transformed into Comfort Express Airport in a few weeks. For this reason, you may see some renovations during your stay. We apologize for the disturbance! But we are so excited about our new brand. We hope to see you again at our hotel!

8/10 – Goed

James, Decatur

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Currently the only hotel in the airport itself, so extremely convenient, especially for those eith early morning flights. A few needed improvements -- some breakfast offerings, free coffee.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Kind Regards,Hanna/Reception op 23 mei 2024
Dear James,Thanks for your feedback! We're glad you found our location convenient and enjoyed your stay. We appreciate your suggestion for breakfast offeringss and coffee. We're excited to share that we'll soon have a deli offering small snadwiches and more. We hope to see you again soon!

10/10 – Uitstekend

Marie Cheryl Lynn

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
So convenient, clean, easy
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Hanna/GLO Airport op 23 mei 2024
Dear Marie Cheryl Lynn,Thanks for your kind feedback and warmly welcome back again!

10/10 – Uitstekend

Sandesh, foster city

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
In the airport and had an early flight. Quiet and cozy rooms
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Maria Glo Hotel Airport op 20 mei 2024
Hello Sandesh,Thank you for your feedback. Great to hear that your visit went so well and welcome again!Kind regards,MariaReceptionGlo Hotel Airport

4/10 – Matig

Melanie

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adequate at best, expect to do everything yourself - all you booking details and passport details into an iPad and make your own room key. Room had mould and some of the (many) lights not working, only one bedside table in a double room.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Kind Regards,Hanna/Reception op 13 mei 2024
Dear Melanie,Online check-in is voluntary, not mandatory. You can always do the check in at the reception too, where our receptionists are happy to serve. I am truly sorry that your stay with us was not pleasant. Wishing you a good day ahead and thank you for taking your time to review our property. Take care! :)

10/10 – Uitstekend

Guillermo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
One of the best options to stay inside Airport
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Hanna/GLO Airport op 24 apr 2024
Dear Guillermo,Thank you for your feedback and warmly welcome back again!Kind Regards,

10/10 – Uitstekend

Dyllon

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
in the airport
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Juulia / GLO Hotel Airport op 9 apr 2024
Dear Dyllon, thank you for your visit and review. Warmly welcome again!

2/10 – Ontzettend slecht

Jason

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The GLO Hotel Helsinki booked the room in the wrong month, then would not reimburse me after the mistake was brought to thier attention. Hotel management stated that it is hotel policy not to refund as soon as a booking has been made. So I ended up paying for a room a month after I had left Finland. The hotels costumer service policy needs a bit of work. So I will never book or recommend this hotel again.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Best regards, Juulia / GLO Hotel Airport op 5 apr 2024
Dear Jason, thank you for your review. We are sorry to hear you were not able to stay with us. You have made the booking through online travel agency and when you have made the booking, you have accepted their reservation policy. As the booking is not made through us directly, our hands are sealed and we can't make any changes to the booking. Therefore you were recommended to be in contact with the online travel agency to make the date change but unfortunately free cancellation period was closed already. For future bookings, we recommend to make a reservation directly through us and we have more freedom to make changes. We hope to see you at GLO Hotel Airport some other day!

10/10 – Uitstekend

Vivienne, New York

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel is literally located a step away from arrival lobby of the airport. If you are looking for a hotel in the airport, not in the city, you have reasons for that. Just think about it and go for it. You save your time, energy, money, just everything. Besides, 600 bus is just right there, trains going to Helsinki is right there too.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Juulia / GLO Hotel Airport op 19 mrt 2024
Dear Vivienne, thank you for your visit and feedback. we are delighted to hear you enjoyed your stay with us and our convenient location served the purpose of the trip. Warmly welcome back anytime!

10/10 – Uitstekend

Charlène

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Praktisches Hotel am Flughafen. Sauber. Ideal wenn man spät landet.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Sanna / Front desk op 13 mrt 2024
Dear Charlene, Thank you for your stay with us and for the nice review. We are super happy to hear that your stay with us was excellent. Cleaning is really important for us and we are glad that we have succeeded in doing excellently. We will pass the feedback to our housekeeping manager and for the team. Have a lovely week and hope to se you again!

10/10 – Uitstekend

Raimo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Juulia / GLO Hotel Airport op 6 mrt 2024
Hei Raimo, kiitos vierailusta ja arvostelusta. Lämpimästi tervetuloa takaisin GLO Hotel Airportiin!

2/10 – Ontzettend slecht

Richard

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Karina/GLO Hotel Airport op 4 mrt 2024
Dear Richard, thank you for your feedback! I am so sorry to hear that your stay with us wasn't up to standards and it didn't go well. Despite everything we hope to see you back again! Best wishes,

10/10 – Uitstekend

Ewan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very easy to access from the airport terminal, well lit and nicely decorated area, staff were excellent and room was very comfortable bedding was clean and very high quality wash room was clean and had everything you required. great location to grab a few hours sleep between flights
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Hanna/GLO Airport op 3 mrt 2024
Dear Ewan, warm thank you for sharing your feedback with us. We are happy to read that you are satisfied with your stay as well as our service. Warmly welcome back! :)Kindly,

10/10 – Uitstekend

Kenneth

1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Dave

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Juulia / GLO Hotel Airport op 24 feb 2024
Dear Dave, thank you for your stay at GLO Hotel Airport and review. We look forward to see you again! Have a splendid day.

2/10 – Ontzettend slecht

Yvonne

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Karina/Front Desk op 23 feb 2024
Dear Yvonne, thank you for staying with and taking your time to leave us a feedback. We are so sorry to hear that your stay with us wasn't as good as expected and not up to our standards. We hope that despite everything we will see you in future as our guest once again!Best wishes,

10/10 – Uitstekend

Carita

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good transport connections. I slept well at the hotel.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Sanna / Front desk op 22 feb 2024
Dear Carita, Thank you for your stay with us and for taking time to review us. So great to hear that you have enjoyed your stay with us. Have a wonderful week and hope to see you again :)

10/10 – Uitstekend

roland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vilopaus på Vanta
Hyffsat hotell lite dyrt, men som de säger det är ju en flygplats. Ligger nere i källarvåningen, ligger inte långt från stora entrén.
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

YUKINO

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
空港直結で、到着ゲート出てすぐにホテルのためアクセスは最高。 深夜便でヘルシンキに到着し、翌日11時のフライトだったため効率よく休むことができた。
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Sanna / Front desk op 22 feb 2024
Dear Yukino, Thank you for your stay with us and for sharing your experiences here. It is lovely to hear that your overall stay was successful. Have a wonderful week and hope to see you again :)

8/10 – Goed

Anja

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Sanna / Vastaanotto op 22 feb 2024
Hei Anja, Lämmin kiitos vierailusta ja antamastasi arvioinnista. Mukava kuulla, että majoitus sujui hyvin. Mukavaa loppu viikkoa ja tervetuloa uudelleen :)

8/10 – Goed

Jussi

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yhden yön paikka
Glo om ihan Ok yhden yön majpitukseen
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Karina/GLO Hotel Airport op 16 feb 2024
Hei Jussi, lämmin kiitos vierailusta ja kun käytit aikaasi palautten kirjoittamiseen. On ilo kuulla, että vierailusi sujui onnistuneesti.Lämpimästi tervetuloa uudelleen vieraaksemme GLO Hotel Airportiin! Mukavaa kevään odotusta. Parhain terveisin,

8/10 – Goed

Pasi

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Juulia / GLO Hotel Airport op 14 feb 2024
Hello, thank you for your visit and review. Warmly welcome again!

10/10 – Uitstekend

Lena

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Juulia / GLO Hotel Airport op 13 feb 2024
Dear Lena, thank you for your visit and review. Warmly welcome again!

8/10 – Goed

Felix

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Juulia / GLO Hotel Airport op 13 feb 2024
Dear Felix, thank you for your visit and warmly welcome again!

10/10 – Uitstekend

Pekka

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Päivi

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Juulia / GLO Hotel Airport op 13 feb 2024
Hei Päivi, kiitos vierailusta ja palautteesta. Lämpimästi tervetuloa uudelleen!

10/10 – Uitstekend

Taina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Hanna/GLO Airport op 11 feb 2024
Hei Taina,Lämmin kiitos palautteestasi ja oikein paljon tervetuloa uudestaan!Parhain Terveisin,Hanna

8/10 – Goed

markku

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Hanna/GLO Airport op 11 feb 2024
Hei Markku,Kiitos palautteesta ja oikein paljon tervetuloa vieraaksemme uudestaan!Terveisin,

2/10 – Ontzettend slecht

Samantha

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Juulia / GLO Hotel Airport op 9 feb 2024
Dear Samantha, thank you for your visit and review. Warmly welcome again!

10/10 – Uitstekend

Joel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent stay and good service
Really please with the hotel and ease to get to from the terminal, staff were really friendly and helpful.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Karina/GLO Hotel Airport op 4 feb 2024
Dear Joel, thank you staying with us and taking your time to write your review. We are glad to hear that your are pleased with our staff and found our location convenient.Hope to see again soon!Best wishes,

2/10 – Ontzettend slecht

Sami, Wexford

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Juulia / GLO Hotel Airport op 20 mrt 2024
Hei Sami, kiitos vierailusta ja arvostelusta. Ikävä huomata, että hotellimme ei vastannut odotuksia. Kuulisimme mielellämme lisää missä voisimme parantaa. Mukavaa kevään jatkoa ja toivottavasti tavataan GLO Hotel Airportilla uudestaan!

4/10 – Matig

Tea

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Tavallinen huone hyvällä sijainnilla
Mukava henkilökunta, mutta kerosiini haisi huoneessa koko yöpymisen ajan. Tavallinen huone, ei erikoista
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Sanna, Glo Airport op 31 jan 2024
Hei Tea, Lämmin kiitos vierailusta meillä ja antamastasi palautteesta. Mukava kuulla, että henkilökunta jäi positiivisena mieleen mutta pahoittelen että muuten vierailu ei mennyt odotusten mukaisesti. Välitämme tiedon eteenpäin kerosiinin hajusta huoneessa, jotta pystymme parantamaan palveluitamme. Mukavaa viikkoa ja toivottavasti tulet vielä toistekin vieraaksemme, jotta voimme todistaa halumme parantaa palveluitamme.

10/10 – Uitstekend

Francis

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We stayed for a night at the Glo Hotel at either end of our skiing trip to Lapland. The room was quiet, clean and comfortable and surprisingly well equipped with a Smart TV, etc. The location (within the airport) was perfect for our early morning connecting flights. Good food options nearby (24 hour supermarket and a few late night restaurants upstairs in the Airport food court). We enjoyed a delicious draught beer from the bar in the Hotel reception, which we took back to our room. The staff were really friendly and left us a lovely note in the room to welcome us back for our second visit! Just a tip if you are transferring to a morning flight, we hadn’t appreciated that our suitcases would be checked all the way through to our final destination, so make sure you remember to pack your pyjamas, toiletries and charger in your carry on luggage!
Reactie van Sanna op 31 jan 2024
Dear Francis, Thank you for your stay with us and lovely feedback. We are super happy to hear that you had a excellent stay with us and you liked our draught beer (Helsinki Bryggeri Lager). Have a nice week and hope to see you again :)

10/10 – Uitstekend

Ashley

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Juulia / GLO Hotel Airport op 20 mrt 2024
Dear Ashley, thank you for your review and visit. Glad to hear you enjoyed your stay with us. Warmly welcome again!

10/10 – Uitstekend

Raija

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Sanna op 31 jan 2024
Hei Raija, Lämmin kiitos vierailusta meillä ja arvostamme antamaasi palautetta. Mukavaa kuulla että kaikki oli sujunut erinomaisesti. Mukavaa viikkoa ja tervetuloa uudelleen!

6/10 – Redelijk

Yasuhiko

Reisde met familie
Positief: Netheid
空港出口からすぐの場所にありわかりやすかった。ただ朝食が予約無しになっており慌てた。また、入口を勘違いし階段を荷物を抱えて降りたが実はエレベーターがありました。フロントも親切な対応で助かりました。
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Johanna Raita / GLO Airportin vastaanotto op 27 jan 2024
Hello Yasuhiko,thank you for your stay/visit and your feedback. Glad to hear that the accomodation has apparently gone well.Hopefully you enjoyed your stay otherwise.