Een binnenzwembad, een buitenzwembad en parasols bij het zwembad

Beoordelingen van Hotel Lella Baya Thalasso

4 out of 5
Hotel Lella Baya Thalasso
Boulevard 14 Janvier, Yasmine, Hammamet

Beoordelingen

6,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 18 van 76 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 23 van 76 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 14 van 76 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 76 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 13 van 76 beoordelingen" "

6,8/10

Netheid

6,6/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

K

3 nachten verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

marion, nederland

Positief: Netheid, personeel en service
Apart gebouwd hotel met groot zwembad
Schitterend Gebouwd hotel met vriendelijke mensen. Jammer dat de muziek in het zwembad zo hard stond en dat er voor 90 % dance muziek gedraaid werd. Kamer was heel ruim met mooi zeezicht.

10/10 – Uitstekend

Leila

1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Anissa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Séjour de 5 nuités en famille . Je suis cliente de cet hotel depuis des années , je le choisi particulièrement pour son aspect cosy, son emplacement . La propreté est un atout de cet hotel, de même que le service: personnel au top et au petit soin. Nous avons eu la chance à des chambres rénovées, literie excellente ,toute fois la salle de bain reste vieillote , à revoir , notament sur le volet robineteries et moisisure au toit (la peinture ne l'a pas caché) Sur le volet gastronomie : je dirait correct, regression par rapport aux années precedentes
5 nachten verbleven in augustus 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Oussamq

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Le pire hotel de ma vie
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Commercial op 27 okt 2021
Bonjour, Vous pouvez nous dites pourquoi??

8/10 – Goed

Lukas, Bern

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Gut Personal etwas unterkühlt. Auch ev wegen Covid..
10 nachten verbleven in december 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Zied

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2020

10/10 – Uitstekend

Kay

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Katie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel
Hotel itself is lovely, however due to the current health situation the hotel mainly just accommodated tunisian guests. Which of course isn’t a problem but there was no entertainment during the day Or evening and all the music was completely Arabic. So for myself being an English person I found it very difficult to actually enjoy the evening time. Food was ok very limited and repetitive I would return to this hotel just hoping it is busier and has more variety next time.
6 nachten verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Naji

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Anas

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Don't go there the hotel is closed
The hotel is closed and its showing available online and we have a confirmed booking. that's really annoying, we spent 2 hours travelling from another city to surprise that the hotel is closed.
2 nachten verbleven in juni 2020

8/10 – Goed

Cristina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
caratteristico e bellissimo hotel
Hotel caratteristico e bello, buona la pulizia. Il cibo potrebbe essere meglio : suggerisco più scelta vegetariana. Purtroppo c'era una comitiva di francesi chiassosi ....
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ottima Struttura personale gentile, camere pulte, buona cucina
4 nachten verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Mario, London

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Iv been waiting for 2h to check in that's redecules and they really rude as well
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van 495265 op 8 mrt 2020
Bonjour pouvez vous nous donné la date de séjour de ce client .

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen
Vorab das Personal im Restaurant TOP! Sehr dankbar dass dieses Servicepersonal da war. All Inclusive gebucht bei Expedia - Bei Ankunft ein Band bekommen (Gelb) Stellte sich am nächsten Tag raus, dass es All Inklusive Soft ist. Ist überhaupt nicht buchbar. Es gibt nur Frühstück/ Halbpension/ Vollpension und All Inclusive. Im Hotel wurde mit Expedia telefoniert und bestätigt dass es Soft sei! Ärgerlich bis zum geht nicht mehr. Gebucht ein Zimmer mit Meerblick .. Gut ... Vom Balkon aus auch zu sehen aber nicht wie wir uns das vorgestellt hatten oder was man unter Meerblick verstehen kann. Decken werden nicht bezogen. Man hat ein dünnes Laken unter der Decke. Das ist ekelhaft! Wir hatten 2 Mal nachgefragt, das scheint so aber normal zu sein. Denn jedes Mal wurde das Bett so hergerichtet. Auf den ersten Blick immer sauber, aber von Beginn bis zum letzen Tag (6Nächte) also schon vor unserer Ankunft ein schwarzes Hast und Stück Klopapier im Badezimmer. Fitnessstudio kostet 20 Dinar pro Person pro 1-2 Stunden. Alle Fitnessstudios in Hammamet um weiten günstiger (7 Dinar) Wovon wir auch dachten es sei im Preis. Save 4€ pro Tag Tischtennis kann nicht gespielt werden nur mit Personal. Indoorpool: angenehm, Salzwasser. Leute rutschen allerdings regelmäßig aus. Ist sehr nass. Es gibt 2 offene duschen zum abbrausen. KEINE TOILETTEN musst durchs ganze Hotel Abendpr. war schön vorallem die Livemusik. Allem in Allem haben wir versucht relaxt zu bleiben.
5 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Das Hotel/Lobby ist wunderschön. Sauberkeit im Zimmer könnte besser sein. Poolbereich sehr schön.
7 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Burak Can

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Everything was so good.
4 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Islam

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Suivant là nationalité
Cette hôtel est devisé par deux Un pour les Européens et un autre pour les arabes la discrimination on l'a voit a la réception au restaurant.pour Les chambres c'est la catastrophe
1 nacht verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Walid

Negatief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Oussama

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

GIUSEPPE, VITERBO

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
OTTIMA STRUTTURA, PERSONALE CORDIALE , POSIZIONE BELLISSIMA
4 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Ikram

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lella baya hotel super
Nous avons etait très bien accueillie par l'ensemble du personnel. Je suis venue passer un petit week end en famille toute l'équipe etais au soin notamment Mr Mohamed Taher. Un séjour très agréable l'hôtel dispose d'une restauration qui est très bonne sans compter l'ambiance, l.'animation. L' hôtel est très bien située.
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Francois

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Satisfait de l'hôtel et des prestations .
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personnel professionnel et très agréable , hôtel magnifique ,je suis une cliente fidèle à cet hôtel .. Mais je ne réserverais plus chez expedia ..
15 nachten verbleven in september 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
1 nacht verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

WALID

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Déçu
Ayant visité cet hôtel à ses début. Je me permet de comparer avec le concept d’origine J’ai apprécié :le bâtiment, le hall d’entrée et la piscine Je n’ai pas aimé : hôtel mal entretenu : la moitié des ascenseurs sont en panne. Pas de wifi juste un spot à l’accueil très insuffisant. La nourriture est médiocre.
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Sami, Newark, DE, USA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I really enjoyed my stay at this hotel. Staff was very friendly. The pool was big and the food was good. The room was cleaned daily and linen and towels were replaced daily as well. Everyone was doing their best to make customers feel valued. I would book this hotel again.
5 nachten verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Solveig

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Mange hoteller i Hammamet Yasima
Flott bassengområde og fint plassert i Hammamet. Vi var familie på 4 som bodde på ett familierom, måtte flere henvendelser til for å få ett håndkle til hver av oss. På nettsiden til Hotels.com står det at dette hotellet har treningssenter til sine gjester. Det stemmer ikke helt, det er mulig å bruke treningssenter som Spa’et driver mot extra betaling. Ansatte i restaurant og bassengområde var veldig hyggelige, godt utvalg og god mat til lunsj og middag. Hotellet hadde flere kategorier av «All inklusive», lite info om hva som gjelder for hvilken kategori. I resepsjonen kom vi ikke langt med engelsk, fordel å kunne fransk/arabisk. Mange hoteller i samme område, tror vi sjekker ut noen av de andre hvis vi skal til Hammamet igjen.
3 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
5 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
Médiocre
la réservation par Hotel.com était enregistré par Expedia et c’était un confusion.Longue attente pour avoir la chambre. Une chambre pas confort à notre demande. Personnels amateurs et pas serviables.Nourriture médiocre. A part le lobby et la piscine, tous n’étaient pas digne de 4 étoiles.
4 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
situation, calme, les serveurs au resto juste une personne à l'accueil moins sympathique et arrangeante, mais c'est l'exceptionnel, l'ensemble des autres interlocuteurs à l'écoute et serviable
3 nachten verbleven in mei 2019

4/10 – Matig

Bernard Philippe

Negatief: Personeel en service
A éviter
Pas de connection internet dans les chambres . Petit déjeuner à éviter . Enregistrement très compliqué . Chère par rapport au service . Literie plus que moyenne. Par contre la chambre est sympa .
2 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

SALEM

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chambre pas encore nettoyé au moment de rentrée Attente de 40 min a la réception
2 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Leila

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel très beau personnel bilingue très accueillant
3 nachten verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Leila

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Ángel

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Es original, con muchos servicios y entorno seguro y agradable
4 nachten verbleven in december 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Toto

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
So bad
I stayed 2 days in the hotel i couldn’t get tawels only after 24 hours and i got 1 towel for all the family, i had to keep 20 dinars in the reception for the tv remote control, during dinner and lunch the water is not free
2 nachten verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

Mouna

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Gadour

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
La qualité du service
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Abderrahim

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Déçu déçu déçu
Je conseil pas du tout cette hôtel problème wifi pour se connecté il faut être a quelques centimètres du modem , service nul , vraiment si je donne une note sa sera 2/10 il mérite pas les 4 étoiles grosses arnaque cette établissement.
10 nachten verbleven in september 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Edificio bonito,habitaciones mejorables, poco wifi
Edifico muy bonito, exterior, interior, hall, piscina y entorno, cerca de la playa pero con wifi solo en recepción y zona piscina. Habitación tipo suite con goteras en el baño (última planta). Confiene una reforma del baño y una capa de pintura en toda la habitación. También limpiar cortinas ventana.
3 nachten verbleven in september 2018

4/10 – Matig

THIERRY

decevant
très,décevant pour un quatre etoiles
2 nachten verbleven in september 2018

4/10 – Matig

anis

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
bof
le hall de l hotel est magnifique, la piscine et grande et l emplacement et ideal , par contre l acceuille n est pas bon 1h d attente pour avoir la chambre, pas de wifi , chambre viellote , petit dej pas top, et si vous etes des couche tot eviter cet hotel car music a fond jusqu a plus de minuit
2 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Komfortables Hotel in Strandnähe
Komfortables Hotel am Strand mit leckerem Essen. Das Personal war sehr freundlich und ich habe mich sehr wohlgefühlt
3 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Nabila

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjours super et à refaire Nabila
5 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Naoufel

Positief: Personeel en service
Séjour agréable mais quelques problèmes avec la chambre qui devaient être résolus et ne l’ont jamais été
2 nachten verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

mohamed

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Idéal famille
Hôtel parfait seul bémol manque de climatisation dans le hall d’entr sinon idéal pour famille. Le personnel est très agréable toujours souriant. propreté des chambres chambres.
4 nachten verbleven in augustus 2018