Uitzicht op het zwembad, dagelijks geopend

Beoordelingen van Radisson Blu Resort & Spa, Gran Canaria Mogan

5 out of 5
Radisson Blu Resort & Spa, Gran Canaria Mogan
Avenida Los Marrero 35, Mogan, Mogan

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 648 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 277 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 59 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 11 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 1000 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

9,2/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Monique

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Grote grauwe lelijke kantine/bunker
3 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Ellen

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel. De kamers en ook vooral de luxe badkamers zijn heel fijn.
7 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogán op 20 dec 2022
Dear Ellen,First of all, thank you for sharing us your fabulous opinion about your recent stay in Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria, Mogán.Our aim is to ensure that each and every guest has a memorable stay with us and it is wonderful that we did this for you.We hope that you will continue to give us the pleasure of hosting you.Sunny regards,

8/10 – Goed

Mitch

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect ontbijt buffet Nette kamers Goeie ligging Parking 1 min puntje was de avond activiteiten waren beperkt en soms ook niet wauw. Voor de rest perfect.
5 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Barbara Svehlakova, Sales manager op 23 feb 2022
Thank you for sharing your review following your stay at our resort, Mitch. We are glad you enjoyed the overall experience and we look forward to welcoming you again. Kind regards

10/10 – Uitstekend

Sylvia Van

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Topvakantie
6 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Barbara Svehlakova, Sales Manager op 10 nov 2021
Thank you for staying with us and for rating your experience high, Sylvia. It will be a pleasure to welcome you again in the future. Kind regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Barbara Svehlakova, Sales manager op 19 okt 2021
Thank you for the high rating of the Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogan. We look forward to your next visit!

10/10 – Uitstekend

Dorinda, Vreeland

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dit hotel was perfect! Kan geen minpunten bedenken, we hebben het heerlijk gehad!
3 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Team Radisson Blu Mogán op 31 jul 2020
Dear Dorinda, First of all, we would like to thank you for taking the time to write a comment about your recent stay at Radisson Blu Resort & Spa, Gran Canaria Mogan. Your opinion is very important to us as we always look for ways to improve our service. Kind regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ruime kamer, met terras en met goede badkamer, twee restaurants, twee grote zwembaden, zeer uitgebreid ontbijt en buffet diner.
7 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Barbara Svehlakova, Sales Manager op 2 mrt 2020
We appreciate your feedback! Lovely to know that you enjoyed the overall experience, your spacious room and the bathroom, our swimming pools and the breakfast and dinner buffets. It will be a pleasure to welcome you again in the future. Kind regards

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service
In het restaurant van het hotel staat een manager met een baard en snor en dat is een soort dictator. Hij zegt waar je mag zitten en waar niet. Hij zegt dat hij is de baas. Verschrikkelijke man en dat is de reden dat wij daar in 10 dagen niet hebben gegeten. Wij zijn gelijk weggegaan. Ook gaat hij slecht om met personeel. Hij dicteert en wijst terecht waar gasten bij zitten. Soort narcistisch persoon. Ook s'avonds komt hij tijdens de muziekuitvoering heel dwingend bestellingen opnemen terwijl je daar helemaal niets hoeft te drinken als je niet wil. Alleen al door dit ventje zullen wij daar nooit meer komen.
10 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Barbara Svehlakova, Sales Manager op 20 feb 2020
Thank you for taking the time to share your comments. We are sorry to hear that your recent stay with us did not meet your expectations and we apologize for the inconvenience. Our restaurant supervisors manage effectively the available seats in order to meet our guests preferences as much as possible. This is not always easy with the high tempo during peak hours. We are sorry if you have experienced any kind of discomfort in the main restaurant and rest assured that your comment will be treated with the management team. Should you reconsider staying with us, we will do our utmost to make your stay as pleasant as possible. Kind regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Smit(Alkmaar)

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Short escape in November, this is a great hotel about 10 mins walk to playa de Morgan, a short walk like 5 mins to a supermarket, a Friday market and shops. The salted swimming pool for family is great, good temperature (heated) to swim. We didnt try the silent area pool but it looks great too. It is quite a big hotel, with lotsa space. Be prepared for a busy breakfast thou the staff tried their best to make it as easy and seemless as possible to get your table. Breakfast buffet range is good, standard room is spacious esp the balcony and they have a courtesy room for you if you have a later flight (just remember to reserve it). Some sports activities has a minimum fees,what a pity.
3 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Barbara Svehlakova, Sales Manager op 26 nov 2019
Dear Smit, Thank you very much for sharing your comments. We are delighted to hear that we delivered memorable moments and that you enjoyed our modern facilities and services. It will be a pleasure for the whole team to welcome you again. Kind regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel in prachtig rustig plaatsje met alle voorzieningen bij de hand (supermarkt, winkeltjes, restaurantjes, strand, haventje)
11 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Barbara Svehlakova, Sales Manager op 24 okt 2019
Dear Guest, Thank you for staying with us and for posting your comments. It is great to hear that your enjoyed the hotel's modern facilities, service and tranquility. We look forward to welcoming you soon. Kind regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
10 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogán op 1 okt 2019
Dear guest, From Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogán hotel, we thank you for choosing us to spend your holiday in Gran Canaria and for using a few minutes of your time to share your experience. We are glad that we met your expectations and will be an honor to have you in future holidays. If you need anything do not hesitate to contact us. Sunny regards, Radisson Blu Team

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogán op 17 aug 2019
Dear guest, Many thanks for the excellent review posted recently and for taking the time to share your experience. It is nice to hear that you and your family enjoyed with us. We want to make our guests feel very special. We are glad that we met your expectations and will be an honor to have you in future holidays. It would be an honor for us to seeing you again in our hotel and to make your rest time as pleasant as possible. Kind regards, Radisson Blu Team

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

5 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogán op 17 aug 2019
Dear guest, Thank you very much for choosing Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogán hotel and of course for taking the time to write a review of our services and facilities. It is important for us to receive feedback from our guests in order to improve and maintain our standards. We do hope that you will stay again with us and please do not hesitate to contact us at any time if we can be of assistance. Kind regards, Radisson Blu Team

8/10 – Goed

Wim, Reuver

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het is een grote, kindvriendelijke accommodatie. ‘s Ochtends met het ontbijt kan het erg druk zijn en staan er wachtrijen. Geweldig dat de zwembaden en de plaatsen om te zonnen gescheiden zijn voor gezinnen met kinderen en mensen die rust zoeken. Het restaurant Filini van het Resort is een echte aanrader.
12 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Barbara Svehlakova, Sales Manager op 6 jun 2019
Beste Wim, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je positieve feedback op Expedia te delen. We zijn verheugd dat u volledig van uw verblijf bij ons hebt genoten en uitkijken naar uw terugkeer. Vriendelijke groeten Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogan Team

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel mooi hotel in leuke omgeving. Heerlijke bedden!
7 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Your Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogan op 27 apr 2019
Dear guest, We thank you for choosing our resort to spend your holiday in Gran Canaria and for using a few minutes of your time to share your experience. We are delighted to receive your positive opinion regarding our hotel, as well as your positive comments about our beds. Our aim is to ensure that each and every guest has a memorable stay with us and it is wonderful that we did this for you. We look forward to welcoming you again at our hotel soon.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
nieuwe hotel , geen goei bed, was te zacht, geen goeie locatie, weinig zon , vriendelijke personeel , ontbijt was prima.
3 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Fayna Rodriguez - Guest Relations op 11 jan 2019
Dear Guest, Thank you very much for choosing Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogán Hotel to spend your holiday in Gran Canaria and of course for taking the time to write a review of our services and facilities. Thank you for mentioning some points that we could improve. We have taken notes of your comments. It is important for us to receive feedback from our guests in order to improve and maintain our standards. It would be an honor for us to seeing you again in our hotel and to make your rest time Kind regards,

8/10 – Goed

Wim, België

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hotel, met ruime kamers, mooi recreatie-accommodatie, vriendelijk personeel, heerlijk en uitgebreid ontbijt- en diner-buffet, maar blijf weg uit het zogezegde "Italiaanse" restaurant Filini (het is er véél te duur en blijkbaar alleen maar een marketing-concept Italiaan is - het concept-boek lag ter inkijk in het restaurant - Het is niet omdat er een Risotto en wat Italiaanse wij op de kaart staat dat je een Italiaans restaurant bent. De kindermenu's waren van zéér bedenkelijke kwaliteit voor deze prijs, zeker vergeleken met buffet restaurant naast de deur. Het bureau dat dit concept bedacht moest vermoedelijk nog betaald worden... :-)
7 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Fayna Rodriguez - Guest Relations op 8 jan 2019
Dear Wim, From Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogán Hotel, we thank you for choosing us to spend your holiday in Gran Canaria and for using a few minutes of your time to share your experience. Concerning your experience in our resort hotel, we highly appreciate your feedback and rest assured we have read all your comments with a special attention in order to fine-tune our operations and correct the mentioned issues. We also value your constructive comments and suggestions, all of them will be forwarded to the hotel management for analysis and action. Once again thanks for choosing us, we look forward to your next stay! Kind regards

10/10 – Uitstekend

Germán, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer vriendelijk personeel, goede en mooie faciliteiten om te relaxen. Het hotel is goed gelegen in een rustige buurt met veel leuke restaurantjes vijf min ver van het hotel met de auto. Een echte aanrader als je wilt ontspannen en relaxen. Het is wel handig om een auto te huren om makkelijk naar de stad te gaan of het eiland te verkennen. Met andere woorden, meer dan tevreden!!
7 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Fayna Rodriguez - Guest Relations op 9 nov 2018
Dear Germán, Thank you for your time taken to write a review on Expedia.It is a pleasure to know you enjoyed your stay in Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogán. Your kind words about the service and our staff are a great motivation for the whole team which is doing each day the utmost to make your holiday a special one. We look forward to welcoming you back again soon. With the warmest regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Radisson Blu Resort & Spa, Gran Canaria, Mogán op 28 okt 2018
Dear Guest, From Radisson Blu Resort & Spa, Gran Canaria, Mogán we thank you for choosing our resort to spend your holiday in Gran Canaria and for using a few minutes of your time to share your experience. We are glad that we met your expectations and it will be an honor to see you again in the future. Best Regards, Karoline Fausk - Guest Relations Assistant Radisson Blu Resort & Spa, Gran Canaria, Mogán

8/10 – Goed

Luc, Weerde

Positief: Netheid, personeel en service
Groot modern en comfortabel hotel.
Ondanks het hotel nog niet oud is, begint het snel kleine sporen van verval te tonen : hier en daar gebarsten muren en vochtplekken. Ook -waarschijnlijk- is er matige of slechte controle van de kuis-prestaties waardoor in kamers (in hoeken) en op verschillende plaatsen in het hotel (liften en gangen) vuil niet of onvoldoende verwijderd werd. Het ontbijtbuffet is enorm en prachtig. Het dinerbuffet is wel groot maar teveel gebaseerd op de smaak van Duitsers en Scandinaviërs : te vaak gehakt en worstenbereidingen.... De schotels waren zeer vaak onvoldoende warm gehouden.
16 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Fayna Rodriguez - Guest Relations op 10 okt 2018
Dear Luc, Thank you for sharing a review after staying with us in the charming Puerto de Mogan. We highly appreciate your positive comments about your stay specially about our rooms, pools and our staff. We also value your constructive comments and suggestions, all of them will be forwarded to the hotel management for analysis and action. We really appreciate your opinion! We would be delighted to see you again!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
De uitstralling heeft geen 5 steren. Saaie meubels
Mis een gezellig muziekje bij de borrel en de avond entertenend was saai
4 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Fayna Rodriguez - Guest Relations op 28 jul 2018
Dear guest, Thank you very much for choosing Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogán Hotel to spend your holiday in Gran Canaria and of course for taking the time to write a review of our services and facilities. Thank you for mentioning some points that we could improve. We have taken notes of your comments. It is important for us to receive feedback from our guests in order to improve and maintain our standards. It would be an honor for us to seeing you again in our hotel and to make your rest time as pleasant as possible. Best regards, Fayna Rodriguez Guest Relations Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogán

8/10 – Goed

Jip, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Modern hotel in rustig deel van Gran Canaria
Modern resort hotel, 2 jaar oud, grote kamers, allemaal gelegen met balkon naar de zwembaden. Zeer uitgebreid ontbijt, we hadden geen half pension genomen, derhalve geen buffetdiner genoten. Il forno restaurant is goed en betaalbaar. Supermarkt op loopafstand en klein winkel en restaurant centrum. 10 min lopen naar strand en de haven langs een wandelboulevard van de grote hotelketens.
8 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Fayna Rodríguez - Guests Relations op 25 jul 2018
Dear Jip, Thank you very much for taking the time to review and evaluate through Expedia about your recent stay with us. We are glad to read that you did like our services and facilities, such as breakfast and restaurants on-site. Also, it is much appreciated to know that the cleaning service met all your needs and expectations. On the other hand, we are very sorry to read that animation team did not satisfy your expectations and we are glad to inform you that we are constantly working in this regard in order to satisfy all our guests' needs. It would be a pleasure for us to host you in a not too distant future. Kind regards, Fayna Rodríguez - Guests Relations

8/10 – Goed

Vincent, Zwevegem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schitterend hotel, in een rustige omgeving.
Het hotel is verdeeld in 2 delen, een rustig gedeelte, voor de liefhebbers van de stille, kalme momenten, en een waterpret gedeelte zodat ook de wat actievere vakantieganger alsook de kinderen volop van hun vakantie kunnen genieten. De ganse dag staat het personeel garant voor een zeer professionele afwerking en een hoogwaardige service. Een aanrader van formaat.
7 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Fayna Rodriguez - Guest Relations op 15 jul 2018
Dear Vincent, Many thanks for the excellent review posted recently and for taking the time to share your experience. It is nice to hear that you and your family enjoyed with us. We want to make our guests feel very special. Our aim is to ensure that each and every guest has a memorable stay with us and it is wonderful that we did this for you. We do hope that you will stay again with us and please do not hesitate to contact us at any time if we can be of assistance. Kind regards, Fayna Rodriguez Guest Relations Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogán

10/10 – Uitstekend

Gerwin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel op goede locatie. Iedere kamer heeft groot balkon. Goede (spa)voorzieningen en uitstekend ontbijtbuffet. Twee zwembaden(1 voor gezinnen met kinderen en een voor rustzoekers).
7 nachten verbleven in april 2018
Reactie van management respond op 13 mei 2018
Dear Gerwin, Many thanks for the excellent review posted recently and for taking the time to share your experience. It is nice to hear that you and your family enjoyed with us. We want to make our guests feel very special. We are delighted to read all the little touches we provide were a success and that the service you received from the Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogán Hotel team was so well received. We do hope that you will stay again with us and please do not hesitate to contact us at any time if we can be of assistance. Kind regards, Fayna Rodriguez Guest Relations Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogán

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend hotel
Uitstekend hotel voor gezinnen. Goed eten en heerlijke zwembaden
7 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van management respond op 13 mei 2018
Dear Guest, From Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogán Hotel, we thank you for choosing us to spend your holiday in Gran Canaria and for using a few minutes of your time to share your experience. We are glad that we met your expectations and will be an honor to have you in future holidays. If you need anything do not hesitate to contact us. Best regards, Fayna Rodriguez Guest Relations Radisson BLu Resort & Spa Gran Canaria Mogán

8/10 – Goed

jack, Achterhoek

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel!
Mooi hotel, super uitgebreid ontbijtbuffet, mooie faciliteiten, mooie kamer, mooie ligging.
7 nachten verbleven in maart 2018
Reactie van management respond op 26 mrt 2018
Dear Jack, From Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogán Hotel, we thank you for choosing us to spend your holiday in Gran Canaria and for using a few minutes of your time to share your experience. We are glad that we met your expectations and will be an honor to have you in future holidays. Best regards, Fayna Rodriguez Guest Relations Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogán

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel
Mooi nieuw hotel met veel faciliteiten voor kinderen en sportievelingen. Het plaatsje is leuk kleinschalig en heeft enkele goede, wat duurdere, restaurants naast de standaard toeristenvallen.
7 nachten verbleven in december 2017
Reactie van management respond op 16 dec 2017
Dear Guest, Many thanks for the excellent review posted recently and for taking the time to share your experience. It is nice to hear that you and your family enjoyed with us. We want to make our guests feel very special. We are delighted to read all the little touches we provide were a success and that the service you received from the Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogan Hotel team was so well received. We do hope that you will stay again with us and please do not hesitate to contact us at any time if we can be of assistance. Kind regards, Fayna Rodriguez Ortega Guest Relations Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogan

8/10 – Goed

eric, den helder

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Goed hotel Schoon en netjes Personeel aardig en behulpzaam Ontbijt erg uitgebreid
7 nachten verbleven in oktober 2017
Reactie van management respond op 20 dec 2017
Dear Eric, Thank you for taking the time to write a review in Expedia about Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogan Hotel. We are delighted to know that you want to return here and score as positive as you have evaluated our services. We will pass your comments to our team, for them the most important think is customer´s satisfaction and comments like yours motivate us to improve day by day. Feel free to contact us for future stays and we try to give you good information to make that time, a wonderful holiday. Best regards, Fayna Rodriguez Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Domenico, Walton on Thames

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Its a lovely hotel with lots of activities. Rooms are light, airy, love the balcony with sun loungers. The staff at the hotel are friendly and helpful and there are plenty of activities for young and old.
10 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Joachim

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff is very accommodating, friendly and very nice to children
9 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Michelle Louise

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A lovely family orientated hotel eith great facilities. Within walking distance of a lovely town and marina area with great restaurants to eat out at. Its my 2nd stay and thouroughly reccomend it.
7 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Wendy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Josephine

1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Richard

3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Andrew

3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Nina Lundsett

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luksusfølelse
Luksusfølelse. Fantastisk frokost. Bra SPA! Masse plass, overalt- men ikke spesielt intim atmosfære, det får man heller i havnen. Vi var her bare en natt, før vi planlagt flyttet til leilighetshotell! Perfekt start på ferien med en natt med luksus! Fantastiske senger! Moderne lekkert bad. Fine utemøbler. Kaffe på rommet er ett must og ett pluss. Kan absolutt anbefale. Flere basseng, stilleområde og barneområder separat. Masse solsenger. Hyggelig profesjonelt personale.
1 nacht verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Per-Johan

Reisde met familie
7 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Patrice

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We’ve been to this hotel 4 times and we just love it, will be back again next year Cheers from Canada
7 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Reidar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Stephen

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Morten

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Tiia

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Ystävällinen palvelu perhehotellissa
Mukava perhehotelli noin 15min kävelymatkan päässä Puerto de Moganista. Kylpyhuone hieman kulahtanut ja siivousta voisi parantaa. Henkilökunta hyvin ystävällistä!
7 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Rupert

Positief: Personeel en service, voorzieningen
Buffet breakfast too busy and other customer not observing basic hygeine or supervising children. Kitchen not geared up to serving the amount of guests. Time slots for breakfast are needed.
6 nachten verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

darrell

4 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Poul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Kevin

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beautiful hotel. Very enjoyable
5 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Claire

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Harold

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We were half board but the food selection for uk was very poor and not what we expected from this standard of hotel. When checking out we were being asked to pay again for meals already included in our main booking. Overall disappointed in some items within hotel. Beautiful hotel and high standard but some things let it down
3 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Torstein

7 nachten verbleven in december 2023