Receptie

Beoordelingen van Value Stay Brussels Expo Hotel

2 out of 5
Value Stay Brussels Expo Hotel
Luitberg 1, Strombeek-Bever, Grimbergen, Grimbergen

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 48 van 296 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 128 van 296 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 64 van 296 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 29 van 296 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 27 van 296 beoordelingen" "

7,2/10

Netheid

7,0/10

Personeel en service

6,4/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Goede value for money vs locatie
Voor de prijs, nabij Brussels Expo, kun je er niets van zeggen. Zeer basic, maar genoeg. Ontbijtomgeving is denk ik recent vernieuwd want doet niet onder voor een goed hotel.
1 nacht verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Raymond

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het hotel was overal vies. Schaamharen rond de wastafel. Rommel, kapotte dingen. Slechte versleten matrassen. Slechte waterdruk in de douche, geen thermostaatkraan. Zeer matig ontbijd. Personeel heeft nergens zin in
5 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Fayt

Reisde met familie
Positief: Comfort kamer
Quand on est arriver le monsieur était tres sympa mais la femme le lendemain matin n'était pas très acceuillante et le petit déjeuner on aurait pu faire mieux
1 nacht verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Chantal

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel ligt in een rustige buurt, we hadden een kamer met uitzicht op bomen waar ‘s ochtends veel vogels in zaten te fluiten, dat was heerlijk. Ook dat het op loopafstand van Paleis 12/ het Atomium zat was erg fijn. De kamer zelf was groezelig, vooral het tapijt, maar ook de muren en bijvoorbeeld de airco. Bij de matrassen voelde je de veren als je ging (ver)liggen ook nogal. Het beddengoed en de handdoeken waren gelukkig wel schoon.
2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Guy Rufin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed
2 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

MLL

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Was prima, ontbijt viel tegen
1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Vincent

Positief: Netheid, personeel en service
Er zijn verschillende zaken die kapot zijn of niet worden onderhouden!
3 nachten verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Marco

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2023

4/10 – Matig

Job

1 nacht verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Hannes de

1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Vincent

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Value Stay Team op 10 dec 2021
Thank you

10/10 – Uitstekend

Marco

1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Value Stay Team op 10 dec 2021
Thank you

10/10 – Uitstekend

Julien

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Gemakkelijk
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Value Stay op 22 nov 2021
hartelijk dank

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nog steeds a prima hotel voor een overnachting
Voor een overnachting een prima hotel. Schoon met alle faciliteiten die je nodig heb. Parking is op het openbare weg en OK maar ik merk dat het steeds drukker wordt in de omgeving door nieuwbouw van appartementen.
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Wim

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel voor een goede prijs.
Keurige, ruime kamer, inchecken middels de kluis in de hal werkt prima. Genoeg parkeerruimte in de buurt OV op loopafstand. Weinig op aan te merken, prima verblijf gehad.
1 nacht verbleven in november 2020
Reactie van Value Stay op 19 nov 2020
Dank u. blij dat u het fijn vond.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Chloë op 10 feb 2020
Thank you

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Deurknoppen veel te moeilijk . Deur bijna niet open te krijgen. Tapijt vuil, afbrokkelende verf. Tijd voor verbetering.
4 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Value Stay Team op 5 feb 2020
Beste klant, Hartelijk dank voor het invullen van de vragenlijst. Wij vinden het heel belangrijk uw mening te kennen en uw opmerking zal hierin bijdragen. Zowel positief als negatief, uw mening zal ons in staat stellen om de kwaliteit van onze producten en diensten te verbeteren. Met vriendelijke groeten

8/10 – Goed

Paul

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Simpel en doelmatig
Simpel en doelmatig. Door late aankomsttijd code doorgekregen voor de ingang en sleutel. Nergens personeel gezien maar is dus geen probleem. Ligt in nette wijk waar je goed kunt parkeren als eigen plaatsen bezet zijn. Kamer en bed prima.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Value Stay Team op 28 jan 2020
Thank you for your feedback!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Bij aankomst in het hotel werd ik "welkom" geheten door een niet al te vriendelijke man. Inchecken ging héél snel, maar niet al te vriendelijke. Ik voelde er mij niet welkom alleszins. Ik kreeg snel de code van de WIFI, die uiteindelijk totaal niet bleek te werken. Om een tweede onvriendelijke samenkomst te vermijden heb ik dit probleem niet laten verhelpen. Thank God voor mijn persoonlijke hotspot op mijn GSM !!! 's Ochtends wou ik een document (dat 's nachts per email was binnengekomen) laten printen dat ik dringend nodig had. Diezelfde man deed daar op zijn onvriendelijke manier nogal wat moeilijk over. Ik had hiervoor tijdens de kantooruren maar een mail voor moeten sturen (hallo!!!! ik had het document die nacht pas zélf ontvangen). Ontbijt heb ik daar niet uitgetest, dus geen oordeel daarover. Hoewel het hotel gelegen is in een rustige woonwijk, hoor je 's nachts soms vliegtuigen overvliegen. Als je een lichte slaper bent, zullen je nachten hier kort zijn. De "gratis parking" bestaat uit 4 of 5 parkeerplaatsen voor het hotel die altijd ingenomen zijn. Je kan in de woonwijk wel gratis parkeren, maar houd er rekening mee dat je met je bagage een eindje zal moeten stappen. Gelukkig zat er bij het uitchecken wél een vriendelijke man achter de balie, of ik had het hotel waarschijnlijk een nog slechtere evaluatie gegeven.
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Chloë op 11 dec 2019
Beste gast, Dank u voor uw tijd. De receptioniste werd hierover aangesproken. Het hotel heeft ook een ondergrondse parking. U mag een plaatsje op voorhand reserveren tegen betaling. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Myrjam

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Value Stay Team op 22 okt 2019
Thank you for your feedback!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
kamer benauwd hok terwijl het niet eens heet weer was , koeling werkt niet en raam open is geen optie op begane grond, verder receptie niet bepaald vriendelijk, voor dit hotel vindt ik 95 euro voor 1 nacht zonder ontbijt veel te duur.
1 nacht verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid
Toen wij 's avonds onze donsdekens openlegden ontdekten we 'bloed'. Er was niemand meer aan de balie. Ik heb een immuniteitsziekte en kan geen risico's nemen. Daarom heb ik mij die nacht moeten toedekken met de badhanddoeken!
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Value Stay op 11 sep 2019
Geachte, Nogmaals verontschuldigen wij voor dit voorval. Het volledige bedrag van uw reservatie werd reeds teruggesttort op uw kredietkaart. Met vriendelijke groeten

8/10 – Goed

Emine

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Value Stay op 10 sep 2019
Thank you for your feedback!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Chloë op 17 jun 2019
Thank you!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Chloë op 29 mei 2019
thank you for your review

10/10 – Uitstekend

Jeroen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Bijna alles OK. Juist de WIFI deed raar
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Chloë op 29 mei 2019
Hartelijk dank voor uw feedback. we zullen dit nakijken

8/10 – Goed

Dieter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Price Quality Ratio definitely ok.
Price Quality Ratio definitely ok. Everything works fine. Location good. All comfort required is there
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Team value stay op 16 apr 2019
thank you for your reviews have a nice day

8/10 – Goed

Dieter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
price quality as promised
price quality as promised
1 nacht verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Erik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prijs/kwaliteit top
Prettig verblijf in zeer net hotel. Ruime kamer en badkamer. Rustige buurt en véél parkeergelegenheid. Goed georganiseerd management. Heb geen ontbijt genomen, dus geen oordeel.
2 nachten verbleven in januari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Tjong

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Too hot
Too hot (no airco) and fridge not cold (does not work). Reception not enough mandate to work out a solution..
1 nacht verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

Martin, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean Budget Hotel
Considering the low cost, the hotel is very clean and decently comfortable. Quite area. Street parking also for free.
1 nacht verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

hans, ALMERE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
in rustige woonbuurt, parkeren in de straat
rustige locatie, goed voor kort verblijf, douchestraal stelt weinig voor. redelijk ver van alle bezienswaardigheden behalve atomium. goede prijs/kwaliteitverhouding. alleen 2p kamers
1 nacht verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ideaal in voor activiteiten in Expo. Mooi basic hotel.
1 nacht verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
goede prijs/kwaliteit
Handige chack-in als je laat bent en goed basiscomfort , proper.
1 nacht verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Prima prijs kwaliteit verhouding
Prima om een nachtje te blijven slapen. (of een paar dagen voor een beurs)
5 nachten verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede prijs kwaliteit verhouding
Enige minpuntje, erg gehorig qua geluid op de gang
4 nachten verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

Julia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

Wilhelmus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Goede prijs/kwaliteit en vlak bij Expo
No nonsense hotel op 10 minuten lopen van de Expo hallen. Er is niet zoveel hotelcapaciteit in de directe omgeving van Brussels Expo. Dus dit hotel is een uitkomst.
3 nachten verbleven in november 2017
Reactie van Linde op 7 dec 2017
Hartelijk dank voor het invullen van de vragenlijst. Wij vinden het heel belangrijk uw mening te kennen en uw opmerking zal hierin bijdragen. Zowel positief als negatief, uw mening zal ons in staat stellen om de kwaliteit van onze producten en diensten te verbeteren. Met vriendelijke groeten, Het Value Stay Team

8/10 – Goed

michal, Goirle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het hotel was ok
Het hotel was goed schoon en comfortabel op een mooie rustige locatie Het personeel was vriendelijk en actief
1 nacht verbleven in oktober 2017
Reactie van Linde op 7 dec 2017
Hartelijk dank voor het invullen van de vragenlijst. Wij vinden het heel belangrijk uw mening te kennen en uw opmerking zal hierin bijdragen. Zowel positief als negatief, uw mening zal ons in staat stellen om de kwaliteit van onze producten en diensten te verbeteren. Met vriendelijke groeten, Het Value Stay Team

8/10 – Goed

ajmi, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rustige omgeving
Ligt in een woonwijk, erg rustig met voldoende parkeer plaats en op 15 minuten rijden van het centrum van Brussel. Hotel is erg schoon en de kamers zijn netjes. Op loop afstand een winkelcentrum met een grote Carrefour en restaurants in de buurt. Goed voor zakenreizigers of om zomaar tot rust te komen
1 nacht verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

michał, Tilburg

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Is h
Het hotel was goud maar ontbijt was te lat Echt comfortabel en schoon Grote beed
1 nacht verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Johan

Positief: Personeel en service
Correcte prijs voor wat je krijgt
1 nacht verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

hans, Peize

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Functioneel goed hotel
Nette kamers en goede bedden. In het weekend is er niemand aanwezig bij de receptie. De sleutel ligt klaar in de kluis. Er zijn voldoende handdoeken en de badkamer ziet er netjes uit. Een accommodatie met een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Dicht bij Expo maar daar is alles mee gezegd.
Vervelend boeking proces, met een duidelijke disconnect met het Expedia systeem: ze bleven steeds vragen om een prepayment.

6/10 – Redelijk

San, Den Bosch

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Geen service, maar wel prima hotel
Het hotel is overgenomen door een organisatie die veel op afstand doen. Geen ontvangst bij receptie, telefonisch ook niet te bereiken. Dus als je service zoekt, vragen hebt of iets anders, zul je niet in dit hotel moeten zijn. De lokatie is wel prima. Over het algemeen genoeg parkeergelegenheden. Het restaurant bij het hotel is gesloten op zondag, maar op andere dagen open en is prima. (Hoort alleen officieel niet bij het hotel). Kamers zijn prima en schoon. Wel piepkleine vierkante kussentjes.

4/10 – Matig

A.H., Waddinxveen

Negatief: Netheid, personeel en service
Erg matig maar goed betaalbaar
Kamer was terug te vinden in de staat hoe de vorige huurder hem achter heeft gelaten. Bed en handdoeken hadden best ververst mogen worden. Verder erg luidruchtig door een bus met chinezen.

4/10 – Matig

Michel

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Zeer onvriendelijke personeel in het restaurant
In het restaurant heb ik vervelende ervaring gehad met 1 personeel. Hij wilde mij na 21.00 (het was 21.20) toen ik om eten vroeg niets meer serveren. Ik mocht ook niet in het restaurant iets drinken. Ik moest per se naar de lobby wat erg onaangenaam was. Daarnaast deed de medewerker van het restaurant moeilijk omdat ik met mijn credit card het drank wilde betalen. Al met al zeer onvriendelijk behandeld.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
not a great hotel
Staff is really friendly and helpful but all together is the hotel old and needs a lot of maintenance. Cleaning is done properly but the stains in the carpet cannot be removed by hoovering. Bar is closed from 9.30 PM on and there is nothing in the neighborhood either. However nice and friendly the staff was, it was not worth the price I paid for it.