Ingang accommodatie

Beoordelingen van The House of Edward

3 out of 5
The House of Edward
Edward Anseeleplein 17, Ghent

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 121 van 244 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 85 van 244 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 19 van 244 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 13 van 244 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 244 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

6,6/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Mirjam

Reisde met een groep
Het was niet superschoon. De douche was na enkele minuten koud! Het D G apparaat lekte enorm, hele vloer nat.
1 nacht verbleven in maart 2024

4/10 – Matig

Marrit

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamer is vies, de handdoeken beschimmeld. Uit de wc komt een putlucht en er ligt in de kast nog kleding (van de vorige gast?)
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Bianca

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Manuel

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect location and really nice staff, but maintenance and cleanliness are extremely poor. We bought disposable dishes so we wouldn't have to use theirs. White socks on the floor turned black in no time.
3 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Erik

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ligging goed, snelle incheck maar smerige badkamer. 100% zeker dat deze niet schoongemaakt is
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Henk, Sittard

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Er was slechts een half rolletje toiletpapier beschikbaar en de shampoo en zeep dispenders waren leeg. Het bed is van een uitstekende kwaliteit. Mooie uitvalsbasis om het centrum van Gent te verkennen.
2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Flip

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima kamer schoon, alle nodige dingen aanwezig. Vlak bij (loopafstand) vele bezienswaardigheden (kerken, wintermarkt, winkeltjes, kleine straatjes, oude kroegen en restaurantjes). Wel jammer dat er geen receptie en/ barretje is! Maar dat wist ik van te voren. Flip van Keulen, Leiden, Nederland.
3 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Marisca

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Wij zaten in kamer 3. Het had vijf sterren kunnen zijn wanneer de puntjes op de I waren gezet. Was niet echt heel schoon (stof op de plinten, koelkastje beetje kladdig). Ook misten een aan tal zaken of waren kapot of was het gewoon net niet helemaal. Haddoekrekje bij wastafel mist. Rolgordijn bijn wastafel kan niet omhoog. Vriesvakje van koelkast is kapot. Beenruimte in toilet onvoldoende. Een haakje voor jassen had prettig geweest net als een tafeltje om je koffer op te kunnen plaatsen. . Bij de deurpost is de wand beschadigd. In de gang is het licht zo gedimd (heel sfeervol dat wel) dat je onvoldoende licht hebt om de code van je kamer in te toetsen. Beneden in de gang zagen we een muis (bij het dressoir), maar dat hou je niet tegen in een oud gebouw. Pluspunten: zeer centraal gelegen, veel horeca in de buurt, alles op loopafstand. Veel vrijheid doordat er een kitchenette op de kamer zit. Verrassing voor ons was dat de handdoeken wel werden verschoond en het bed werd opgemaakt, heel fijn. We dachten dat dat er niet bij zat. Unieke locatie, geen spijt van reservering en het is ook zeker niet te duur.
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Peter

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gezellig
1 nacht verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Marjoren

Positief: Netheid, personeel en service
Prettig gebouw en goede locatie. Goede prijs
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Michaël

1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Henk

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
De accomodatie bevindt zich op een topplek in Gent. De toegang is geregeld met een toegangscode voor de voordeur en de kamer. De uitrusting is wel toe aan het nodige onderhoud en een likje verf. Ook moet er wat gebeuren om het bestek- en serviesgoed weer compleet te maken. Het bed is heerlijk en de badkamer is prima in orde.
2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Dennis

1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Jan

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
It was oké
3 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Elke

2 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Shannon

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super centraal gelegen. Lekker bed!
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Carine

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van The House Of Edward op 17 jul 2023
Dear Carine, Thank you for your review!We hope to welcome you back in the future.Kind regardsHeirloom Hotels Ghent

8/10 – Goed

Marije

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van The House Of Edward op 12 jun 2023
Thanks for your feedback! :)

4/10 – Matig

Fons

Reisde met partner
Negatief: Netheid
Hotel op prima plek in de stad, maar schimmel in de douche en veel stof op de plinten.
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van The House Of Edward op 9 jun 2023
Beste gast,Dank u wel voor uw feedback over ons hotel op een geweldige locatie in de stad. We waarderen uw opmerkingen en verontschuldigen ons voor het ongemak dat u heeft ondervonden met betrekking tot de schimmel in de douche en het stof op de plinten. Dit is zeker niet de standaard die we nastreven.We nemen uw opmerkingen zeer serieus en willen u verzekeren dat we direct actie zullen ondernemen om deze problemen aan te pakken. Ons schoonmaakteam zal onmiddellijk worden geïnformeerd om ervoor te zorgen dat de schimmel in de douche grondig wordt verwijderd en dat er extra aandacht wordt besteed aan het schoonmaken van de plinten. We begrijpen het belang van een schone en hygiënische omgeving voor onze gasten en we willen ervoor zorgen dat u een aangenaam verblijf heeft.Nogmaals, we willen ons verontschuldigen voor het ongemak en danken u voor uw feedback. We stellen uw voortdurende steun op prijs en hopen u snel weer als onze gast te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet, Heirloom Hotels Gent

10/10 – Uitstekend

Debby

1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van The House Of Edward op 25 mei 2023
Dear Debby, Thank you for your review.

8/10 – Goed

Elles

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Prima plekje, wij hebben er doordeweeks gezeten en het was heerlijk rustig. Kan me voorstellen dat het in het weekend een herrie kan zijn want er zit een discotheek in de straat

8/10 – Goed

Yvon

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super locatie in het centrum. Prima kamer. Alles werkt goed met de codes. Wij kwamen bij toeval de verhuurder tegen en mochten de bagage nog even achter laten. Erg fijn. Zou ik graag eerder hebben geweten
1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Danny

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ruime kamer, goed bed en sanitair
1 nacht verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Robin

1 nacht verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Richard

Positief: Personeel en service
Goede ligging. Faciliteiten en netheid drie sterren, geen vijf.
2 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Anita

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mijn kamer lag aan de voorkant, aan een plein dat als parkeerplaats fungeert. 'S nachts een aantal keren ruziënde mensen op straat, overdag een komen en gaan van auto's en in de vroege ochtend veel vrachtwagens / werkverkeer. Kamer zelf prima (uitstekend bed), en locatie ook, zo vlakbij de Vrijdagmarkt. Communicatie per app ook persoonlijke en adequaat.
3 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed gesitueerd knusse kamers
1 nacht verbleven in december 2020

8/10 – Goed

Francois

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima ligging in de stad, enkel parkeren ‘n beetje moeilijk. In appartement ontbraken de koffietassen/mokken.
3 nachten verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Froukje

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, schoon en netjes. Bezienswaardigheden waren dichtbij. Wel mis ik de laagdrempeligheid van een receptie om vragen te stellen, bijv over de stad of route. Wij hebben een fijn verblijd gehad en mochten we een keer terug komen, bestaat de kans dat dat zeker bij dit hotel zal zijn
2 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2018

10/10 – Uitstekend

Sven

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Niels

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Kelly, Knokke-Heist

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ideale ligging, proper en betaalbaar
Zeer gezellig en proper ingericht huis op een super ligging aan de Vrijdagmarkt pal in het centrum van Gent. Leuke extra’s zoals Nespresso apparaat op de kamer. Geen receptie maar systeem met code werkte perfect. Geen ontbijt mogelijk maar heel veel ontbijtadresjes in de buurt. Echte aanrader!
1 nacht verbleven in november 2017
Reactie van Zsofia op 5 jan 2018
Beste Kelly, Hartelijk bedankt om uw tijd te nemen voor een review te schrijven als ook The House of Edward aan te raden. Ik ben blij om te lezen dat u tevreden was met de centrale locatie, de properheid, als ook ons modern concept met de digitale klokken. Het zou een plezier zijn om u in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Zsofia

10/10 – Uitstekend

Regina, Antwerpen

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijke plaats in het centrum van Gent.
The House of Edward is werkelijk een ervaring, meer dan een 'nachtje slapen'. Middenin Gent, die prachtige stad. Ik kom zeker graag eens terug.
1 nacht verbleven in oktober 2017
Reactie van Zsofia op 30 nov 2017
Geachte Regina, Ik bedank u bij deze voor uw tijd die u genomen heeft om een recensie te schrijven over ons hotel. Ik ben gelukkig om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij The House Of Edward en dat u het interieur aangenaam vond net als de faciliteiten. Bedankt voor uw constructieve reactie, wij zullen in de toekomst er zeker voor zorgen dat we meer cup-jes in de kamers plaatsen. Wij doen iedere dag ons uiterste best om onze gasten een memorabele ervaring te laten ervaren en het is dan natuurlijk zo dat wij zelf een fijn gevoel hebben als wij hierin slagen. We hopen u snel weer terug te zien! Met vriendelijke groeten, Zsofia

8/10 – Goed

Mike, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Modern, central, friendly staff
The hotel was very central, and yet not on a busy block. Close to Korenmarkt, Gravensteen and other major attractions in Ghent. Also walking distance from the Ghent Dampoort station. No reception staff for checking in. However there is always staff available if necessary, just a phonecall away. My room was ready earlier, so upon request they allowed me to check in earlier. The room had everything necessary, was quite clean and modern, the bed was comfortable. Overall great experience that met my expectations of a single traveller who needed a one-night stay somewhere central and modern.
1 nacht verbleven in november 2017
Reactie van Zsofia op 19 nov 2017
Dear Mike, First of all, thank you very much for taking the time to share your detailed and positive feedback with us and with other travelers. I am really happy to read that we managed to create a memorable experience for you and you were satisfied with the location, interior as well as with the hospitality of our Legends. Thank you also for your constructive feedback regarding the painting, we will definitely consider it in the near future. We hope to see you again soon in The House of Edward. Please do not hesitate to contact us prior to your next stay in case you have any queries. Kind regards, Zsofia

8/10 – Goed

Audrey, Gent

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
verblijf in stijl
Een heel mooi verblijf...prachtige witte kamers met donkere en houten accenten en met t nodige comfort! Plus pal in t centrum. Topadresje!
1 nacht verbleven in november 2017
Reactie van Zsofia op 28 nov 2017
Geachte Audrey, Bedankt voor uw super recensie! Wij zijn blij dat u de centrale locatie en het comfort van The House of Edward leuk vondt. Het zou een genoegen zijn om u snel weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groeten, Zsofia

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi
Alles wat je nodig hebt voor een aangenaam verblijf in Gent.
1 nacht verbleven in oktober 2017
Geachte Gast, Bedankt voor uw geweldige feedback. Wij zijn blij om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf in The House of Edward. Het zou een geweldig zijn om u snel weer terug te zien! Met vriendelijke groeten, Zsofia

10/10 – Uitstekend

J.L.D

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super, kom er graag weer terug.
Leuke en creatieve kamer, voelt erg luxe. Locatie is ook top.
1 nacht verbleven in september 2017
We zien jullie graag ook terug! Tot binnenkort

10/10 – Uitstekend

Noeska, Amsterdam

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn, comfortabel en clean, midden in het centrum
Het is een eenvoudige hotelkamer, maar strak, schoon en comfortabel. Het bed is groot en slaapt heerlijk! Badkamer en douche zijn super goed! Prettig dat er een keukentje is. Ideaal voor stedentrip!
Reactie van Caroline op 25 jul 2017
Beste Noeska, Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Onze bedden zijn inderdaad iets speciaals, een goede nachtrust is belangrijk voor ons. Tot ziens! Caroline

8/10 – Goed

Agnes

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dear Agnes, Thank you for reviewing The House Of Edward. Hope to see you again soon, Zsofia

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dear Guest, We appreciate your great rating on The House Of Edward, thank you very much. We hope to see you again soon in Ghent. Kind regards, Zsofia

8/10 – Goed

Johanne

Positief: Netheid, personeel en service
J’ai beaucoup aimé cet endroit mais il manque des choses essentielles dans la cuisinette. Pas de savon vaisselle, pas de couteau à pain, aucun verre à vin, aucun linge pour essuyer la vaisselle. Autrement c’était très bien surtout l’emplacement.
3 nachten verbleven in mei 2024

4/10 – Matig

Cindy

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
No reception to ask questions or get directions or map, no hand towels, no utensils, way overpriced, no elevator, 3rd floor room for people in their 70s!
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Paola

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Posizione eccellente e personale disponibile
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Petra

1 nacht verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Lara

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Our shower was unclean and moldy. There were cobwebs. The walls were dirty and stained. The in-room coffee maker didn’t work and only decaf coffee was provided. No onsite staff to answer questions, address complaints or provide support
1 nacht verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Paula

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Laundry service is a creepy and narrow staircase into a basement that reeks of garbage. Reception was quick to answer any questions over WhatsApp but it was suggested that I just leave my card info in a draw downstairs at checkout to pay and found that the draws are filled with random stuff including room keys. Seems unsafe if everyone that’s staying has access. Not very quiet and not well cleaned. Won’t be staying again.
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

John

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Tania A

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Buena ubicación pero atención por mejorar.
Bien ubicado pero para una reserva en pareja solo dejaron una toalla, intentamow contactar con la recepcion virtual 24/7 pero jamas nos contestaron, por lo que no supimos si nos podian guardar el equipaje. Tanpoco hacen limpieza diario.
3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Melissa

2 nachten verbleven in februari 2024