2/10 – Ontzettend slecht
Petra B.
19 sep 2020
MEER DAN TELEURTELLEND!! DEFECTE JACOUZZI EN GEEN COMMUNICATIE MET DE EIGENAAR
Wij zijn al jaren grote fans van Grindelwald, maar we hebben nog nooit zo'n slechte keuze gemaakt qua appartement. Bij aankomst bleek het dak van het gebouw vernieuwd te worden, dus de hele week vanaf 7 uur 's morgens de bouwvakkers aan de gang. De jacouzzi waar we ons zeer op verheugd hadden bleek defect te zijn. Ook de gastekarten waren niet aanwezig. Direct na aankomst de eigenaar getracht te bereiken en toen dat niet lukte HomeAway gebeld. Diverse pogingen gedaan om een reactie van de eigenaar te krijgen, maar tot op heden (inmiddels bijna 2 maanden verder) niets gehoord. Ook van de kant van HomeAway worden we uitermate slecht voorzien van informatie. Als je volgens de advertentie een vakantie boekt in een appartement met 2 badkamers het wel zuur als je dan moet volstaan met 1 kleine douche met 6 volwassenen. Achteraf blijkt in de recensies te staan dat de jacouzzi het al veel vaker liet afweten. Zelfs nu zien we bij de recensies staan dat de mensen na ons ook nog steeds een defecte jacouzzi hadden. Schrikbarend als je kijkt dat de prijs voor dit appartement volgend jaar enorm stijgt tov de al veel te hoge prijs die wij dit jaar voor een week verblijf betaalden. Wij vinden het echt schandalig dat deze eigenaar hier blijkbaar al jaren mee wegkomt. Jammer dat HomeAway niets doet met de recensies. Ga vooral op zoek naar iets anders in Grindelwald.
Petra B.
7 nachten verbleven in juli 2020