2 buitenzwembaden, parasols bij het zwembad en ligstoelen

Beoordelingen van Abora Buenaventura by Lopesan Hotels

4 out of 5
Abora Buenaventura by Lopesan Hotels
C/ Ganigo, 6 Plaza De Ansite, Playa Del Ingles, San Bartolome de Tirajana, Gran Canaria

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 165 van 544 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 239 van 544 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 93 van 544 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 35 van 544 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 544 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Charon

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
7 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Kelline Ineke Katie Adriana

7 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Kelline

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We hebben een super vakantie gehad. Zelfs 3 dagen bijgeboekt omdat we zo ontzettend tevreden zijn. Het eten was goed, personeel heel vriendelijk en alles werd heel goed en netjes schoon gehouden. Met name Natalia heeft ons super goed geholpen! Ook dankzij de top animatie, die voor leuke activiteiten zorgde. Ze waren heel enthousiast en zorgde voor een feestje en een echt vakantie gevoel. Geke, Enela, Margarita, Denise, Grisha, Sevan, Luis, Nico en Francesco GRACIAS!!!
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Abora Team op 28 mei 2023
Dear Guest,Thank you for the great feedback of your recent holiday experience at our Abora Buenaventura; guest satisfaction is our number one goal and there is nothing better than achieving that, we are happy our hotel and staff were able to meet all your needs during your stay. regards from you Abora Team

10/10 – Uitstekend

Lonneke

5 nachten verbleven in april 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Johan

1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Eduardus, Amsterdam

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel, ruime kamer met prima bedden en een lekker stevige douche. Strand is op loopafstand. Het enige jammere is de eetzaal, deze is wat rumoerig en ook het eten is niet altijd goed warm. Verder geen opmerkingen over het hotel met veel voorzieningen.
7 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Abora Buenaventura op 21 mrt 2022
Dear Eduardus, We are pleased to read that in general terms we matched up with the expectations you had upon your stay in the Hotel and we would be very pleased if you decide to book with us once more. Kind regards,

8/10 – Goed

Jeffrey

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Abora Buenaventura op 19 nov 2021
Dear Jeffrey, Thank you for rating your stay with us. We hope to welcome you soon!

8/10 – Goed

Kornelis

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Ronald

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Waar voor je geld
7 nachten verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamers zijn super gerenoveerd. Helaas geen 2 persoons beden verkrijgbaar. Oplossing tegen elkaar aan. Door de marmer vloer schuift hij direct uit elkaar. Ze gebruiken matras beschermer tegen vocht. Vreselijk zweet de hele nacht daardoor. Ik heb het verwijderd. Eten prima akoestiek in restaurant slecht. Ik vind het restaurant met vorige Ifa geen verbetering.
8 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Guest Relations op 1 mrt 2020
Dear guest, thank you for giving us your opinion about your stay with us. We are pleased to see that in general we managed to fulfill your expectations. Your comments will be passed to the departments in charge as we aim to be constantly improving our services. We hope to welcome you again! Kind regards,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Goed hotel vervan strand is vechten voor een stoel staan al om 7.30 u. In de rij en hollen om een hele stoel zijner veel kapot.
28 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van IFA Buenaventura op 2 feb 2019
Dear guest, Thank you for choosing the IFA Buenaventura for your holidays in Gran Canaria and also for sharing with us your opinion about it. We are satisfied to see that the overal valuation of your stay has been positive, but would like to apologize for any possible inconvenience regarding the usage of the sunbeds in our pool areas. We sincerely hope you would choose our Hotel again for your next stay in Gran Canaria. With our best regards, Guest Relations

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

28 nachten verbleven in januari 2019

6/10 – Redelijk

Johan, Belgie

Zeer groot hotel
Onzettend groot hotel, bij maximale bezetting zijn er 1800 gasten. Voor de rust moet je hier niet naar toe!
7 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van IFA Buenaventura op 9 sep 2018
Dear Johan, Thank you for choosing our IFA Buenaventura Hotel for your stay in Gran Canaria. We would like to thank you also for having written us a review about it. We are not very pleased to read that we did not meet all your expectations and would like to apologize for any possible inconvenience you had. We sincerely hope you could give us a second chance and you visit us again in the future. With our best regards, Guest Relations

10/10 – Uitstekend

natalja

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
handig en schoon hotel
dichtbij strand en centrum,hoge kwaliteit van de service

6/10 – Redelijk

Sjoerd

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede faciliteiten, matige kamers
Hotel gelegen op een goede locatie, vlakbij verschillende bars en restaurants. het hotel eeft twee mooie zwembaden en het eten is goed van kwaliteit. de kamers zijn echter zeer gedateerd. De bedden zijn echt heel hard en voor ons allen (4 personen) niet normaal om op te slapen. we hebben extra kussens, kussens van de bank en een matras van de slaapbank moeten gebruiken om normaal te kunnen slapen. kamers hebben geen airco en zijn daardoor warm en vochtig. Al met al wel een leuk verblijf gehad, maar had leuker kunnen zijn als we een beetje hadden kunnen slapen.

6/10 – Redelijk

H.van Loo, De Bilt

Positief: Personeel en service
Het eten was prima
Het complex is te groot voor de kleinere zwembaden daardoor gaan mensen gedwongen meer naar de zee, dus extra kosten en op het complex moet je extra betalen voor badlakens per dag, sporten terwijl het all-inn is. Een tip zou zijn om de 3 tennivelden om te bouwen tot een groot zwembad.

10/10 – Uitstekend

thomas, belgie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer fijn hotel! Alles netjes!! Animators 👌🏼 ze spaken zelfs nederlands!
Reactie van PublicRelations op 18 mrt 2016
Dear Guest, We are glad to know that you have enjoyed your holidays with us. Your opinion is very important for us and help to improve the service. We remain at your disposal for any further inquire you might have and we look forward to seeing you here soon. Best regards, Public Relations Team

6/10 – Redelijk

Crist, Noord Limburg

oud hotel maar wel schoon en zuiver.
Late boeking gedaan. was niet superduur. Het ontbijt was prima, je ziet dat het hotel tien jaar geleden al gerenoveerd had moeten worden maar alles was zuiver en schoon. Nederlands sprekende receptie. En er was zo te zien veel animatie maar daar hebben we niet aan deelgenomen. Hij ligt in het oudere gedeelte van playa maar de kasba ligt om de hoek en in de omgeving zijn veel restaurants .Met de taxi kom je voor een paar centen overal. echt goedkoop. Voor januari hadden we top weer met 25-26 graden. Gr Crist

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Had er meer van verwacht
Kamer zijn zelfs in de winter periode te warm zonder airco. Kamer zijn behoorlijk gehorig en het lawaai van buiten is s' nachts zo erg dat slapen lastig is

4/10 – Matig

Roger, Almere

Positief: Netheid, personeel en service
Voor je rust, moet je hier niet wezen
Tot 0:00 is er geluid / lawaai . Voor je rust moet je hier niet komen. Midden in de nacht wordt je vaak gewekt door uitgaanspubliek die nog nooit gehoord hebben van stil thuiskomen. Personeel treed hier niet tegen op.

8/10 – Goed

Rene , Eelderwolde

Positief: Netheid, personeel en service
Locatie is prima, ruime schone kamers
Prima hotel, goede kamer maar helaas geen airco. Prima zwembad en ligbedden Gratis parkeren voor de deur. Veel keuze in eten, niet altijd even veel smaak aan het eten

4/10 – Matig

gezin met kkn

Positief: Personeel en service
groot en dichtbevolkt
als je van animatie houdt, dan zit je in Buenaventura goed. Begint vroeg in de ochtend en eindigt (stipt) om 22.30 u. En dan niet alleen activiteiten maar ook hele dag muziek/geluid. Jammer dat het onontkoombaar is als kids vroeger naar bed gaan. Als je een ligbed wilt bemachtigen dan moet erg vroeg uit de veren. Bij het ochtendgloren kapen vriendelijke hotelgasten al de bedden met een handdoek waar ze later in de ochtend, gebruik van gaan maken. Lunch en diner is in buffetvorm. Overweldigend de eerste dag maar als snel valt het ontbreken aan variatie op. Handig wel dat ze reserveringskaartjes op tafels hebben liggen voor groepen van 3 of meer mensen. Voor all-inclusive gasten verder alles in de kelder.

8/10 – Goed

A, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel voor mensen die van drukte houden
Hotel Buenaventura is geen hotel voor mensen die rust en stilte zoeken. Het is groot en druk. Het is net een dorp, er is altijd wat te doen met overdag en 's avonds veel animatie zowel voor kinderen als voor volwassenen door een professioneel team van jongelui. Daar moet je van houden, wij (moeder en twee dochters van 18 en 21) vonden dat gezellig. De kamers zijn ruim en schoon. De bedden hard maar dat is altijd in Spanje. Als de kamer in het gedeelte is waar 's avonds buiten de animatie is, geeft dat wel geluidoverlast tot 23.00 uur. De douche is heerlijk en sterk, maar daardoor komt er veel water op de vloer. Wij losten dat op door handdoeken op de randen van het bad te leggen. Het personeel is vriendelijk, maar aan de receptie is er wel te weinig personeel. De bedden bij de zwembaden worden 's ochtends door mensen gereserveerd door er handdoeken op te leggen. Vervelend, maar ook dat zie je bij alle hotels. De buffetten zijn uitgebreid, wel druk, het eten is verder goed.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
leuk hotel
In de tijd dat ik er was, was er ook de gaypride. een gezellige drukte in het hotel. Geen enkel problem bij het eten, iedere dag een verschillend assortiment, dus voor iedereen wat wils.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vanuit hotelkamer was zee zichtbaar. Goed ontbijt
Hotel is voor vele gasten een goed verblijf ,ligt op goede locatie, van hieruit kan je de omgeving goed bezoeken.

8/10 – Goed

Wim

Positief: Personeel en service
Goede prijs prestatie verhouding
Het hotel oogt een beetje gedateerd, met uitzondering van de zwembaden. Verder was het plezierig dat er een scheiding was tussen het zwembad met animatie (lawaai), een rustige deel en een kinderbad. De omgeving van de zwembaden was parkachtig aangelegd met prachtige palmbomen en struiken. Het ontbijt was zeeeer uitgebreid en van goede kwaliteit. Het strand en uitgaansgebieden zijn op redelijke loopafstand,

10/10 – Uitstekend

wilma, alleen en samenreizend, amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima hotel voor 1 a 2 nachten
prima hotel als dit is wat je wil, nl. een groot ketenhotel met animatie in HET toeristenoord van gran canaria. Persoonlijk houd ik er helemaal niet van, maar ik moest 2 nachten op deze locatie doorbrengen en dit hotel voldeed zeer goed. Goede, schone, ruime kamers, goede bedden. Heel goed restaurant!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed
PRima hotel,we waren er tijdens de voorjaarsvakantie,er waren toen wel veel oudere gasten.

6/10 – Redelijk

Dinesh, Utrecht

Positief: Personeel en service
Buena Vista Hotel
Prima Hotel, wat wel een voordeel is: de zwembaden liggen net even iets beneden straatniveau waardoor het wind stil is en dus in de december maan zeer aangenaam is.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Gerlof, Hellevoetsluis

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Groot hotel veel voor weinig
We hebben hier eeen leuke vakantie gehad, het hotel ligt erg gunstig tov uitgaansgelegenheden. in het hotel is het ontbijt en avondeten voldoende, het eten is wel massa productie. Leuk is het happy hour van 16:00 tot 17:00 erg goedkoop. biertje voor een euro Al met al een echte aanrader

10/10 – Uitstekend

Frank, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Buenaventura
Uitstekend hotel voor 3 sterren. Erg druk tijdens het ontbijt en diner. Verder worden de kamers en het zwembad uitstekend schoongemaakt. Erg ruime kamers.

10/10 – Uitstekend

b, frankrijk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
buenaventurahotel top kwaliteit voor goede prijs
super hotel, voor gran canaria meer dan 3 sterren waard, netjes en goed onderhouden voor iedereen een aanrader, wel veel duitsers maar dat mocht de pret niet drukken

8/10 – Goed

Aitor

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buen hotel en general repetiría sin dudar
7 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Abora Buenaventura op 27 mei 2024
Estimado Aitor,¡Gracias por su comentario! Nos alegra saber que disfrutó de su estancia en nuestro hotel. Estamos encantados de que considere volver a hospedarse con nosotros. ¡Le esperamos con los brazos abiertos en su próxima visita!Un cordial saludo,Abora Buenaventura

10/10 – Uitstekend

David

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I had a great stay at the Abora during May, lovely hotel in a good location, varied food and good snack bar available out of main restaurant hours. All the staff were so lovely and friendly and helped to make it an enjoyable stay
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Abora Buenaventura op 27 mei 2024
Dear David,Thank you for your wonderful feedback! We're delighted to hear that you had a great stay at the Abora Buenaventura in May. It's fantastic to know that you enjoyed our hotel's location, the variety of food, and the snack bar. Our team strives to provide a friendly and enjoyable experience for all our guests, and we're glad they could make your stay memorable. We look forward to welcoming you back in the future!Kind regards,Abora Buenaventura

8/10 – Goed

Loris, Oderzo

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Problem everytime with car carparking...no place many times...I found my car with a tyre broken.
10 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Abora Buenaventura op 27 mei 2024
Dear Loris,We are very sorry to hear about the issues you experienced with parking and the problem with your tire. We take the safety and comfort of our guests very seriously. We have a private parking at the hotel for our guests. Please do not hesitate to contact us directly during your next stay so that we can assist you better.Kind regards,Abora Buenaventura

10/10 – Uitstekend

Mark, Norwich

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good hotel, rooms are modern and spacious , great pool area and no problems getting sunbeds. Food is okay, nothing exceptional but there is plenty of variety. Definitely recommend.
7 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Abora Buenaventura op 27 mei 2024
Dear Mark,Thank you for your feedback! We're glad to hear you enjoyed your stay and appreciated the modern, spacious rooms and the pool area. Your comments about the food variety are noted, and we will continue to work on improving our offerings. We appreciate your recommendation and hope to welcome you back soon!Kind regards,Abora Buenaventura

8/10 – Goed

PRISCILA DESIREE

Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lo mejor el atendimiento de la recepciónista Yasmina,una profesional de los pies a la cabeza, agradable y atenta.
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Abora Buenaventura op 27 mei 2024
Estimada Priscila,¡Muchas gracias por su comentario! Nos alegra mucho saber que Yasmina en recepción le ha atendido tan bien. Nos sentimos orgullosos de contar con profesionales como ella en nuestro equipo. Esperamos volver a verle pronto y seguir ofreciéndole el mejor servicio posible.Un cordial saludo,Abora Buenaventura

8/10 – Goed

Bevilacqua

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
nella norma, niente di che
6 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Abora Buenaventura op 27 mei 2024
Estimada Bevilacqua,Gracias por su comentario. Lamentamos que su experiencia no haya sido excepcional. Apreciamos sus observaciones y trabajaremos en mejorar nuestros servicios para ofrecerle una estancia más memorable en el futuro. ¡Esperamos tener la oportunidad de recibirle nuevamente!Un saludo,Abora Buenaventura

6/10 – Redelijk

Ignacio

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Luis

3 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Raffaella

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Struttura immensa abbastanza ben gestita
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Abora Buenaventura op 21 mrt 2024
Cara Raffaella,Grazie per il tuo commento sulla nostra struttura. Siamo lieti di sapere che hai apprezzato la dimensione e il management generale dell'hotel. Il nostro obiettivo è sempre quello di garantire un'esperienza positiva ai nostri ospiti, quindi apprezziamo il tuo feedback positivo. Se hai altre domande o richieste, non esitare a contattarci. Speriamo di darti il benvenuto di nuovo in futuro!Cordiali saluti,Abora Buenaventura

8/10 – Goed

Clare

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We expected better food
Food was not brilliant. We wanted to change half board dinner to lunch for one meal but weren't allowed. Pools were cold in Feb.
7 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Abora Buenaventura op 29 feb 2024
Dear Clare,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay with us. We appreciate your honest review and apologize for any inconvenience you experienced during your visit.We regret to hear that the food did not meet your expectations and that you encountered difficulties when trying to change your meal plan. Your feedback regarding the pools being cold in February is duly noted, and we will certainly look into ways to improve this aspect for our guests.Please know that your comments are valuable to us as they help us identify areas for improvement. We will take your feedback into consideration as we strive to enhance the overall guest experience.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a more enjoyable stay.Sincerely,Abora Buenaventura

6/10 – Redelijk

Diana

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service
Kommer inte tillbaka..
Positivt Musik vid pool. Underhållning både dag- och kvällstid. Centralt, lätt att promenera i närområdet, fanns en bra restaurang West End med god mat. Bra spelrum med stora utrymmen. Bra frukost variation. Negativt Ingen info alls, endast tider för frukost lunch och middag. Stod ingenstans om olika aktiviteter, regler, info om handdukar etc. Brist på information vid receptionen om kidsclubens aktivteter/tillgängligheter också. Läste oss till minidisco kl 20.30 vilket är alldelses sent, barnen blev övertrötta. Upplevde hotellet mer som ett pensionärshotell eller ungdomshotell trots att det fanns barnpooler. Skicket på barnens lekpool var under all kritik, plastmattan var sönder och risk för fall var högt. Vi vistades där i 30min sedan höll vi oss till stora vuxen poolen vid scenen. Vi fick lägga deposition på 10€ för att få handdukar att ha vid poolen, det kostar 1,5€ att byta in dessa. Tycker att det är en självklarhet att bli erbjuden handdukar vid All inclusive vistelse, kostnadsfritt. Vi hade myror på rummet, roomservice kvinnan var trevlig och förmedlade till hennes chef, de sprayade ett medel. Ändå lite oroande när man bor på 7e våningen? Det var väldigt högljutt i matsalen, avskärmande väggar skulle varit optimalt. Jag frågade en kvinna om hon kunde fylla vällingflaskan med varmvatten, hon svarade på spanska att det är stängt, sedan höjde hon rösten och sa "we are closed ". 5min till öppning, inte så serviceinriktad/behjälplig. Läsk & Alkohol smakade vatten.
5 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Abora Buenaventura op 21 feb 2024
Värderade Diana,Tack för att du delade din upplevelse med oss. Vi är glada att höra att du uppskattade musiken vid poolen och underhållningen som erbjöds dag och kväll. Vi tar också dina kommentarer om det centrala läget och den goda maten på restaurangen West End till oss med tacksamhet.Vi ber om ursäkt för eventuella brister i vår informationsdistribution. Vi tar dina synpunkter på allvar och kommer att se över vår kommunikationsstrategi för att se till att viktig information om hotellets faciliteter och aktiviteter är tydligt tillgänglig för alla våra gäster.Det är beklagligt att ni upplevde vissa problem med barnpoolens skick och att ni kände er oroliga över myrorna på ert rum. Vi har tagit detta vidare till vårt underhålls- och städteam för åtgärd.Angående handdukarna vid poolen, vi tar din feedback till oss och kommer att överväga alternativ för att göra processen smidigare för våra gäster.Slutligen ber vi om ursäkt för den mindre tillfredsställande servicen som du upplevde i matsalen och vid förfrågan om varmvatten. Vi kommer att utbilda vårt personalteam ytterligare för att säkerställa att varje gäst blir bemött med respekt och hjälpsamhet.Vi uppskattar verkligen din feedback och hoppas att du ger oss en annan möjlighet att överträffa dina förväntningar i framtiden.Med vänliga hälsningar,Abora Buenaventura

10/10 – Uitstekend

bea

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
El buffet buenísimo. Habitación espaciosa, limpia, camas cómodas. Muy bien la animación infantil y el personal muy amable. Relación calidad - precio muy buena.
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Abora Buenaventura op 17 jan 2024
Estimada Beatriz,Agradecemos sinceramente sus amables palabras y sus comentarios positivos sobre su reciente estancia en nuestro hotel. Nos complace saber que disfrutó de la variedad y calidad de nuestro buffet, así como de la amplitud y limpieza de la habitación. También nos alegra que haya encontrado cómodas las camas y que haya disfrutado de la animación infantil.Es un placer para nosotros recibir comentarios positivos sobre la amabilidad de nuestro personal. Nos esforzamos por brindar un servicio cordial y atento, y es gratificante saber que hemos cumplido con sus expectativas.Apreciamos mucho que haya destacado la relación calidad-precio, ya que trabajamos arduamente para ofrecer a nuestros huéspedes una experiencia que valga la pena.Esperamos tener el honor de darle la bienvenida nuevamente en el futuro y seguir ofreciéndole un servicio de calidad. Si tiene algún comentario adicional o alguna sugerencia para mejorar aún más su experiencia, no dude en hacérnoslo saber.Gracias por elegir nuestro hotel y por compartir sus experiencias.Atentamente,Abora Buenaventura

10/10 – Uitstekend

Jessica

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Me encantó la amabilidad de todos y cada uno de los trabajadores y la limpieza de habitaciones y alrededores del hotel era más que perfecta,la comida es buena pero cuando llevas unos días un poco repetitiva,las piscinas demasiado pequeña y la animación era super floja y aburrida ( no me gustó nada la animación y actuaciones) aunque los chicos intentaban hacer lo posible pero era fatal,la gente se iva en medio de las actuaciones ( nosotros incluido)
6 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Svein

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best day of your life
5 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Vesa

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kiva hotelli jossa ruoka tuo mieleen ABC ketjun,
Mikäli haluat ajoissa nukkumaan niin huoneet joiden parvekkeet ovat esiintymislavalle niin ohjelma kuuluu sänkyyn asti. Ohjelma loppuu klo 23:00. Puoliltaöin on sitten pihalla hiljaista. All-in takaa ettei juoma ja ruoka lopu ikinä kesken ja tasoltaan tuo mieleen ABC huoltamot. Henkilökuntaa on riittävästi ja kaikki toimii. Altaiden tuolit menevät ennen kuin altaat avautuvat ja tämä on hyvä pitää mielessä. Täällä on myös paljon mukavia eikun ihania kissoja.
7 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Emil

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in november 2023