Een binnenzwembad, een buitenzwembad en parasols bij het zwembad

Beoordelingen van Bayview Hotel by ST Hotels

3 out of 5
Bayview Hotel by ST Hotels
143, The Strand, Gzira, Malta

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 66 van 210 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 78 van 210 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 36 van 210 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 19 van 210 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 210 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Anne

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Accommodation can be reached easily by public transport from different parts of the island. The view of our room was very pretty.
7 nachten verbleven in juli 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Sheila

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeezicht betekent dat je langs de weg een kamer hebt. Een weg met zeer druk verkeer. Erg lawaaiig. We hebben de volgende dag een kamer op de 4e etage gehad ipv de 1e dat scheelde wel iets. Echter, in de kamer lekte de toilet, was er schimmel op het plafond en was de thermostaat niet goed aangesloten. Deze gaf vonken. Alles is wel direct opgepakt, ik sliep al toen de monteur een uur bezig was met het oplossen van de kortsluiting. Nadat ze de toilet hebben gerepareerd, is ons deur open gelaten. Toen we terug in het hotel waren troffen we de deur open. De volgende dag de manager gesproken die vond dat het allemaal normaal was en gaf met moeite een excuses voor het open laten van de deur. De rest was volgens haar normaal. Uiteindelijk heeft ze op kosten van het hotel een transfer geregeld naar de airport.
4 nachten verbleven in april 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Inge

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Wij hadden een familiekamer geboekt (ouders dochter 17 jaar). Bij aankomst om 3.00 am stond er in de kamer een babybed. Mijn man moest in een andere kamer gaan slapen want ze konden geen bed regelen. Onze kamer lag vol met stof op de grond en de airco werkte niet.De volgende dag, hebben ze dan een bed in onze kamer gezet waarvan de poten scheef stonden, het bed was vol met roest en het maakte heel veel lawaai als je er nog maar op ging zitten. De volgende morgen, na een gesprek met de manager, kregen we een een familiekamer. Airco werkte niet en douchecabine lekte op verschillende plaatsen. Onvriendelijke mensen aan de receptie. Ontbijt was ok. Teleurstellend verblijf. Positief : goede ligging van het hotel
5 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Neslihan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel heeft een goede ligging. Je hebt alle faciliteiten wat je nodig hebt. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Nette kamers. Goede ontbijt
4 nachten verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Giovanni

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekende kamer. Net hotel. Vriendelijk personeel. Ontbijt compleet. Ontbijtzaal erg rumoerig en onrustig door hal-effect.
5 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van ST HOTELS MALTA op 21 jun 2022
Thank you for your kind rating Kind Regards from, ST HOTELS MALTA

4/10 – Matig

Roel

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ruime kamer, veel lawaai. Meerdere keren geen water uit de kraan. Onvriendelijk personeel. Misleidende foto's van zwembad en ontbijt.
5 nachten verbleven in september 2021
Reactie van ST HOTELS MALTA op 10 mei 2022
Dear It has been an honor having you as our hotel guest and your positive feedback is the best token of appreciation we could hope for. We are happy that you enjoyed your stay with us. On another note, it pains us to hear that we have failed in offering you the best possible experience. We will take on this feedback and ensure that the mentioned issues will be addressed and improved upon, ensuring that your next stay with us will be a memorable one. It was a pleasure having you as one of our guests and we look forward to welcome you again. Kind Regards from, ST HOTELS MALTA

6/10 – Redelijk

Daniel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Staff 5 stars, however: AC was dripping, water did not run on one day for 1 hour (which was fixed fast), no real door between bathroom and bedroom, breakfast does not vary=> only 3 stars in total
6 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van ST Hotels Management Team op 27 mei 2024
Dear Daniel,Thank you for your feedback. We're glad you found our staff excellent. We apologize for the issues you encountered and appreciate your input. We'll address these concerns to improve. We hope to welcome you back for a better experience.Best regards,ST HOTELS MALTA

6/10 – Redelijk

Raphael

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

8/10 – Goed

Haïra

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chambre bien et spacieuse, mais trop sombre. La salle de bain est très jolie mais la douche est une catastrophe, l'eau coule partout dans la salle de bain, on a été obligée de mettre des serviettes un peu partout pour éponger. Petit déjeuner ça va mais le jus à revoir car vraiment pas bon. Pour ce qui est du personnel, on a limite l'impression de le déranger, pas du tout accueillant (surtout celui de l'accueil, le comble, ça donne tout de suite une mauvaise image de l'hôtel), ça donne pas du tout envie de revenir.
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van ST Hotels Management Team op 22 mei 2024
Dear Haïra,Thank you for staying at our hotel,It has been an honor having you as our guest and your positive feedback is the best token of appreciation we could hope for. We are happy that you enjoyed your stay with us. We assure you that your comments will be followed up with the respective departments, and we will be doing our utmost to learn from this feedback with a view to improving our performance.We thank you once again for choosing to stay at our hotel. Best Regards, ST HOTELS MALTA

10/10 – Uitstekend

Sarah

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Customer service was wonderful. Staff on site at all times. Very friendly and willing to help. Great location between Gzira and Sliema... so many restaurants right outside the door. 10 min walk to Valletta ferry. Breakfast was outstanding - such a great variety. Others must enjoy the hotel because it was busy! Great job, ST Bayview!
5 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van ST Hotels Management Team op 13 mei 2024
Dear Sarah,We are sincerely grateful for your wonderful review! Your kind words about your recent stay bring us great joy and serve as a tremendous encouragement to our team.It's truly rewarding to know that you found our amenities and service to your liking. We take great pride in providing a comfortable and memorable experience for our guests, and we're thrilled that our efforts made a positive impact on your stay.Your feedback means the world to us, and we can't wait to have the pleasure of hosting you again soon. Please do not hesitate to reach out if there's anything we can do to make your next visit even more enjoyable.Kind Regards from, ST HOTELS MALTA

8/10 – Goed

Moira

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
My room was clean and comfortable especially the bed. However my friend's room was cold and she could not get wi-fi despite mentioing these to reception on 3 occasions. Overall the hotel has good facilities but is a bit tired. The breakfast was really well presented with lots of choice and very enjoyable.
7 nachten verbleven in april 2024
Reactie van ST Hotels Management Team op 6 mei 2024
Dear guest,Thank you very much for sharing your experience with us! We're thrilled to hear that you had a fantastic stay. Providing exceptional service and creating memorable moments for our guests are our top priorities, and it's always rewarding to receive your feedback.We look forward to the opportunity to welcome you back for another enjoyable visit. If there's anything else we can do to make your next stay even better, please don't hesitate to let us know.Warm regards,ST HOTELS MALTA

8/10 – Goed

karina

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in april 2024
Reactie van ST Hotels Management Team op 26 apr 2024
Dear Karina,Thank you for your 4-star review! We're thrilled you enjoyed your stay and hope to welcome you back soon.Warm regards,ST HOTELS MALTA

10/10 – Uitstekend

Josly clynton

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good hotel
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van ST Hotels Management Team op 19 apr 2024
Dear Josly ClyntonThank you for staying at our hotel,It has been an honor having you as our guest and your positive feedback is the best token of appreciation we could hope for. We are delighted that you enjoyed your stay with us!We take this opportunity to thank you for being part of our esteemed clientele and we look forward to welcoming you again soon.Best Regards, ST HOTELS MALTA

8/10 – Goed

HELENE JEANNE LE

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bon séjour Très pratique Tout prêt de La Valette avec le ferry
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van ST Hotels Management Team op 19 apr 2024
Dear HELENE JEANNE LEThank you for your wonderful feedback! We're thrilled to hear that you had a great experience at our hotel. Your satisfaction is our top priority, and we're grateful for your recognition. We can't wait to host you again on your next visit!Best Regards,ST HOTELS MALTA

10/10 – Uitstekend

Michael

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super , nous reviendrons 😁
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van ST Hotels Management Team op 19 apr 2024
Dear MichaelThank you for your wonderful feedback! We're thrilled to hear that you had a great experience at our hotel. Your satisfaction is our top priority, and we're grateful for your recognition. We can't wait to host you again on your next visit!Best Regards,ST HOTELS MALTA

6/10 – Redelijk

Gena

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
The hotel itself needs big improvements, our room had mold on the bathroom ceiling, the window was broken and we had to call someone to fix it so we could close it overnight. The cleaning was not the best, a lot of hairs left on the floor, cleaning staff are not coming all the times to clean, they didn’t come to our room for 2 days in a row even if we called the reception. The swimming pool at the 7th floor was not heated on a Sunday Morning, the sauna door is broken and doesn’t close properly.. The staff were great and helpful every single time, that is a bonus of this hotel. With one exception, the italian lady selling the Malta tours at the front desk. Please pay attention and ask what you’re getting for the price! She sold us €95 tickets to get to Gozo and Comino. But she never mentioned that the transport within the island is not included!! We got there and remained on the bay area for 2 hours. Location of the hotel is great, with easy access everywhere, Bolt is very cheap to travel around. I recommend going to Julian’s Bay and The point shopping centre, great area. The view from the hotel’s rooftop is great!
7 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van ST Hotels Management Team op 19 apr 2024
Dear GenaThank you for staying at our hotel.It has been an honor having you as our guest and we are sorry if we didn't manage to reach your expectations during your stay.We thank you for your comments and while assuring you that the mentioned issues will be tackled from our end as soon as possible, we shall do our utmost to learn from this feedback with a view to improving our performance. Best Regards, ST HOTELS MALTA

8/10 – Goed

Stefanie

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lage bei Zimmer mit Meerblick: top! Bushaltestelle (Ponsonby) vor der Haustür, auch Bus vom/zum Flughafen: X2, bzw. TD2. Viele günstige Restaurants und Einkaufsmöglichkeiten fussläufig erreichbar. Personal sehr freundlich und hilfsbereit. Zimmer oberflächlich sauber. Zimmerausstattung: gut Frühstück vielfältig (English Breakfast inclusive)
7 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van ST Hotels Management Team op 8 mrt 2024
Dear Stefanie,It has been an honor having you as our hotel guest and your positive feedback is the best token of appreciation we could hope for. We are happy that you enjoyed your stay with us. It was a pleasure having you as one of our guests and we look forward to welcoming you again.Kind Regards from, ST HOTELS MALTA

8/10 – Goed

Anders

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice, as always!
We have been coming back to this place several times since 2009 with a big group of family and running friends. We like most things very much and are always satisfied when we leave. We discussed the AC with reception because it didn´t do the room cooler. Answer was that it don´t cool, because people only like it to heat up. We stayed in late February and like it cool. Can´t imagine how hot the room must be during the summer period. The pool and sauna area are a bit dated but worked fine for our group after running marathon and half marathon. The terrace is a nice place to stay for some hours after check-out. Resting there before heading to the airport. We will for sure be back again!
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van ST Hotels Management Team op 8 mrt 2024
Dear AndersThank you for staying at our Hotel,It has been an honor having you as our guest and your positive feedback is the best token of appreciation we could hope for. We are delighted that you enjoyed your stay with us!We take this opportunity to thank you for being part of our esteemed clientele and we look forward to welcoming you again in the near future.Best Regards, ST HOTELS MALTA

8/10 – Goed

Peggy Magalie LE

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Simple et confortable. Dommage que le bar ferme a 22 h . Service et personnel dans l ensemble très agréable.
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van ST Hotels Management Team op 8 mrt 2024
Dear Peggy,Thank you for your positive review! We're delighted to hear that you had a great experience with us. We appreciate your feedback and hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Best Regards, ST HOTELS MALTA

8/10 – Goed

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kurzreise nach Malta
Kurzbesuch in Malta. Das Hotel ist in der Ausgehmeile von Gzira. in der Nachbarschaft sind viele Bars und Restaurants. Gut gelegen um zu Fuss die Gegend zu erkunden. Auch die Ausflugsboote sind nur wenige Gehminuten entfernt. Nettes Personal sehr zuvorkommend. Grosses Frühstücksbuffet mit guter Auswahl für jeden.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van ST Management Team op 8 mrt 2024
Dear Peter,Thank you for staying at our Hotel,It has been an honor having you as our guest and your positive feedback is the best token of appreciation we could hope for. We are delighted that you enjoyed your stay with us!We take this opportunity to thank you for being part of our esteemed clientele and we look forward to welcoming you again in the near future.Best Regards, ST HOTELS MALTA

6/10 – Redelijk

Semen, Bruxelles

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
SPA sone doit être rénovée. La porte de sauna ne se ferme pas…
7 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van ST Management Team op 8 mrt 2024
Dear Semen,Thank you for staying at our Hotel,It has been an honor having you as our guest and your positive feedback is the best token of appreciation we could hope for. We are happy that you enjoyed your stay with us. We assure you that your comments will be followed up with the respective departments, and we will be doing our utmost to learn from this feedback with a view of improving our performance.We thank you once again for choosing to stay at our Hotel. Best Regards, ST HOTELS MALTA

10/10 – Uitstekend

Imke

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Zimmer mit Meerblick sind wunderbar und das Personal des Hotels überaus freundlich und hilfsbereit.
9 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van ST Management Team op 8 mrt 2024
Dear Imke,Thank you for staying at our Hotel,It has been an honor having you as our guest and your positive feedback is the best token of appreciation we could hope for. We are delighted that you enjoyed your stay with us!We take this opportunity to thank you for being part of our esteemed clientele and we look forward to welcoming you again in the near future.Best Regards, ST HOTELS MALTA

8/10 – Goed

Stine Katholm

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Helle Wilcken

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
7 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Kathryn

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location. Staff were all lovely and always helpful. Bar shut at 10pm which seemed very early. Rooms are good, daily clean. Breakfast is great with plenty of options though can get busy! Local area is easy to walk around and bus is right outside the main entrance.
5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van ST Management Team op 8 mrt 2024
Dear Kathryn,It has been an honor having you as our hotel guest and your positive feedback is the best token of appreciation we could hope for. We are happy that you enjoyed your stay with us. It was a pleasure having you as one of our guests and we look forward to welcoming you again.Kind Regards from, ST HOTELS MALTA

8/10 – Goed

Margarida

1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Chirag

2 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Petr

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Darius

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
7 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Haneef

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The place was loverly room was great however the inside Pool was meant to be heated and it wasn’t and the jacuzzi was like warm, might aswell ran a bath and the sauna was broken
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van ST Management Team op 8 mrt 2024
Dear Haneef,Thank you for staying at our Hotel,It has been an honor having you as our guest and your positive feedback is the best token of appreciation we could hope for. We are delighted that you enjoyed your stay with us!We take this opportunity to thank you for being part of our esteemed clientele and we look forward to welcoming you again in the near future.Best Regards, ST HOTELS MALTA

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Kiválló elhelyezkedés, kedves szemelyzet, főleg az étteremben. Jó reggeli. Szoba a felújítás ellenére kopottas: wc ülőke törött, zuhany ajtó nem záródik, dohos, itt-ott penész. A közeli, szintén St hotelhez tartozó Azur nagyságrendekkel szebb.
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van ST Management Team op 8 mrt 2024
Dear Guest,Thank you for staying at our Hotel,It has been an honor having you as our guest and your positive feedback is the best token of appreciation we could hope for. We are happy that you enjoyed your stay with us. We assure you that your comments will be followed up with the respective departments, and we will be doing our utmost to learn from this feedback with a view of improving our performance.We thank you once again for choosing to stay at our Hotel. Best Regards, ST HOTELS MALTA

10/10 – Uitstekend

NORBERTO RAUL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muy bueno
4 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Nicolas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Charlotte

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Cheap and cheerful!
We had a great stay the hotel is in a great location right on the sea front. Ideal for a budget weekend trip away, the room was fairly spacious and had a fairly comfortable bed and the staff were all very friendly. Only things that let it down were; lifts were small and slow, some black mould/damp in bedroom and bathroom and a broken tile but didn’t effect the use at all! The spa was very busy and main pool was cold but was supposed to be heated. Overall a good stay!
2 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ej uppvärmd pool på taket, bilderna visar inte allt från hotellet utan närliggande ställen. Luktade mögel från badrummet, svämmade över i duschen.
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Raquel

4 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Alison

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bayview Hotel is a very beautiful, modern hotel located 10 minutes walking from Sliema and just 15 minutes to Valletta by bus or ferry. There are two direct buses to the airport. The receptionists were friendly and helpful and spoke perfect English. There was a huge British-style breakfast every morning. I booked a standard room which was very clean and tidied up daily. Most of the room was taken up by a huge, comfortable bed. There was a TV with German channels, a small balcony facing a courtyard, and a bathroom with shower. The top floor of the hotel has a small pool and wellness area, with indoor and outdoor pools (unfortunately not heated while I was there - December 2023), a "jacuzzi" (small lukewarm pool with one jet), massage and fitness areas, and a sauna (which you had to book 1 hour in advance). The rooftop lounge was perfect for sunbathing by the pool even though it was too cold (for me!) to swim. Unfortunately the whole fitness/wellness area was only open from 10-18h so there was no possibility of a workout before breakfast or a sauna in the evening. I spent most of my days sightseeing so didn't use the wellness options as much as I would have liked. The neighborhood is lively but not touristy. There are dozens of restaurants, bars, and hotel bars within easy walking distance, ranging from casual to upscale to fast food to healthy eating. My favorite one was The Balance Bowl vegan restaurant, just 5 minutes walking from the hotel.
6 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Jonas

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Britta

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel liegt gut um Ausflüge mit Boot, Bus oder Auto zu starten. Aber auch zu Fuß kann man viel erreichen. Im Dezember gab es rund herum auch ausreichend Parkplätze, im Sommer würde ich damit aber nicht rechnen... Die große Straße ist bei offenem Fenster recht laut, aber mit geschlossener Tür hat es uns nicht gestört. Besonders das Personal möchten wir hervorheben, jederzeit freundlich und hilfsbereit!
7 nachten verbleven in december 2023
Reactie van ST Management Team op 8 mrt 2024
Dear Britta,Thank you for your positive review! We're delighted to hear that you had a great experience with us. We appreciate your feedback and hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Kind Regards from, ST HOTELS MALTA

8/10 – Goed

Georgia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Leung

3 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Craig

Positief: Netheid, personeel en service
5 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Sussi

Positief: Personeel en service
Her kan du godt bo
Super sødt personale. Stedet er lidt slidt. Beliggenhed er perfekt. Okay til prisen (i lavsæsonen)
3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Chris

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location..great staff...
Excellent location...staff were friendly and efficient. Breakfast buffet had good choice and tables were cleaned and cleared as you finished eating. Comfortable bar area with large TVs showing mainly live sport. Bus stop to go to Valetta across the road and to head north towards st Julian's outside hotel. Ferry service to Valetta near by and a cheap and scenic way to enter Valetta. Room was clean and spacious and well worth paying a little more for sea view.Great views from roof top pool with sunloungers. I would definitely book this hotel again.
7 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

ANNE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Je recommande
Bon hotel, facile d accès, navette, bus, bateau à proximité. Bon petit dejeuner
3 nachten verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Heidi

Reisde met een groep
Negatief: Netheid
Good Location-So So Stay
Shower was extremely tiny, lukewarm water for showers. Actually had no water for awhile one day, telephone didn't work to reach reception. Beds were comfortable. Breakfast was good.
8 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Cathia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Correct
L'accueil à l'hôtel est bon, la chambre correspond à la description et est confortable. Effectivement on entend le bruit de la rue mais comme nous voulions être à proximité des restaurants commerce et mer c'est un peu normal mais en fermant la fenêtre le bruit est très atténué. Nous sommes restés 8 jours et sommes juste un peu déçu que le petit-déjeuner ne soit pas varié, les mêmes choses tous les jours c'est un peu lassant et ce que nous regrettons c'est qu'il n'y avait pas de spécialités maltaises tel que les pizzatis. En ce qui concerne le spa je ne recommande pas aux personnes de réserver pour ce service. Ce n'est ouvert que de 10h à 18h le sauna n'est pas praticable il était cassé au niveau de la porte et du banc quant au bain à remous au niveau hygiène ce n'est pas top.
8 nachten verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

HAJARAH

Negatief: Personeel en service
Nothing.
2 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

John

Restaurant, desk and bar staff very accommodating. Room 404 not a good placement as just over what seemed generators on all night.
7 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

maria dolores

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Netheid
Non male,ma non ci ritornerei in questo albergo,in 4 giorni non hanno mai pulito il bagno,e non cè nessuno che parla italiano alla recepcion. Letto comodo e colazione buona e abbondante. Avevo una camara con vista cortile ma non ho mai potuto aprire il terrazzo xk cera puzzo di mangiare ed ero ad un quinto piano.
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Kind Regards from, ST HOTELS MALTA op 9 okt 2023
Dear Maria,It has been an honour having you as our hotel guest and your positive feedback is the best token of appreciation we could hope for. We are happy that you enjoyed your stay with us. We assure you that your comments will be followed up with the respective departments, and we will be doing our utmost to make sure that the above-mentioned issues will not happen again. Kind Regards from, ST HOTELS MALTA