Dakterras

Beoordelingen van Van der Valk Hotel Gent

4 out of 5
Van der Valk Hotel Gent
Akkerhage 10, Ghent

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 197 van 286 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 68 van 286 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 12 van 286 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 286 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 286 beoordelingen" "

9,6/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

9,2/10

Voorzieningen

9,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Jan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De locatie, middenop een industrieterrein, geen openbaar vervoer vandaar. Misschien een pendelbus aanschaffen en laten rijden?? Het uitzicht uit je kamer is een waterzuivering, ook niet echt super. Prachtig hotel, verkeerde locatie.
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Guest Relations Van der Valk Gent op 21 mei 2024
Beste JanHartelijk bedankt om even de tijd te nemen voor het delen van uw ervaring na uw bezoek bij Van der Valk Gent. Wat fijn dat u ons zo een prachtige score heeft. Wij liggen inderdaad op een 5 km gelegen van het centrum. Wij verhuren ook elektrische fietsen waarmee u naar het centrum geraakt en tijdens de week hebben wij een bus die u naar het centrum brengt. Helaas is er in het weekend inderdaad geen buslijn van bij ons. U kan wel de bus nemen aan het UZ Gent. Alsook mag u steeds vragen aan de receptie om een taxi te reserveren voor u.Hopelijk mogen wij u in de toekomst opnieuw verwekomen.Met vriendelijke groetenBo

10/10 – Uitstekend

Dennis

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Guest Relations Van der Valk Gent op 21 mei 2024
Beste DennisBedankt voor deze geweldige score.Hopelijk tot snel bij Van der Valk Gent.

10/10 – Uitstekend

Angelo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Guest Relations Van der Valk Gent op 12 mei 2024
Beste AngeloBedankt voor deze mooie score. Wat fijn dat u hebt genoten van uw overnachting bij Van der Valk Gent.Hopelijk tot snel.Met vriendelijke groetenBo

10/10 – Uitstekend

Chantal

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super mooi hotel, en alles ziet er netjes uit. Personeel is erg aardig Ontbijt was top!
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Guest Relations Supervisor op 9 mei 2024
Beste Chantal, Bedankt voor deze mooie woorden over Van der Valk hotel Gent. Hopelijk tot snel! Met gastvrije groeten,Mara Guest Relations Supervisor

10/10 – Uitstekend

Martin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Industrie terrein, dus uitzicht vanaf de skybar is niet echt mooi
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Guest Relations op 4 mei 2024
Beste Martin, Bedankt voor deze mooie review score! Jammer dat u het uitzicht minder aan jullie verwachtingen kon voldoen. Hopelijk mogen wij u bij een volgend bezoek aan Gent opnieuw verwelkomen. Met gastvrije groeten, Mara Guest Relations Supervisor

10/10 – Uitstekend

anna

1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Kristel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Voor de 2e keer bij Van der Valk in Gent geweest. Altijd goede service, vriendelijk personeel en uitstekend ontbijt.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Guest Relations op 22 apr 2024
Beste Kristel, Bedankt voor deze vier sterren review. Het doet ons veel plezier dat u genoot van uw verblijf bij ons. Wij kijken er naar uit om u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Mara Guest Relations Supervisor

8/10 – Goed

Lotte

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Guest Relations op 23 apr 2024
Beste Lotte, Bedankt voor deze vier sterren! Wij kijken er naar uit om u snel weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Mara Guest Relations Supervisor

10/10 – Uitstekend

Sieben

1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Relations Van der Valk Gent op 19 apr 2024
Beste SiebeBedankt voor deze mooie score. Hopelijk tot snel bij Van der Valk Gent.

10/10 – Uitstekend

Johannes

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super mooi hotel! Goede service
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Relations op 25 mrt 2024
Beste Johannes, Bedankt voor deze vijf sterren! Tot snel! Met vriendelijke groeten, Mara Guest Relations Supervisor

10/10 – Uitstekend

Fanny

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk en kundig personeel, fijne kamer, goed parkeren
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Relations Supervisor op 23 mrt 2024
Beste Fanny, Bedankt voor deze prachtige review. Wij hopen u in de toekomst opnieuw bij ons te mogen verwelkomen! Met hartelijke groeten, Mara Guest Relations Supervisor

8/10 – Goed

Keetie

2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Relations Van der Valk hotel Gent op 6 apr 2024
DearThank you so much for this amazing review. We are really happy that you enjoyed your stay at Van der Valk Ghent. We hope we may welcome you again in the future.Kind regardsBoGuest Relations Van der Valk Gent

10/10 – Uitstekend

Agnes

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Netjes, schoon, modern. Alles was goed verzorgd, goed nagedacht. Was helemaal top!
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Relations op 15 mrt 2024
Beste Agnes, Bedankt voor het schrijven van een review na uw verblijf bij ons. Super fijn om te lezen dat u zo genoot! Wij kijken er naar uit om u nogmaals te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Mara Guest Relations Supervisor

10/10 – Uitstekend

Sofie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtig hotel met mooie kamers (koffievoorziening water), makkelijk bereikbaar, zeer vriendelijk personeel, top ontbijt.. kortom alles wat je van een Van der Valk verwacht (en we zijn al in verschillende geweest). Misschien enig punt van aandacht is de parking, een deel bovengronds deel ondergronds, maar toch nog weinig plaats te vinden en als je in de ondergrondse staat, zijn er toch nog mensen die zich achter je plaatsen, daar waar het niet mag (aan de zijkant van de muur zijn 3 plaatsen, een 4de zet zich er nog achter, zodat je bijna niet meer uit je plekje kan als je er tussenin staat
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Jennefer

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great atmosphere, excellent food and superb service!!!
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Relations Supervisor op 9 mrt 2024
Dear Jennefer, Thank you very much for this positive review about your stay with us. We are very happy to read that you enjoyed your time with us. Kind regards, Mara Guest Relations Supervisor

10/10 – Uitstekend

Tim

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erg fijn verblijf gehad. Goede bedden en kussens en fijne badkamer. In het toilet zit een automatische verlichting maar deze is wel erg fel als je in de nacht naar het toilet wil. Pluspunt is ook de parkeergarage onder het hotel.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Guest Relations Supervisor op 9 mrt 2024
Beste Tim, Bedankt voor deze mooie feedback over uw verblijf bij ons. Wij kijken er naar uit om u bij een volgend bezoek aan Gent opnieuw te mogen verwelkomen. Met hartelijke groeten, Mara Guest Relations Supervisor

10/10 – Uitstekend

Erik

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Guest Relations op 14 feb 2024
Beste Erik, Bedankt voor deze top score! Hopelijk tot snel. Met vriendelijke groeten, Mara Guest Relations supervisor

8/10 – Goed

Rolf

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi nieuw hotel. Zeer goed ontbijt. Wel warme kamer, gelukkig kon raam iets open maar dan had je weer veel geluid van buiten.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Guest Relations Van der Valk Gent op 10 feb 2024
Beste RolfHartelijk bedankt om even de tijd te nemen voor het delen van uw ervaring na uw bezoek aan Van der Valk Gent. Wat fijn dat u zo tevreden bent over het hotel en het ontbijt. Jammer om te horen dat het net wat te warm was op de kamer. Wij geven dit zeker door. Hopelijk mogen wij u snel opnieuw verwelkomen.Met vriendelijke groeten

10/10 – Uitstekend

Aude

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Guest Relations Van der Valk hotel Gent op 1 feb 2024
Beste AudeBedankt voor deze geweldige score. Wat fijn dat u hebt genoten van uw verblijf bij Van der Valk Gent.Hopelijk mogen wij u snel opnieuw verwelkomen.Met vriendelijke groetenBo Guest Relations Van der Valk Gent

10/10 – Uitstekend

sebastiaan

1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Ashwin

2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Elise op 23 apr 2024
Beste Ashwin Hartelijk dank voor uw mooie score die u ons heeft gegeven!Hopelijk mogen we u snel opnieuw verwelkomen bij ons!Met vriendelijke groeten

10/10 – Uitstekend

RLM

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top
Top hotel
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

miranda

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Guest Relations Supervisor op 9 jan 2024
Beste Miranda, Bedankt voor deze vijf sterren! Hopelijk tot snel? Met vriendelijke groeten, Mara Guest Relations Supervisor

6/10 – Redelijk

Jacco

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Prima hotel vlakbij bushalte. Personeel was vriendelijk maar zwaar onder bezet. Service bij het eten duurde heel lang. Daarna drankje gedaan in skybar. Duurde daar letterlijk een uur voordat het drankje uitgeserveerd werd
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Guest Relations Van der Valk Gent op 2 jan 2024
Beste JaccoHartelijk bedankt om even de tijd te nemen voor het delen van uw ervaring na uw bezoek bij Van der Valk hotel Gent. Wat fijn om te horen dat u zo positief bent over het personeel. We vinden het natuurlijk jammer om te horen dat de service niet naar verwachtingen was. Wij nemen dit op met de verantwoordelijke. Met vriendelijke groetenBoGuest RelationsVan der Valk hotel Gent

8/10 – Goed

nienke

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Parkeren viel helaas tegen. Waren maar weinig parkeerplaatsen. Daarnaast werd er ook om 7;45 op de deur geklopt door de schoonmakers, die graag onze kamer wilde schoonmaken (beetje te vroeg haha!) Helaas kon je ‘s avonds ook geen cocktails meer drinken niet al het personeel was daarvan op de hoogte, wij hoorde namelijk van de receptie dat het mogelijk was maar van het restaurant niet. Verder prima verblijf gehad! Dicht bij het centrum.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Guest Relations Supervisor op 30 dec 2023
Beste Nienke, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring bij Van der Valk hotel Gent. Fijn dat jullie genoten van jullie verblijf bij ons! Jammer om te lezen dat er zo vroeg op de deur werd geklopt. Dat is uiteraard niet de bedoeling. We geven dit door aan onze housekeeping manager. Hopelijk mogen wij u nogmaals verwelkomen! Met vriendelijke groeten, Mara Guest Relations Supervisor

10/10 – Uitstekend

Serkan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Jesper

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

6/10 – Redelijk

Michael

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Ben

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Guest Relations Supervisor op 21 nov 2023
Beste Ben, Bedankt voor deze mooie score! Hopelijk tot snel? Met vriendelijke groeten, MaraGuest Relations Supervisor

10/10 – Uitstekend

Alex

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest Relations Van der Valk Gent op 6 jan 2024
Beste Alexbedankt voor deze gewelidge score en hopelijk tot snel.Met vriendelijke groeten

10/10 – Uitstekend

Erik

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Erik

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel , wel wat ver van het centrum
Goede prijs/kwaliteit.
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Marinus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

S

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Van der Valk is altijd goed, betrouwbaar en een prima ontbijt. Leuke van Gent is dat ze een prima restaurant hebben met oosterse smaken en een japanse inslag.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest Relations Van der Valk hotel Gent op 15 okt 2023
Beste Bedankt om even de tijd te nemen voor het delen van uw ervaring na uw bezoek aan Van der Valk Gent. Wat fijn dat u zo positief bent over uw verblijf en het ontbijt. Leuk dat u bent kunnen gaan dineren bij Mr. Sato. Hopelijk mogen wij u in de toekomst opnieuw verwelkomen.Met vriendelijke groetenBo Guest Relations Van der Valk Gent

8/10 – Goed

Gabriel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

suzan

2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Leona

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Ron

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was goed netjes schoon goede bedden miste alleen voor zo,n hotel Het zwembad
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Guest Relations Supervisor op 9 aug 2023
Beste Ron, Bedankt voor deze mooie review score over uw verblijf bij Van der Valk hotel Gent. Heel fijn dat de netheid van het hotel aan uw verwachtingen kon voldoen. Zoals aangegeven op onze site beschikt het hotel niet over een zwembad. Door de glazen structuur van het hotel is dit helaas niet mogelijk. Wij kijken er naar uit om u in de toekomst opnieuw te verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Mara Guest Relations Supervisor Van der Valk hotel Gent

10/10 – Uitstekend

peggy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
mooi hotel. vriendelijk personeel, centrum goed te bereiken met bus.
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Guest Relations Van der Valk hotel Gent op 8 aug 2023
Beste PeggyBedankt voor deze geweldige review, het doet ons enorm veel deugd om te lezen dat u zo hebt genoten van uw verblijf bij Van der Valk Gent en wat leuk dat u nar het centrum bent kunnen gaan. Hopelijk mogen wij u in de toekomst opnieuw verwelkomen.Met vriendelijke groetenBoGuest Relations Van der Valk hotel Gent

8/10 – Goed

Bart

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heerlijk hotel, mooie kamers, vriendelijk personeel, alleen het eten (met name het ontbijt) belachelijk duur.... Voor de rest : prima
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Guest Relations op 6 aug 2023
Beste Bart, Bedankt om de tijd te nemen om uw ervaring bij Van der Valk hotel Gent te delen met ons. Heel fijn dat u tevreden bent over de kamers en de gastvrijheid van ons team. Voor het ontbijt vragen wij 26.50 euro per persoon. We zorgen voor een zeer uitgebreid ontbijt buffet met zowel warme als koude gerechten. Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Mara Guest Relations Supervisor Van der Valk hotel Gent

10/10 – Uitstekend

Elmie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Guest Relations Van der Valk hotel Gent op 8 aug 2023
Beste ElmieHartelijk bedankt voor deze mooie score, wat fijn dat u zo genoten hebt van uw verblijf bij Van der Valk hotel Gent. Hopelijk mogen wij u in de toekomst nogmaals verwelkomen!Met vriendelijke groetenBoGuest Relations Van der Valk hotel Gent

8/10 – Goed

Nathanael

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jammer dat de wellness geen zwembad heeft
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Guest Relations Van der Valk op 1 aug 2023
Beste Nathanael, Bedankt voor het delen van uw ervaring bij Van der Valk hotel Gent. Fijn dat u genoot van uw verblijf bij ons. Onze spa is inderdaad niet uitgerust met een zwembad. Dit is helaas niet mogelijk door de glazen structuur van het hotel en staat ook vermeld op onze site. Met vriendelijke groeten, Mara Guest Relations Supervisor Van der Valk hotel Gent

10/10 – Uitstekend

Oda

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Betere informatie over de lijndienst met de bus naar centrum Gent.
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Guest Relations Van der Valk hotel Gent op 1 aug 2023
Beste OdaHartelijk bedankt om even de tijd te nemen voor het delen van u ervaring na uw bezoek aan Van der Valk hotel Gent, wat fijn dat u een aangenaam verblijf had. Onze excuses dat de info in verband met de lijndienst niet helemaal duidelijk was. Wij zullen dit zeker opnemen. Hopelijk mogen wij u in de toekomst nogmaals verwelkomen.Met vriendelijke groetenBoGuest Relations

10/10 – Uitstekend

Erik

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima tussenstop
Prima stop halverwege op weg naar Calais. Prima kamer, goede diner ervaring en uitstekend ontbijt.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Guest Relations Van der Valk Gent op 29 jul 2023
Beste ErikWat fijn dat u hier een nachtje hebt doorgebracht onderweg naar Calais en dat het u goed is bevallen. Leuk om te horen dat u zo positief bent over het ontbijt. Hopelijk mogen wij u in de toekomst nogmaals verwelkomen.Met vriendelijke groetenBoGuest Relations Van der Valk hotel Gent

10/10 – Uitstekend

Johannes

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top: mooi pand, mooie kamers, goede bedden, badkamer oké, toilet apart van badkamer Tip: regel gratis vervoer naar t centrum voor je gasten, de fietsen mogen wel wat goedkoper aangeboden worden en het ontbijt ook (nu geen gebruik van gemaakt. Bedankt voor het periode verblijf
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Guest Relations Van der Valk Gent op 29 jul 2023
Beste JohannesBedankt om even de tijd te nemen voor het delen van uw ervaring na uw bezoek aan Van der Valk hotel Gent. Wat fijn dat u hebt genoten van uw verblijf.Met vriendelijke groetenBoGuest Relations Van der Valk hotel Gent

10/10 – Uitstekend

Mike

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel! Mooie ruime kamer. Lekker ontbijt met volop keuze.
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Guest Relations Van der Valk hotel Gent op 24 jul 2023
Beste MikeBedankt om even de tijd te nemen voor het delen van uw ervaring na uw bezoek bij Van der Valk hotel Gent. Wat fijn dat u genoten hebt van het ontbijt bij ons. Hopelijk mogen wij u in de toekomst nogmaals verwelkomen.Met vriendelijke groetenBoGuest Relations

10/10 – Uitstekend

S.L.

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Guest Relations Supervisor op 13 jun 2023
Beste gast,Bedankt voor deze mooie score! Hopelijk mogen wij u in de toekomst nogmaals bij ons verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Mara Guest Relations Supervisor

10/10 – Uitstekend

Raymond

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn hotel: nieuw, schoon, redelijk stil en geweldige bedden. Diner en ontbijt prijzig, maar zeker het ontbijt is erg goed: uitgebreid, vers, plezierig.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Guest Relations Supervisor op 7 jun 2023
Beste Raymond,Graag bedanken wij u voor het delen van uw ervaring bij Van der Valk hotel Gent. We zijn blij dat u een ontspannen verblijf achter de rug heeft. Hopelijk mogen wij u nogmaals verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Mara Guest Relations Supervisor Van der Valk hotel Gent

10/10 – Uitstekend

Maria

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi en net hotel. We zijn nog even een drankje gaan doen in de rooftop bar, maar daar moesten we wel extreem lang wachten op onze drankjes
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Guest Relations Supervisor op 7 jun 2023
Beste Maria, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn dat u een aangenaam verblijf had en een bezoek bracht aan onze skybar! Uw feedback over de wachttijd aan de bar nemen we op met de zaalverantwoordelijke. Wij kijken er alvast naar uit om u bij een volgend bezoek aan Gent opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Mara Guest Relations Supervisor Van der Valk hotel Gent

10/10 – Uitstekend

Youri

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Guest Relations op 30 mei 2023
Beste Youri, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen na uw bezoek aan Van der Valk Gent. We zijn erg blij dat u zo genoten heeft van uw verblijf. Hopelijk mogen we u in de toekomst opnieuw verwelkomen.Met vriendelijke groetenLunaGuest Relations Van der Valk hotel Gent