Kamer, 1 tweepersoonsbed | Een bureau, verduisterende gordijnen, gratis wifi, beddengoed

Beoordelingen van ibis Gent Centrum Opera

3 out of 5
ibis Gent Centrum Opera
Nederkouter 24, Ghent

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 72 van 190 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 80 van 190 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 28 van 190 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 190 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 190 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Luc

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
De bar was 's avonds (22u) niet open zoals voorzien (tot 23u30).
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Christopher Cabri, Deputy Manager op 3 jan 2024
Beste Luc,Fijn dat u de tijd nam voor uw feedback.We zijn blij te horen dat u tevreden was met de netheid van de kamer en de algehele staat van het hotel. Het spijt ons te vernemen dat de bar niet open was op het aangegeven tijdstip; dit is uitzonderlijk en wij zullen dit intern opvolgen. Wij waarderen ook uw feedback over de service en zullen dit gebruiken om onze dienstverlening waar mogelijk te verbeteren.Met vriendelijke groeten,Christopher Cabri, Deputy Manager

8/10 – Goed

Rob

Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Christopher Cabri, Deputy Manager op 12 dec 2023
Beste Rob,Fijn dat u de tijd nam voor uw feedback.Het verheugt ons dat u tevreden was over uw verblijf.Met vriendelijke groeten,Christopher Cabri, Deputy Manager

8/10 – Goed

Jorrit

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Christopher Cabri, Deputy Manager op 7 nov 2023
Beste Jorrit,Bedankt voor uw fijne review.Het verheugt ons dat u tevreden was over de netheid van uw kamer en dat uw verblijf bij ons naar wens was.Het was een plezier jullie te mogen ontvangen en hopelijk tot een volgende keer.Hartelijke groet,Christopher Cabri, Deputy Manager

8/10 – Goed

PJCM

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Christopher Cabri, Deputy Manager op 7 nov 2023
Beste gast,Bedankt voor deze lovende aanbeveling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Met vriendelijke groet,Christopher Cabri, Deputy Manager

8/10 – Goed

AM

3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Christopher Cabri, Deputy Manager op 7 nov 2023
Beste gast,Bedankt voor uw positieve review.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Hartelijke groeten,Christopher Cabri, Deputy Manager

8/10 – Goed

jolanda

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Febe

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Patriek Deruddere, General Manager op 12 aug 2023
Dear Febe, Thank you very much for this kind review of your recent stay.We are pleased that we were able to meet your expectations.We look forward to seeing you again on your next visit.Best wishes,Patriek Deruddere, General Manager

8/10 – Goed

Haley

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamers zijn kleiner dan de foto’s doen vermoeden, maar verder prima
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Sylvia

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We waren echt tevreden over de igging netheid, goede matrassen, etc. Het ontbijt was ook een pluspunt, zuivel keuze dus je leeg echt waar voor je geld. Het enige minpunt wa s dat de airco veel kabaaal maakte dat we deze niet konden gebruiken.
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

AA

1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Ilona

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was goed en netjes.
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Patriek Deruddere, General Manager op 12 aug 2023
Beste Ilona,Hartelijk dank voor uw beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Met vriendelijke groet,Patriek Deruddere, General Manager

8/10 – Goed

Rik

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamers schoon en netjes,vriendelijk personeel. Goed ontbijt. Perfecte ligging in het centrum!
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Patriek Deruddere, General Manager op 3 mei 2023
Beste Rik,Heel erg bedankt voor uw mooie score!We zijn verheugd te lezen dat u een aangenaam verblijf bij ons had. Fijn dat u genoten heeft van ons lekker ontbijt.Hopelijk tot ziens,Patriek Deruddere, General Manager

10/10 – Uitstekend

Harm

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Patriek Deruddere, General Manager op 28 mrt 2023
Beste Harm,Bedankt voor uw beoordeling en feedback.Het doet ons plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat de kamer naar wens was. Ook fijn dat u de goede service als pluspunt aanhaalt. Daar doen we het voor!Vriendelijke groeten en graag tot ziens,Patriek Deruddere, General Manager

8/10 – Goed

Marinus

1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Patriek Deruddere, General Manager op 13 dec 2022
Beste Marinus,Bedankt voor deze positieve beoordeling.Het verheugt ons zeer dat alles naar wens was.We zouden heel graag willen weten wat u ertoe zou hebben aangezet ons de maximale score te geven.Hartelijke groet,Patriek Deruddere, General Manager

8/10 – Goed

J.

1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Patriek Deruddere, General Manager op 5 sep 2022
Beste gast,Bedankt voor deze positieve beoordeling.Leuk om langs deze weg te vernemen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad.Prettige dag en graag tot nog eens,Patriek Deruddere, General Manager

10/10 – Uitstekend

Nicole

1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Patriek Deruddere, General Manager op 11 jul 2022
Beste Nicole, Hartelijk dank voor deze perfecte score! Het ons enorm veel deugd dat u zo genoten heeft van uw verblijf. Met vriendelijke groet, Patriek Deruddere, General Manager

8/10 – Goed

Jos

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima locatie, zeer schoon, OV voor de deur, parkeren in onderliggende gagarage (betaald), prima ontbijt.
2 nachten verbleven in juni 2022

4/10 – Matig

Eric

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ontgoocheld
De kamer rook naar sigaretten
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Patriek Deruddere, General Manager op 15 mei 2022
Beste Eric, Bedankt voor uw beoordeling. We vinden het erg jammer dat uw verblijf bij ons niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Onze oprechte excuses voor de geur in de kamer. U had ons hier gerust direct over mogen aanspreken, dan hadden we u een andere kamer kunnen aanbieden. Vriendelijke groeten, Patriek Deruddere, General Manager

10/10 – Uitstekend

Marc

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Kleine badkamer toilet spoelde niet goed door Voor de rest super verblijf
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Ibis team op 29 apr 2022
Bedankt voor de fijne review!

8/10 – Goed

Wouter

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel. Schoon, opgeruimd, rustig, net personeel en goede service. Onze auto mocht zonder problemen langer geparkeerd worden voor en na het uitchecken omdat we de stad nog even in wilden. Zelfservice voor koffie en thee 's avonds is prettig, en de bar was rustig en sfeervol. De hotelkamer was vrij krap en compact, maar voor een nachtje prima. 'S nachts was het stil (wij lagen aan het einde van de gang) en alles was schoon en naar wens. Ontbijt is gevarieerd. Wel wat druk in de wachtrij, maar kwaliteit en aanbod zeker in orde.
1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van Ibis team op 29 apr 2022
Erg bedankt voor deze fijne review!

10/10 – Uitstekend

Hilde

1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van Ibis team op 29 apr 2022
Thank you for the 5 stars review!

8/10 – Goed

Desiree

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede prijs kwaliteit verhouding
Goede locatie, dicht bij alle bezienswaardigheden. Kamers zijn klein maar netjes. Tweepersoonbed aan de kleine kant. Bedden liggen niet heel lekker. Goede prijs kwaliteit verhouding. Onbijt prima. Voldoende keuze.
3 nachten verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Mitchell ten

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Het hotel zag er goed uit en het ontbijt was goed alleen in de badkamer zaten tegels niet goed meer vast de kit was er hellemaal tussen uit en sommigen dingen waren niet goed afgewerkt ook een van de 2 bedden waren een beetje gammel waardoor 1 iemand 3x naast ze bed lag
1 nacht verbleven in januari 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Goeie locatie maar verwacht niet te veel
Locatie is top, bedden en service ook. Gehorige kamers, je hoort de voorbijlopende gasten op de gang maar ook kreunende geluiden van de kamers naast je. De airco maakt een hoop lawaai als die aanstaat.
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Patriek Deruddere, General Manager op 4 jan 2022
Beste gast, We waarderen het dat u de tijd nam een review te plaatsen. Het verheugt ons dat onze locatie in het centrum van Gent top voor u was. Het spijt ons echter dat u last had van gehorigheid van andere gasten. We hopen toch dat u heeft genoten van een goede nachtrust en met plezier terugdenkt aan uw verblijf. We wensen u nog een fantastisch 2022! Met vriendelijke groeten, Patriek Deruddere, General Manager

6/10 – Redelijk

Olaf

2 nachten verbleven in december 2021

8/10 – Goed

monique

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer vriendelijk personeel, snelle incheck, we mochten iets eerder op de kamer. Kamer is schoon, klein en gehorig.Uitgebreid ontbijt.Perfectie locatie midden in Gent.
2 nachten verbleven in december 2021
Reactie van team ibis op 15 dec 2021
van harte dank!

4/10 – Matig

Andreas

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
One of the worst hotels I've been to in a long time. Smelly room, climate control with a wining sound that makes it impossible to sleep with it turned on (we were multiple guests in single rooms - everyone had the same problem), furniture that is falling apart. Receptionist claiming room who was facing street was NOT facing street. Only small redemption is a decent breakfast.
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Patriek Deruddere, General Manager op 7 dec 2021
Dear Andreas, Thank you for taking the time to review your stay with us. While we are pleased that you enjoyed your breakfast. we are sorry that not everything met your expectations. Please do let us know of any issues while you are at the hotel so that we may find the right solution. Rest assured that we have noted your comments. We hope we have the opportunity of seeing you again in the future. Kind regards, Patriek Deruddere, General Manager

8/10 – Goed

Alex

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Douche en badkamer in het algemeen wat klein. Zeer goed/uitgebreid ontbijt!
2 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van ibis team op 26 jan 2022
Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in ibis Gent Centrum Opera erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.

8/10 – Goed

Anton

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
eenvoudig centrumhotel
prima ligging, kleine, iets gedateerde kamers. IBIS Budget zou wellicht passender zijn.
3 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Jeroen

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed ontbijt
2 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van ibis team op 26 jan 2022
Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in ibis Gent Centrum Opera erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.

8/10 – Goed

Camilla

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel & bediening. Kleine kamers. Centraal
3 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van ibis team op 26 jan 2022
Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in ibis Gent Centrum Opera erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.

10/10 – Uitstekend

C.G.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

kevin

1 nacht verbleven in augustus 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
Centrale ligging
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Patriek Deruddere, General Manager op 24 aug 2021
Beste gast, We bedanken u voor uw feedback. Wat fijn dat u onze ligging als een pluspunt opgeeft. Jammer dat u minder tevreden was over de service, we hadden graag gehoord hoe we dit eventueel kunnen verbeteren. Een volgende keer staan we weer graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Patriek Deruddere, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Vriendelijk personeel
2 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van team ibis op 26 jan 2022
Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in ibis Gent Centrum Opera erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Niet zo netjes
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Patriek Deruddere, General Manager op 7 jul 2021
Beste gast, Bedankt voor uw feedback. We vinden het erg jammer dat uw verblijf bij ons niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Onze excuses voor het ongemak, we zullen ons schoonmaakteam hierover inlichten. U mag ons team hier altijd op het moment zelf over aanspreken, zodat we zo snel mogelijk een oplossing kunnen zoeken om u een optimaal verblijf te garanderen. We hopen dat u voor de rest tevreden was over uw verblijf. Met vriendelijke groet, Patriek Deruddere, General Manager

10/10 – Uitstekend

Sandrina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
We hebben een fijn verblijf gehad. Nette kamers, goede bedden, prima ontbijt.
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van ibis team op 26 jan 2022
Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in ibis Gent Centrum Opera erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.

8/10 – Goed

CM

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2021

6/10 – Redelijk

Sucky

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2020

6/10 – Redelijk

Kiki

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bed best klein, kamer klejn, badkamer MINI. Wel schoon, netjes en modern. Gehorig. Locatie erg goed. Vriendelijk personeel
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Patriek Deruddere, General Manager op 23 jan 2021
Beste Kiki, We danken u voor uw feedback. We betreuren het dat de grootte van de kamer en badkamer niet aan uw verwachtingen voldeden. We vinden het wel fijn te lezen dat u tevreden was over de netheid en de locatie. Ons team staat tijdens een eventueel volgend bezoek opnieuw tot uw dienst. Hartelijke groeten, Patriek Deruddere, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
bis Gent
Ibis Gent. Leuk en makkelijk hotel op loopafstand van centrum. Parkeer garage om de hoek, goedkoper dan de ibis garage. Kamers waren goed schoon gemaakt ivm covid richtlijnen. Tv en badkamer aan de kleine kant. Enige nadeel was dat de airco een vervelend geluid maakte/ lawaaierig was. Deze moet nagekeken worden.
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van ibis team op 26 jan 2022
Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in ibis Gent Centrum Opera erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed en behulpzaam personeel maar de kamer was erg bedroevend. Verf van de muren, sterk verouderd, muf en klein. Bukken onder de douche om je shampoo fles was een uitdaging. Ook was de kamer best stoffig. De wc rol houder had al een tijdje geen doekje gezien gezien de dikke laag stof die erop lag. Ik ben anders van Ibis gewend. Dit hotel staat onderaan mijn Ibis lijstje.
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Patriek Deruddere, General Manager op 13 jan 2020
Beste gast, Bedankt voor uw reactie. We betreuren het dat uw verblijf bij ons niet naar wens was. We vinden het jammer dat de kamer niet helemaal aan uw verwachtingen voldeed. Wij noteren uw opmerkingen en zullen die nakijken, maar meld dit ook gerust tijdens uw verblijf zodat ons team naar een oplossing kan zoeken of u, indien beschikbaar, een nieuwe kamer kan aanbieden. Hopelijk heeft ons vriendelijk personeel de minpuntjes toch deels kunnen goedmaken. We wensen u een prettig 2020 en hopen dat we in de toekomst toch nog eens de kans krijgen u te mogen ontvangen, zodat we u een betere ervaring kunnen bieden. Vriendelijke groeten, Patriek Deruddere, General Manager

8/10 – Goed

Nancy

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Er was een heel goede service in het hotel. Vriendelijk, behulpzaam en vlot. Ook het ontbijt was dik in orde. De kamers zijn proper maar heel klein. Ons bed stond volledig tegen de muur. Niet zo aangenaam en praktisch om te slapen of in of uit bed te komen. Kleine bedjes.Ook in de badkamer enkel 1 tube zeep aan lavabo en douche en handdoeken. Anders niets van toiletartikelen beschikbaar. De badkamer is zeer klein en ook de douche. Het hotel is wel zeer goed gelegen.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van GM op 28 feb 2020
Beste Gast, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te vertellen over uw ervaring in Ibis Gent Centrum Opera. Wij hopen u opnieuw te mogen verwelkomen bij een volgend bezoek aan Gent. Met dank en beste groet, ibis Gent Centrum Opera

6/10 – Redelijk

Jean-Luc

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid
spijtig van mijn voorganger
De kamer had een enorme lijfgeur waardoor het verblijf iets tegen viel.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Patriek Deruddere, General Manager op 6 jan 2020
Beste Jean-Luc, Heel erg bedankt voor uw feedback. We betreuren het ten zeerste dat u last had van geurhinder op de kamer. Meld dit ook gerust aan de receptie. Indien beschikbaar hadden wij u graag een andere kamer aangeboden. Hopelijk was de rest van uw verblijf naar wens. Een volgende keer staan we weer voor u klaar! We wensen u een prettig 2020, Met vriendelijke groet, Patriek Deruddere, General Manager

8/10 – Goed

Didier

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bon emplacement pour découvrir la ville
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Christopher Cabri, Deputy Manager op 28 mrt 2024
Cher Didier,Merci pour cet excellent retour.Nous sommes ravis de lire que notre emplacement vous a permis de découvrir la ville aisément et que vous avez apprécié la propreté de votre chambre ainsi que la qualité de notre service. Ces éléments sont essentiels pour nous et nous sommes heureux de constater que ces efforts ont contribué à rendre votre expérience agréable.Nous sommes toujours attentifs aux retours de nos clients et nous tenons à vous remercier pour vos commentaires positifs qui encouragent notre équipe à maintenir le niveau de qualité que nos hôtes sont en droit d'attendre.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau au cœur de Gand pour une autre expérience mémorable.Au plaisir de vous accueillir à nouveau,Christopher Cabri, Deputy Manager

10/10 – Uitstekend

Siobhan

3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Christopher Cabri, Deputy Manager op 26 mrt 2024
Dear Siobhan,Thank you for taking the time to let us know your opinion of your recent stay.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to welcoming you back.Best wishes,Christopher Cabri, Deputy Manager

10/10 – Uitstekend

Yuichiro

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
部屋やシャワーは少し狭めなので、滞在目的によっては不十分に感じられるかも。とはいえ、ホテルでゆっくり過ごすことを重視する等でなければ十分。トイレやシャワーに不具合はなく、ベッドも快適。何より、レセプション、ダイニング・バー、清掃、いずれもスタッフが非常に親切で、不便や不安なく滞在できる。周辺は安全で便利。
7 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Christopher Cabri, Deputy Manager op 4 mrt 2024
Yuichiro様。この度はibis Gent Centrum Operaにご宿泊いただき、またご感想をお寄せいただき、誠にありがとうございました。スタッフのご対応に満足いただけて光栄です。お客様の快適なご滞在を支えるため、親切なサービスを提供することを心がけております。部屋やシャワーの広さについては、確かにいくつかのお部屋では限られたスペースを有効活用しておりますが、必要な設備を整え、清潔に保つことでお客様にご満足いただけるよう努めております。また、当ホテルはゲントの中心に位置し便利な立地であることも、多くのお客様にご好評をいただいております。ご意見とご感想をお寄せいただき、ありがとうございました。またのお越しをお待ちしております。Christopher Cabri, Deputy Manager

6/10 – Redelijk

Julius

2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Cabri Christopher, Deputy Manager op 7 feb 2024
Beste Julius,Bedankt voor uw feedback.We zijn blij dat we u van dienst konden zijn met ons hotel. We noteren uw feedback en zullen kijken wat we kunnen verbeteren.Met vriendelijke groeten,Cabri Christopher, Deputy Manager